Ik heb eergister wel genomen omdat ik echt gek werd... maar wil het zo min mogelijk innemen. Ik neem liever vanavond voor het slapen gaan... dan slaap ik ook wat rustiger.
Debby, ja dat is ook zo. En goed slapen scheelt ook een hoop vaak. hey sterretje, was je er weer Hoe is het met Nen? Die is er ook al een poosje niet of heb ik wat gemist?
@Ryanne: Leuke schoonmoeder dan gewoon net zo'n opmerking maken als ik tegen mn moeder Mij lukt t ook niet om me toe te voegen als vriendje.. Tot aan het profiel aanmaken gaat t nog, maar dan krijg ik ineens een foutmelding op de pagina. Nouja, pech gehad dan maar hoor.. @Sterretje: Ja, vrijdag konden we ze brengen We hebben heel lang nagedacht erover en we houden Elvis. Hij is het rustigst van de 3 en we denken dat hij in zn eentje geen problemen zal geven. Verder kan hij heel goed met Angel (hondje) opschieten, dus hij zal zich ook niet snel vervelen denken we.. Maar het is echt heel moeilijk, ik probeer er ook niet te veel aan te denken. Zit alleen heel erg met mezelf te ruzieën erover steeds, dat ik ze dus helemaal niet weg wil doen. Maar het is gewoon beter voor ze...
@sammie: vervelend dat ze het niet zo goed begrijpen...wel fijn dat je niet meer smoesjes hoef te verzinnen..denk je dat je schoonouders het wel geheim kunne houden? @kristel: haha wat een goeie zeg maar denk dat ik die opmerking niet tegen mijn schoonmoeder durf te maken..wel tegen mijn eigen ma maar die zegt dat soort dingen niet zo snel. alleen als mijn kont de pan uit groeit misschien @debby: vervelend van die hoofdpijn...niet te lang uitstellen hoor paracetamol. kan echt geen kwaad voor de kleine en jij bent er misschien mee geholpen...als jij je niet lekker voelt is ook niet zo fijn voor de kleine. lekker turkije. welke plek ga je? @emma: spannend 20 weken echo...kleine doet het vast uitstekend en gaat vast even laten zien aan jullie wat hij allemaal al kan @hilli: jee ongi =D> nou maar hopen dat het snel raak is. ben mijn bed maar weer uitgekomen...heb niet echt geslapen. kleine is ook ontzettend actief en die houd me ook een beetje wakker, maar heb toch even uitgerust...heb nu maar pot thee gezet voor mezelf (moet tenslotte veel drinken) en lig met mijn dekentje op de bank....misschien maar ff filmpie erin gooien.
@ All: Ik heb zo'n zin om de kleine weer even te zien... maar ik moet nog even geduld hebben. Gelukkig wel volgende week maandag hartje luisteren.
Bos, Schoonouders en iets geheim kunnen houden, de hele familie zou nu wel weten dat we bezig zijn ... Maar die kant zien we amper, alleen met de verjaardag van oma, en dat is pas weer in Oktober.
@sammie: lekker dan als de hele fam het straks weet. krijg je straks allemaal vragen op de verjaardag zie je daar niet tegenop? @debby: dat deel ben ik niet geweest maar schijnt wel erg leuk te zijn...misschien domme vraag hoor maar voor de meiden die nog op vakantie gaan he...ik zat er aan te denken om voor de zekerheid van die pads mee te nemen mochten mijn borsten plots gaan lekken of is dat stom. mijn vriendin had namelijk ook met 24 weken lekkende borsten...staat zo knullig als je ze daar niet kan vinden...
@Emma: ja, moet je doen! Je kan m ook op cd laten zetten en dan je heb dus alles voor altijd bewaard zeg maar. Is ook leuk voor later dus @Bos: Zou je kunnen doen idd, maar ik hoor ook vaak dat ze inlegkruisjes dan in hun bh doen...?
Ik hoorde bij yoga een vrouwtje die al voor dat ze 20 weken zwanger was lekkende borsten had... Echt vervelend lijkt me. Je zou ze mee kunnen nemen... ach zoveel plek neemt dat toch niet in. Ik weet wel dat in Turkije de apotheken erg goed zijn en erg klantvriendelijk dus ik doe het zelf niet denk ik. Dan leen ik wel ff een inlegkruisje van m'n ma. hahaha
Voor de 20 weken al? Dat is wel heel snel! Moet er niet aan denken... Ik zou me denk ik ook wel rot schrikken als ik t zou krijgen hoor. En zou het zelfs een beetje smerig vinden denk ik Hopelijk blijft t hier gewoon lekker helemaal weg Zo, ik ga even bepalen wat we deze hele week gaan eten en dan boodschappenlijst maken voor de hele week!
nou ik had met 15 weken er al last van als ik erin kneep hahaha ik las dat dat kon , dus ik es proberen in de douche , schrok me ook rot haha. Maar lekken doen ze gelukkig niet. Kan wel komen dus ik zou ze wel meenemen, beter goed voorbereid toch wat leuk dat je die sites op cd kan zetten , ik ga deze week een maken denk ik.. Bos, hoop het vook voor je, zou wel leuk zijn
leuk he debby Ik had het gister, we waren uit eten met mn schoonouders, begon ie me toch te trappen. Zag mn buik gewoon bewegen haha
Zo daar ben ik weer! Net een eindeloze tijd aan de telefoon gezeten met het kdv, die idioten zijn onze inschrijving gewoon kwijt Daar kan ik me zo kwaad over maken, moest er gewoon van janken Nu moest ik dus een nieuwe aanmelding doen, maar de aanmelingen tot april zijn al verwerkt, dus wij zijn daarna pas aan de beurt met een verlies van plek dus van anderhalve maand, van toen we gewoon in hadden geschreven, straks hebbenwe geen plek en alleen door die halve zolen daar op kantoor! Kan ze wel wat aandoen, grrr!
@sammie: ja dat zou wel het leuks zijn ja. @kristel: maar inlegkruisjes neem ik ook niet mee. ga denk toch maar die dingen halen voor de zekerheid...hopelijk heb ik ze niet nodig maar je weet nooit.. kun je voor mij ook niet wat meenemen van de supermarkt. heb zin in een pistoletje met ham, kaas, ei en komkommer...maar heb niet zo'n zin om de deur uit te gaan....wie geeft me een schop onder mijn kont... @debby: ga je met je ouders op vakantie.