Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja k zie het gevonden..

2. gaby1986

ik heb trouwens een nieuwe NOD 5 mei ronde 11.. wie houd die lijst ook al weer bij?

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Pretecho was echt geweldig weer :D Je zag echt al heel duidelijk het gezichtje en alles, echt mooi! :D
    En ze was nu een stuk drukker dan de vorige keer, dus dat was ook super om haar een keer in actie te zien. Ondertussen kreeg ze weer de hik en dat voelde ik ook al best duidelijk.
    Het is echt super om te zien wat ze precies doet als je iets voelt. Kreeg op een gegeven moment ook echt een kopstoot en toen ging mn hele buik heen en weer ;)

Ik zal even wat foto's in mn album zetten!

4. gaby1986

kei leuk kristel :)

5. Leuk Kristel ben benieuwd naar jullie meisje!

6. gaby1986

ik ben er van door.. joey is thuis dus we gaan stenen kijken voor in de tuin.. misschien tot vanavond en anders tot morgen..

xx

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Staan erin hoor! :D Ben echt supertrots op ons kindje hehe :D

@gaby: Veel plezier!

@All: Ik ben er weer snel vandoor, we gaan even met Angel op de hei wandelen :)
    Zal straks teruglezen! (als jullie niet al te veel kletsen ;))

Ik ga vanavond ook weer een of meerdere korte 4D filmpjes van de echo op de beebiesite zetten, maar dat laat ik nog weten dan :)

8. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @kristel wauw wat een mooie meid :D echt super mooi, wil zelf ook meteen weer naar zo'n echo centrum als ik dit zie :D

9. Ahh wat mooi Kristel!!
    Zucht ik kan niet wachten tot ik ver genoeg ben voor zo'n pret echo.. echt super!

Pff de airco in onze auto is stuk :( en het kost 500 euro om het te laten repareren.. en we staat al in het rood voor deze maand!! Gelukkig krijgen we over 1,5 maand vakantiegeld kunnen we alles weer afbetalen.
    Net ff lekker een vruchtensapje gemaakt met heel veel fruit en melk.. hmm altijd lekker met dit warme weer :)

10. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik ben ervandoor, we gaan zo lekker wandelen in het stadspark en dan richting de stad lopen en lekker op het trasje zitten :D

tot morgen

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mooie foto's kristel! Ze is nu al fotogeniek :D

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Mooi zeg Kristel!!

@Desiree, balen zeg! Wij staan ook rood en er komt maar weinig binnen, dus hoop dat 't goed komt en we 't nog even kunnen uitzingen tot 't vakantiegeld en belastingteruggave binnenkomt. Vakantie zal er voor ons dit jaar wel niet inzitten.

Wij zijn nog ff lekker met de hond naar Lauwersoog geweest, lekker weer zeg! Moet zo oppassen dus ga even verkleden.

Btw... ben ongi geworden :( Op naar ronde 7!

@Nen, 'k zat op dag 30 vandaag. Maak morgen wel even een nieuwe banner.

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ohw red wat balen dat je ongi bent geworden :S Hopelijk volgende ronde meer succes! Gebruik jij ook zwanger worden pillen oid?

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden, ik ga er vandoor!

Fijne paasdagen!!

xx

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Agneta,

Super een meis@

Kristel,

Knap meissie hoor!

Red,

Dikke knuffel!

Hier weer slechter *zucht* net weer 39.0 graden koorts.

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Debby: Gelukkige verjaardag!

@Sammie: Jeuj, een eitje! Wat goed!

@Agneta: Gefeliciteerd met jullie meisje! Ik had zo'n voorgevoel bij jou :D

@Kristel: kWil ook wel meedoen met de poll:
    Stephanie: Prinsesje
    Sterretje: Prinsesje
    Evamariah: Prinsje
    Jolyn: Prinsje
    Desiree: Prinsesje

Meid, wat een mooie foto's van Yentle. Ze is al zo volledig hé, een echt mensje. Zo raar dat dat zo snel gaat :D Het wonder van de natuur.

@Nen: Ik duim voor je meid, deze maand moet het raak zijn!

@Gaby: Dat ken ik, blaffende honden van de buren. Verschrikkelijk. Wij wonen op de tweede verdieping en de buren naast ons hebben twee grote honden. Als de buren niet thuis zijn, dan blaffen ze heel de dag door. Gek word ik ervan. Vooral als ik beneden de deur van de gang open, dan blijven ze gaan tot ik aan mijn deur ben en deze opendraai. Ruikt in de herfst en winter ook niet bepaald lekker :(

@Emma: Jaja, een duidelijk groeispurtje :) Mooi hoor!

@Red: Oooh nee Red :( Boe.

@Sammie: Zo seg, das toch maar raar :( Had je nu buikgriep? Of komt de koorts van iets anders?

Lekker weer vandaag hé :D
    kHeb een beetje pijn aan mijn rechterarm. We hebben vandaag op het werk nieuw speelgoed binnengekregen. Ik heb samen met een collega een houten keuken in elkaar gezet met alles erop en eraan. Zelfs een vaatwasser :D Hoe bedenken ze het. Was wel best zwaar, Ikea spullen gaan gemakkelijker in elkaar, maarja het staat er en ziet er erg leuk uit.

Morgen wordt best een spannende dag. We gaan voor het eerst in vier jaar mijn vriend zijn stiefbroer terugzien. Hij woont bij zijn moeder, maar het is er een tijdje slecht mee gegaan. Foute vrienden, gestopt met school, niet willen werken en hij wilde geen contact meer met zijn vader. Dus, we zagen hem niet meer. Afgelopen dinsdag is mijn schoonvader verjaard, en stuurde mijn vriend zijn stiefbroer een smsje. Een grote verassing. Hij zei ook dat hij wilde langskomen, ben wel benieuwd :)

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden. Vandaag heb ik heerlijk gewinkeld. En wat hebben jullie uitgespookt?

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

ff snel een vraagje
    hoe kan je weer een banner nemen waar kan je nu je profiel bijwerken?
    en je avatar?

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Agneta: Bovenaan de site onder Forumoverzicht staat gebruikerspaneel. Daar kan je alles aanpassen en banner enzo toevoegen.

20. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    He meiden, wat een verhalen hier weer.
    Vandaag is de mw van MvM geweest. Test was weer super positief. Die vrouw vond hem ook erg positief voor 5 weken!
    Verder al een paar nachten super beroerd geslapen. Elke ochtend buikpijn, maar gelukkig is het in de loop van de dag weg. Verder lekker het paasweekend in. Goede paasdagen allemaal

Deel Deze Pagina