Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo heb gisteravond een poging gedaan om bij te lezen, maar redde het niet
    dus vandaar mijn late reactie...

@ Bos: ja idd gemeten op het dikste punt :D net onder mijn navel...

@ Dreamer: Dikke knuffel meid... weet helaas niet wat ik tegen
    je moet zeggen om je je beter te laten voelen...
    maar begrijp goed dat je ervan baalt dat iedereen om je heen zwanger
    raakt/wordt en dat het bij jou allemaal wat gecompliceerder is...

@ Kristel: zal zo ook eens ff op jouw buikkie stemmen :D

@ Emma: k zal ook even op jullie kleine meisje stemmen :D

@ Matta: Balen zeg, weer een nega test maar nog steeds niet ongi...
    ik zou er ook echt gek van worden...
    ik hoop dat jullie tijd snel komt meid...

@ Red: balen zeg dat je zo ver weg moet voor je gezin,
    kan je niet ruilen met een collega die iets dichter in de buurt woont?

@ Nen: Mooie hond :D wij hebben ook een golden (vrouwtje) niet 100% golden
    maar zie je niks van, zal eens een recente foto in mijn album plaatsen...

@ Desiree: Leuke kleertjes heb je geshopt... enne vind de tekst op het
    shirtje Heel toepasselijk :D

@ Maagzuur: Geen chocola eten, dat schijnt het op te wekken...
    vanille vla en gele vla schijnen te helpen ertegen....

@ Bos: ook hier gewoon de jassen aan de kapstok :p

@ Desiree: idd wat bos zegt ik was het na die 12 weken
    (heb 2 weken langer meegedaan ivm hoge HCG waarden) ook errug beu...
    maar volgende keer doe ik wel weer mee...

@ Bos: waar is je mannetje? balen dat je hem moet missen...
    *leest nu waarom hij weg is...*

@ Matta: Bah wat een akelig nieuws van die heli, gelukkig is jouw mannetje
    er al...

@ Dunchan: Kijk eens op www.bongo.nl allemaal leuke dingetjes (activiteiten) voor 2(sommige voor meer)
    personen, in verschillende prijsklassen...

@ Nen: vreemd dat je gisteravond en vanmorgen ineens zo misselijk was...

@ Sammie: fijn dat jullie geholpen gaan worden...

@ Kristel: Nou meid dat is niet niks zeg... flinke allergiën...
    sterkte ermee...
    wel fijn dat je BO bijna over is, en sinaasappelsap is toch geen straf :D

@ red: dikke knuffel meid, ik hoop dat je man snel een leuke baan vind...

*Hijg hijg* ikke is weer bijgelezen :p

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Stephanie :confused:

En hoe gaat het met jou meis? :)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha ja sammie, stond ook versteld van mezelf... hihi

met mij gaat alles prima...
    heb gisteravond heerlijk in het zonnetje paardgereden... alleen mevrouw was een beetje zeikerig en kwam even met haar voorbenen 10 cm van de grond af (tot 2x toe) en daardoor klapte ik met mijn M*ts op het zadel... gelukkig voel ik er niks meer van, maar mijn velletje had er tussen gezeten en dat was opengeschaafd hihi...

morgen lekker van het weer genieten, heerlijk vrij...
    Zaterdag helaas werken, we hebben open dag... blegh...
    en zondag op verjaardag... druk weekend dus...

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Jolyn is trouwens al even niet meer online geweest he...

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Klopt,laatste keer was 22 mrt toen ze buikpijn had.... hoop niet dat het verkeerd is gegaan.

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Red: Lijkt me een heel leuke, maar ook een heel vermoeiende job. Zowel fysiek als mentaal, niet?
    Ow Red, wat erg voor je man. Vervelende situatie.Ik duim voor jullie dat er snel iets leuks voor hem uit de bus komt.
    Mag er zelf eerlijk gezegd niet aan denken om in het rood te staan, maar je ziet maar. Soms kan je echt niet over zoiets beslissen.

@Emma: Ondanks dat je nu al in Antwerpen zit wens ik jullie veel plezier de komende dagen!

@Nen: Vervelend seg, die misselijkheid. :(

Haha Matta :D wat goed dat je al 80 hebt gereden.Nog even en je kan de snelweg op!

@Sammie: Hey! Wat goed dat ze jullie verder gaan helpen. Stel dat je aan de Clomid moet, dan komt het helemaal goed! Net als bij de rest hier :D Geeft je weer wat moed, niet?

@Kristel: Ow meis, vervelend hé die allergiën.Wat ga je doen met je huisdieren? Overweeg je het om mss alle 3 de katten weg te doen? Kan heel goed begrijpen dat je dat niet doet hoor, je houdt tenslotte toch van hen hé en van Angel. Moeilijk. Wel goed dat je bo al heel wat minder is, idd, goed blijven drinken!

@Stephanie: Paardrijden lijkt me zo relaxed. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit op een paard heb gezeten :oops:

Hier een drukke dag gehad. kMoest zowel vanmorgen en deze namiddag in de opvang werken. Voor de rest heb ik heel de dag een vorming gehad over werken in team, niet bepaald interessant. 4 uur lang op een stoel gezeten. Deed niet bepaald goed :D
    Morgen ook weer een drukke dag, de vakantie komt eraan en dan moeten er echt veel activiteiten voorbereid worden voor de kinderen.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: lees net gelukkig op hyves dat alles goed is met de kleine uk van Jolyn :D ze heeft een goede echo gehad gister en ukkie heeft lange benen... ze zal wel niet zoveel tijd hebben om hier langs te komen....

@ Hilli: ik rij al vanaf mijn 5e paard en zou bijna zeggen dat ik niet anders weet...
    ik vind het ook echt heerlijk en kan er mijn hele ziel en zaligheid in kwijt...
    als ik me een keer niet zo happy voel huil ik liever uit in de hals van 1 van de paardjes als dat ik wat anders doe...
    ik zou alleen het contact met de paarden al voor geen goud willen missen...

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Desiree: Wat vind je van deze?

Hallo opa en oma
    Het is hier donker, het is hier puik
    en ik zit lekker warm in mama's buik
    Nu ben ik aan het groter groeien
    want ik ben nog maar klein
    Ik vind het leuk dat jullie
    mijn opa en oma zullen zijn
    Hebben jullie mijn foto (echo) al vaak bekeken?
    Nog even wachten...tot over heel veel weken!

Al heel lang in onze gedachten, nu nog (aantal maanden) maanden wachten , volgend jaar tussen het speelgoed en de hond kruipt hier een kleine baby rond!

Je moet zeker ook eens op deze website kijken. http://www.everyoneweb.be/presentation_ ... pOpen=True Daar staan er echt heeeeel veel op, en heel mooie. Zeker de moeite hoor.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Meiden

ik ben er weer vandoor... ga lekker slapen en morgen heerlijk van het weer genieten...
    kom nog wel ff spieken tussendoor anders moet ik weer zoveel bijlezen...

nou toedels...

doei doei

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Matta: pff, nog steeds geen duidelijkheid :(
    MAAR, mocht je nu niet zwanger zijn en je wordt gauw ongi, dan heb je de komende ronde wél een keer dat je vriend thuis is rond je eisprong toch? :D

@Red: :( Ik hoop echt dat je man snel werk krijgt en jullie problemen gauw opgelost zijn.. Vind het echt klote voor jullie dat het nu zo moet lopen..

@Stephanie: Zo, dat is even een mega-reactie-actie :p
    Leuk paard zat je op dan, is het nu al minder pijnlijk? ;)

@Jolyn: Ja, idd, waar ben je?! Hopelijk gaat alles goed met je?!

@Hilli: Oh nee, ik ga absoluut niet al mn dieren weg doen.. Er gaan alleen 2 katten weg, maar dat is ivm dominantieproblemen :)(), maar de rest blijft gewoon hoor. De cavia's krijgen binnenkort gewoon een buitenhok en ja, 2 katten minder over een tijdje, dat scheelt al een hele hoop. Dan hebben we alleen de hond nog en 1 kat binnen, als het goed is moeten de klachten dan al een stuk minder zijn lijkt me :) En anders heb ik pech gehad ;)
    Je hebt idd wel een drukke dag achter de rug!
    Lekker relaxen nu dus :D
    Leuk gedicht trouwens!

@All: Ik verveel me :( Kimo is niet thuis, die is bij een vriend aan t draaien (Dj's he..). Hoop dat ie snel thuis komt ;)

11. @ Hilli thanks voor het gedichtje! En handig die site ik ga er morgen eentje uitzoeken.

Ik ga nu slapen, net thuis, tot kwart over 7 cursus gehad op het werk en toen pizza gegeten, daarna lekker op rotterdam centraal gekotst :( en toen reed de trein niet :x . Vandaag 2 x overgegeven in totaal, moet er echt aan wennen dat ik nu telkens hele kleine beetjes maar kan eten.

Trusten allemaal! (lees morgen verder bij, ben nu te gaar :-$

12. Geachte heer/mevrouw,

Naar ik vernomen heb zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: “kleinkind”.
    Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren.

Mijn interesses gaan vooral uit naar:
    Spelen met mijn rammelaar,
    wandelingen,
    samen liedjes zingen,
    paardje rijden op opa’s knie,
    naar de eendjes kijken met ons 3,
    ik blijf ook eens graag logeren,
    maar dan moet ge wel mijn bo’kes smeren.
    Ik zoek een lieve oma en opa
    met een onderscheiding op hun grootouderdiploma.
    Ik zal terug iets van me laten horen
    zodra ik ben geboren!

Verdere informatie omtrent mijn persoon kan u vinden in mijn CV in bijlage.

Hoogachtend,
    Uw kleinkind in spe

Curriculum Vitae

1. Persoonlijke gegevens
    Ouders:
    Adres:

2. Studies en opleiding
    Ik zal mijn opleiding krijgen van mijn ouders maar ik hoop ook op mijn grootouders te mogen rekenen. Niet alleen voor beloningen en schouderklopjes (hoewel ik die graag heb) maar ook voor straf als ik stout ben…. want ik zal nog veel moeten leren!

3. Ervaring
    voorlopig heb ik alleen zwemervaring…. maar dat zal ik naar het schijnt allemaal opnieuw moeten leren als ik geboren ben….

4. Vaardigheden
    Zwemmen
    Trappelen
    Mama wakker houden
    Groeien

5. Referenties
    Mama en papa zijn apetrots.

Het zijn goede referenties want ze zullen alleen maar over me stoefen.
    Kan natuurlijk ook niet anders want ik ben natuurlijk de liefste baby van de hele wereld!

6. Bijkomende informatie
    Bijkomende informatie volgt zodra de volgende echo’s worden uitgevoerd.

Of ik een jongen of een meisje zal zijn, hou ik zelfs voor mama en papa geheim!

:) :) :) :) :) :) :) :)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: He bah, hopelijk ben je gauw van de misselijkheid af!
    Leuk ding trouwens :) Echt leuk bedacht!

@All: Heb maar een andere banner genomen, eentje die de zwangerschapsduur bijhoudt EN aftelt naar de uitgerkenede datum EN waar ik de naam in kwijt kan. Plaatje is niet super, maar ik vind die andere dingen belangrijker ;)
    Ook vond ik t tijd worden voor een avatar met mn eigen buik ipv van een buik van internet :)

Kimo is nu thuis, dus ik ga nog even bankhangen met m en dan slapen.
    Slaap lekker allemaal!

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @All, balen hier ook erg!

@Hilli, ik sta ook liever niet rood maar ja soms heb je geen keus.

'k Heb m'n leidinggevende gisteravond nog gemaild of ik alsnog weer een hoger contract kan krijgen. Zomermaanden moet ik toch veel werken. Dan heb ik 't liever ook maar op papier staan zodat ik ook daadwerkelijk al die uren uitbetaald krijg.
    Uitkering van m'n man wordt weer voortgezet, niet dat die 500 euro veel is maar alle beetjes helpen.

Dus ik word nu kostwinner en mn man is huisman ;) Hihi...

@Kristel, je hebt echt een mooie buik zeg!

'k Ga zo maar weer een heel eind rijden en dan om 12 uur snel weer naar een gezin hier vlakbij. Tussendoor hoop ik nog even snel naar de winkel te kunnen voor tepelhoedjes. na 't werk boodschappen doen, dus hopelijk ben ik om half 6 weer thuis.
    Manlief zou 't huis schoonmaken, ben benieuwd! heb 't eten al voor m klaar gezet, mag ie ook koken.

Fijne dag allemaal!

O ja... Jolyn moet wel even hier langs komen!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dunchan: 40-23=17 Nog 17 weken dus... :D

@ kristel: Balen van al die allergieën zeg, wel beter dat je nu wat
    meer weet. Nu kun je er tenminste wat aan doen.
    Mooi dat je geen AB hoeft. :)

@ Matta: Je hebt nu wel een erg lange cyclus hea? Maar
    dat gevoel dat je lichaam je voor de gek houdt ken ik wel.
    Succes meid, ik hoop dat je snel wat zerkerheid hebt.

@ Sterretje: Het maakt ook niets uit dat het een 2de hands wagen is, maar ja,
    voor je kleine wondertje wil je het liefst alles nieuw hea...
    Vandaag wordt t weer zo'n lekker weer! Heerlijk... Alleen jammer dat ik moet werken.
    hihihi :)

@ Red: Balen dat je man niet is aangenomen en
    dat jullie financiele problemen hebben.
    Ik hoop dat jullie er snel uitkomen.
    Succes meis!
    Wat goed dat je al gemaild hebt. Nu hopen op een snelle reactie. :)

Wat is gelkukt? het strijken of het verslag? Beide niet namelijk.
    Ik ben kapot wanneer ik thuis kom. Lag om 18.00uur al gestrekt op de bank.

@ Steph: Auwie! :( Gelukkig voel je er nu niets meer van. :)

@ Dees: Leuk die sollicitatie! Dan breng je het met een knipoog. :)

xxxxxxies

16. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    Goeiemorgen

Wij zitten nu bij de tandarts

Zometeen weer verder klussen we schieten aardig op, heb alleen spierpijn van het harde werken

@ kristel balen van die uitslag

@ dees leuk idee om het zo te brengen vind hem heel orgineel

Ik ga weer , schandalig he verwaarloos jullie helemaal hoe doe je dat op vakantie vraag ik me af... :D hoezo verslaafd

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Goeimorgend allemaal :)

@Desiree: Leuke site hé. Ik heb hem ook al bij mijn favorieten gezet. Op de hoofdpagina bij de gedichtenindex vind je nog andere gedichten van de kraamtijd tot geboortekaartjes.

@Kristel: Leuk dat je nu je eigen foto als avatar kan gebruiken :D

@Kim: Veel succes bij de tandarts. Niet bepaald mijn lievelingsplaats. :D
    Ga je foto's van jullie nieuwe huisje laten zien als alles klaar is?

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kristel: Idd twee katten minder gaat heel veel verschil maken. Ik heb een half jaar geleden ook een kitten gehad. Ik vind katten zo'n fantastiche dieren. We hebben ze moeten wegdoen :cry: We hebben haar gekregen van boeren, haar moeder is een 'wilde' kat, haar vader is onbekend. We hadden gehoopt dat als ze meteen van het begin gewoon werd gemaakt aan een huiskamer, dat alles wel ging vlotten. Niet dus :( Ze had in het begin echt schrik van alles. Ze was nog nooit buiten de stal geweest. Toen ze wat groter werd, was zo zooo ontzettend wild. Alles moest eraan geloven. Stoelen tot mijn gordijnen, niets bleef heel. En ze viel ook steeds onze voeten aan, zonder dat we daar aanleiding toe gaven. De druppel voor mij was toen ze in onze lavabo's van de badkamer en in de keuken begon te plassen. Nu zit ze bij vrienden van mijn tante, waar ze nog twee honden heeft om mee te spelen en buiten kan in een grote tuin. Haar nieuwe eigenares zegt ook steeds, dat is geen poes, dat is een tijger :D tWas wel een heel mooie poes. Vind het wel spijtig :(

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Succes bij de tandarts! Ben erg benieuwd naar jullie paleisje! :) Dus die foto's moeten gewoon!

@ Hilli: Zonde is dat dan hea... maar je moet maar zo denken de poes woont nu op een plek waar ze het prima naar haar zin heeft en vriendjes om mee te spelen.

Wij zijn persoonlijk meer van de honden, zou ook graag een hond willen maar ja we wonen op een flatje. Gelukkig mag ik af en toe de hond van mij moeder lenen. (zie album) Zo'n leuk beesie! Afgelopen weekend wilde ze lekker bij me liggen, met haar hoofd op m'n buik. Rolde ze er steeds van af. Ik heb echt in een scheur gelegen. :)

@ Kris: Hoe was haptonomie gister? Heb je nog iets leuks geleerd wat je met ons kan delen?

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Debby: Mooie hond, echt waar. Leuk dat jullie Silver mogen lenen :)

Vraagje :oops: Is er een verschil tussen een flat en een appartement? Hier zeggen ze eigenlijk alleen maar appartement.

Wij hebben besloten om ook maar te wachten tot we een eigen huisje hebben voor we weer een kat in huis nemen. Dan kan hij/zij idd lekker buiten spelen :) Of het moest een raskat zijn natuurlijk :)

Deel Deze Pagina