Hey meis, We hebben al een kinderwagen, een 2 de handsje... Nog een hartstikke mooi ding, maar ondanks dat zou ik liever een nieuwe kopen. Hij staat nu nog in de schuur beneden omdat we die al hadden toen ik nog niet zwanger was en niemand (behalve de meiden hier) wist dat we bezig waren. Het is een donkerblauwe x-adventure. Als er behangen is, het vloertje gelegd etc dan haal ik hem naar boven en maak ik wel een foto. edit: ook een maxicosi... donkerblauw met hondjes. Probeer je me jaloers te maken... met je terasje!
@ Matta: Wij hebben er 3... jut, jul en sinds kort Debby. Hahahaha Ik vond t lessen ook doodeng, was me altijd een dag van te voren al druk aan t maken en dan achteraf was tw eer leuk geweest.
@Nen ja egt super lkkr weer allen m mn bindhet wat minder da ik zo op en top vrolijk ben hiih Omdat ik dan ook gelijk dan super spontaan van alles op me hals hahaha
@ debby. ohh oke maak tog niet uit als hij maa rijd hhii Ohhh sorry wilde je niet jaloers maken maar het was we super lekker een rosetje je kent het wel hoe lang moet je nog
Zo, daar ben ik weer! Eerst even een update van hier dan maar: Ik heb net de allergietest gehad bij de HA en ik blijk dus allergisch te zijn voor honden en katten Huisstofmijt (maar die wist ik al), hooikoorts en koemelk (grote kans dat daar dus mijn maag- en darmklachten altijd vandaan komen)... Lekker dus Vanochtend nog bloedgeprikt op dezelfde allergieën en dan weten we over een week de precieze waarden en dan gaan we overleggen met de HA wat we allemaal kunnen doen (en wat niet natuurlijk).
@Sammie: Fijn dat het goed is gegaan bij de fertiliteitsarts! Geeft toch wel een goed gevoel he, dat er wat gedaan wordt nu? @Dunchan: Ehm.. kado voor 12,5 jarig huwelijk.. Mijn ouders zijn toen een lang weekend naar parijs geweest en wij hebben toen allemaal typisch franse dingetjes voor ze gekockt als kadootjes. Dus misschien iets van een thema bedenken en daar wat mee doen? @Knarboor: Als jullie geen goed gevoel hebben bij t idee om op te passen, dan moeten jullie het gewoon niet doen. je bent niemand iets verplicht he. @Dreamer: Ik hoop dat het niks ernstigs is meid. Enneh, wat Sammie zegt; de wonderen zijn de wereld nog niet uit! @Nen: Balen dat je je zo slecht voelt steeds.. Hopelijk is het gauw over! @All: Als ik iemand vergeten ben (vast wel...); Sorry!
@kristel dank je dat is idd een leuk idee. Zo moeilijk soms om wat leuks te bedenken hahh ieder jaar moe ik weer nadenken.
nope nog steeds niet ongi! net even gestofzuigen en de vissen in een groter aquaruim gedaan! kan ik er nog 1tje kopen! hihi!
één pluspunt van vandaag; blaasontsteking is al een stuk minder, dus ik hoef géén AB te hebben Ik blijf voorlopig dus elke dag sinaasappelsap drinken want het blijkt dus te helpen
nou eigenljk denk ik , dat mijn lichaam mi gewoon voor de gek houd! ik bedoel het zal niet de eerste keer wezen dat hij dat doet!
Hello ladies Weer zo'n mooie dag he! @debby, wat maakt het nu uit dat je wagen 2de hands is, kan net zo goed zijn hoor meis! @dreamer, mmm dat is zeker vreemd ja, hopelijk is het snel over! @knarboor, que zwangerschapsduur geen probleem, maar voor jullie zelf is het misschien lekker om nog eens samen op vak te kunnen gaan Gewoon het probleem uitleggen, ze begrijpen het heus wel hoor! @sammie, wat fijn dat alles zo goed ging bij de fa zeg1 En helemaal super dat jullie gelijk zo goed geholpen worden zeg, dat is echt helemaal geweldig! @matta, nog steeds niet ongi meis, zou het dan toch he? Spannend hoor! @nen, nou je klinkt echt niet lekker de laatste paar dagen joh, hoop dat het snel over is! @kristel, zo daar is een hoop uitgekomen dan meis! Hopelijk mag je nog wel wat van koe producten, anders word het weinig variatie geloof ik Verder weer de rest eens kwijt haha
@ matta ja dat ken ik dat doet mijn lichaam nou ook al 2,5 jaar en dat is egt kloten. Maar ik zeg altijd maar je weet maar nooit er is altijd weer een kansje. Maar toch is het niet leuk want je hoopt het tog stiekem van binnen en daar wordt je zo moedeloos van. Succes he blijft nog even spannend we blijve duimen. @ iedereen We duimen natuurlijk voor iedereen hoor maar het meeste voor mezelf (slecht he)
dames ik ren even gauw naar de winkel! even snel broodje kopen en dingetjes voor het weekend! aangezien ik toch alleen ben en lief dit weekend niet thuis komt....
hey meiden ben koken en vanaaf ben ik er niet ben ik bij me vriendin en morge heel de dag aan het werk dus ben er zaterdag. Succes iedereen en een heel zonig weekend
@matta shopse ff dan he, lekker allemaal dingen nemen die jij lekker vind! @dunchan, veel plezier bij ej vriendin vanavond!
@sterretje hej meid, hoe gaat het? na ja boodschappen is toch mee gevallen.. zoute drop en boekje voor me papa gekocht en meusli repen gekocht! verder niet zo veel.. owh ja nog een kussen voor het hondje van me zus!
Hee meiden ik ben er eindelijk weer... pff... lange dag! @All, thnx voor 't duimen! Daar ligt het vast niet aan... maar helaas is hij niet aangenomen balen erg! hij heeft een goed gesprek gehad en rondleiding enzo. Maar later werd hij door 't uitzendbureau gebeld waar hij via zou werken en ze namen 'm niet aan omdat hij te commercieel was in hun ogen ofzo. Beetje vaag... naja proberen 't maar zo te zien dat hij te goed is voor 't werk haha Alleen nu een groot probleem... want als hij niet snel aan't werk komt, zitten wij in de financiele problemen. Staan inmiddels rood en over 1,5 wk komt mijn loon maar niet genoeg om hem uit 't rood te helpen en zelf nog te kunnen leven... Pfff.... af en toe zakt ons de moed in de schoenen. 'k Heb maar bedacht dat ik m'n leidinggevende ga mailen of ik toch niet de komende maanden 120 uur aan't werk kan, met m'n man z'n uitkering kunnen we 't dan net redden denk ik. Hoop niet dat ik me over de kop werk maar goed dat zien we dan wel weer. 'k Moest vanmiddag nog naar gezin hier vlak ik de buurt. Dus heb nu 2 gezinnen, wel lekker gereis en k ben t/m volgende week donderdag aan 't werk. Dit is ook een jong stel. Ze wilde borstvoeding geven maar 't kindje wilde nog niet erg. Ach is ook vanmiddag pas geboren. Ze wou al stoppen maar heb haar zover gekregen dat ze morgen nog wel eerst afziet. 'k Haal wel tepelhoedjes, misschien helpt dat. Net patat gegeten en hamburger en komkommersalade. Manlief is even weg. @Kristel, balen zeg! @Matta, fijn dat 't autorijden zo leuk was en goed ging! Hopelijk blijft je ongi weg en ben je gewoon zwanger! @Sammie, fijn dat alles goed was! @Emma, veel plezier, al lees je dat vast niet meer @Debby, nog gelukt? @Nen, wordt de tuin al mooi? Als ze klaar zijn mogen ze hier wel verder... was ons plan voor deze zomer maar zijn nu eerst voorlopig blut. @Rest... sorry ben 't ff kwijt.