Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik heb een eigen pedicure/nagelstylinbg salon aan huis dus ideeal,

zo had gister brood op met biefstuk(doorbakken) en jahoor ook dat kwam er weer uit! :evil: eet ookal geen prakkie mee want dat kan ik herkauwen, rijst enzo gaat doet dus eten we dat maar!

@kim fijne dag vandaag in jullie nieuwe paleisje!

@all fijne dag allemaal

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    :) ging niet helemaal goed

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal,

ik werd weer eens uit bed geschopt. Wat een druk meisje zit er in mn buik zeg.. :p

@Kim: Veel plezier vandaag in jullie nieuwe huis! En niet te veel doen he, rust nemen wanneer het nodig is.

@Konijntje: hey, welkom hier :)
    Wat een kutnieuws heb jij te horen gekregen zeg :(
    Worden jullie al geholpen eigenlijk? Of willen jullie het eerst zelf proberen?
    Een kleine kans is misschien niet veel, maar het is een kans en Desiree en haar man hebben maar weer bewezen dat je zelfs met een hele kleine kans nog zwanger kan worden :)
    Ik hoop echt dat voor jullie die dag ook gauw aanbreekt!

@Desiree: Je mag idd niet in de sauna dan, maar dat hoeft ook niet.. Al die baden zijn ook lekker! :D

@All: jeuj, mn buikfoto staat ertussen bij buik vd maand :p Alleen ik zie nu al dat ik toch niet ga winnen :)

4. @ Dreamer, ben je nou overtijd? En over de lijst, is het ook leuk om er de bevallen meiden op te zetten? (ik vroeg me telkens af waar Lynn nou stond.. :) )

@ Kristel ooh liever door je kindje dan door een kat.. grr dat ding had weer eens een mauwuurtje :x
    En ik ga lekker in de baden je mag wel in alle baden? Of als ze wat heter zijn niet? Ben ook gek op het turkse stoombad, maar dat zal ook wel niet verstandig zijn. Is het trouwens 'normaal' dat de testen iedere dag 2x zo donker zijn als de dag ervoor? Die vandaag is flink donker. Maak vast veel HCG aan, vandaar dat ik me zo belabberd voel..

@ Knar balen dat bij jou alles er uit komt.. hier blijft het nog net zitten, maar merk wel dat ik geen hele maaltijden meer op kan. Gister had ik iets te veel op, nou dat ging niet helemaal goed :pale:

@ Konijntje welkom hier en wat een kutnieuws.. maar dat je eierstok niet werkt, bedoel je dan dat je zelf geen eitjes aanmaakt of dat ze te erg vernauwd zijn. Het is kut dat het niet op de natuurlijke manier kan maar hoop voor jullie dat er in ieder geval wel een oplossing is. Ben jij trouwens dol op konijntjes? (ikke wel hihi)

Gaaf dat de lijst steeds langer wordt, ik hoop dat ie steeds langer wordt en dat iedereen erop komt.. hoe sneller hoe beter!
    Ben net bij de huisarts geweest en heb me doorverwijzing opgehaald. Zo gelijk even bellen. Hij zei niet eens gefeliciteerd, terwijl hij weet dat we eigenlijk geen kinderen konden krijgen. 'T is echt een lul. :x

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: leuk he, huisdieren :D ;)
    En de meeste baden zijn niet warmer dan 37/38 graden, bij Sanadome iig niet. Dus dat mag gewoon hoor..
    Een bad dat heel veel warmer is is weer niet goed, ook als je niet zwanger bent..
    Wat een aso dokter zeg! Als hij weet hoe het zit zou je op zn minst wel een of andere reactie verwachten :(

De testen werden bij mij trouwens ook elke dag duidelijker hoor, ik heb een foto in mn album staan van de eerste 5 dagen ofzo.

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    goedemorgen dames....

Waarom ben ik van de lijst verbannen....hoor ik er nu echt niet meer bij nu ik een kindje heb? *huil*

ik ga even slapen en reageer straks...

sorry daarvoor maar die gebroken nachten voor een maand gaan mijn nu even opbreken!

tot straks...

7. goedemorgen

@dees wat een eikel zeg. Onze dokter is ook zo'n boer.
    @konijntje welkom hier.
    @ Lynn slaap lekker

8. @ Kristel was jij op 22-11 ongeveer 4w1d.. want mijn test ziet er vandaag ongeveer zo uit als die van jou op die dag. Het voelt echt goed om die streepjes mooi donker te zien worden, maakt me wat zekerder. Met hoeveel weken had jij ook alweer de eerste echo?

Ik twijfel wel wat over de kat.. ze mauwt ons regelmatig wakker, hoe zal dat straks gaan als we een baby hebben die ons wakker maakt en ook nog eens die kat?

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen *ego mode*

allemaal ik voel me niet zo super vandaag.. ben erg aan het balen dat ik gister weer gedag heb gezegt tegen me ventje.. gister totaal geen last van vanmorgen baalde ik toch flink dat hij niet naast me lag... vind het nu toch wel echt tijd dat hij terug komt bij me en dat we gauw weer verder gaan met het oefenen voor een mini us.

Helaas kan ik deze maand al niet bij hem zijn als ik eisprong heb ivm sceduals enzo ...dus ik baal extra
    als ik me dan bessef dat het in 4-5 maanden slechts 1 keer is geprobeerd.... aan de andere kant heeft het wel wat rust gebracht in de relatie en bij mij van binnen maar ik mis hem gewoon zoooo erg..
    bah! gister ben ik ook bij zijn moeder op bezoek gegaan heel gesprek met haar gehad over onze mannen was wel gezellig.. ze is in ieder geval heel erg blij dat het weer goed is tussen ons en heeft er vertrouwen in.

nou ik schrijf weer een heel lang ego verhaal sorry ...l straks naar de hypotheker hopen dat het nog mogelijk is om met een werkverklaring een hyptheek te krijgen aangezien ik een nieuwe aanstelling heb en dus een jaarcontract niet een onbepaalde tijd:S
    nja duim voor me zou toch wel een lichtpuntje zijn in mijn donkere gevoelens ;)

de rest ga ik zo terug lezen eerst ff me papieren verzamelen voordat ik weer te laat kom..

ps. ik zag iemand zwanger de... nog iets
    heel erg gefeliciteerd meid .. was jij niet diegene met een vriend die niet zo vruchtbaar is? want zo zie je maar weer dat de wonderen de wereld nog niet uitzijn.. vrolijkt mij stiekem ook wel weer op :p

10. 17 april naar gyn + 1e echo! :)

@ Nhene je zal mij wel bedoelen, ja mijn man is bijna helemaal onvruchtbaar.. bij het laatste semenonderzoek waren er in totaal 20 zaadcellen gevonden, waarvan de meeste ook dood en/of afwijkend.. in totaal 5 die normaal waren. Maar heeft jouw vriend dan ook slecht zaad?
    Hypotheek moet je wel kunnen krijgen ook al heb je een jaarcontract, sommige hypotheekverstrekkers doen moeilijk erover maar anderen weet niet maar dat weet de hypotheker wel. Mijn man en ik hebben beide met een jaarcontract ook gewoon een hypotheek gekregen.
    Wel balen dat je vriend er precies niet is op de goede dagen..

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen girls!

Ik heb mijn eerste les alweer achter de rug.. Moet nu nog ff een verslag typen & inleveren, wat kopiën maken en dan ga ik thuis verder aan de slag.

Ff kijken wat ik nog weet van het bijlezen..

@ knarboor, vervelend dat je zo misselijk bent meid..
    @ desiree, super dat je test al zo'n stuk donkerder is!
    @ kris, zozo dat je bent wakkergeschopt door Yentle! Hopelijk gaat ze niet heel veel meer kracht ontwikkelen ;) Straks ben je helemaal beurs
    @ nhene, balen dat je niet op de goede dagen samen kunt zijn.. Hopelijk goed nieuws bij de hypotheker!

Sorry, verder weet ik even niet meer.. Had er ook geen kladblok naast..

Liefs

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeiemorgen!
    @Bos, zo jij moest vroeg eruit! werkse vandaag, en bijna weekend yeeh

@Kim, veel plezier vandaag in jullie huisje :D

@Konijntje, welkom hier! Wat vreselijk nieuws heb jij gekregen zeg :( Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel wat in de medische wereld..zijn jullie al in behandeling?

@knarboor, wat leuk zeg! Ojee de misselijkheid is flink aanwezig nu dus.. niks aan he.
    Het is voor een goed doel moet je maar denken :) Ik kon bijna alleen maar waterijsjes, beschuitjes met vruchtenhagelslag en snoepjes eten haha.

@Kristel, klein druktemakertje heb jij zeg haha. Ben benieuwd of dat na de bevalling ook zo zal zijn.

@Desiree, wat stom dat de huisarts je niet feliciteerde :S Oja mijn testen werden ook duidelijker, heb ze in mijn album staan..dat is een goed teken hoor! :D
    reageert je kat altijd al zo? Sommige katten gaan ook anders doen als je zwanger bent.

@lynnmvjulian, hoop dat je beetje bij kan slapen! Hoe is het met je zoontje?

@Nhene, wat balen dat het zo uitkomt.. maar wel mooi dat het goed gaat tussen jullie, is wel belangrijk. Werkse en succes bij de hypotheker.

@nen, succes met school! Hoe is het verder?

zo alles weer bijgelezen..ik moet zo even mn tas inpakken.
    Heb echt zoon zin in morgen, lekker even weg. Mijn zus en haar vriend hebben een hotelschip/zeilboot: www.marefanfryslan.nl , en daar gaan we logeren :D Ze liggen in antwerpen en vanaf daar gaan mn vriend en ik nog dagje naar parijs, nog nooit geweest..

ik ga even wat doen hier... fijne dag vandaag allemaal!

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    die mensen die op de site staan zijn nog de oude eigenaren trouwens, ze hebben het pas vanaf april officieel overgenomen..hij werkte er al. Ben best trots op mn zussie :D

14. @ Emma lekker zeg dat schip.. ooh I'm jealous! ;)

@ Kim veel succes en plezier in jullie huis!

@ Kristel ik moest even wennen aan jullie naam maar ik vind het echt wel een hele leuke naam, echt een mooie en vrolijke naam.

Ehh.. ik zit nu aan de witte bonen in tomatensaus, is dit normaal om 10 uur? :oops: :rolleyes: (had trek in tomatensaus, nieuwe obsessie).

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja klopt hihi sorry ik wist dat ik iets met de zag staan maar de siree was ik vergeten hwhaha zou bijna denken dat ik aan zw dementie lijd whahah :p
    kijk ik lach alweer hihi ,,\

maar uhm nee hij heeft super zaad 80millioen zwemmers waarvan 75 % bewegelijk.. dus daar ligt het niet aan... waar ik wel achter ben gekomen is dat me baarmoeder mond niet zo graag open gaat.. heb een samenlevingstest gehad en toen zei de arts dat hij niet kon geloven dat er zaadjes door dat kleine gaatje heen waren gekomen want hij leek zo dicht. maar gelukkig zwommen mijn vent zijn harde staartjes er gewoon door heen :p

het wilt gewoon niet lukken :S
    :(

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hahaha desiree, jij bent zooo zwanger :) getsie moet er niet aan denken nu

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    gaan jullie eigenlijk ook meedoen aan moeders voor moeders?

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

Emma have fun op de boot!:p

hoi nen lekker druk hoor ik alweer

tja de rest weet het nu al niet meer eruggg :oops:

19. Zw-dementie, daar heb ik voor me idee nu ook al last van. Ik vergeet echt alles, zoals dat ik nu eigenlijk weg zou gaan (oepsie).
    Maar als je baarmoedermond best wel dicht zit, die kunnen ze ook open trekken toch.. klinkt pijnlijk dat wel, maar moeten ze ook wel eens voor een iui doen. Mooie uitslag van zijn zaadjes zeg. Daarvan moeten er wel genoeg naar binnen gaan. Ik denk wel dat het jullie gaat lukken, alleen zal het liggen aan de timing zo te horen. Kan hij echt geen tijd maken voor een keertje klussen tijdens de ovulatie.

Net tomatensaus op een beschuit gedaan :confused:

20. Heb me opgegeven voor mvm want zou zelf ook bijna voor icsi zijn gegaan natuurlijk.. kleine moeite. Alleen hoop ik wel dat het kan, want ik ga niet op mijn werk plassen ervoor. Heb namelijk meer dan uur reistijd, nou lekker met plasflessen in de trein, nee..

Ik ga nu weg! Fijne dag allemaal, ondanks het rotweer :(

Deel Deze Pagina