Hey hey, @Bos en Stephanie: Mooie buikjes hoor! @Bios: Mijn vriend en ik zijn 7 jaar en een klets samen (86 maanden hehe), maar het aantal keer dat wij naar de bioscoop zijn geweest kunnen we ook nog op één hand tellen @Stephanie: Bah brandend maagzuur, vervelend kwaaltje @Juffie: Ik duim voor je! Hopen dat je woensdag een positieve test hebt. Maar idd nu al naar de dokter gaan is een beetje nutteloos. Die gaat echt niets doen. @Knarboor: Welke kinderwagen gaan jullie bestellen? Zijn jullie er al uit? *Zwaait naar Kristel terug* Gisteren Pasen vieren was gezellig. De nicht van mijn vriend heeft een dochtertje van 5 maanden, die heb ik weer veel te vaak op mijn schoot gehad. Zo schattig. tIs echt zo'n vrolijke meid. Heel de tijd maar lachen, echt geweldig. Wel grappig, ze lacht zonder geluid, dus dat mondje gaat ver open maar er komt niets uit
Er staat nog steeds 'ongeldige datum' bij het rupsje op mijn banner, maar het komt al dichterbij! Eerst zag je er maar de helft van. Hihi, kriebels in de buik
Vraagje: Heeft er iemand van jullie laten pendelen wanneer jullie zwanger zouden worden en wat het ging worden? En door wie?
hilli: ja ik heb dat laten doen.. maar weet niet meer door wie.. en dat was nog voor dat ik wist dat ik niet zwanger zou kunnen worden op de natuurlijke weg... dus uiteraard klopte de gegevens die ze mij gaven niet.. want ander zou ik allang zwanger moeten zijn.. ik geloof ik door zuurtje en luukske ofzo..
Hey meiden, Ik heb nog niet alles terug gelezen, wilde alleen even melden dat ik gister gelukkig onze kleine draak wel weer een paar keer heb gevoeld. Wat een opluchting zeg! Ik ben nu een uber gezonde brunch naar binnen aan t werken. sinaasappels, aardbeien, vers keizerbolletje, dubbeldrankje en een eitje omdat t pasen is. hihihi Mijn mannetje is alweer aan t werk. Ik was nog even terug naar bed gegaan. Want ik had 2 dagen achter elkaar hoofdpijn, uiteindelijk toch maar een paracetemolletje genomen. Nu helemaal uitgerust en t gaat beter! De oud-tante van Daan is gisteren overleden. Voor dat mensie was het t beste. Ze heeft er ook echt zelf voor gekozen. We zijn dus blij dat we zaterdag nog even naar haar toe zijn gegaan. Ik ga strakjes even snel een beetje schoonmaken en dan eens wat foto's op de beebiesite zetten. T wordt de hoogste tijd.... Daan kan volgende week absoluut niet mee. Dus wie gaan er nog meer zonder mannetje? Ik kan Silver ook niet meenemen want die doet af en toe lelijk tegen andere honden. Hoewel ik het wel erg leuk zou vinden. Sorry voor t lange ego-bericht. xxxxxxxxxxxxxies Debby
hey debby wat fijn dat je je kleintje weer voelt schoppen... zal vast een opluchting zijn.. maar wel wat minder dat de tante van daan is overleden ik neem mijn vent ook niet mee hoor die blijft lekker thuis..
Gecondoleerd met de tante van Daan. Goed dat jullie zaterdag nog zijn geweest, heb je haar nog even kunnen zien. Zal zij ook wel fijn gevonden hebben. Gelukkig beweegt jullie kleintje al weer volop
Bij mij heeft Alies05 gependeld en Zuurtje inderdaad... Maar eigenlijk nooit gecontroleerd of het klopt... zou niet weten wat ze gependeld hadden.
@Hilli: Spannend he Ben echt benieuwd hoe je cyclus t gaat doen zonder pil! Ben je van plan om al ovulatietesten oid te gaan gebruiken of willen jullie t voorlopig zonder poespas doen? Ik heb trouwens ook vaak genoeg laten pendelen, maar t kwam bijna nooit uit hoor ik heb wél zelf tarotkaarten gelegd en daaruit kwam dat ik zwanger was geworden in het buitenland na een nieuwe start en dat alles goed zou gaan. We waren net getrouwd (nieuwe start), op huwelijksreis geweest (buitenland) en ik bleek dus echt zwanger te zijn, want 2 dagen later had ik een positieve test. En tot nu gaat alles super! Dus daar geloof ik wel in @Debby: Fijn dat je je kleine man weer gevoeld hebt gister En wat doe je gezond zeg! Ik lust dat ook wel Maarja, ik ga zometeen ook best gezond eten
Gezond hea?!?! hahahaha Nu nog wat gaan bewegen en dan ben ik echt goed bezig.... hahahaha Maar op het schoonmaken na doe ik toch vrij weinig vandaag denk ik. Heb wel zin om te skaten maar stel dat ik val... Dus dat doe ik maar niet. Wat ga jij eten strakjes dan?
kZou ook eerder gewoon voor de fun laten pendelen Tarotkaarten leggen Ik zou niet weten hoe ik daar aan moest beginnen Zelfs met handleiding denk ik De eerste ronde ga ik gewoon rustig laten verlopen, eerst een even kijken wat mijn cyclus doet. kHeb me al wel aangemeld bij FF. Maar ik ga er nog niet meteen mee beginnen. Volgens mijn vriend gaat het ook niet nodig zijn, hij heeft het gevoel dat het de eerste ronde raak gaat zijn want hij heeft superzwemmer. Jaja, groot ego Haha
Schoonmaken is ook intensief werk hoor Ik zou skaten denk ik ook niet durven nu, idd veel te bang dat ik zou vallen! Wij gaan zometeen kleine bakbroodjes eten, eitje erbij, kop thee, sinaasappelsap en ik heb nog allemaal fruit liggen waar ik dan een salade van ga maken (meloen, kiwi, druiven, appel) Ik ga de oven dus maar eens aanzetten want ik heb echt superhonger! @Hilli: Ja, pendelen is ook echt voor de lol, het is leuk om te zien als het echt gaat uitkomen En idd, wat een ego heeft jouw vriend, haha maarja, zo denken de meeste mannen toch wel hoor
Nou dat is indd ook hartstikke gezond! Ik ga maar eens wat doen, anders stort ik weer in... hihihi See you later!
hoi dames, HOe gaat alles hier?? Hier gaat alls goed, menn 23 jaar en 1 dag..haha..wat een verschil..had voor het eerst weer na een wedstrijd spierpijn. Ik heb een leuke verjaardag gehad (wat beter kon, aangezien ook onze eerste competitie wedstrijd begon) niet veel van mijn verjaardag gevierd. was een beetje een rare dag. Maar dat gaan we nog helemaal over doen!! Er komen zelfs 2 feestjes..hihi.. leukkk!!!! Verder hebben we een wedstrijd gewonnen en verloren..OLE..!!! hihi vet goed dus!! Ik zal straks even terug lezen.. Vannavond ga ik bbqen met vrienden, omdat ik alleen ben .. Lief is vannochtend om 3 uur vertrokken en komt vrijdag pas weer thuis . vind het echt niet leuk! maar goed.. Straks nog even flink leren en toetsen maken en dan kan ik bezig verder met het huis, had al een beetje opgeruimd, dus zal de wasmachine even aan zetten.. wasrek buiten zetteen. hebnog geen wasding die je in de grond kan zetten. Ik ben terug lezen!!!
@juffie vervelend dat je man allergies is zeg...gelukkig kun je er tegenwoordig een hoop rekening mee houden met spullen in huis...ik zou toch maar eens gaan testen hoor als ik jouw was...ik had ook gewoon ongi krampjes (althans dat dacht ik) toen ik zwanger was.... dus hup hup hup hou jezelf en ons niet langer in spanning. @debby: gelukkig dat je de kleine weer hebt gevoeld en gecondoleerd met de oud tante van daan. @oma: nou de plannen zijn geweizigd haha we zijn net bij de karwei geweest en gaan zo ff naar mijn schoonouders en denk niet dat we nog aan de babykamer gaan beginnen. namen zijn we nog niet uit...hebben wel wat leuke gezien maar nog niet definitief besloten...