@ Kristel doe jij maar rustig aan en we zien wel of je komt zaterdag, je kan nu natuurlijk nog niks over zeggen hoe je je dan voelt.. balen van die nachtmerries zeg. Snap dat je bezorgd bent en het eng vindt. Maar tot nu toe heeft Yentle het toch heel goed gedaan en de kans is heel groot dat het ook zo goed blijft gaan. Denk daar een beetje aan, ook al zijn die nachtmerries beangstigend. (ik droom ook veel over bloeden, en hoop dat dat niet uit gaat komen. Hou me er een beetje aan vast dat het tot nu toe goed is gegaan en dat het ook nog wel ff een tijd goed zal blijven gaan). @ nette kleding ze verkopen toch ook wel mooie 'normale' jurkjes (tot de knie ofzo), heb geen idee of je buik daar dan in past maar misschien wel te proberen?? Een simpele maar mooie jurk misschien? Ik ga nu naar mijn schoonouders, daar eten, tot vanavond!
hey meiden! @Stephanie en Bos, mooie buikjes!! groeit goed Oja stephanie, was geen valse positieve test.. maar ik was maar 1 dag overtijd dus dan spreek ik nog niet echt van een miskraam.. @desiree, ik had ook al heel snel positiebroek aan hoor, mijn darmen gingen ook helemaal opzetten, dus zat gewoon lekkerder. @Kristel, een overslagjurkje is leuk voor een bruiloft, die kun je nu aan en straks ook..Ik heb er ook zo eén en die pas ik nu ook nog goed, sla je gewoon over je buik heen, mooie schoenen erbij en klaar ben je wat vervelend dat je je zon zorgen maakt trouwens.. lijkt me ook best zwaar om weer helemaal het vertrouwen te hebben na een miskraam @Positiekleding, ik heb ook een spijkerrokje bij de prenatal gekocht, was 30 euro en is best leuk. Weet niet meer wie het vroeg.. Ik heb een broek van zerotonine en die zit echt heerlijk maar ook een beetje warm voor de zomer. Ik heb verder wat positieleggings gekocht en daar gooi ik gewoon jurkjes over , oja en ik heb nog een driekwartbroek van mn zus te leen.. Leuk maar wel beetje duur winkeltje http://www.zeilifestyle.nl/, zit in groningen en heerenveen. Bij de H&M verkopen ze vaak ook wel gewone rokken met een elastische band, die kunnen ook nog aardig lang aan
@Desiree: Overdags denk ik ook niet echt aan die nachtmerries of aan dat t fout kan gaan (waarschijnlijk wel, maar dan onbewust) want ik voel haar de hele dag door en ben daar ook superblij mee Ach, het komt wel goed ook, ik denk als ik eenmaal voorbij de 26 weken ben al een stuk rustiger eronder ben. Want mocht er dan iets gebeuren dan heeft een kindje al een vrij goede overlevingskans Wat jij nu hebt had ik in het begin ook echt heel erg.. Gelukkig mag je vrijdag al naar de gyn voor een echo Jullie gaan dan echt een heel mooi hartje zien en dan valt er echt een hele grote last van je schouders af (was bij mij wel zo toen, ik ging bijna huilen van opluchting ) Veel plezier bij je schoonouders en eet smakelijk! @Emma: Ik heb bij de Wehkamp wel een leuke rok van Esprit gezien, een witte, maarja, ik vind het dan weer moeilijk om te bepalen wat ik erboven aan moet Ik ga binnenkort tijdens die kortingsdagen wel eens bij de prenatal kijken wat ze daar hebben @All: ben er weer vandoor! Fijne avond nog allemaal
@ Emma: Thanx okee dus jij loopt nu met de dozen gewoon een maandje voor en dat was ik van dat spijkerrokje bij de prenatal
oh vriendlief is naar het voetbal. dacht ze dat de wedstijd om half 2 begon is het pas half vijf...sukkels en zal wel niks open zijn in amsterdam haha
haha idd een beetje sukkels zeg bos maja lekker dagje A'dam idd zonder dat er iets open is... Mijn buik staat ook gewoon in mijn album maar wachtwoord komt via PB jouw kant op
oh dreamer heb ff gekeken voor je maar ik heb ook al het tijdschrift weggegooid sorry (ouder van nu was het toch die je wilde zien?)
haha ja ik loop inderdaad voor haha Kristel, gaat helemaal goed komen met jullie kindje hoor! Ze zit veilig in je buik nog een paar maandjes Kristel en desiree, veel plezier!
@ Bos: volgens mij was het de Wij Jonge Ouders die dreamer wilde zien, ik heb ook even gekeken maar er staat niks in over extra aanbiedingen tijdens de mama mazzeldagen...
vliegen zijn echt dom... ik hoor steeds kei hard tik... zit er een vlieg te proberen om door mijn rolgordijn te vliegen... echt de hele tijd.. haha..
gaby haha net zoals vlinders/vliegen die naar buiten willen en tegen het raam aan vliegen terwijl die open staat haha is jeuk op je buik een voorbode van striae trouwens??
Gaby: Hahaha wat een verhaal, hier gelukkig nog geen last van die vliegende, zoemende krengen... zal er straks weer genoeg last van krijgen bij de paardjes... kl*tebeestjes...
stephanie: lekker buikkie hoor... gaby: haha domme vlieg. ik had vannacht een mug die vervelend was...bah begint nu al... emma: weet niet of dat een voorbode is maar volgens mij niet hoor...had paar weken geleden steeds jeuk volgens mij is dat het oprekken van je huid want heb er geen sriae aan overgehouden..
zo ben de hele tijd aan het gapen.. haha...misschien dat ik ook ff in de tuin ga slapen (he bos) haha...neej daar is onze tuin niet voor gemaakt haha over een tijdje misschien.. als de nieuwe tuin is aangelegd. k ben me een klein beetje aan het vervelen.. weet ook niet goed wat ik moet doen vanavond.. we willen eigenlijk naar de film.. maar hebben afgespoken om met suus iets te gaan doen.. en hun willen gaan bowlen..maar daar heb ik nou niet zo'n mega zin in..........
o lekker toch bos, even een dutje Nou ik hoop maar dat het meevalt dan, ik smeer mn buik in elk geval maar goed in.. gaby, vervelend is dat he, vervelen maar toch ook niet echt ergens zin in hebben. Wat gaan jullie eten?
@ Gaby: zou je nog kunnen reserveren voor het bowlen voor vanavond op zo'n korte termijn dan? en dat op 1e paasdag? wij hebben en lekkere relax dag zal vanaaf ook lekker bankhangen worden denk ik... Mijn vriend en ik zijn btw bijna 4 jaar samen en in die tijd nog nooit samen naar de bios geweest... hihi moet er toch maar eens van komen...
emma: wij gaan de overgebleven broodjes opeten vanavond is ook zonde om anders weg te doen.. stephanie: geen idee of we nog kunnen reserveren.. zien we vanzelf wel als het niet gaat..