Mijn man is volgens mij overal allergisch voor.. huisdieren, stof, etc. @ Stephanie ik dacht brandend maagzuur weer vanaf 28 weken ofzo, want dan heeft de baby niet zoveel ruimte meer en duwt ie je maag weg.. @ Juffie nou spannend wie weet is het wel raak nu dat zou wel leuk zijn!! Wel verstandig dat je nog even wacht. Ik ga nu slapen, ben moeoe! En heb zo'n keelpijn, weet iemand wat daar echt tegen helpt? Trusten allemaal!
@ desiree: naja dan zal het wel puur toeval zijn dat ik het nu heb... hoop dat het nog ff wegblijft, anders ga ik gaviscon in huis halen... dat schijnt echt een wondermiddeltje te zijn... misschien een hapje honing?? ik weet het eigenlijk niet (ik lust zelf geen honinng haha) ik ben er ook vandoor, ga lekker op bed liggen lekker genieten van de plopjes in mijn buikkie tot morgen doei doei
@Bos: het was de wij jonge ouders (die je van de prenatal krijgt) Maar lief dat je even hebt gezocht Leuk dat jullie morgen aan de babykamer gaan beginnen Hebben jullie dé naam al gevonden? @Juffie: wat denk je dat de dokter gaat doen dan? Je hebt een compleet normale cyclus en bent nog aan het ontpillen. De dokter stuurt je gewoon naar huis en verteld je december '09 terug te komen als je nog niet zwanger bent. Je kan ovu testen gaan gebruiken of gaan tempen. Naar de dokter gaan is echt nutteloos Ik zou er allereerst eens een zw test aan wagen, wie weet ben je wel zwanger! @Honing: dat mag je toch niet als je zwanger bent? Dacht dat eens gelezen te hebben, door al die bacterien die erin zitten ofso. @Dees: besef je het al helemaal dat je mamma gaat worden?
zo wij zijn net thuis.. ben echt moe nu... dus ja.. dalijk maar eens een keertje naar bed toe dan. tot morgen allemaal.. slaap lekker.. x
hallo meiden! alles goed met julie, heb niks gelezen namelijk hier gaat erg goed(afkloppen) ga volgende week de kinderwagen bestellen want is in de aanbieding bij babypark kesteren. op 1 mei gaan we voor het kamertje heb er al zon zin in!! fijne dag allemaa ik ga de croisantjes uit de oven halen kus
goedemorgen allemaal.. zooo irri... ben nog steeds een beetje ongesteld.. zit al op dag 9 ! maar ja... straks nog een keer de caravan verven en vanmiddag gaan we bowlen dus dat is wel gezellig...
Welke wagen ga je halen knarboor? Weet je al welk kamertje je wilt? Veel plezier met shoppen en eet smakelijk Ik ga straks ook weer uitgebreid ontbijten en daarna de hort op. Dus alvast een fijne dag allemaal
goeiemorgen allemaal! @Stephanie, maagzuur kan wel ja, kan nog door de hormonen komen, helemaal als je er al eens last van had. Ik heb het soms ook en gaviscon werkt echt perfect @Dreamer, ik heb de wij ook nog even bekeken toen ik in de prenatal was maar ik kon ook niks vinden. wat er instaat staat ook op de site. Fijne dag vandaag! @Bos, zo jij was nog actief gisteravond! Maar wel lekker dan als het gedaan is. @Juffie, testje doen meid Misschien ben je wel zwanger! @Debby, hoe is het? De kleine alweer gevoeld?? @gaby, 9 dagen al, nou das ook niks veel plezier met bowlen! @Knarboor, leuk! welke doen jullie? wat ben je al ver trouwens, bijna 12 weken Zo ik was er om 7 uur al uit Kan sinds een paar weken niet meer uitslapen en word snachts steeds wakker, schijnt ook een kwaaltje te zijn Dus heb ons logee hondje maar uitgelaten, wc gepoetst, vaatwasser uit/ingeruimd, was gevouwen en gestreken en nu even een ontbijtje. Vanmiddag gaan we met mn schoonouders naar een paasmarkt.. Wat gaan jullie allemaal doen?
Goeiemorguh meiden! Zo ik heb toch ff heerlijk geslapen Wat een lekker weertje buiten he? Of is het alleen hierzo.. Ik ga zo ff douche en dan een ontbijtje maken voor mn manlief, kunnen we lekker in het weiland opeten! Voel me vandaag net zo misselijk als de andere dagen.. Totdat ik iets eet (is het ff over) of een kop thee neem. Vandaag is de deadline.. komt het niet vannacht of vandaag dan maar ff testje halen! Bij dag 35 begin ik toch mn vraagtekens te zetten.. De krampjes heb ik nu al 6 dagen, iets wat ik nooit heb gehad. @ Knarboor; leuk dat jullie een kinderwagen hebben besteld. Welke kleur? En wat voor kamertje heb je in gedachte?
Zijn bij jullie de winkels gewoon open dan? Hier alleen de meubelzaken. Spannend hoor, ik duim voor je @Emma: over de mazzel dagen staat niets op hun site En dat blijft ook zo tot vlak ervoor. Anders koopt niemand meer iets tot die dagen natuurlijk Wel balen dat je steeds zo vroeg wakker bent! Maar je maakt er wel productieve dagen van zo Veel plezier op de paasmarkt (hier wassie echt niks aan!)
Goedemorgen, Hier toch een lege paasei gehad... voel me zo verrot...temp was niet gestegen dus morgen afspraak maken voor Provera... Honing, Mag een zwangere vrouw wel maar een baby absoluut niet. Wij gaan er straks vandoor dagje schoonouders dus spreek jullie morgen als ik de FA heb gesproken.
@dreamer: hoe is het met jou? voel je je al weer wat beter? Hoop van wel.. @gaby: wij gaan ook bowlen.. dat is nog eens toevallig haha @emma: je bent al actief geweest.. zou goed een kwaaltje kunnen zijn.. geen fijn kwaaltje haha.. @juffie: ik zou ook een testje doen .. voor je naar de dokter gaat.. denk ook dat het ontpillen is.. denk ook dat het niet veel nut heeft om na de 3de ronde al maar de dokter te gaan.. mijn cyclus schommelt tussen de 24 en 35 en dat was nog heel normaal.. dus maak je nog maar geen zorgen @all: ik ben ook al een tijdje wakker.. ff rustig in bed tv gekeken.. en daarna maar heel rustig aan opgestaan.. ik ga heel toevallig straks eerst de caravan voor de 2de keer verven en daarna bowlen das pas toevallig he gaby
ff vraagje he.. Wie was dat die nog meer het hondje mee wilde nemen naar scheveningen.? want ik hoorde van rachel (die was naar het strand geweest) dat je vanaf 1 maart helemaal niet meer met de honden op het strand mag komen.. ook niet met een klein hondje in een tas.. wie weet of er nog een strand is dan wanneer dit wel mag.. anders is het misschien niet zo handig om benji mee te nemen.. Ik weet niet of er nog iemand is want het is zo rustig vandaag!!
Hey meiden @juffie: Sorry dat ik t zo bot zeg misschien, maar ik vind het best wel overdreven om nu al aan de huisarts te denken.. Je bent pas net bezig in principe en je hebt nog helemaal niks geprobeerd om zicht op je cyclus te krijgen. (tempen, ovutesten, bijv) Daarbij komt nog dat je nog niet eens een zwangerschapstest gedaan hebt.. Ieder ander zou in eerste instantie aan een zwangerschap denken en niet aan een cyclus die even wat anders is dan anders Kijk, van mij mag je best naar de huisarts gaan hoor, dat is het niet, alleen zul je gewoon weer naar huis gestuurd worden.. @Emma: Zo, jee jij bent druk 's ochtends vroeg al! Ik heb ook dat ik niet echt meer kan uitslapen, maar om dan meteen de hele huishouding te doen? Nee, dan moeten mijn hormonen toch echt nog even harder hun best doen @All: Goeiemorgen! *zwaai*