Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Pfff, ben net op de bank in slaap gevallen :( Bijna een uur... Ik was zoo moe!

@Nieuwe meiden: Welkom hier :) Hopelijke is het snel raak bij jullie allemaal! MAAR, verwacht aub niet dat het in de eerste ronde meteen raak is, want in de meeste gevallen is dat niet zo, jammergenoeg....

@Mac: Heb even je hyves bekeken, dr woont er een bij jou die zo te zien dol op zwemmen en graven is :)

Zo... Nu ga ik weer eventjes wat Photoshopwerk verrichten en pixelkleding maken ^^
    xx

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kristel

die van ons is idd dol op zwemmen en graven
    hihi

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    hier ook eventjes mijn e-mailadres (heb gelukkig maar 1 collega op msn en dat is een man :p)
    x_sweet16@hotmail.com

4. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @nieuwe dames: hoi en succes! Trek je er niks van aan als anderen je te jong vinden hoor!

@allen...
    Heb al twee dagen pijn in mn buik (baarmoeder) beetje zoals bij ongesteldheid, maar dan minder want ik heb geen pijnstillers nodig. Dit is nog niet mn eisprong, want dan is de pijn aan de zijkant van mn buik. Maar nu ineens wel draderig bijna helder slijm.. nog wel taai, maar je kan er draden van trekken... :oops: Zou dit weer een korte cyclus zijn en zit mn ei er al aan te komen?

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zo dan megakletskousen :)
    Moest gewoon 10 pagina's doorlezen!

@Natas: zo licht zijn die testen van mij ook (controle streep dan teststreep kan ik niet zien)
    En alsie eerst even donker/licht ;) was en nu geen 2e streep meer, dan is je ei denk wel geweest ja!

Ik heb ook wel is witte dingen in mn urine en ben toch echt niet zwanger ;) Ook nog niet geweest sinds ik urine opvang. En heb ook geen blaasontsteking.
    Probeer dus niet teveel te gaan hopen hierdoor, anders is de teleurstelling zo hard als het niet zo is.

Ik heb geen rijbewijs.
    Wilde na de bruiloft gaan beginnen, maar een maand voor de bruiloft zijn we van achteren aangereden. Daar ben ik toen zo erg van geschrokken dat ik voorlopig niet meer wil.
    Ben nu best angstig in de auto, dus zelf rijden zal het dan niet worden.
    Ik had een flink gat in mn hoofd.
    Had netjes mn gordel aan hoor, maar zag het aankomen en dook over mn hondje heen.
    Die zat op de grond bij mn benen, dus dook naar voren.
    En had heel fijn mn zonnebril op.
    Die was dus diep in mn hoofd geboord.
    Altijd fijn een maand voor de bruiloft!
    Gelukkig was de wond weg op de trouwdag ;)

Volgens mij zijn wij de enige waarbij de baby in onze slaapkamer komt?
    Wij hebben maar 1 slaapkamer namelijk.
    Wacht al dik 7 jaar op een woning, dat is helaas niet makkelijk hier hartje randstad.

Mn ovu test was gelijk aan de 20e vorige maand.
    Op dag 23 had ik toen een positieve ovu test.
    Dus als het precies gelijk gaat aan vorige maand, dan krijg ik weer mn ei op dag 16.
    Ik hoop het!

Heb nog geen fototoestel gevonden.
    Er werd me aangeraden om voor een uitgebreide gewone digi te gaan, dus moet er even over nadenken ;)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom nieuwe dames :D

@Debora: ja heb ik ook!
    Geniet er maar gewoon van dat het snel over is ;)

En 23 vind ik niet eens zo jong voor een kindje.
    Maar goed, ik ben met mn 24e getrouwd en toen vonden buitenstaanders het ook jong hoor!
    Dus kan me de opmerkingen wel voorstellen.
    Maar als het goed voelt en de omstandigheden er goed voor zijn, waarom niet?
    Het is jullie leven ;)

7. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    nee hoor dreamer ;) Maar ik heb niet alleen witte vlokken. We merken t wel.

Baby komt hier overigens ook op de slaapkamer maar alleen in het begin. Wij hebben een 3-kamerflat met 2 slaapkamers.
    Wonen jullie nog thuis of hebben jullie gewoon een klein huis?

8. Jammie en Lily, welkom!
    Dreamer wij willen de baby de eerste tijd in de slaapkamer en daarna in het eigen kamertje.. dan hoef ik niet zo veel te lopen als ik moet voeden ofzo.
    Meisje, niet ziek worden he!
    Ik heb mijn mannetje ook aangestoken.. hier gaat het nu een stuk beter al, maar met hem nu niet.. Ben benieuwd wat me temp gaat doen komende dagen..
    Mac wat is jouw hyves?
    Marietje, misschien wel weer kortere cyclus.. doe je ook tempen of ovutesten gebruiken?

Weten jullie trouwens al of je borstvoeding of flesvoeding wil geven? Ik (helaas) wel, ik mag geen borstvoeding geven. Dus wordt bij voorbaat al flesvoeding.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kleine woning.
    Woon al jaren niet meer thuis.
    Mn tuin is vele malen groter dan mn woning :p
    Heb een tuin van 150 m2 :p

10. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @Desiree: Nee ik temp niet en heb ook geen ovu testen... Maar dan maar wat extra klussen... :oops: Pijn begint nu een beetje naar rechts te schuiven, dus misschien wel weer een korte cyclus... :(

Ik wil zo lang mogelijk borstvoeding geven. Misschien een brutale vraag, maar waarom mag je geen borstvoeding geven?

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik hoop ook niet dat ik ziek word, maar denk dat t een combi is, omdat t zo druk was op t werk en ik iemand moest inwerken dan doe ik t rustiger aan, merk dat ik t zwaar te verduren had op t werk maar das vooral mentaal

Dreamer misschien een groot tuinhuisje eraan vast plakken :)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dees wat is nu je woonplaats?
    R'dam of die ander?
    Die ander heb ik vroeger veel gelogeerd (oom en tante)
    Leuke plaats dat! :D

En Sammie .. waar jij vandaan komt ben ik net weg :p
    Zal jou ff pb-en erover :p

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ooh en ik wil borstvoeding geven als dat lukt. Maar heb altijd last van gevoelige tepels (alleen nu niet nu zijn ze zacht nu ik ze had verwacht :)) dus ben benieuwd hoe dat gaat

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ik wilde ook al een soort aanbouw doen, maar je moet daarvoor serieus een vergunning aanvragen.
    Dat wordt een duur geintje dan ;)
    En hoop toch zo snel mogelijk hier weg te zijn!

15. Dreamerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zo had ik ff zin in, wij gaan morgen weer langs jouw woonplaats rijden met de auto!

Ik slik medicijnen en daar kan ik niet mee stoppen, daarmee mag je in geen enkel geval borstvoeding mee geven. Schadelijk voor de baby. En moet veel op controle als ik zwanger ben. Medicijnen zijn antidepressiva, kan helaas niet zonder.
    Jij in ieder geval goed klussen dit weekend ;)

Ik woon nu nog in Rotterdam.
    Ik ga het laatste weekend van juli verhuizen naar mijn nieuwe woonplaats.

16. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    waar woon je nu?

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn tepels zijn echt gevoelloos gewoon :(
    Heb er nooit wat gevoeld.
    En als ik dan zie hoe mn man reageert op zn tepels .. dan mis ik echt wat!

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dees je komt letterlijk langs mij, want ik woon letterlijk aan de snelweg :p
    Zit alleen een weiland tussen :p
    Zal naar je zwaaien :)

19. Ik heb ook enorm gevoelige tepels.. het doet soms gewoon echt pijn als mijn man of ik er tegen aan kom!
    Laatst had ik zoiets stoms toen kwam er bloed uit dat was zo eng! :confused: maar ik zat te krabben eraan het jeukte ff..

20. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ja zo kan t ook ;) De mijne doen altijd pijn. Of mijn vriend doet iets verkeerds :)
    En de latste 2 dagen zijn ze zacht, kan strelen wat ik wil of voor de vriezer staan, ze blijven zacht

Deel Deze Pagina