Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee hoor er is geen verschil... appartement klinkt wat sjieker. hihihi :) Op de koopovereenkomst etc staat ook appartement. flatje is een makkelijker woord. hihihi :)

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    volgens mijn bouwkundige man ;) is een flat een woning waar je langs je buren moet lopen over een gallerij om bij jou voordeur te komen en een appartement is als je via een trappenhal gelijk bij je voordeur bent.

fijne dag all, hier werd ik om half 9 wakker gebeld van een overbuurvrouw uit de flat, stom wijf! ze zijn hier aan het bouwen dus je kan nergens je auto kwijt , dus we zetten hem voor de flat dwars neer komt ze zeiken wil je je auto eg halen, dus ik ben me ff boos geworden! ouwe zeikerds!ga lekke naar je brei clubje ofzo ipv mij lastig vallen over me auto

*sorry*

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

morgen meiden ik ben vandaag ziek thuis.. ben niet echt ziek meer maar 1 dag thuis is ook zo zielig.. voel me nog steeds niet super maar ik heb gister 4 keer overgegeven en vandaag toch nog niet dus gaat al de goede kant op .. heb al koffie op en zit er nog in dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen ...

ook denk ik dat ik toch een eileider ontsteking had want sinds dat ik dat kuur slik heb ik niet zoveel buikpijn meer :S mhh .. nja hoe is het met de rest
    ik heb wel wat gelezen maar als je niet direkt meeleest is het zo een lange stof af en toe .. dus

@ matta nog geen duivels te bekennen? ik zag je banner o[p 7 dagen overtijd :O
    spannend meid

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat klopt niet helemaal want toen ik bij mijn moeder in IJsselstein woonde, woonde we in een appartementencomplex met galerij. Op de koopovereenkomst staat geen flat maar appartement. Ik denk ook dat een flat, het hele gebouw is en een appartement een onderdeel van een flat of appartementencomplex. hihihi :)

edit: en in bouwtermen kan het toch weer net wat anders zijn dan in notaris termen.

Wat balen dat je op zo'n manier wakker gemaakt wordt! :( Ik zou ook even uit m'n dak gaan geloof ik.

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Balen dat je gister zo ziek was Nhene, gelukkig gaat t nu wel weer wat beter. :) Rust nog maar even lekker uit. Je hebt wel een heerlijke dag uitgekozen ;) Geniet ervan.

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja deb ga ik zeker doen .. ps nog een vraag aan jou jij komt me zo bekend voor .. je gezicht heb steeds het gevoel dat ik je ergens van ken .. waar woon jij in de buurt? welke stad?
    hihi

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,
    Wij hebben een appartement, het is gewoon luxer, kijk maar op www.levenincontrast.nl daarin hebben wij een huis gekocht:D

Ik ben vandaag lekker aan het inpakken, ben begonnen met de dvd's. Heb ze ook even in excel gezet dan kopen we geen dubbelen als we naar Media Markt gaan haha! Slim toch? oF IS het overdreven hahah..

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik kom uit IJsselstein en op dit moment woon ik in Amersfoort.

Ik heb dat ook bij jou, maar misschien meer omdat ik me wel herken in sommige dingen van jou... Snap je?

9. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik ben aan het uitpakken nog leuker als inpakken hihi

Komen zeker foto's als het af is maar nog niet alle meubels zijn er maar zal zeker komen showen :D

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ juffie: Als je veel dvd's hebt niet en als je er veel koopt ook niet. :D hihihi :) Wij hebben er maar iets van 10 a 20 en allemaal oude, dus voor ons zou het onzin zijn.

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje je bent al aan t uitpakken! Wat gaat dat lekker snel meid! Maar ja, t huis was dan ook al in perfecte staat hea?!? :D Heerlijk gevoel hea, om jullie eigen plekje helemaal in te richten! :)

12. juffie2008

Nou we hebben om precies te zijn 90 dvds maar we willen er veel meer ;) We zijn echt film liefhebbers.. Ik zou niet weten welke we eigenlijk nog missen. Maar goed..

Verhuizen is best veel werk, maar we worden er wel goed in. Ik wil dit keer alles gestructureerd. Het duurt nog wel een tijd voordat we gaan, maar het kan geen kwaad om nu al lekker te beginnen toch? Alles wat we niet gebruiken qua servies gaat al weg.. en alle meubels gaan al op marktplaats.. We hebben bijna alles van Ikea dus ik hoop dat mensen reageren. We kunnen het gewoon niet meenemen omdat we daar alles nieuw krijgen:D Heerlijk gevoel! Zelfs de vaste computer gaat weg! Daar komt nog een laptop voor terug, ruimte besparend:D

13. juffie2008

Gister is er trouwens een glaswand bij de voorkant van het huis geplaatst het gaat nu zo snel. Ik hoop dat we echt snel in ons nieuwe huisje een wiegje kunnen ophangen

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Red: Hopelijk gaat je leidingegevende ermee akkoord dat je meer uren op papier krijgt (en dus ook meer gaat werken).
    Zou wel een hoop schelen alvast!
    En idd, ook al is t maar 500 euro wat je man nu krijgt, het is beter dan helemaal niks toch?
    Ik hoop echt voor jullie dat jullie snel uit de problemen zijn!

@Kim: Tandarts? Hopelijk geen gaatjes oid ;)
    Veel succes/plezier weer in jullie eigen huis! Hoe voelt het nu om lekker jullie eigen plek te hebben? :D

@Hilli: Dat is echt wel erg als je een huisdier moet weg doen :( Maar jullie weten dat ze goed terecht gekomen is en dat is toch een fijn idee, toch?
    Ik zou echt graag willen dat wij ze ook bij bekenden onder konden brengen, maar helaas...

@Debby: Gisteren hebben we t bij haptonomie vooral over mij gehad :p
    Over mijn houding, over de manier van hoe ik t kindje draag in mn buik, en over hoe ik kan ontspannen en dan vooral met Kimo's hulp ;)
    Kimo heeft dus een bepaalde manier geleerd om mn benen te doen. Het is geen massage, weet niet hoe je t moet noemen. Maar dat helpt heel goed tegen kramp en onrustige benen, heel fijn dus :D
    Ook heeft ie iets geleerd over hoe hij mijn houding kan aanpassen, ik moet dan liggen en hij moet zn handen onder mn rug leggen dan en iets doen.
    Ik kan er weinig over zeggen, behalve dat het werkt allemaal. Ik voelde me heel anders toen ik naar huis ging gisteren :D

@Knarboor: Pff, dat is ook niet bepaald gezellig om op zo'n manier wakker te worden....

@Nhene: doe maar lekker rustig aan hoor! Mag best, helemaal met dit weer. Dus geniet ervan :D

@All: Hallo! *zwaai*

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja dat kan wel maar ik herken je gezicht whahahaha
    dat maakt het zo raar .. ik woon in almere ben vaak in amsterdam ook wel regelmatig naar hilversum utrecht geweest.. die richting.. mhh :S
    whihihi

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: t klinkt heerlijk! Gister heeft Daan trouwens voor het eerst onze bink gevoeld. :D

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Ohh wat goed! Geweldig is dat he :D
    Notitie ervan maken in je dagboek of memories oid op de beebiesite. is leuk om later terug te kunnen zien wanneer het precies was :)

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @DEbby: Ooh wat leuk dat Daan hem nu ook kan voelen!

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Bah ... ik ben zo slecht in wachten.

Ik wil ook! :D

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Almere woont familie van mijn ex... le Cointre heten zij of Beekvierel en ik ben er een keer uitgeweest. Maar dat was 1 x... in een of andere kroeg.

Utrecht kom ik wel vaker. Gewoon lekker daar in de stad drentelen en verder ehm heb ik daar gewerkt in een kledingwinkeltje Bleeb.

Hilversum 2x uitgeweest. In een klein kroegje...

Amsterdam om te shoppen natuurlijk en laatst een training gehad in Diemen... hahaha

Ik zou t niet weten meis.

Deel Deze Pagina