Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: fijne avond meid :D lekker uitrusten...

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Pffff... we wachten nog steeds... half 8 is het bij mij al even geweest.... bah kan hier niet tegen!!!

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    bos fijne avond nog!

Kim, hartstilstand? :confused: wat eng zeg.. heb je nu mediciatie dan? Wist je toen al dat er wat aan je hart mankeerde?

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    volgens mij komt daar iets aan wat er op lijkt...(verz. adv.) ben er straks weer...

doei doei

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Wel fijn voor hem dat hij lekker kan eten. Doet toch ook al veel hé.

@Nen: Dat is echt een goede daad. Zo lief van jullie. Krijgt ze toch nog een goed leven.

@Matta: Proficiat met de 120 :D

@Stephanie: Mag ik ook het paswoord van je babysite aub? :D

@Kim: Wow wel heftig, een hartstilstand. Hopelijk blijft het bij een keer?!

Volgens mij gaat het zaterdag stilletjes zijn hier. Bijna iedereen gaan naar zee :) Wel gezellig voor jullie. Worden er foto's genomen? Of mss liever niet ivm sommige die onbekend willen blijven?

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik ben nooit begonnen met roken, dus hoef ook niet te stoppen. :)

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik heb ook 5 jaar gerookt, maar ben van de ene dag op de andere gestopt. En eigenlijk had ik het er niet zo heel moeilijk mee. Mijn vriend had het veel moeilijker. Die heeft echt momenten gehad dat hij enorm op zijn tanden moest bijten.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik ga tv kijken.

Niet teveel kwebbelen (anders moet ik zoveel terug lezen :) ), en ik spreek jullie morgen weer!

Hele fijne avond en alvast welterusten!

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Slaapwel Sammie

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik ga ook! Nog even in bad en dan lekker vroeg slapen

Weltruste allemaal!

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Steph: veel plezier met de echo! :D
    Als jullie het morgen toch echt niet weten, dan schrijf ik dat jullie een verassing krijgen.
    Staat zo leegjes nu namelijk ;)

@Dees: slaap lekker!
    Enne .. ze zijn er inmiddels al achter dat het schadelijker is als je teveel schommelingen hebt dan dat je een ssri slikt.
    Dus gewoon een zo laag mogelijke dosis slikken en zorgen voor zo min mogelijk stress.
    Heel veel plezier morgen met de echo :D
    Tot nu toe denk ik een jongetje bij je trouwens, maar wacht even af of het er 1 of 2 zijn ;)

@roken: ik heb 12 jaar heel veel gerookt (40 peuken per dag..) en ben in 1 klap gestopt zonder moeite.
    Was niet eens van plan om te stoppen, maar had het impulsief belooft.
    En belofte maakt schuld he ;)
    En nu al dik een jaar gestopt.
    Manlief is ook gestopt, maar die heeft het er heel moeilijk mee gehad.

@Bos: alweer helemaal beter dan?

@Suus: zet je ongi door dan?
    Kan ook innestelingsbloeding zijn he!
    Maar een lage temp zegt meestal niet veel goeds...
    Maar volgens mij zit je nog niet zolang na je ei toch?

@Gaby: wat gaat er 18 mei gebeuren dan?
    Gaan ze jullie dan echt aanmelden voor ICSI?
    Staan jullie al op de wachtlijst?
    Goed dat je zoveel bent afgevallen in korte tijd!

@Kristel: sterkte morgen meis!
    Ik denk aan je.

Pfff al dagenlang zo'n zeurende hoofdpijn.
    Gisteravond tot overgeven aan toe.
    Hoopte toch dat het vandaag over zou zijn nu t weer niet zo drukkend meer was, maar nee.
    Ben wel bang dat het met mn schildlier te maken heeft, want ik heb ook weer veel te veel honger.
    Moet echt de hele dag door eten en na een kwartier hoor je mn buik alweer keihard knorren.
    Echt niet normaal.
    Word is tijd dat al mn waardes goed zijn, ben wel is benieuwd hoe het is om je goed te voelen!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Dankjewel :D Idd ons wondertje wordt een mooie verrassing :D

Pfff... voor de pensioenen moeten wij of een geregistreerd partnerschap aangaan of in ieder geval een samenlevingscontract afsluiten...
    we hebben er juist bewust voor gekozen om dat niet te doen omdat we toch over een aantal jaar (lees: binnen 3 jaar) willen trouwen... nu moeten we toch iets gaan regelen omdat de kleine en ook mijn vriend niks zouden krijgen van mijn pensioen mocht ik komen te overlijden, en andersom.... pfff waarom is het zo ingewikkeld...

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ben nog bezig met het pensioen uitzoeken.
    Wij zijn wel getrouwd, dus zal iets anders zijn.

Als je dan al 1 van de 2 moet kiezen, doe dan een samenlevingscontract.
    Dan weet je zeker dat je geen gedoe krijgt wanneer jullie willen trouwen.
    Al vraag ik me af of je daarmee uberhaupt iets voor de kids vaststelt.
    Als jullie uit elkaar gaan bestaat dat hele contract niet meer namelijk, dat hoef je niet te ontbinden.
    Je regelt er verder niks mee voor kinderen, dus zal vast ook niks doen voor het pensioen.
    Zoek dat dus goed uit voordat je een stap als deze neemt!

Maar dat pensioen gedoe is idd ingewikkeld!
    Ben er laatst mee bezig geweest, maar heb t maar weer aan de kant gegooid.
    Moet het binnenkort maar weer eens oppakken :p

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos: ik denk niet dat ze me al willen helpen.. ben ook zwanger geweest tussendoor he..
    misschien zeggen ze daardoor wel dat ik gewoon zwanger kan worden dus maar moet wachten ofzo.. misschien dat ik wel ga proberen of ze me verder willen helpen?

@dreamer: zit op 9 dpo.. heb altijd weinig dpo.. meestal 9 soms 10 en 1 keer 1.. dus dat is voor mijn doen vrij normaal..

@sammie: gaby en ik gaan zeker mee :D haha.. wij zeiden net nog tegen elkaar dat ze zoooooooo veel zin erin hadden.. zijn benieuwd hoe iedereen is.. wij nemen lindsey mee :p dat is de enige die misschien wel kan bijten (nee hoor doet ze niet ;) )

@debby: moet ik je nou zaterdag ophalen? of ben je er nog niet uit of je wel mee gaat? Als ik je moet ophalen is het handig om je adres en je telefoonnummer even te mailen..

@de rest: ben wel echt ongi geworden geloof ik.. bloed wel weer heel weinig.. hoop niet dat ik weer 10 dagen ongi ben daalijk.. dan zou ik wel heeeeeeeeel erg balen :(

Ik heb mijn trouwjurk gekocht :D maar ga niet vertellen hoe die eruit ziet :p haha.. maar hij is zooooooooooooo mooi :)
    Ik ga nu naar bed.. weltrusten

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    wij zijn er nu mee bezig geweest met de verz. adviseur...(ik praat nu even in onze situatie, als je getrouwd bent zal het vast anders zijn) je moet elkaar aanmelden bij elkaars pensioen als partner zijnde, zodoende krijgt jouw partner als jij komt te overlijden toch een uitkering van jouw pensioen, zolang dit niet is gebeurd krijgt hij dus helemaal niets...
    voor de kinderen wordt het allemaal automatisch geregeld, tenminste dat begrijp ik ervan...
    het gaat er dus alleen om dat als ik kom te overlijden dat mijn vriend mijn pensioen krijgt ter compensatie van mijn salaris wat wegvalt...
    het is allemaal heel ingewikkeld idd... heb er ook nooit geen bal van gesnapt...
    ik heb er nu net een aanvraag van een offerte bij een notaris uitgedaan, ben benieuwd wat er uitkomt... als dat in onze ogen te duur is, denk ik dat wij een vervroegde bruiloft gaan overwegen...

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Leuk dat je al een trouwjurk gekocht hebt D ben heel benieuwd :D maar begrijp dat ik nog even moet wachten hahaha... naja zie mijn bericht hierboven... misschien mag ik binnenkort ook hihi...

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    oeh wat leuk.. wanneer wil je dan gaan trouwen?? als je hoogzwanger bent is het niet meer zo handig he :p hahah.. ben echt weg nu :p doeidoei

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Nou we weten het allemaal nog niet hoor... we hebben net een gesprek gehad met de verzekeringsadviseur en het komt er op neer dat we wel iets moeten gaan regelen...
    hetzij een samenlevingscontract oid, of hetzij trouwen... nu ligt het financieel gezien allemaal vrij dicht bij elkaar en aangezien wij toch ook jong wilden trouwen is dat misschien nu wel een optie....

maar hoe,wat, waar, wanneer enzo dat moet je nog maar even niet vragen hahahah...

ik ben ook weg, ga lekker naar bed, wil morgen lekker uitgerust zijn....

heb trouwens afgelopen nacht best scary gedroomd... droomde dat het zo hard waaide dat ik met de auto niet vooruit kwam, maar het was dus ook niet veilig om uit te stappen... heel vreemd en beangstigend, werd er wakker van en ben maar lekker dicht tegen mijn mannetje aan gekropen....

nou ik ben er weg van...

doei doei

slaap lekker allemaal

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Het is me even te veel om op iedereen te reageren, sorry...
    Ik voel me ook helemaal niet lekker sinds 2 dagen (vandaar dat ik er ook niet was) (kan ook niet slapen nu) :( heb wéér hartstikke pijn bij mn blaas, ik word er echt schijtziek van :(
    Morgen de dokter even bellen over de uitslag van de kweek van vorige week.. Ben benieuwd of er wat uitgekomen is en zoja of er wat aan gedaan kan worden, want dit is gewoon niet leuk meer zo...

Morgen gaan we dus ook de katten wegbrengen.. Ik wil het echt niet :((Misschien dat dit ook meespeelt waardoor ik niet kan slapen).
    Ik weet ook niet wat ik er verder nog op kan zeggen, behalve dat het echt super moeilijk is en dat ik ze echt met pijn in mn hart weg zal doen :( :( BAH!
    Kan iemand er niet voor zorgen dat ik morgen gewoon kan overslaan?

@Meeting: Kan er helaas nog steeds niks over zeggen, maar zoals ik me nu weer voel neig ik er echt naar om te zeggen dat ik thuis blijf :( Helemaal met t gedoe van morgen er ook nog eens bij..
    Ik hoop echt dat ik me morgen alweer wat beter voel of dat ik misschien AB krijg (waar ik dan niet allergisch voor ben ;)) die snel werkt. Als ik me beter voel wil ik namelijk wel gewoon graag komen, want ik wil toch graag even wat afleiding hebben na morgen..
    Dus bij deze: Duimen jullie voor me?

Nouja, dat was het weer voor nu.. Sorry voor t egoverhaal..

@Dreamer: bedankt voor je pb trouwens, echt lief dat je zo aan me denkt :)

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    goeie morge meiden

Ik voel vandaag gelukkig al wa beter worden van het weekend ga ik lkkr met vriedinnen wat leuks doen.

@ red Ja is het ook wel hoor maar ja we geven de moeten egt nog niet op we gaan er weer een half jaa tegen aan en word het niks gaan we weer terug.

@ Debby dank je wel. hoe is ht met jou?

@Emma We moeten over een half jaar weer terug komen en als ik in die tussen tijd niet zwanger ben dan gaan ze weer op zoek naar een oorzaak maar we hopen gewoon dat het nu een keer raak is.

@ Nen Ja ik gbruik da al een jaar maar nog geen resultaat. maar houden hoop.

Ik ben naar me werk meiden fijne dag vandaag

Deel Deze Pagina