ik zou zeggen dat de middelste zo goed als gelijk zijn. maar heb er geen verstand van. Ik heb ook eens ovu testen gedaan maar door de Pco gaf hij positief aan maar mn grootste ei was pas 10 mm. gewoon goed blijven klussen zou ik zeggen..
Ik moet ook geld terugbetalen, weet niet hoeveel daar wacht ik ook nog op.. Ik kreeg laatst iets dat ik mogelijk nog geld terug kreeg i.v.m. eigen bijdrage voor de AWBZ (ziekenhuis opnames vanaf me 18e). Dat heb ik maar niet gedaan omdat we er nooit betaald voor hebben.. alles ging fout bij dat ziekenhuis whaha.. 8) maar was echt een hoop geld. 1100 euro! Hmm 30 kilo wel veel ja.. Eet je veel ongezond? Babyboom net gezien op uitzending gemist.. was leuk.. heb weer mijn toekomstige kinderwagen gezien, ben in love ermee hihi. Dat probleem met alcohol heb ik niet ik mag geen drank.
nee desiree eet niet ongezond ook neit echt teveel... maar het zit er bij mij heel makkelijk aan en helaas niet snel eraf... @ryanna bedadnkt voor het kijken
Hey meiden @Natas: Wat een gedoe allemaal zeg... *Dikke knuffel* @Meisje: Het wordt wel heel spannend zo voor jou he! Ik hoop zo dat het raak is Over je borrelavond, zeg gewoon dat je niet zo lekker bent En zowiezo, dat je wel eens een glaajse drinkt wil niet zeggen dat je t altijd moet doen Het valt heus niet op als je t eens niet doet... Lijkt me dan. @Desiree: Ik hoop dat je je snel beter voelt meid! @All: JEUJ, mijn ovutest is positief vandaag :-D Ben ik even blij dat we gisteravond geklust hebben En natuurlijk vanavond weer, en morgen, en, en, en.... Totdat mn ovutesten weer negatief zijn Verder voel ik me heel brak, slecht geslapen en pijn in mn rug Maarja, dat komt ook wel weer goed
Die testen zien er lomp uit.. nog ff paar dagen doortesten dan weet je het helaas pas. Doorklussen doen jullie volgens mij toch wel. Wellicht goed idee om 's avonds te testen trouwens? Ik krijg alleen 's avonds een posi test, de ochtend erna is ie alweer heel stuk lichter.. en om 12 uur weer negatief! PS een echte aanrader vind ik Matcare ovutesten ik vind ze nog beter dan die van Sensitest. Matcare droogt sneller op dan Sensitest. Zijn echt heel fijn.
ja zijn kut testen... ik test elke middag om 5 uur later lukt me niet omdat ik altijd drink bij me eten dus vandaar... en volgene keer koop ik denk ik geen ovutesten meer even afwachten
Kristel heeft een ei! \/ Natassie balen hoor dat de kilo's er snel aanzitten.. Doe je ook sporten? Misschien helpen alleen bijzondere dieëten dan.. maar dat is ook weer een gedoe..
Nou als ik zwanger ben deze maand mag je die van mij hebben.. ik had een hele voordeel voorraad.. ik heb ze eigenlijk ook niet nodig omdat ik een regelmatig ei altijd heb.
sporten ik wandel elke dag met me kleine meid.. met lekker weer fiets ik.. en heb dde wii fit en dieet ik en dieten haha ik lust haast niks dus geen enkele arts die aan fatsoenlijk dieet kan voorschrijven... gelukkig zien niet veel mensen dat ik te dik ben want zit over dat lange slungel lichaam verdeeld maar toch... komt ooit wel goed
Meid als je gezond eet is het belangrijkst! En ik vind je er ook niet dik uitzien op al je foto's. Dus het valt inderdaad niet op.
ja gezond eten die ik wel veel.. althans gewoon lekker elke ag fruit met alyisa en groente dan niet elke dag maar zeker 5 van de 7 dagen wel... maar het gaat wel een keertje lukken nog meer mensen die willen oordelen over me ovutesten en ddesiree ik ga duimen dat het deze maand raak is! en kristel een ei wat gaaf! super gewoon ik hoopz o ook dat mijn ei is geweest! ik dduimv oor je
Zo mn laptop is weer genezen.. lang leve de pctechneuten. (alleen jammer dat al mn foto's etc kwijt zijn..)
Natassie wat is jouw wachtwoord? Vorige keer zijn we om 4 uur gaan borrelen dat viel op omdat ik als enige aan de cola zat. Mijn werkmaatje drinkt echter ook geen alcohol dus misschien kan ik zeggen dat ik solidair ben
ow sorry ik haal even dde link van me site weg aangezien we die voor familie hebben aangemaakt enz.. staanv eel prive dingen op zal maar zeggen en een heleboel foto's en wil niet graag dat iedereen dat kan zien omdat er ook foto;s van de bevalling opstaan je ziet dan wel niks maar toch prive achtig sorry haha maar als je wilt kijken hoe ik eruit ziet wil ik wel een foto in me album zetten hoor
Natas, ik vind het eigenlijk best vreemde testen En niet heel duidelijk.... Sorry, maar ik kan er eigenlijk niet zoveel van maken... Je hebt geen testen meer van een ander merk liggen? Anders zou ik die toch nog even erbij doen... En idd, ik vind jou helemaal niet dik! Zolang je gezond eet en beweegt is het toch goed..? Ik weet niet hoeveel je weegt, maar je bent lang he. En gewicht zegt ook niet alles... En jaaa, ik ben blij dat mn ei eraan komt :-D Normaal zijn mn testen de dagen voordat ie positief wordt al wat donkerder, dat loopt geleidelijk op bij mij, maar deze keer dus niet, dus maakte me een beetje zorgen Voor niks dus gelukkig :-D Hopelijk kan de gyn er ook iets mee dinsdag. Voor zover ik weet gaat ie weer een inwendige echo maken en bloed prikken, dus dan kan ie zien of de kwaliteit van mn eisprong wel goed is...
super kristel super gaaf zo heb er nu me hyves van gemaakt van dde website haha ja die testen zijn klote maar heb geen andere meer liggen en wil er ook even geen geld meer aan uitgeven... wil ook heel graag trouwen en me rijdebwijs ddus ddaar nu eens voor sparen als ik al het gel had liaten liggen voor die shit dingen had ik rijk geweest haha
Maakt niet uit Nou ben ik wel nieuwsgierig hoe je er uit ziet. Maar je bent heel lang dan zal t toch wel mee vallen met overgewicht? Oh Ik heb allemaal witte schilfertjes in mn urine (wat raar dat dit soort dingen bespreekbaar zijn op het zwangerschapsforum maar het er toch zo genant uitkomt ) Wat is dit? Blaasontsteking? Ik moet namelijk gemiddeld 3x in t uur naar de wc
Soms bouwt LH langzaam op en soms komt de piek ineens.. als ie maar komt toch, hihi En wel fijn dat je onder controle bent daarzo, ik hoop ook weer voor jou deze maand.. Pff kwamen net mensen van de eneco aan de deur, stond ik daar met me zieke hoofd.. maar heb me niet geschaamd.. het boeit me nu ff niet!
3 x in het uur plassen? Als het pijn doet is het wellicht blaasontsteking.. ook het belangrijkste symptoom.. Trouwens als je antibiotica neemt mag je ook geen alcohol zeggen ze en het valt vast wel op dat je zo vaak naar de wc gaat op je werk
nee het doet geen pijn dat is juist t gekke. Moet wel zeggen dat t 3x in t uur is na wat gedronken te hebben, niet constant door. Maar t maakt niet uit of ik een liter drink of een klein glaasje