@hili hoe gaat het meis.. ik heb ook geen faluw idee wat een verschil is, ik dacht dat een apartement altijd groter en duurder is dan een flat.. maar dat hoeft dus neit zo te zijn..haha.. @steph hihi.. leukk een fris paardje.. heerlijk.. ik ging ook altijd huiswerk maken in de stal van mijn verzorgpaardje.. zoo gezellig..af en toe kwam hij dan bij mij liggen.. dat was nog het allerliefst! mis mme knollie wel.... @all wat is een MODS?
@ Matta dat kan ik me voorstellen dat je je knollie mist... als ik een huilbui had ging ik ook altijd bij de paarden in de stal zitten... en idd of ze het aanvoelen ofzo, komen ze lekker bij je een MOD is een moderator, iemand die hier op het forum het 1 en ander te vertellen heeft zeg maar
Meiden, ik ben er weer vandoor, ga ff lekker douchen en straks weer met vriendlief mee naar t voetbal... had nu wel lekker geweest als hij buiten had gevoetbalt hihi... ik zie jullie hier dus niet meer voor de verhuizing dus ik wens jullie een heel fijn weekend en spreek jullie anders wel op de hyves... doei doei groetjes en veel liefs...
@steph doei doei, veel plezier bij voetballen! Gajij ook verhuizen? heb ik dat even ergens gemist! Fijn weekend!
ik ga er ook weer vandoor.. verwacht elk moment mijn teamgenootje.. die blijft slapen want morgen gaan we naar Wassenaar! hihi... Als ze nog opschiet kunnen we nog even badmintonnen.. vindi k altijd zoo leuk....hihi! fijn weekend dames!
Hee meiden 'k Had vanmiddag al 'n bericht getypt maar toen was m'n verbinding weg. 'k Heb een hoger contract en gaat vanaf 23 maart in dus dat is weer super! Heb ik over 5,5 wk ook al hoger loon. Heb alles wel gelezen maar ben echt een zeef... iedereen fijn weekend en spreek jullie maandag weer! Anders op hyves! O ja... @Debby, super zeg dat Daan hem ook gevoeld heeft! Hebben jullie die ene naam nog in gedachten die je hier 1x genoemd hebt?
@ Matta: Nee ik bedoel de site die gaat verhuizen @ Sammie: bedankt voor het lezen van mijn verhaal... ben nu weg want we moeten zo gaan...
hallo allemaal, heb nog niet terug gelezen, maar ben weer terug op het vaste land. Texel was heerlijk, zelfs een beetje verbrand in mijn gezicht. De buikpijnen blijven, elke keer als ik gegeten heb. Ik krijg steeds meer hoop, maar goed probeer mezelf voor te houden dat het gewoon allemaal inbeelding is. Maar het zou toch was wezen als.......
hoi dames... ik kom ook nog ff hoi zeggen voordat de site de lucht uit gaat.. hebben jullie ook zo genoegen van het mooie weer vandaag of zaten jullie binnen? hopen dat het morgen weer mooi weer word..lekker in de tuin ervan genieten...wij hebben de boodschappen al in huis dus morgen ff poetsen, wassen en nog ff gaan kijken voor tegels in de tuin en dan lekker zonnen. 8)
Nog heel even dan @Dreamer: andere forum... daar heb ik me maanden terug aangemeld maar nooit een bevestiging gekregen... Ik kan er dus ook niks mee @Red: Wat goed dat je toch meer uren hebt gekregen! @De rest: Tot op de hyves en anders tot maandag! Fijn weekend allemaal!
fijne avond kristel @red: meer uren gekregen..beter voor je.. (sorry heb niet teruggelezen dus ben niet van alles op de hoogte.. ga zo ook mijn bed opzoeken want ben aardig gaar van deze dag sanadome...heb lekkere gezichtsbehandeling gehad en lekker in de baden gezeten en buiten in het bed en op de bedjes in de zon gezeten...ben gewoon beetje verbrand..oeps.... fijne avond en goed weekend allemaal en tot maandag..
@ stephanie, ben benieuwd naar een foto van je hondje! @ iedereen, Jolyn heeft een tijdje terug gezegd dat ze erg moe was en daarom niet meer zo vaak op zw pagina zou komen. Dus vandaar dat ze al een tijdje niets meer heeft gezegd. Niets aan de hand met de kleine! @ desiree, wat vervelend dat je zo erg misselijk bent zeg! @ red, balen dat je man niet is aangenomen! Hoop dat hij snel een baan heeft zodat jij je niet over de kop hoeft te werken en jullie wat bredere financiele ruimte hebben. Ik had het er net met mijn vriend over, is het leger niet wat voor hem? ze hebben genoeg mensen nodig en het zijn goede arbeidsvoorwaarden en een goed salaris! Of staan jullie vanwege het geloof niet achter het leger? @ juffie, wat leuk dat jullie alles nieuw doen in jullie nieuwe huis! Echt een feestje om daar straks te gaan wonen @ kim, ik ben ook heel benieuwd naar jullie huis! Dat is uiteindelijk echt wel snel gegaan he?! @ debby, wat leuk dat daan de kleine heeft gevoeld @ site uit de lucht, dat wist ik niet eens! Hmz baleeeennn... Aan de andere kant komt het mooi uit omdat ik flink voor school aan de bak moet.. @ bos, lekker genoten zo te lezen Slaap lekker! @ hyves, kan iemand de link geven? Ik zit op de laptop van vriendlief en heb em in mijn favorieten op mijn laptop staan..
Hey allemaal! Wat een weer vandaag, echt zalig. Ik heb net alles gepakt voor dit weekend. Heb er echt zin in Eerste keer naar Amsterdam. Hyves ... ken ik niet kHeb wel een facebook Is dat ook zoiets? @Red: Goed dat je de extra uren hebt gekregen. @rest: sorry als ik iemand vergeten ben, weet het even niet meer Tot volgende week, en prettig weekend Groetjes