goedemorgen @ kim eindelijk he meid... @ Juffie doe eens gauw die test ben nieuwsgierig! @ Hilli vanaf nu dus officieel, spannend zeg @ sammie hoe reageerden je schoonouders? @ debs ik ga snel eens ff kijken op je site. Ik heb er ook nieuwe foto's opgezet, t kamertje begint nu echt af te komen.
@Sam: Oh god.. dat is echt wel pijnlijk om te horen als mensen dat vragen/zeggen. Ik heb dat ook zo vaak moeten horen, ook wat betreft de mk's, alsof ik die zelf veroorzaakte doordat ik bang was Gelukkig heb je het gewoon uit kunnen leggen! Eigenlijk wel fijn nu dat ze er vanaf weten of niet? @Ryanne: Zo, je begint echt een dikke poeperd te worden Mooie buik hoor! En het kamertje ziet er ook echt superleuk uit, echt gezellig
@Ryanne: Leuke kamer, echt waar! Ik vind de meubels heel mooi. Je buikje groeit ook goed. Mooi mooi Waar zie ik op hyves die van jong en zwanger worden eigenlijk? Ik ben toegevoegd maar kheb geen bevestiging gehad en zie het nergens staan. Of kijk ik erover?
@ kristel ja nu gaat het ineens hard. Dat zie je zelf eigenlijk alleen op de foto's. Gelukkig valt het qua gewicht nog mee, nu maar hopen dat het zo blijft
Kristel, Vind het wel fijn dat ze het nu weten alleen hoop ik niet dat ze iedere keer gaan vragen of het al zover is.. Ze zei meteen als het niet lukt kan je ook donorzaad nemen, ik zei nee want dat is het niet, het ligt aan mij... Echt ze snapte er niks van... maargoed, ze zien wel als het zover is .
@ Sammie: Hoe reageerde je schoonouders? @ Dunchan: Spannend hoor. En gelukkig is je mannetje wel gewoon thuis. Nou hopelijk blijft het goed gaan. @ All: Ik net maar even snel een aantal zwarte jurkjes besteld... wat een ramp is dat zeg. Positiejurkjes zijn of niet leuk of hartstikke duur. Dus ik heb bij de Wehkamp een aantal gewone zwarte jurkjes besteld, ze komen morgenavond binnen en dan is t passen geblazen.
@Sam: Als ze een beetje begrepen hebben hoe het zit, dan zullen ze dat niet vragen hoor (lijkt me). Wel fijn dat je nu geen smoesjes meer hoeft te bedenken voor wat er nu gaande is. @Debby: De meeste positiekleding is lelijk he Of idd hartstikke duur. Ik ben blij dat ik met bovenkleding gewoon een maatje groter nog pas! (Dan moet er wel een beetje rek in zitten anders niet ) Vraag me alleen af hoe lang nog... @All: Nieuwe buikfoto in album! Je kan echt zien dat ik geen navel meer heb, die is helemaal plat Vandaag ga ik ook nog weer even 'mooie' foto's maken, net zoals met 20 weken en 21 weken bijv.
Goeiemorgen! Zo alles bijgelezen.. pff veel gekletst hier! @Debby, gelukkig heb je hem weer gevoeld! Alles is gewoon goed dus Gecondoleerd met Daan zijn tante.. Mooi buikje krijg je ! En wat groeit het mooi geleidelijk bij jou. Kamertje word ook mooi! Vooral behangetje is erg leuk Jurkjes, vind het ook lastig, ze zijn snel te kort voor. Overslag jurkjes met een hoge taille is wel handig op zich. Tja verder is het toch passen. @Hilli, nu gaat het dus echt beginnen, spannend hoor. Hopelijk is het snel raak Ik heb je een uitnodiging gestuurd voor hyves hoor. o lees net dat je ongesteld bent nou nu goed klussen deze maand he @ Matta, nog gefeliciteerd!! volgens mij had ik dat nog niet gedaan @Desiree, mooi buikje, door opgezette darmen dan wel, maar dat maakt niet uit . Doe maar lekker rustig aan hoor als je je niet goed voelt, jij en je kindje kunnen de energie goed gebruiken. @gemke, welkom hier! Wat leuk , zon groot gezin @red, gezellig, buiten gourmetten! Werkse morgen trouwens @kristel, ben benieuwd naar je kamertje! wanneer krijgen jullie meubeltjes? En watvoor kleur zijn ze? hoe is het met jouw ontsteking eigenlijk? Nog last van? buikje groeit goed! @Bos, nou leuke opmerking van je schoonmoeder! Pff mijne vraagt ook steeds hoeveel ik al ben aangekomen hahaha. Voel je je al wat beter? Jeetje jij ook al blaasontsteking . Komt toch wel veel voor tijdens zwangerschap he. Ik neem nu uit voorzorg van die cranberry tabletten omdat ik normaal al snel een blaastontsteking of nierbekkenontsteking heb . @Juffie, je maakt het wel spannend hè? Doe nou een testje! Van veel huisartsen moet je trouwens gewoon afwachten.. die van ons vind het normaal dat het tot een jaar duurt voordat het op gang komt.. In belgie zijn ze wel heel snel met kuurtjes voorschrijven e.d geloof ik. @kim, leuk dat jullie het kamertje al hebben! Welke is het? En watvoor kleur? @Dunchan, hopelijk blijft het goed gaan met je mannetje! Laat de uitslagen maar even weten! @Sammie, hoe reageerde je schoonouders erop? lijkt trouwens toch wel op een ei hoor. Maar misschien was je progesteron niet hoog, dan heb je ook geen grote tempstijging. O lees net hoe ze reageerde.. Lastig he , als mensen het niet snappen maar wel allemaal adviezen gaan geven haha. @Ryanne, wat een mooi kamertje! Mooi rustig. En mooi buikje heb je @All, ik heb zometeen de 20 weken echo!!! ben zenuwachtig ...
@ All: Ik lees wel mee maar het lukt me even niet om te reageren... heel stom... Ik slaap al een aantal nachten erg slecht en heb veel hoofdpijn misschien dat het daar door komt. Sorry girls... @ Ryanne: Lekker buikie hoor en mooi kamertje! @ Kris: Ook al zo'n heerlijke buik! Mijn mams schrok er gewoon van hoe hard ik gegroeid was... hihihi Ik ben erg benieuwd hoeveel kilo ik aangekomen ben. @ Sammie: Het is iedergeval goed dat ze het weten.
@Emma: Wilde net gaan vragen hoe laat je de echo hebt, maar zie het al in je onderschrfit Alles is goed met jullie kleine man hoor, dus daar hoef je niet zenuwachtig over te zijn! Hopelijk ligt ie er goed voor. Wij werden naar huis gestuurd omdat ze veel dingen niet konden zien en toen ging me ook wel zorgen maken eigenlijk.. Blaasontsteking, tja, de klachten blijven en verder ben ik aan t wachten op de uitslag van de laatste kweek. Die krijg ik eind deze week/begin volgende week... Meubeltjes zijn al binnen bij ons, maar we laten ze bij de Prenatal staan tot de mamamazzeldagen ivm de korting Meubeltjes op t kamertje zijn gewoon wit, lekker neutraal. Opmerkingen over een dikke kont.. Mn moeder zei t laatst ook tegen me, dat ik een dikke reet aan t krijgen was. Maargoed, ik zeg dan gewoon terug: Ja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus? En toen wist ze niet wat ze terug moest zeggen Denk ook niet dat ze t nog gauw zal zeggen weer!
hihihi dat is wel een goede Kris! hahahaa Ik merk ook dat m'n benen en kont dikker worden, maar ja... t hoort er geloof ik een beetje bij. Dus so be it...
haha wat een goeie, tegen je moeder Mijn moeder begint ook steeds over mn buik, word helemaal geanalyseerd elke keer als ik haar zie, eerste wat ze zegt. Trouwens je ziet er verder slank uit op je fotos hoor! Debby, vervelend die hoofdpijn Al paracetamol gehad? Mijn kont enz worden ook dikker/breder hoor. Mn zus zei dat je botten van je bekken/heupen ook gewoon breder worden als voorbereiding dus het is niet per se vet hoor. Ik heb de echo om kwart over drie, had verkeerd gekeken, kwam ik net nog even achter ..oepss. Duurt zo lang dat wachten..
Ik krijg het meeste te horen dat ik dikke tieten heb... en dan ook echtr zo plat waar iedereen bij zit. Aan de ene kant ben ik er wel trots op, maar weet nog niet zo goed wat ik er mee aan moet. hihihi... ineens heb ik een decolete waar je u tegen zegt. hahahaha
hahaha leuk toch. idd beetje plat ja. maar ja dat doen mensen toch. Ik heb het ook, wel een nadeel dat je steeds nieuwe bhs moet halen vind ik.
ja het is normaal dat je benen en kont wat dikker worden hoor, je lichaam legt een vetvoorraadje aan voor na de bevalling, voor de borstvoeding. Kan je niks aan doen! @Debby: Haha, ik ben ook al een dikke cupmaat vooruit gegaan, maar gelukkig krijg ik er geen opmerkingen over
@ emma wat spannend zeg. kAN NIET SNEL GENOEG DRIE UUR WOrden he... @ Kont ook hier dikker geworden. Mensen moeten volgens mij overal iets op te zggen hebben. Krijg vaak opmerkingen over dikker worden en zeg dan ook dat het er bij mij in september wel af is. Dan weten ze niet meer waar ze kijken moeten. Mijn schoonmoeder geeft ook steeds commentaar op mn gewicht (ze is bezig met afvallen maar wil niet echt lukken dus denkt ze domme opmerkingen tegen mij te moeten maken) @ kristel benieuwd naar je foto@ debs wat en lief behangetje zeg!
Goede morgen allemaal! Ehm heb net weet ik hoeveel pagina's bijgelezen, maar ben geloff ik nu al de helft vergeten... @debby, gecondoleerd meis! Succes met je jurkjes, is lastig he! @ryanne, wow wat een buik zeg! Die groeit echt heel goed! @sammie, vervelend dat ze het niet echt begrijpen, wel leuk dat ze het wel leuk vinden dat jullie zwanger proberen te worden is wel fijn dat iemand het nu weet, dan heb je soms ook iemand om er mee over te praten @kristel, vrijdag gaan er 2 weg he, snik Heb je een beslissing kunne maken welke je weg gaat doen en welke je houd? Lijkt me zo onwijs moeilijk, wij hebben er 2 maar zou voor geen goud willen kiezen tussen ze! @emma, spannend strakjes de echo! mmm de rest weet ik dus echt niet meer sorry, dat geheugen van mij af en toe haha, ik klets gewoon wel weer mee nu!
@ kristel had je vriendje willen worden op de beebiesite maar het lukt niet. Weet niet hoe het komt...