@ Juffie: Van harte gefeliciteerd meid... @ Debby: jullie zijn hard aan het werk geweest... het is voor een goed doel meis... enne we willen wel foto's zien hé.. @ Sammie: gefeliciteerd met Edwin.. @ Bos: mijn buikomvang was gisteravond 93 cm en de jouwe? @ Lynn: jij ook gefeliciteerd met je mannetje.. EN er is vandaag nog een wereldburger bij gekomen die op deze dag jarig is... mijn collega is vanmiddag rond 12.00 uur bevallen van een gezonde ZOON... ze was 38 weken en 1 dag zwanger... spontane bevalling... @ Lynn: Kamertje zijn we lekker in bezig, Wij hebben de x-adventure crossover is het zwart met een rode bies en ik ga flesvoeding geven... @ kim: balen meid dat het allemaal zo moet gaan... @ Nen: ik begrijp dat je een beetje jaloers bent... zou ik ook zijn als ik in jouw schoenen stond, maar jouw buikje komt ook gauw meis.. @ Sterretje: fijn dat alles goed was en dat je het hartje hebt gehoord... Gelukkig is de pijn in mijn buikspieren afgezakt... juich nog niet te hard want vorige keer kwam het ook sávonds nog terug...
Een kindje van tien pond.. Suhe hoe is het met jou? Zijn jullie allemaal bezig met de babykamer? Ik heb al wat ideetjes, ga nog niks doen hoor is nog veel te vroeg voorlopig.. maar ben benieuwd naar die van jullie! Zag bij Debby al wat moois langskomen en van Ryanne ook.. nu de rest nog, show me @ alle jarigen vandaag, nog gefeliciteerd! Het was/is een mooie dag! Over ongeduldigheid gesproken.. ik kan niet wachten tot ik eens een echo heb.. ik ga flink aandringen. Morgen naar de ha, verwijzing voor gyn halen en dan gelijk bellen, hoop da'k snel langs mag. Ik ga morgen rompers van de babydump halen, met daarop teksten met opa en oma.. die wil ik gaan geven aan onze ouders, met een test ofzo!
hoi hoi lynn gefeliciteerd met je man! wij hebben de mutsy slider gekocht een donker paarse en we zijn ook al bezig met de kamer maar alleen het voorwerk want ik wil eerst weten wat het is. en ik ga toch bv proberen eerst wilde ik het ook echt niet maar ja je gedachten veranderen geloof ik naarmate je zwangerschap haha sam jij ook gefeliciteerd met je man! juffie jij ook gefeliciteerd! desiree hoe voel je je nu? kan je het al een beetje geloven?
Ik kom jullie even snel een fijne avond wensen! Heb net even lekker gewandeld met Kimo buiten, kan niet wachten tot we straks samen met Yentle kunnen gaan wandelen @Desiree: Ik heb t op mn verjaardag verteld aan de familie dmv een versierde verjaardagstaart. Er lagen chocolaatjes met blauwe en roze muisjes op en marsepijnen babietjes @Dunchan: Hier was t in de 11e ronde raak. Eerder ook al 3x maar alledrie de keren is het toen vrij snel fout gegaan. @Iemand vroeg nog welke kleur Mura 4 wij hebben. Wij hebben de Grey Slice genomen, makkelijk te combineren met gekleurde accessoires @Matta: Ik hoop echt dat die zaadjes lang genoeg hebben overleefd in je buik en de goeie weg gevonden hebben! @Sterretje: Fijn dat het goed was bij de VK! Verder ben ik t ook echt weer kwijt... Sorry..
@ Nen: Onze ouders wisten het ja. Tenminste, dat zijn zaad heel erg slecht was. Ik heb het mijn moeder al verteld, kon me klep niet meer houden (ze weet alles van mij). Die was stomverbaasd en dolgelukkig, haha! En ik helemaal. Kan het soms nog niet geloven, maar moet wel, het huis ligt vol met positieve testen . @ Kristel: Leuk die marsepijnen babietjes, dat is echt een gaaf idee! Ben jij ook zo vergeetachtig sinds je zwanger bent? Ik merk sinds het weekend dat ik werkelijk alles vergeet.. Mutsy Slider en Mura vind ik allebei ook leuke wagens, wij weten al dat we de Stokke gaan kopen. Toen ik die wagen zag, wou ik 'm al.
Ik ben heel blij voor je desiree! Dat dat toch zomaar nog is gebeurd Meiden, ik ga er vandoor! Ff omkleden en zometeen naar dansles! Fijne avond allemaal en tot morgen! xx
haha maakt niet uit hoor agneta, heb een heel verhaal getypt op de vorige pagina, maar er was niemand die erop reageerde.. denk zal het nog ff onder de aandacht brengen hihi.... had je nu al verteld of je bikini past?
Stephanie sorry ik ben blind en extreem vergeetachtig.. ben blij voor je dat de pijn minder is.. hopelijk blijft ie lekker weg. Hoe kwam je er eigenlijk aan? Ik wil ook flesvoeding gaan geven, tenminste moet noodgedwongen. Mag geen bv geven. Waarom wil jij de fles gaan geven. Lijkt me zelf ook wel handiger.
iedereen die wat te vieren heeft gefeliciteerd! @ dees ben zo onwijs bklij voor jullie! @ alol zijn hier ook mama's in spe die stoppen met werken?
o sorry stephanie! maare je spierpijn is gelukkig dus over ik had er gister en vandaag ook last van, niks aan. Vroege bevalling dan met 38 weken! maar beter dan overtiijd lopen toch?
he knarboor ik zou eigenlijk stoppen met werken maasr ik blijf nu toch maar 2 dagen werken en als me dat alsnog niet bevalt dan kan ik altijd nog stoppen.
knarboor, ik zit nu zonder werk (contract is niet verlengd) en we hebben besloten dat ik eerst even thuis blijf... sowieso 6 maandjes. ook omdat ik bv wil geven en lijkt me lastig met werk..
@ Desiree: Ik ben gewoon niet zo'n type voor BV, heb er waarschijnlijk ook geen geduld voor... ook omdat ik bij borsten meteen gelinkt wordt aan iets seksueels (is een tik van mij) vind ik het een beetje "vreemd" om mijn kind daaraan te laten zuigen... ook vind ik het fijn dat mijn mannetje s'nachts een keer een voeding kan geven... en zo heb ik nog wel meer dingen hihi... Ik heb hele strakke buikspieren (de vk kon mijn BM haast niet voelen daardoor) doordat ik al vanaf mijn 5e paard rijdt... en die zijn nu aan het oprekken denk ik... en dat doet auw... @ Agneta: haha ja kan ook hé... ik moet dat altijd gelijk doen als het binnen is hihi... bij mij zit ie nu wel helemaal goed dus je hoeft niet al te bang te zijn dattie weer te klein is hoor... @ Emma: idd vroeg maar ze had echt een flinke toeter en was er zelf ook van overtuigd dat ze de 40 weken niet zou halen... als dat wel zo was, was haar zoon als 10 ponder ter wereld gekomen denk ik... @ Knarboor: ik ga straks 2 dagen werken, werk nu 4 dagen maar maak wel 38 uur...