Onze hond kan nog weleens wat wilder spelen. Maar dat willen we afleren. Hij heeft het ook niet zo op mijn stiefzusjes, maar die zijn ook onwijs druk! Gillen, springen , schreeuwen enz.!
Hey sammie: Ik ben ongeveer net als jou hoor, niet op alle foto's op mijn hyves maar toch.. Natassie: Mijn vriend is bezig met een aantal bedrijfjes, een webwinkel met kleding en een mobile fotograaf iets hahaha. Hij heeft kinderen nodig voor fotoshoots... Zoekt nog echt nederlandse kinderen.. (met een nederlandse uitstraling). Hij zegt... zeg haar dat we fotoshoot willen maken van haar meisje.. dus bij deze
Ja hoe gekker jij doet, hoe gekker een hond doet natuurlijk... Maar bij kleine kinderen zijn mn hondjes heel voorzichtig wel lief om te zien
Ooh ik ga niets duur doen hoor. Die texas is ook iets van 800 euro. Maar een effen behangetje heb je bij de kwantum al voor 6,- Kastjes,bedje etc. halen we via marktplaats. Maar de kleine van mn schoonvader is nog maar 2, zij hebben als t goed is ook nog e.e.a. Natas je foto's zijn alweer weg maar wat een mooie babykamer zeg! En schattig wiegje. Ik heb nog geen rijbewijs. Maar ik ga nog ff doorsudderen, stoppen met roken en geen alcohol roept wel vraagtekens op
waar kan ik die foto's van de kinderkamers zien? Wij hebben ook al een kamertje op het oog. Kamer staat nu leeg en wordt gebruikt als logeerkamer. Is mooi geverfd en de lamp hangt al. Hoeft dus niets meer te gebeurden. (behalve natuurlijk een mooi kamertje erin MET baby )
ik ga naar huihuis Vriendje heeft voor me gekookt. Vanavond surpriseparty voor schoonbroertje. Morgen naar voetballen en daarna verjaardag en zondag ook een verjaardag. Als het maandag is ben ik aan weekend toe Fijn weekend allemaal
hallo dames hoe ist met jullie? vandaag bij prenatal geweest zo sweet! en heb al hel;emaal de wagen gezien ahhaha zwijmel zwijmel
hallo, ben ik weer heb de fotos er inderdaad weer afgehaald vind niet zo fijn dat het hele forum weet wie ik ben en weet maar nooit wie er hier allemaal van familie of iets mee snuffelt vandaar vriend is thuis is lekker eten aan het maken dus hoef niks meer te doen en knarboor wat voor wagen word het
Natas: Ik heb de foto gemist! Kan je m anders misschien PBen naar me? Ik ben nu ook wel benieuwd :-D Ik las nog iets over de krullen in mn haar van iemand, weet even neit meer wie, sorry Maar die krullen heb ik van mezelf... Is niet altijd even leuk hoor Ik kan heel veel modellen niet in mn haar laten knippen bijvoorbeeld en als ik het eens een keer stijl maak moet ik oppassen dat het niet gaan regenen, want anders zie ik eruit als een neger in de jaren 70 (denk afrokapsel) Verder hebben wij wel een kamer die gaat dienen als babykamer, maar nu is het een rommelkamer nog... Zou niet weten wat we ermee moeten doen in de tussentijd. Ik ga er ook nog helemaal niks mee doen, pas als het zover is. Anders doet het me te veel pijn als ik het zie steeds... Ik ga nu even eten maken en daarna lekker met mn koffieboon lol op de bank hangen. En natuurlijk klussen vanavond Tot snel!
haha koffiboon super van je foto van hyves maar kristel ik weet niet hoe ik het moet pben dus als je het wilt zien even berichtje op msn typen maar lekker zeg bankhangen en klussen haha oh ja wie het wilt weten de test van vandaag geeft bijna geen 2e streep dus zal het denk ik toch me ei zijn geweest maar ik test door merk het vanzelf wel zo even snel eten dan naar me zus toe en dan lekker vanavond relaxen hihi ennuh kristel s6 met klussen
Hoi meiden, ik ben nieuw hier! waarschijnlijk is het hier al 10x besproken, maar toch...Hebben er ook last van dat mensen je raar aan zitten te kijken dat je zwanger wil worden? Ik ben 23 jaar, afgestudeerd, heb een contract voor onbepaalde tijd en een stabiele relatie van 5 jaar dus ik zou niet weten waarom niet! Het lijkt mij juist ontzettend leuk om kindjes te krijgen en een jonge moeder te zijn! Er is in mijn omgeving (behalve mijn moeder, hahaha) bijna niemand die meteen enthousiast reageert als ik vertel dat wij "op korte termijn" willen beginnen aan kinderen. Waarschijnlijk gaan we beginnen met proberen na deze cyclus (ben net ongi geworden, slik de pil al een halfjaar niet meer maar "met" gevreeën)... Mijn vriend denkt dat ik in één keer zwanger ben, hahaha...
Hoi, ik ben ook net nieuw hier en gaan het vanaf deze maand proberen... Ik ben 21 en bijna klaar met mijn studie. Heb al 6 jaar een relatie en we wonen al 2 jaar samen. Ik heb het nog aan niemand verteld, omdat we niet willen dat mensen weten dat we ermee bezig zijn, maar ook omdat ik een beetje bang ben voor de reactie van andere mensen... Herken dus heel goed wat je zegt! Hoop voor jou en je vriend (en ook een beetje voor mij...) dat het idd in een keer lukt! Maar uit wat ik hier lees is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend. Groetjes
welkom meiden! hier ook 'bang' voor de reacties hoor. Mijn vriend en ik zijn uit elkaar gegaan, maar het gezegde gaat in dit geval op : You don't know what you've got untill it's gone. We zijn samen gelukkiger dan ooit Maar toch zijn er mensen die denken dat we een grote fout begaan, ik heb wel vaker laten vallen dat we jong kinderen willen. Maar het is onze keuze en wij zijn de enige die er 100% achter moeten staan, en we zijn ook gelukkig met die keuze. Verder hebben we beiden een goede vaste baan en samen een woning, niet bijster groot maar groot genoeg voor ons 3-tjes. succes met klussen! *hier overigens ook in ronde 1 *
Je hebt helemaal gelijk hoor! De enigen die er 100% voor moeten willen gaan zijn we zelf en onze partners! De leuke reacties komen hopelijk vanzelf als mensen inzien hoe zeker we van onze zaak zijn!
Zo is dat! BAH! ik voel me helemaal niet happy. Net een beetje (met tegenzin) macaroni gegeten, gelijk weer misselijk. Trekt maar niet weg. Dr is nog rugpijn bijgekomen (maar die zit hoog, kan dat?) en ik ben licht in mn hoofd alsof ik te weinig suiker heb. Verder het gevoel alsof er elk moment weer een huilbui aan komt maar ik weet niet waarom? Overigens voel ik me niet zwanger maar meer grieperig. Vind t helemaal niet fijn Dat zou nog wat beloven, ik zou nu pas op week 3 zitten.
Welkom dames! Ik hoop ook voor jullie dat het snel lukt! Dat er maar snel een beebje in jullie buikjes mag groeien. Hier lijkt al een einde te komen aan de ongi. HET IS PAS DAG 2?!?!?!?! HELPP...
dag lieve allemaal. al jullie berichtjes gelezen maar te moe te antwoorden, vandaga een veeeel te lange dag op mn werk gehad, lekker opt tijd naar bed. weekend ook weer werken, dus vandaar. fijn weekend allen en klusze dikke kuzzz. heb jullie toegevoegd bij hyves. hebben jullie ook msn? voeg me maar toe: maaike_averdijk@hotmail.com (ik haal straks me adres nog wel ff weg )(je weet maar nooit)