Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sammie, fijn dat alles weer in orde was meis!

@desiree, lekker he dat je nu kint gaan shoppen voor de kleine, wat heb je allemaal gekocht?
    Ja we willen wel weten wat het gaat worden hoor, ben er zo niewsgierig na, kan niet wachten haha
    Zie dat je de 17de je echo krijgt, spannend meis, heel erg spannend!

2. @ Dreamer meid wat kut dat ze nou weer zwanger is.. zo iemand vind ik niet dat het verdient.. Meis ik hoop zo erg dat het voor jullie een beetje gaat opschieten maar denk erom het komt eraan.. en het is moeilijk dat iedereen om je heen maar zwanger wordt daar ben ik ook doorheen gegaan, dat is zwaar. Maar uiteindelijk gaat het erom, dat je straks zwanger gaat worden en ik denk dat dat bij jullie snel gaat zijn zodra jullie zijn gestart met de donor. Dikke knuffel, en denk erom je wordt ook zwanger, echt waar. Ik had ook nooit gedacht dat ik nog zwanger zou worden.

@ Nen 2 rompertjes 1 met "Ik ben opa's trots" en 1 met "Ik ben oma's knuffel" die gaan we aan de ouders geven om het te vertellen met erbij een gedichtje en een test. Verder nog een mooi broekje en een shirtje met "I am so very special".

@ Sam fijn dat alles goed was bij de tandarts.

@ Matta ik had testen van matcare, maar bij mij waren eigenlijk alle merken gelijk positief.. (streepje matcare was duidelijker dan kruidvat!) daarom ben ik bang dat het bij jou deze ronde niet gelukt is. Hoop het wel voor je natuurlijk, en dat je snel duidelijkheid hebt. Dan kunnen jullie er evt. weer voor gaan.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden ik ga er vandoor. Huiswerk komt toch niks van omdat ik zo gedemotiveerd ben, dus dan kan ik de pc maar beter uitzetten..

Morgenochtend werken van 8 tot 12 :S Gelukkig de middag wel vrij om te huiswerken..

Fijne avond allemaal!

Liefs

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik ga hils kijken en eten!

tot vanavond!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden!

Matta, balen dat ie negatief was.. hopelijk heb je over paar dagen alsnog 2 streepjes ;) Ik had ook sensitest, die bevielen mij wel goed en wat nen zegt, die van kruidvat zijn ook erg goed en duidelijk!

nen, O jakkes maagzuur :( ben je er al mee naar de ha geweest? Het kan aan bepaald eten liggen geloof ik. Nja hoop dat het snel over is!
    Mooie hond hebben jullie! en idd veel gegroeid al

desiree, wat leuk dat je kleertjes gehaald hebt :D Welke heb je gekocht? altijd zo schattig die kleine pakjes.

red, balen dat je zo ver moet rijden.. werkse in elk geval! Hopelijk is het een leuk gezin, maakt het wat minder erg.

Dreamer, dikke knuffel van mij! het is ook gewoon niet eerlijk...
    Voel je je al weer beter?

sammie, gelukkig weer door de apk :p Ik moest laatst wel een gaatje wegboren zonder verdoving, in een tand ieee

Ik ben echt zo slecht aan het eten vandaag , zit aan de danio stracciatella en schuimpjes snoepjes .. en zonet al chips gehad :oops: en nu heb ik natuurlijk geen honger meer. Mn vriend komt pas laat thuis dus ik eet denk ik wel even soepje met groente.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Sorry maar het is me even te veel om terug te lezen en op iedereen te reageren...
    Maar wil wel iedereen even eet smakelijk wensen en een fijne avond!

Ik ga nu ook eten maken; kant en klare bami (ik ben lui vandaag :p) met sate en een gebakken ei.

(en voor degenen die het niet gezien hebben ofzo, stem even allemaal op mn buikfoto bij buik vd maand :p Alsjeblieft? O:) )

(Novmama: Heb ook even op Elle gestemd hoor, echt een hele mooie foto is het! )

7. Kristel, als je over hebt gooi dan eens naar mij toe? Klinkt goed namelijk :) ik heb ook wel trek in sate..

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel; ja in het weekend is het wel wat drukker..wij waren er vorige keer op maandag toen was het kei rustig...zal vrijdag wel wat drukker zijn zo de dag voor het weekend, maar acht het word mooi weer dus gaan weg gewoon buiten zitten :)

@desiree: je mag alleen niet in de sauna als je nog geen drie maanden zwanger bent en het niet gewend bent om in de sauna te zitten. dan is het risico op miskraam iets groter maar daarna maakt het niet uit.
    tomatensaus op beschuit :confused:
    je hoeft niet op je werk te plassen hoor. ze zijn blij met de plasjes die je in de ochtend en avond en in het weekend verzameld.
    rotweer? hier was het stralend weer vandaag hoor...vanochtend wel iets fris maar daarna stralende zon.

@hilli: wat raar zeg. ik werk zelf ook op een kinderdagverblijf en heb nog nooit van dat virus gehoord en bij ons heeft er nog nooit iemand meteen hoeven stoppen met werken..maar ja regel is regel en veiligheid voor alles toch...

@konijntje: welkom en hopenlijk gebeurt er ook bij jullie een wonder en raak je toch op de natuurlijke manier zwanger.
    ben je al lang bezig of pas begonnen..

@lynn: je hoort er zeker nog bij hoor nu je bevallen bent....

@verhuizing: gaat deze site eigenlijk nog verhuizen of is dat van de baan.

@jassen: zijn wij de enige die de jassen gewoon aan de kapstok hebben hangen :)

@emma: ja was zeker vroeg vanochtend maar ach ben ik ook weer optijd klaar...bescheiden buikje heb je zeg...

@nen: vervelend dat je zo'n last hebt van het zuur..misschien helpen maagtabletten van de dokter...heb ik ook wel eens gehad.

@oma: chips lekker balen dat je er ook nog eens via hyves achter moet komen...weet ze wel van wie het is...nou ja 1 troost...jullie kind heeft een vader en een moeder en ik weet zeker dat jullie kleine niks te kort gaat komen en vol liefde word opgegroeid, maar kan me voorstellen dat het zwaar klote is...kom hier meid krijg je een dikke knuffel...

@matta: balen zeg weer negatief...

hoe is het met de rest...heb net maar ff snel broodje frikandel op...moest alleen eten en geen zin om te koken. erg ongezond maar wel lekker :)

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is er niemand meer?

10. Hier was het weer 's ochtends kut.. mistig en bewolkt. 's Middags was het wel lekker! Heb in het zonnetje geslapen :)
    Ik ga dan alleen thuis plassen, gelukkig kan dat.. alleen ik heb op de website mijn gegevens ingevuld maar ze hebben nog niet gebeld? volgens mij kan ik al snel beginnen met plassen, aangezien de test vandaag flink donker was.. (zal zo wel een nieuwe foto plaatsen).

@ frikandel.. hmm.. die lust ik normaal niet, maar zou er zo één op kunnen eten! Met tomatensaus :) :) volgens mij ben ik 1 van de weinigen met zulke rare eetgewoonten.

Nu ff de konijnen laten vaccineren! En daarna ga ik leren. Fijne avond! (en eetse voor wie nog moeten eten)

11. Net op Kristel en Elle gestemd! ;) *nu ben ik weg*

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @desiree: haha eet jij nu alles met tomatensaus. :) bij mij belde ze zo'n 3 dagen nadat ik mijn gegevens had ingevuld. normaal begin je bij 6 weken geloof ik...en dat is vroeg zat hoor want geloof met als je straks 16 weken bent ben je het aardig beu want inderdaad die dingen stinken ook nog eens enorm (vond ik) fijn avond
    lekker in de zon geslapen. ik heb altijd een uur pauze en heb lekker op het terras gezeten.

nu is er niemand meer of wel?

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb gestemd novamama en kristel..

@ all Over 6 weken krijgen we als het goed is (ja ja) de sleutel van het nieuwe huis:d Het gaat nu ineens zooo hard.. Het zou zo leuk zijn als daar al een wiegje kon komen te staan:D

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Juffie: dat zou zeker leuk zijn....moet je veel doen aan je huissie of kun je er zo in.

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik ben er weer. Lekker bos, broodje frikandel! ik ga zo maar es een soepie maken, moet ook alleen eten.

Zit op internet even te shoppen voor babydingetjes , erg verslavend! hihi

Juffie wat leuk dat jullie dan de sleutel krijgen! Gaan jullie ook nog klussen? Hopelijk kan er dan inderdaad meteen een wiegje in ;)

Heb ook op elle en kristel gestemd.

16. juffie2008

@ bos

De keuken wordt na 2 weken geplaatst, badkamermeubels komen de eerste week. De eerste week worden de muren gespoten en moet er behangen worden.. En de vloer moet gelegd als alles klaar is.. totale duur 3 a 4 weken.. Dus we zitten er ong. half juni in:D HEHEH na 2,5 a 3 jaar de sleutel van ons prachtige appartement:D
    En zal ik het platteland verlaten om terug te keren naar de stad.. nou dan is de krediet krisis zo over hoor, haha ze missen gewoon mijn geshop..!

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @Desiree: WAT LEUK :D dat je zwanger bent..! dat wist ik nog niet! GEFELICITEERD! ben echt heel blij voor je .. de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit..

@bos: een jongen.. wat leuk! Gefeliciteerd

@all: ik kan het allemaal niet meer bijhouden :S kom er gewoon niet aan toe.. zo komt een hypotheekadviseur want we hebben een schitterend huis gevonden! zo prachtig! :D nou hopen dat we het kunnen opbrengen..

Het bijlezen is nu een moeten en veel te veel.. dus doe even wat rustiger aan.. straks zal ik wel wat meer tijd hebben om bij te lezen..
    Ben trouwens 10 dagen ongi geweest.. normaal ben ik er maar 5 hooguit.. :S wie weet hoe dat kan?

18. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi meiden,

heb ik iets gemist?

vandaag lekker wezen klussen in ons huisje :D heeeerlijk..
    en lekker ff in de zon gezeten in onze eigen tuin.

een muurtje hebben we al geschilderd en het behang is ook al van de muur in de slaapkamer en de oude bewoners hadden alles al schoon gemaakt dus dat scheeld :D

ik kom vanavond nog ff kijken misschien en anders een hele fijne avond voor iedereen

doegg

19. juffie2008

maar voor het wiegje, dan had ik nu al zwanger moeten zijn vinden jullie ook niet? Anders is het bij 6 weken wel erg vroeg...

20. juffie2008

Leuk kim! Hopelijk schiet het een beetje op en kunnen jullie snel over ;)

Deel Deze Pagina