Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    frank heeft hem net maar gebeld maar heeft even kort gezegd dat morgen niet gehaald word dus we moeten een andere datum gaan vast stellen voor de notaris en verder kon die niks uitleggen want hij kreeg een telefoontje.. :S dus hij belt over een half uur trg, sorry hoor kan me daar zo boos om maken, je gaat toch niet ophangen en zeggen sorry word gebeld ik bel je over een half uur trg :S pff word er echt moe van

kreeg ik net een mail van de notaris dat ze die verklaring naar de sns hebben gestuurd waarop staat dat het huis nu met 2,500 meer word verkocht en dat de bewoners thans uit elkaar zijn en appart wonen terwijl dat dus helemaal niet zo is en dat lijkt me ook geen verklaring of uitleg waarom het huis nu duurder is :S ik snap er echt niks meer van..

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

omdat ik niet bij me vriend kan zijn als ik eisprong heb ...pas een week erna
    :S

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Beetje een rare notaris hoor... En ik vind het echt heel vreemd hoe het eraan toe gaat met jullie huis.
    Ik zou eerlijk gezegd nog niks doen aan het huis voordat jullie getekend hebben hoor!
    Voor hetzelfde geld doen jullie al vanalles eraan en dan mogen jullie het straks alsnog niet kopen ofzo..

@All: :) Net een foto ingestuurd voor Buik vd Maand.. Die zal er dus vanaf morgen tussen staan met de nieuwe maand, ben benieuwd :p

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    kristel ik zie nu pas dat je de naam onder je onderschrift hebt....weet iedereen dat je meisje zo gaat heten? super leuke naam.....als wij ooit een meisje krijgen dan krijgt het ook 2 namen!

desiree....hadden we nu dezelfde jongens naam of niet?

5. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ kristel oh leuk dat je daar aan mee doet

Het is een samenhang tussen notaris, makelaar, sns en hypotheekafviaeur( onze tussenpersoon) maar die belt dus elke keer te laat.. Ervan af zien kan niet meer we hebben een koopovereenkomst getekend stel het zou niet door gaan zitten alle partijen met schulden en die worden dan verhaald op de makelaar want die heeft een fout gemaakt over de prijs
    Maar ja ik merk dat ik me veel te druk maak ga nu het oud papier doen en erna werken op de bso
    Beetje afleiding tenminste

En over teveel doen.. We gaan dan alleen verven en schoonmaken dus niks van muurtjes neer slaan ofzo

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nhene: Ik hoop op een lange cyclus voor je... zodat je je ei een week later hebt en lekker zwanger wordt deze ronde.

Kristel: Ik ben benieuwd! :) Is het een nieuwe foto?

Kim: Echt balen van de situatie zeg! Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goedemiddag !

Juffie gefeliciteerd!
    En sammie gefeliciteerd met Edwin!

@NHene, balen dat je een maand moet overslaan..

@Debby, jeetje maar druk mee gehad! wel leuk dat ie nu echt een eigen plekje krijgt.

@Lynn, jij ook gefeliciteerd met je man!
    wij krijgen een bugaboo. Kamertje hebben we van de ikea, witte meubeltjes. We moeten alleen nog een klerenkastje erbij. Verder moeten we ook nog vloer leggen en verfen etc..Ik wil bv geven, ik blijf eerst sowieso 6 maanden thuis dus ik hoop dat dat gaat lukken.

@Suhe, zo flinke baby word dat! Hopen dat je niet overtijd gaat

@Hilli, wat l;euk dat jullie bijna gaan beginnen :). ben je dan klaar met school?

@sterretje, veel plezier bij de vk met hartje luisteren :D

@Red, sportief zeg! haha ik ga vandaag ook maar weer es sporten, al heeeel lang niet gedaan

@Kim. ik vind de stokke ook mooi! Alleen wat te hoog voor mij haha
    Wat belachelijk trouwens dat die lui niet even bellen, en je vervolgens afschepen als je hun belt :S Nou hopen dat het snel geregeld is en dat jullie lekker aan de klus kunnen :D
    Wij hadden ook zon gedoe met dit huis. De bank had de kosten koper even van de lopende rekening afgeschreven.. stonden we ineens 13000 ofzo in het rood hahaha :) . Als goedmaker hoefde we geen rente te betalen :S
    werkse straks!

@kristel, nog eventjes geduld dus tot de echo. Hebben jullie dan weer een 3d/4d echo? of gewoon 2d? Wij zouden eerst ook een pretecho doen maar ik krijg elke 4 weken al een echo , maar ja geen 3d helaas. Zal even op je foto stemmen trouwens ;)

Ik heb echt super lang uitgeslapen vandaag haha en nu ben ik lui. Straks even was doen en even schoonmaken, verder niet zoveel. We gaan van donderdag tot zondag naar antwerpen en dagje parijs, dus ik doe nu even rustig aan, heb best wel buikpijn namelijk.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden hoe gaat het?

Ik heb nog niks bijgelezen.. Moet 30 pagina's! Stelletje kletskousen ;)

xx

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Kimo heeft zich vorige week versproken tegenover de familie, dus de familie weet t nu al.. En toen vonden we dat ik t hier ook wel mocht zeggen. Ik vind 'de baby' 'ons kindje' etc zo onpersoonlijk aangezien ze voor ons al een naam heeft, dus ik ben wel blij dat ik haar gewoon bij naam kan noemen nu ;)

Hoe voelt het nu eigenlijk om nu echt mama te zijn? Is t een beetje vreemd nog? Onwennig?
    Of is het alsof het nooit anders geweest is?
    Ik zou zelf denken dat t t laatste is, maargoed, ik kan dat nog niet weten ;)
    En je man, hoe voelt hij zich erbij? :D

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: nee, ik heb gewoon de leukste foto (in mijn ogen) van de afgelopen weken gedaan.
    Het is de foto van 21 weken geworden, met die ketting :)

@Emma: Het wordt weer een 2D/3D/4D echo, we hadden zo'n pakket genomen voor 2x. Heb er echt heel erg zin in :D En dan thuis natuurlijk weer 100x de dvd bekijken, net als vorige keer ;)
    (foto staat pas vanaf morgen ertussen, als April begonnen is :))

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Haha, neenee. Ik studeer ten vroegste af in januari. Dus binnen 10 maanden. Als het meteen raak is in mei/juni, dan ben ik uitgerekend voor eind februari. Moest ik nu in juni afstuderen, dan was ik al lang aan de klus :D
    Pfff wat een vervelende situatie. Ik hoop echt voor je dat alles zo snel mogelijk in orde komt en dat jullie kunnen tekenen.

Ik heb net even alles weggestreken, kga nu lekker in bad en daarna werken. Normaal had ik de rest van de dag vrij, maar kheb net telefoon gekregen. Mijn collega is 30 weken zwanger, ze heeft enorm veel last van haar rug en is voor de rest van de week thuis. Ik denk eigenlijk dat het beter is voor haar,dat ze rustig thuisbijft. Maar ze zegt dat ze zich dan schuldig voelt tegenover ons, omdat wij dan meer uren moeten kloppen. Minste van mijn zorgen eigenlijk, zolang alles maar goed gaat met haar en de kleine. Maarja, breng dat maar eens aan haar verstand :D

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    HAHA das niet zo slim van hem :) mijn man kon ook zijn mond niet houden en heeft het ook tegen een aantal mensen gezegt toen...

moeder zijn...ja...de eerste dagen was ik heel onzeker en moest ook vaak huilen omdat ik dacht dat ik het allemaal niet aan zou kunnen zo'n grote verantwoording....dit waren overigens de hormonen....
    ik was bang als het normale leven weer zou beginnen dat ik het dus alleen moest doen als man weg was....niet goed zou doen....en bang zou zijn om alleen thuis te zijn.....maar dat is na een week al weg!
    ik vind het heerlijk....lekker knuffelen...
    moet wel zeggen dat ik wel veel bij hem op de slaapkamer ben....want ja ik kan wel benede gaan zitten....maar ben liever bij hem!

hoop dat het verhaaltje een beetje te lzen is...

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kris: Die foto is inderdaad erg mooi. Mag je over 10 weken dan nog een keertje meedoen?

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Het hondje is een kruising duitse herder/ labrador/ boxer..
    Het is echt een scheet! Haha..
    Het is echt weer lekker weer :D heb mijn was lekker buiten hangen..
    Ik weet helemaal niet meer wat er allemaal gezegd word.. kan het echt niet bijhouden nu.. las iets over het uitstapje.. scheveningen is wel leuk.. maar vind het wel jammer dat we niet kunnen carpoolen.. echt niemand die over de a73 komt?
    of iemand die wij op kunnen komen halen..? scheelt toch in de bezine kosten

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ dreamer je kan de stokke ook nog naar beneden doen dus zou het gewoon is uitproberen in een winkel en een foto maken met jouw erachter ik ben ook maar 1,61
    Ook een stunt als ze dat afschrijven.. Wat een gedoe allemaal he
    Als het goed is hoor ik voor half 3 weer wat dus ben benieuwd

@ lynn klinkt heerlijk zo op het kamertje zItten van de kleine

@ hilli oh zo ik heb mijn diploma in februari gehaald was toen 8 weken zwanger. Was zo blij dat het voorbij was hopelijk plannen jullie ook goed :D

Ik ga rijden naar de bso

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Suus: Was dat berichtje van jou op m'n beebiesite? Ik heb namelijk ook een schoonzusje die suus heet, maar zij heeft geloof ik niet de naam van de site. :)

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    kim, volgens mij bedoelde je mij ipv dreamer ;)

zo ik heb de was erin , pff wat een berg. Ik ga zo maar es even autotheorie leren...saaai

18. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    de kleine zit bij ons op de kamer ;) en ja dat is heerlijk!

19. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ emma ja klopt bedoelde jouw hihi

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh t lijkt me ook echt heerlijk om naar m'n kleine man te kunnen kijken... :) Kijken hoe hij slaapt, hoe hij speelt, hoe hij brabbelt, hoe hij huilt... zwijmel...zwijmel.... :)

Ik vind t al heerlijk dat ik de kleine nu echt voel bewegen. :) Dan verschijnt er een smile van oor tot oor op m'n gezicht en droom ik helemaal weg. Erg bevordelijk voor m'n werk. hihihi :)

Daan heeft nu ook de smaak te pakken met t kamertje. Hij wilt vrijdag behangen en de vloer leggen geloof ik! :)

We waren net gewoon de agenda's door de telefoon naast elkaar aan het leggen om een date te maken om lekker uit eten te gaan. En het is nog niet echt gelukt. :oops: Tis toch te erg voor woorden eigenlijk.

Deel Deze Pagina