Jeetje alweer alles weg, best vervelend! @Juffie: allereerst zou je een zw test kunnen doen om te zien of daardoor nu je cyclus van slag is. Die etos pillen moest je slikken vanaf je ongi, dus als je midden in je cyclus begonnen bent ermee kan je cyclus vanslag raken ervan. Kan sowieso. Je hebt een regelmatige cyclus volgens de medische wereld, dus de dokter zal echt niks doen. Volgens mij denk jij dat iedereen een cyclus heeft van 28 dagen elke maand. Ik kan je vertellen dat dat absoluut niet waar is. Zoek maar eens iemand hier in dit topic die dat heeft. Ik zeg je alvast, dat heeft niemand Je maakt je veel te druk terwijl je cyclus heel netjes is. Probeer het een beetje los te laten over hoe het hoort te zijn, die stress werkt alleen maar averechts namelijk. Pfff nu ben ik ook al mn pb berichtjes kwijt van afgelopen dagen @Agneta: vertellllllll wat krijgen jullie
@stephanie, ik zie dat jullie bijna voor een echo moeten... Willen jullie weten wat het wordt? Of wachten jullie gewoon de negen maanden af. Zijn jullie al bezig met de babykamer?
das vreemd heb de bkjsluiter gelezen maar kon het daar niet in ontdekken... Dan maar ff stoppen tot mn ongi dan..pfff annoying. nou ik heb altijd al een cyclus gehad van 29 dagen, en dat was in jan. En feb. Ook gewoon zo, maar in maart is dus allemaal raar gegaan.. Ik ga pas vanaf dinsdag testen.. Ik zal thuis nog een x die bijsluiter lezen, vindt het raar.
Pfff, maar gewoon mijn vorige banner genomen en aangepast Is ook duidelijk hé. Ik ga me even opfrissen en naar het werk vertrekken. Tot later iedereen, en wie kan, geniet van het weer!
Ik zie net dat ik heb gereageerd op een bericht van een week geleden Iedergeval.... Goedemorgen to you all!!!! Ik ga vandaag lekker met m'n mams de stad in. M'n eigen verjaardagscadeautje uitzoeken en er een hele gezellige dag van maken. Maar dat moet wel lukken met dit prachtige weer. Maar eerst aan de schoonmaak... morgenochtend heb ik er ook geen tijd voor want dan moeten we naar Sittard. Daan z'n oud-tante heeft morfine gehad en nu is ze niet meer aanspreekbaar dus waarschijnlijk duurt het niet lang meer. We hebben enorme ruzie met die eigenaar van het konijn. Hij beweerde dat hij nog geld krijgt van Daan, maar dit is echt niet waar. Ik moest maar van dat geld een buitenhok kopen. Dus Daan sprong echt uit z´n vel. Ik denk dus dat t konijntje bij ons blijft maar wel naar buiten gaat. Ik zal het straks nog even aan Daan vragen want de vriendin van m´n vader heeft een mega buitenhok en kan dit konijntje er makkelijk bij hebben. Ik krijg het namelijk erg benauwd van die zeiklucht en t balkon is niet bepaald groot. Erg jammer dat het zo moest gaan... Maar ja... Ik ga snel aan de slag maar lees nog wel ff mee. xxxxxxxxxxxxxies
Ik vroeg me al af waar je het bericht vandaan had Debby Wat een brutaliteit om te zeggen dat hij nog geld krijgt zeg! Jullie hebben gewoon dik 3 maanden voor zn dochters konijn gezorgd, dat kost toch ook geld! Gefeliciteerd trouwens Vandaag jarig toch? Veel plezier met shoppen, het weer heb je iig mee!
@ Juffie: Nee wij willen niet weten wat het wordt en met het kamertje zijn we al heel ver hihi... vanmiddag laminaat halen en dan ga ik me richten op de afwerking
@ Debby: van harte gefeliciteerd meid... geniet ervan met dit heerlijke weer Ik ben er vandoor, ga douchen en aankleden en dan lekker ff snuffelen bij de uitverkoop bij de ruitersportzaak doei doei geniet van het weer meiden..
zo ik moet dalijk even mee met rachel die kiespijn heeft en een kies moet laten trekken.. en daarna ben ik weer terug en ga ik opruimen thuis.. wat best wel nodig is.. haha..
Wat een gedoe.. Weer alles weg Ik ga weer even kijken wat ik allemaal moet doen om t weer goed te krijgen allemaal!
Avatar, banner, leeftijd, zomertijd, onderschrift. Die dingen moet je sowieso aanpassen. En verder mag je de goklijst nogmaals plaatsen, want die staat er nu ook niet meer natuurlijk! Vervelend he!
Ok, als eerste de poll dan maar weer ***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Goed! Kim3 denkt: Prinsesje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsesje Goed! Evamariah denkt: Prinsesje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 denkt: Prinsesje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 Daan denkt: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Kim3 denkt: Prinsje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsje Goed! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Bos Denkt zelf: Prinsje Goed! Kristel86 denkt: Prinsesje Fout! Kim3 denkt: Prinsje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Goed! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Debby86 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Agneta denkt: Prinsje Goed! Nen87 denkt: Prinsje Goed! Kim3 Denkt zelf: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Fout! Stephanie87 denkt: Prinsesje Fout! Evamariah denkt: Prinsesje Fout! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Fout! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Sterretje08 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Kim3 denkt: Prinsje LynnmvjulianSuus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Evamariah Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Agneta Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Lovelyjolyn1987 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsesje Agneta denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 3 prinsjes en 1 prinsesje
Zo, hopelijk heb ik t weer goed ingesteld allemaal.. Ook t fotoalbum is weer leeg, maar daar heb ik nu even geen zin in om aan te werken Pff, wéér alle stemmen weg bij de buik vd maand.. Dit gaat niks meer worden volgens mij deze maand Als er nog meiden zijn die willen stemmen, graag (en dankjewel alvast! ), zoniet, ook te begrijpen
weèr alles weg Nou maar weer een banner maken enz haha Debby, gefeliciteerd meid! Zo ik ga eerst sporten, had gister geen zin. En dan maar weer nieuwe banner maken. Zal ook weer even stemmen hoor kris. En ook op Elle, die staat tussen de babys toch?