@ matta nog gefeliciteerd met je verjaardag (oeps gisteren vergeten te zeggen, wel gezien!) wat wordt jij al oud zeg @ tarot kaarten bij mij is dat ook uitgekomen! (begin 2009 werd gezegd) @ debby gecondoleerd met Daan's tante en fijn dat je de beeb weer hebt gevoeld. En ik ben ziekjes voel me zo belabberd.. kan de hele dag wel op bed liggen zeg. pff ale:
Ben er ook weer even. M'n broertje komt zo langs dus ben zo ook weer weg. @Matta, nog gefeliciteerd! Vervelend zeg dat je mannetje alweer weg is. @Debby, wat fijn zeg dat je 'm weer gevoeld hebt! Wat zijn jullie allemaal gezond bezig ja! Wij moeten nog eten, denk dat we 't vanavond maar in 1x doen. Laterzzz... fijne dag!
Heb net een buikfoto in mijn album gezet, 's avonds heb ik een dikke pens haha We gaan zo naar mijn ouders toe, uur rijden, kan ik daar lekker zieken ghehe.. Krijgen jullie trouwens bij het plaatsen van een bericht ook iets van mark-it-up aan de zijkant?? Allemaal fijne dag verder
Wauw Desiree, dat is echt al een buik om trots op te zijn! Ook al zijn het je darmen, je darmen doen wel zo raar omdat je zwanger bent hé. Dus een echte zwangerschapsbuik! Legt er iemand van het forum tarotkaarten? Ik heb net al het onkruid weggepruts tussen de stenen van het terras en alle stoelen en de tafel afgeschuurd. Ben trots op mezelf Morgen maar even wat bussen javel gaan halen en het terras eens goed schuren.
hoi dames ik ben dan al bijna 30 pfff klinkt wel oud als ik zo hier die leeftijden eens bekijk hihihi maar ben wel vroeg begonnen met kids ik was net een maandje 21 toen mijn dochter sammy werd geboren ze is nu 8 jaar en word dit jaar dus alweer 9 ik had overigens bewust voor haar gekozen dan heb ik ook nog een stiefdochter van bijna 11 jaar niet zelf gemaakt uiteraard maar mij wel even lief 23-07-2007 zijn wij ook nog ouders geworden van een tweeling 2 jochies van nu dus bijna 2 jaar ik heb toen een mirena laten plaatsen maar die is er sinds een dag of 4 uit en we gaan dus voor nummer 5 in ons gezinnetje voel me overigens niet oud ofzo hoor maar 30 was mijn grens en daar zit ik nu nog net niet aan hihihihi dus het kan nog daarna is het echt klaar
@Dees: Je buik is idd al goed opgezet, maar wat Hillie ook zegt, dat komt door de zwangerschap dus is het gewoon een zwangerbuikje Bij mij ging het ook vrij snel al in t begin, leuk he @Gemke: Welkom! Leeftijd speelt niet zo'n rol hoor, je bent zo jong als je je voelt (of oud, dat kan ook natuurlijk ) Dus jullie gaan voor een 5e, jeetje, is dat niet hartstikke druk in huis? Ik kan me daar echt niet veel bij voorstellen eigenlijk... @Hilli: Volgens mij doet niemand op t forum tarotkaarten leggen, maar ik geloof daar ook niet in, in afstandleggen.. Net als dat mensen t via de tv doen ofzo, dat is gewoon onzin. Bij tarotkaarten leggen gaat t namelijk om je eigen keuzes die je maakt met de kaarten en je eigen energie, en dat kan een ander nooit voor jou doen als jij er zelf niet bij bent
@debby gecondoleerd met daan izjn oud tante! @juffie ik zeg gewoon testen,voor dedokter is het echt nog te vroeg! @hili nou ik ben ook trots op je. heb net mijn 2 boeken geleerd,ga nu oefentoetsen maken. @gemke welkom..!!!! zoo 5..net wat kristel zegt, si dat niet druk in huis? wel tof zeg een 2ling. 1 eeneig of tweeeig?? @dreamer dan hebben we officieeel een nieuwe oma erbij ..hihi ben je ook niet meer alleen. Verder ben ik het eigenlijk allemaal alweer vergeten, aangezien ik 30 pagina's achter liep!!
@Hilli: ja, het is idd weer tijd ervoor Ik laat Kimo er straks weer een paar maken en dan kom ik vanavond of morgen wel even showen @All: Bah, ik voel me echt een bodemloze put, ik kan gewoon blijven eten, niet normaal meer
Ben benieuwd Ik heb dat wel meer, dat ik me een bodemloze put voel ... vooral als ik een zak chips heb geopend. kHeb net een Hyves aangemaakt Moet nog wel enorm zoeken. Ik wil ook een vrolijke achtergrond. Er staat al wel een profielfoto op Das toch al iets.
@Gemke, welkom! Hopelijk volgt de volgende spruit snel! @Juffie, 'k zou ook gaan testen hoor! @Desiree, mooi buikje zeg!!! Vervelend dat je je zo beroerd voelt! M'n broertje is weer weg. M'n mannetje wil even gourmetten, niet dat we veel in huis hebben maar gewoon voor de gezelligheid. Zitten toch buiten dus dan hebben we de stank niet in huis. Ons huis is echt een bende momenteel maar probeer me er niet druk om te maken. M'n man gaat morgen wel schoonmaken als ik weer aan't werk ben.
@Hilli: Dat wilde ik net dus bijna doen, een zak chips open trekken maar ik ben verstandig geweest en heb t avondeten maar vast opgezet! @Red: het is toch niet zo erg om eens een bende in huis te hebben? Zo kan je iig zien dat er geleefd wordt! Eet smakelijk zometeen! @All: Jeuj, de helft van het schilderwerk op Yentle's kamertje is klaar Dwz: De bruine muren zijn klaar! Volgend weekend worden de parelmoer-roze muren gedaan. Ben echt benieuwd naar het eindresultaat, maar het begin is er iig en dat ziet er al super uit! Wat gaan jullie eigenlijk eten allemaal? Ik heb nu maar makkelijk gedaan; zwitserse aardappelschotel van aviko, potje snijbonen en een gehakt cordon bleu. Lekker snel klaar dus, mag ook wel want ik heb heel erg honger!
hallo @ debs gecondoleerd meid @ gemke welkom @ oma we hebben er nog een oma bij @ juffie ik duim voor een dikke tweede streep @ kim ging je vrijwillig naar Roermond? Zal wel druk geweest zijn niet? @ all goede avond!!! @ me gister verjaardag gevierd en pas om twaalf uur op bed. Was gebroken vanochtend. maar het was gezellig... Vandaag op het voetbalveld rondgehangen en nu helemaal niets meer. Vriendlief is net vertrokken naar het werk dus heb de avond voor mezelf.
Willen jullie lid worden van mijn hyves? Of hoe werkt dat? Ik ken niemand die hyves heeft en 0 vrienden staat zo stom hé Er staan een paar foto's op van Londen. Kunnen jullie meteen mijn vriend ook eens zien. Waarschuwing: Ook de meeste foto's zijn we echt doodmoe Mijn hyves is: http://hillise.hyves.nl/