Hier staat het, hihi, ik krijg taalles.. maar ik ga nu echt weg. Lekker luieren! (ben ook nog wel benieuwd naar de daadwerkelijke plaats in Scheveningen voor volgende week zaterdag)
Aah hehe, ik bedoel daarmee dat de hooikoorts over kan gaan. (er vanaf geraken) Ja ik probeer te letten op mijn woordgebruik, maar soms glipt er toch wat Vlaams tussen Roep maar als het onduidelijk is @Gaby: Ik word altijd 5 dagen na het stoppen met de pil ongesteld. Daarom heb ik die banner al ingesteld op 15 april. Dan zou het de eerste dag van mijn menstruatie zijn Zo moet ik tussen vandaag en de 15de geen andere banner zetten. Ik vermoed dat hij 15 april wel op dag 1 zal springen. En anders, maak ik hem wel opnieuw
@ Sammie, Wat een leuke banner heb je.. @ all Hier nog steeds geen nieuws, nog steeds ongesteldheidskrampjes maar er komt niets.. we zitten nu op dag 33 van de cyclus. Vorige maand had ik een cyclus van 35 en kwam het toen alsnog. Maar toen had ik niet die krampjes.. Begin erg te twijfelen, maar denk toch echt dat ik niet zwanger ben. We hebben ook nauwelijks geklust. @ Films Wij hebben net de 3 box van de Pirates of the Carribean gekocht, heerlijk mijn favo films Ik ben ook dol op het liedje van Tiesto, he's a pirate.. @ Forum Ik ga mn banner maar even aanpassen en mn avatar weer instellen Ons nieuwe huis is bijna klaar btw. Er is weer een stuk kozijnen geplaatst! Het gaat nu zo schoftig hard! Vandaag hebben we de vloer gekocht, laminaat de dikste die er is... erg mooi en makkelijk te leggen! Wie er in Utrecht woont kan een keertje in ons nieuwe huis komen kijken Fijne paasdagen en misschien tot straks. p.s. woensdagochtend doe ik een test als het nog steeds niet begonnen is!!
@ Hilli Wat leuk dat jullie nu echt gaan beginnen! Succes, en schrik niet wanneer je lichaam een beetje raar gaat doen.. De pil heeft natuurlijk veel effect gehad op je hormonenhuishouden
Zo ik ben er ook weer! ff wezen winkelen met de buurvrouw, maar nix gekocht haha, lukt ook niet zonder geld. Hebben de barbeque aangestoken en net nog zo'n 12 km gefietst. Nu lekker op de bank paaseitjes eten Volgende week ga ik wel weer op dieet. @Hilli, spannend zeg!!! @Bos, balen dat je zo'n last hebt van hooikoorts! @Sammie, weer een beetje opgeknapt? Flink klussen daar he! @Desiree, sterkte met de moe-heid! @Emma, fijn dat de tuin zo opschiet!
@Zwangere dames die op de lijst willen: graag datum van posi test/nod doorgeven, hoeveelste ronde en uitgerekende datum. @Agneta: over een maand is psyg gesprek, niks bijzonders. De vroegste kans om te beginnen is nog 7 maanden ver helaas. Maar ach, die overleven we ook wel weer En wat een verhaal zeg! Echt vreselijk! @Dees: de 20e krijg ik de uitslag van mn bloed weer en dan hoor ik wel of ik meer meds moet nemen. Kan idd wel dat mn cyclus daardoor van slag is. Het ging al een tijdje heel goed, niks afgevallen (ook niet aangekomen, maar goed) En waarom nu ineens zoveel, ik snap er niks van! @Bos: ik ben verder niet mager ofso (vind ik dan) dus dat scheelt. En ik kan aan mn bh's wel zien waar de kilo's afzijn Die dikke kont zit er nog aan, maar mn borsten zijn verdwenen Vervelend he hooikoorts! Ik begin al heel vroeg (feb/maart) door de graspollen. Gelukkig wordt het met de jaren minder hier *afkloppen* Heb nu alleen nog veel last van mn ogen en af en toe wat verkouden als ik buiten loop. Medicijnen waren hier erger dan de kwaal, dus die gebruik ik niet meer. Gebruiken jullie medicijnen ervoor? @Hilli: jeeeeej de pil weg! Haha ik wist gewoon al dat je eerder zou stoppen. Doet iedereen die hier komt Je hebt wel de strip afgemaakt neem ik aan? Anders raakt je cyclus nog erger van slag namelijk. Veel plezier met klussen @Meeting: als ik kom ben ik er sowieso niet met het avondeten. We hebben die avond een wedstrijd (begint om 7 uur al) dus ben al eerder weg. @Sam: ik duim dat het raak is Fijne paasdagen allemaal
@ Dreamer wat duurt dat nog lang zeg nog 7 maanden minstens.. das balen aan KID, het lange wachten. Ik hoop dat het dan wel snel raak voor jullie zal zijn. Wel zonde van je borsten, die van mij groeien nu flink. Heb al een meegroei zwangerschapsbeha gekocht, want ze puilen me normale beha's nu uit. Wel leuk (van B naar C), maar ook pijnlijk. @ Hilli het vlaams maakt niet uit hoor maar zullen hier genoeg meiden zijn die niet alle woorden kennen (zoals ik.. ik snap soms brabanders al niet ) @ Red zo dat is actief zoveel fietsen.. goed hoor!! Ach het kopen komt wel weer. Kwam er hier net achter dat ik nog niet zo ver in het rood sta gelukkig. Kan ik tenminste nog nieuwe schoenen kopen . @ hier me darmen liggen weer overhoop, flinke buikpijn.. ik was denk ik weer te enthousiast met de knoflook. Mijn buik zet de laatste tijd ook flink op. Wel vrij hoog, het is me baarmoeder nog niet. Zullen die verrekte darmen wel weer zijn.. Nog 1 Friends aflevering kijken en dan naar bed toe. Hoop dat k wel kan slapen na al dat tukken van vanmiddag. Trusten allemaal!!
Wij zijn op een paar euro's na helemaal blut, maar gelukkig komen er volgende week weer wat centjes binnen! 'k Hoop dat er nog een beetje overblijft om een paar t-shirts te kopen want heb nog weinig zomerkleren en m'n man ook. Ach... er komen vanzelf wel weer betere tijden. Wij gaan zo lekker op bed! Tot morgen!
@Dees: het wachten op een TESE had nog langer geduurd, dus in dat opzicht is KID nog een voordeel ook. Belachelijk of niet! Ik heb hier 3 verschillende maten bh's liggen, want alleen daar kom ik aan of val ik af. Heb ook altijd maar bh's met vulling, want anders is het helemaal niks De eerst komende weken zullen het je darmen zijn die omhoog komen. Vanaf een week of 10 komt je bm echt goed omhoog. En schoenen kopen? Volgens mij staan er nog 10 paar in je kast @Red: binnenkort heeft je man ook weer een mooie baan en dan komt het weer helemaal goed! Ik zag vandaag leuke sokjes van BamBam volgens mij. Grijze sokjes met op de onderkant: these feet are made for walking. Net zoiets als de Lief! sokjes zeg maar. Echt superschattig, maar 7 euro voor een paar sokjes vond ik best prijzig! Zag ook nog een leuk shirtje met Dreames come true, ook van BamBam, maar alleen in roze of blauwe letters Daar heb ik niks aan! Maar de teks vond ik wel heel mooi, dus die ga ik op een shirtje laten borduren dan maar. Krijg ik toch mn zin
Hey meiden! Heb niet alles onthouden helaas, maar ga toch even mn best doen om te reageren. We zijn vandaag naar mn moeder in zuid-limburg geweest, dus jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat ik helemaal gaar ben nu van het lange rijden Mn oma was er ook dus we hebben lekker met zn allen naar de dvd van de pretecho van gister gekeken. Mn oma vond het helemaal geweldig, die had zoiets nog nooit gezien! Alleen dacht ze dat Yentle een gat in haar hoofd had en dat haar neus nog niet goed ontwikkeld was Maar dat lijkt soms gewoon zo doordat je dan net erdoorheen kijkt met de echo zeg maar.. @Gewicht: Ik zag wat getallen voorbij komen... Nouja, ik weeg op het moment 74 kilo, voor de zwangerschap 65. Ben nu dus al 9 kg aangekomen maar ik vind het helemaal niet erg! (De vk vond het ook prima) Ok, ik krijg mn eigen broeken niet verder meer dan mn knieën (ik hoef ze toch niet aan nu dus maakt ook niet uit ) dus na de bevalling hoop ik wel weer wat kilo's kwijt te raken maar voor tijdens de zwangerschap vind ik het allemaal wel best! (ben trouwens 1.76 lang) @Hilli: haha, wat goed! Hopelijk komt je cyclus gauw op gang en is ie regelmatig (En ben je natuurlijk snel zwanger!) @Dreamer: Ik ben ook middenin een pilstrip gestopt en had meteen een mooie cyclus Misschien ben ik een uitzondering, maar het is dus niet altijd zo dat je cyclus dan van slag raakt @Meeting: Ik weet niet zeker meer of ik wel mee ga.. Vrijdag gaan 2 van onze katten namelijk weg en daar zal ik gegarandeerd echt superverdrietig over zijn.. (Dat word ik al bij de gedachte ) Ik denk dan ook dat ik dan niet zoveel zin heb om de dag erna gezellig te gaan zitten doen.. (Ik ken mezelf en ben dan gewoon niet de gezelligste persoon om bij te zijn) Ik laat het dus nog wel weten.. Hopelijk begrijpen jullie t? @Sammie: Wat een leuke banner heb je Zelf gemaakt neem ik aan? @All: Slaap lekker alvast en fijne paasdagen!
@ Agneta: Gefeliciteerd met jullie meisje is niet rot bedoeld maar ik dacht dat jullie het niet wilde weten kon je je niet inhouden? Bah... ik had het wel fout geraden... al dacht ik de laatste dagen wel dat jullie een meisje verwachten, maar dat is makkelijk gezegt zo achteraf @ Kim: Mijn vriend komt ook gezellig mee @ Kristel: wat een mooie foto;s van jullie mooie meisje zeg en wat leuk dat je de hik nu ook voelt... @ Red: Balen meid, dat je ongi bent geworden... @ Gaby: fijn dat je je weer mag melden in het ziekenhuis @ Emma: de blije doos is toch van prenatal? heb je een brief oid gehad dat je hem op kon halen... ik heb namelijk nog niks gezien, en wij schelen 4 dagen... @ Dreamer: Ik ben ook rond de 1.80m en ik woog voor mijn zwangerschap ook altijd 59 kilo, heb er nooit problemen mee gehad, en ben ook niet heel erg mager... @ Agneta: bah, wat een verhaal zeg, krijg er kippenvel van... @ Linda: welkom back meid hihi @ Sammie: daar dacht ik idd ook aan om voor de pier af te spreken, dat is lekker centraal @ Hilli: Fijn dat jullie eruit zijn en je met de pil gestopt bent Zo ik ben weer bijgelezen (heb er anderhalf uur over gedaan) wat een heerlijk weer zeg gister en vandaag en morgen nog zo'n dagje als we het weerbericht mogen geloven... gister nog een paar crocs gekocht (bij het kruidvat voor 13 euro) voor de kleine ik kon ze echt niet laten liggen, en ben bang dat ze ze volgend jaar niet meer hebben omdat crocs failliet is
Ik ben er ook meteen weer vandoor... het was errug vroeg vanmorgen en gisterochtend dus kruip lekker mijn bedje in... kom morgen wel even spieken tussendoor, dan hoef ik morgenavond niet zoveel bij te lezen fijne paasdagen en slaap lekker allemaal...
@Steph: ik heb een schildklier ziekte en daardoor voel ik me erg slecht als ik afval (omdat mn waardes dan niet goed zijn) Ik heb jarenlang 55 gewogen en daar voelde ik me ook prima bij. Het gaat me dus niet zo om het gewicht, maar meer om de bloedwaardes die daarmee gepaard gaan (en dus alle gevolgen van mn ziekte) Wat grappig trouwens dat er hier aardig wat lange dunne dames zitten! Ik ken in het echt geloof ik niemand die net zo lang en dun is als ik. Blije doos is van de prenatal ja. Met 19 weken had je hem allang opgehaald moeten hebben, dus zou het formulier nog eens invullen. @Kristel: misschien is wat afleiding ook wel prettig juist? Maar je moet het zelf weten natuurlijk! Doen wat je zelf prettig vind. Sterkte alvast vrijdag!
goedemorgen allemaal ik heb me toch beroerd geslapen joey was steeds aan het snurken.. en als ik dan bijna in slaap val schrik ik me steeds helemaal dood als die snurkt.. en als ik hem wakker maak heb ik tussen de 0 en 15 seconden om in slaap te vallen voordat die weer gaat snurken, dus dat is een beetje weinig... maar ja vanacht om 4 uur toen ik nog niet sliep ben ik maar naar de logeer kamer gegaan, en om half 8 maar weer op gestaan blegh.. ben dus nog moe. maar ja straks komen mijn ouders en mijn zusje eten, dus word wel gezellig. kristel: het zou leuk zijn als je naar de meeting zou komen, maar als je gevoel er die dag niet naar staat moet je zeker thuis blijven, doen wat je zelf wilt. all: heeft het bij jullie gister avond ook zo geonweert? hier echt kei hard..
Goeiemorgen allemaal, @Gaby: he bah, wat vervelend dat joey zo heeft liggen snurken! Gelukkig heb je nog wel een beetje kunnen slapen, al was het dan niet in je eigen bed. @All: Bah, ik word gewoon helemaal gek ervan.. Vannacht weer gedroomd dat Yentle ineens overleden is Ik droomde dat Kimo al met de dokter aan het bellen was om een afspraak te maken wanneer ze haar uit mn buik zouden halen Echt vreselijk en het lijkt ook zó echt. Ik ben dan helemaal van slag als ik wakker word.. En vandaag helemaal omdat ze zich niet meteen 'meldde' toen ik wakker werd. Gelukkig werd ze na 5 minuten weer superactief Ik hoop echt dat die nachtmerries snel over zijn! gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Zoja, wat? WIj gaan zo lekker uitgebreid eten en daarna zien we wel wat we gaan doen vandaag, we hebben niks gepland iig.
zo de tafel is gedekt en de croisantjes liggen in de oven en die ruiken me toch lekker.. haha..heb er nu al zin in..
kristel: echt niet leuk dat je zo droomt misschien moet je gaan fantaseren voordat je gaat slapen hoe het is als ze er straks is en hoe dat zal gaan.. zoiets helpt bij mij altijd.. aan iets denken voor het slapen.. en dan ga ik daar over dromen