@Hilli: Erg is dat he?! toen wij besloten om ervoor te gaan heb ik meteen mn pil in de bak gegooid. Niks strip afmaken oid of foliumzuur slikken, we zijn gewoon meteen begonnen. (ik wist niks van foliumzuur toen, maar ben een week later wel begonnen ermee nadat ik hier op t forum had gelezen dat dat beter was ) En als je eenmaal zover bent dat je ervoor gaat is wachten nóg erger. Helemaal ná je eisprong, dat je moet wachten tot je mag testen.. Ik vond het proberen zwanger te worden iig helemaal niet leuk, het was een grote stresspartij helemaal door de miskramen... maar dat terzijde Als je het echt niet meer houdt, kan je toch gewoon een maandje eerder stoppen al? En ik hoop echt dat t voor jullie snel raak is dan, want dat wachten is echt niet leuk!
Ik zal het inderdaad in het dagboek zetten. Ik ga waarschijnlijk m'n beebiesite op een of andere manier om laten zetten in zo'n fotoboek van de hema of kruidvat met zo'n kaft weet je wel. Hilli: jou tijd komt nog wel! En dan hoop ik dat het net zo spoedig verloopt als bij mij. 1e ronde dat ik wist wat ik deed raak. 1e echte ronde kon ik mijn cyclus nog niet helemaal inschatten namelijk. Edit: niet verkeerd bedoeld hoor... maar hoop gewoon dat het bij iedereen die nog niet zwanger is snel mag gebeuren! Ik duim voor jullie allemaal.
@ kriss ja zeker haha ik ga me best doen om te genieten whaha @ deb tja ik weet niet hoor hahaha maakt niet uit
het is idd ff wennen weer om je eigen huis binnen te stappen heb de kozijnen van de slaapkamer en babykamer ook al geverfd leuk is dat om in het toekomstige kamertje van de kleine bezig te zijn Ik heb de keuken al ingericht verder nog niet heel veel want heb nog geen dressoir om het in te doen Maar we schieten wel op, we slapen er alleen nog niet dat zal volgend weekend wel zo zijn Ga de badkamer een poetsbuurt geven maar heb nog geenschoonmaakmiddel handig...
Kim: Nee, dat maakt niet zo makkelijk schoon inderdaad. hihihi T is inderdaad geweldig om met t kamertje van de kleine bezig te zijn. *zwijmel zwijmel* Sammie: *zwaai zwaai*
Nou meiden tot straks * zwaai zwaai* ik ga even op de fiets naar Utrecht stadje Even lekker bewegen! Tot vanavond..
Wil jullie allemaal nog een fijn weekend wensen en tot volgende week, als de site het weer doet! * Zwaai, zwaai!*
hallo meisjes, Druk druk hier en het weekend lekker naar zee dus geen tijd om langs te komen. Zie dat de site ook uit de lucht gaat dus wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot maandag. Liefs Ryanne
@ Debby Zo ong. 11 km vanaf Utrecht vlakbij Maarssen in een poldergebied. Erg mooi! Het fietsen was heerlijk! Maar in de stad was het wel erg druk, ben snel weer naar huis gegaan. Was bang veel geld uit te geven
@ Kristel: Ja paardje is af en toe een beetje frisjes vandaag was ze weer superbraaf heb er verder geen last van alleen toen ik vanmiddag weer in het zadel ging zitten voelde ik het wel ff hihi... @ Desiree: wat een gave manier om het je ouders/schoonouders te vertellen hiermee moeten de reacties wel super zijn kan iemand mij vertellen hoe ik een mod kan bereiken?
Jullie zijn rustig geweest vandaag zeg! Maarja, dat is ook niet zo gek met dit weer @stephanie: Misschien een maandverband indoen de volgende keer, dan heb je een soort van stootkussen Als je een mod wilt bereiken moet je even 1 van hun gewoon een PB sturen. Hier wat namen van Mods: Josien, Elmo, Natasja, Prinses en Rach84 als je een van hun pb't dan komt t wel goed @All: Ik ben weer weg! En mocht ik er voordat de site off gaat niet meer zijn, dan wens ik iedereen alvast een heel fijn weekend! Tot maandag (Of tot op de hyves! )
@ Kristel: Dat heb ik inderdaad vandaag al gedaan scheelde al een hoop... thanx voor de namen van de mods ow meiden ik heb een heel bericht op de hyves gezet... zouden jullie dit even willen lezen aub? alvast bedankt... Fijn weekend allemaal...
Hooiiii dames, beetje laat, maar hier ben ik! hihi.. alles gaat goed.. nog steeds geen rode vlag..:s... laat maar gauw komen hoor.. morgen en zondat softballen in WAssenaar.... vet veel zin in, we slapen bij mijn zus.. gekkehuis.hihi.. Verder heb ik me zelf verwend met 2 seizoen van sex and the city.. kan er geen genoeg van krijgen .. ze waar nu ook in de aanbieding, had nu 2 seizoen voor 33.98. hihi.. YEAAAHH.. hihi. Verder wasje gedraaid, tas in gepakt, huis gestofzogen en gedweild. Eigenlijk moet ik nog een beetje boodschappen doen, maar dat kan later ook nog wel.. morgen ofzo..ergens in de middag. hoop dat het mooi weer blij het weekend.... Iedereen een fijn weekend! @red gatver zeg.. balen van je man.. heeft hij geen rijbewijs, kan hij geen pakjes gaan rond rijden bij TNT? is altijd wel werk in toch? @kristel hoe gaat het meid.. hihi tof zeg dat haptonie leuk was! Geniet Kimo er ook al net zoveel van als jij? @Mik Yeah.. toch zeg..inrichten vind ik het aller leukst..hihi.. hoe is het met je broertje? of heb je nog geen contact gehad omdat hij in het veld zit? Ik snap wel dat je hem mist, omdat er zoveel dingen zijn die je mist, waardoor je hem nog meer mist..*snappen jullie het nog* @sammie wanneer gaan jullie naar de autorai? heb er al veel over gelezen! @deb hoe gaat het met de kinderkamer? schiet het al lekker op..wordt het al een mooi hoekje? @Nhene gauw beter worden! beterschap, ziek zijn is niet leuk! voor de rest weet ik het echt niet meer!