goeiemorgen meiden! ben er even snel om jullie een prettige dag en prettig weekend te wensen! Ik ga ervandoor, maandag of dinsdag ben ik er weer. heerlijk weekendje weg Doeg! dikke knuffel
Oh ik duim voor je man hoor! Ik hoop dat hij bij het bedrijf past en het bedrijf bij hem. toi...toi...toi... voor Redman! Veel succes met het gezinnetje! balen dat het zo ver rijden is voor maar 3 uurtjes per dag. Maar ja, als het een leuk gezin is scheelt t een hoop denk ik.
Thnx dat jullie op Elle hebben gestemd! @ Bos ... Als je een naam hebt dat je mwah vind laat het eerst 2 dagen zo en ga dan niet verder naar een andere naam ... Ik moest echt heel lang aan onze meiden naam wennen .. Voor mijn vriend was Elle echt DE naam waarvan ik echt zoiets van neuhhh .... Maar nu ja ben echt blij dat wij dit hebben gedaan ... De jongensnaam was ik gelijk helemaal weg van .. En was ook echt mijn naam! Als de volgende een jongen mag zijn houden wij die naam .... En euhh ik weet niet meer wie de sleutel van het huis hebben gekregen gister maar gefeliciteerd! (Hoezo nog zw dementie) Oef ik moet echt nog zoveel doen vandaag en heb er echt totaal geen zin in .... Ik schuif alles lekker maar een dag op .... Elle ligt alweer in bed de slaapkoppie om 12 uur mijn nichtje van school halen die blijft hier tussen de middag eten ... En jullie nog plannen voor vandaag ? Of zijn jullie al druk aan het werk ?
Goeiemorgen allemaal! @Debby: Fijn dat het leuk was gisteren! Niet te veel strijken vanavondh e @Red: Mijn duimen draaien overuren voor je man! Ik hoop echt dat het hem gaat lukken straks @All: Hoe gaat t met jullie? Ik moet zo bloed laten prikken voor allergietest. Daarna door naar de HA om urine te laten controleren (hopelijk is de bacterie nu weg, maar ben bang van niet) en om een huid-allergie-test te doen meteen, of ik moet er even en afspraak voor maken als het druk is. Kan gewoon bij de assistente iig, dus dat scheelt weer! En daarna om 12.00 uur naar haptonomie weer. Drukke ochtend voor de boeg dus Tot later!
Ik ben druk aan het werk.. vandaar dat ik hier zit nu Heb ff nog 1 vraagje aan de zwangeren het is normaal dat ik vaak buikpijn heb? Me darmen liggen overhoop en telkens steken op rare plaatsen.. boven me blaas ofzo! @ Emma heel fijn weekend, geniet ervan! @ Debby jij ook zwangerschapsdementie @ Konijntje dan zou je andere eierstok wel beter werken met clomid eventueel? @ Suus zo lang ongi maar dan ook echt rood bloed of meer bruine troep? @ iedereen heeft iemand een leuk voorbeeld gedichtje wat je aan de ouders kan geven als je wilt vertellen over zwanger zijn? Ik probeer wat te maken, maar ook te stelen van bestaande gedichtjes Ik ga maar weer eens werken.. geen zin!
Zeker een drukke ochtend Kris! Veel succes met bloedprikken en bij de HA en veel plezier bij haptonomie.
Goede morgen. @Red wij duimen voor je man @debby zo leuk gehad dus gisteren en hebbie die masage nog gekregen? hhahhhahh @ kristel Succes deze ochtend. zo wat had ik een k.u.t nacht zeg klote geslapen buikpijn. Waar dat nu weer vadaan komt zouw het niet weten. Als het goed is komt moeders zo even langs want die was in de buurt vandaag weer lekker genieten van het weer
@ dunchan: Nee, helaas geen massage gehad... maar wel lekker met haar kleine gespeelt. Dat geschater van zo'n kleine... GEWELDIG!
@ debby hoe oud is die kleine van je vriendin mijn overbuurvrouw/vriendin zij heeft ook een kleine van 2.5 maanden dus diemag ik wel ens op halen dan komt hij ff een paar uurjes hier zo gezellie
@debby: dus je hebt gister een lekker dagje gehad.. om het neit starten van de auto na :S .. lekker hoor @red: dat is inderdaad heel vermoeiend.. zeker als het zo'n eind rijden is.. wel zielig voor die mensen dat ze doodgeboren kindje hebben gehad.. Ik ga nog even een uur heel hard duimen @emma: veel plezier! geniet ervan @novmama: denk dat je aan een naam toch moet wennen wij zijn over alle namen al uit.. maar ook al 3 keer veranderd dus wie weet veranderd die nog wel.. @sammie: fijn dat alles goed gaat gelukkig @kristel: drukke ochtend inderdaad.. zul je vanmiddag wel lekker moe zijn @desiree: ook langer rood bloed.. maar ook lang oud bloed.. gewoon alles langer 2 dagen langer dan normaal.. vers bloed en oud bloed snap het ook niet :S volgens mij zijn die steekjes normaal hoor @duncan: vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad dat is niet leuk.. hoe komt het? @all: ik heb net al even gewerkt vanmiddag pas weer.. zo even boven stofzuigen en dweilen en 3 wasmanden met schone was wegwerken :S
@ debby Nou ik vind 1 1/2 leftijd ook egt leuk. en je word ook altijd vrolijk van die klein hummels. @ suus ik zou het niet weten hoe het komt het word wel minder nu glukkig. @ iedereen heeft er iemand nog een leuk idee voor een 12,5 jarig huwelijk? Ik moet wat verzinnen voor me ouders maar ken niks bedenken om iets leuks te doen of te geven
@ Suus: Heb je ook al zo'n berg was... me too.... @ Dunchan: Een leuk idee voor een 12,5 jarig huwelijk. Ehm.... iets om te doen? Iets van een feest? een cadeau? vertel... @ Sammie: Fijne dag! tot vanmiddag!
@duncan: een luchtballon vaart voor je ouders of een vakantie of een hotelovernachting in een bruidssuite.. weet niet hoe groot het budget is @debby: ja.. had de laatste dagen geen zin.. gister al 1 gedaan maar zijn er nu nog 3 over ben er al mee begonnen.. wat een klote werk
@ Debby ja zij willen ons mee uit eten nemen maar iets van een leuk kadootje of zo dat is het dus ik kan niet eens op wat leuks komen
Nou inderdaad... Ik heb er nog geen tijd voor gehad en vorige week het strijkwerk steeds voor me uitgeschoven. Vanavond flink aan de strijk dus.