Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga dr ff vandoor. Even wat neutraals eten en op de bank zitten..

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Ben er maar even hoor, ga me zometeen helemaal volvreten :(

@Dees: Jeej, mooi beebje heb je in je buik! :D ;) Fijn dat het allemaal goed was, maar dat had ik ook niet anders verwacht.

@Stephanie: Ook een goeie echo! Super :D Zijn jullie niet nieuwsgierig geweest naar t geslacht van jullie beebje?

@All: We hebben net dus DJ en Tarzan weggebracht... T was echt vreselijk :( Ik heb alleen maar zitten huilen daar, Kimo heeft steeds t woord gedaan..
    Ze blijven gelukkig wel samen en ze zorgen ervoor dat ze ergens komen wonen met een tuin en waar ze dus lekker naar buiten kunnen, net als bij ons.
    Ze vonden het allebei wel echt heel vreemd.. Ze zitten samen in een hok nu, maar dat zijn ze dus helemaal niet gewend. Ik hoop niet dat ze helemaal gek worden daar :(

Later aan konden we gelukkig wel alleen afscheid nemen, dus zonder mensen erbij, en toen was het helemaal een tranendal :( Bij Kimo ook...
    Nu gaat t wel even, maar ik voel me zo klote dat ik echt zin heb om me vol te proppen met alles wat los en vast zit + ik heb zin in een sigaret :(

t verhaal is een beetje warrig, maar ik ben dan ook een beetje in de war nu :(

wat betreft de dokter; onze eigen dokter is op vakantie en we moesten dus bij een andere praktijk de uitslag van de kweek opvragen, maar die praktijk was tot 5 minuten geleden de hele dag niet bereikbaar (steeds in gesprek). Assistente van die praktijk is nu de uitslag aan t opvragen bij t lab (als er nog mensen aanwezig zijn daar) en dan weet ik straks meer als het goed is.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, sterkte daar! Lijkt me erg moeilijk!

@Nen, duim voor je dat je gewoon zwanger bent!! We twijfelen of 't de radiateur is, omdat de koelvloeistof niet onder de auto ligt. Joost mag 't weten waar 't blijft. Vanmorgen was 't tankje ook bijna leeg dus mn man heeft me weggebracht en gehaald. Raar dat 't ook wegloopt als de moter uitstaat.
    Andere auto is ook half gaar en 5e versnelling en achteruit doen 't weer 's niet... bah!

@Hilli, goed bezig ja!! Ik slik ook een vitamines waar foliumzuur al bij zit.

@Stephanie, fijn dat alles goed is!

@Desiree, super zeg dat 't hartje al klopt!

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga maar eens naar bed. Heb amper de kracht om te avondeten en begin barstende koppijn te krijgen. Morgen zit er voor mij niet in zo :S

Fijne avond allemaal!

Liefs

5. @ kris dikke knuffel
    @ nen ik heb een goed gevoel :) * duim duim *
    @ oma wij hebben die maxi cosi ook. Woensdag komen ze de box en maxi cosi brengen. weet je hoelaat... tussen half 7 en half 10... s'ochtends :confused:

6. gaat trouwens niet regenen in scheveningen morgen zegt t weerbericht. Hier hoost t al de hele dag

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er vandoor.. we hebben straks een bijeenkomst voor een bepaald persoon die gaat trouwen 6 augustus :)

fijne avond..

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: Hopelijk ben je gauw beter! Enne, wat de anderen ook al zeggen, misschien komt t wel door een zwangerschap! Zou echt supergaaf zijn :D

@All: Ik ga het toch maar definitief zeggen; ik kan morgen niet mee :(
    Ik heb nog steeds die ene bacterie in mn urine, maar gelukkig alweer een stuk minder dan de laatste keer, dus er zit eindelijk vooruitgang in (gelukkig!), maar de klachten blijven nog steeds.. paracetamol helpt niet zoals t zou moeten dus ik moet nog steeds rustig aan doen..
    Antibiotica geven ze gewoon liever niet, omdat de enige die ik nog zou kunnen krijgen niet goed is voor Yentle en nu gaat de ontsteking ook weg, alleen wat langzamer...
    Verder voel ik me gewoon hartstikke klote en heb ik daardoor hoofdpijn en ben ik superchagrijnig.. Ik ga dit weekend dus gewoon lekker in mn huiskleding (joggingbroek enzo) doorbrengen op de bank met heel veel thee met citroen (voor mn blaas).

Ik hoop in ieder geval dat het voor degene die wel gaan hartstikke mooi weer wordt en dat jullie toch nog een beetje aan me denken :) Foto's zouden helemaal leuk zijn! (op de hyves zal dat dan zijn)
    Ik wens jullie alvast een hele fijne dag en ik hoop dat het zo gezellig wordt dat er snel weer een dag komt dat we wat kunnen gaan doen en ik lekker mee kan :D (Misschien zelfs al met Yentle dan!)

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ja.. er moet wel iemand de camera meenemen :p ik heb geen camera dit weekend want die neemt pascal mee naar schotland :( die is dit weekend weg.. ik heb ook echt heel veel zin in de meeting :D hoop wel echt dat het mooi weer is :p
    daalijk pascal uitzwaaien en dan is hij het hele weekend weg :( vind het niet leuk..

@jurk: ik verklap nog niks over de jurk :p die blijft geheim.. :p misschien dat ik 7 augustus foto's kom laten zien :p

@ongi: ik ben ongi hoor.. blijf bloeden.. wel nog steeds vrij weinig.. komt weer niet echt op gang.. als het maar niet weer 10 dagen duurt :(

@kristel: jammer dat je niet mee kan :( maar je moet goed aan jezelf en je meisje denken :)

@gaby: van wie dan :O waarom mag ik daar dan niet bij zijn :p

@de rest: weet het even niet meer..

Debby laat jij nog wat weten :) liefs suus

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: Een mooi kloppend hartje dus :D wat goed... gefeliciteerd hoor :D
    enne wel beter worden hoor, wij willen jou ook zien morgen...

@ Nen: ik duim voor je dat het hartstikke raak is :D
    kom jij morgen nou ook of niet?

@ Kristel: Ja was wel heel benieuwd of ik toevallig iets kon zien haha...
    maar ze is er (volgens mij) helemaal niet bij in de buurt geweest :p
    wat een vreselijke dag heb jij gehad meis...ik krijg al een brok in mijn keel
    bij jou verhaal... ik kan ook echt geen afscheid nemen van mijn beestjes...

@ Meeting: ik heb de batterijen voor mijn camera al in de lader liggen
    en de memorycard is leeg :D ik neem hem dus zeker mee :D

@ Kristel: Lekker uitrusten en ik zal zeker leuke foto's maken voor op de
    hyves :D :D ik hoop dat je snel weer beter bent... enne misschien wel
    een goed idee om nog een keer te meeten als onze beebs er zijn :D

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    is iedereen aan het voorslapen voor morgen? hihi

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    joehoe ik ben er wel,:D maar half , ben tv aan het kijken.
    Goed dat je echo goed ging!

Kristel, balen meis:( lijkt me ook echt vreselijk...

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Even snel een bericht, zijn sinds vanmiddag in Zoetermeer.
    Maar kom vanavond niet meer online dus allemaal tot morgen in scheveningen!
    Zeezicht hea?!

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @all, heel veel plezier morgen! ben benieuwd naar de fotos :D

Ik ga even gezellig bij mn mannetje zitten. prettig weekend! Doeg

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi meiden,

ik viel gewoon bijna in slaap vanm iddag op het kdv ik was een kleintje van 3 maanden de fles aan het geven en zat er zo lekker bij dat mijn ogen ook zwaar werden :D

@kristel jammer dat we je neit in het echt gaan zien maar idd misschien volgende keer met wat kleintjes erbij :D beterschap meid en hopelijk vinden jullie katten snel een ander huisje

@ryanne jij bent morgen om kwart voor 12 hier of half 12?? wat denk jij? we gaan trouwens met de auto van mijn vriend want mijn vader moest ook weg met de auto dus konden we niet lenen maar ja het zij zo.

@desiree fijn om te horen dat jullie een goede echo hebben gehad wat een wonder he :D

16. @ kim zal er om half 12 zijn. Kan ik nog ff jullie huisje bekijken en grote kans dat we onderweg wel moeten stoppen...

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @desiree: fijn dat alles goed is..

@meeting: hebben we niet even een lijst met alle namen wie er nu mee gaan.. ben ik nieuwschierig naar.. :p
    Ik twijfel of ik benji morgen mee neem.. wie zou nog meer de hond meenemen.. en gaat dat nog door.. lindsey komt namelijk ook al mee..

@all: pascal is nu weg :( geen leuk gevoel :S weet dat het maar een weekendje is.. maar toch.. heb nog niet alleen geslapen sinds ik met pascal samen woon.. ik ben zelf wel een keer een weekend weg geweest maar dat is dan toch anders.. nu ben ik gewoon alleen.. en vanavond kan ik gewoon naar niemand toe omdat mijn 2 beste vriendinnen, mijn moeder, schoonmoeder, zusje en schoonzusje allemaal bij een bijeenkomst zitten voor mijn vrijgezellenfeest..
    Hoop dat ze snel klaar zijn en ik nog even op visite kan komen :(

heeft iemand het msnadres van debby.. zei zou nog laten weten of ze mee zou gaan maar helemaal niks meer gehoord..

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: stuur haar (debby) anders even een berichtje via hyves... misschien reageerd ze daarop...

we hebben 29 Mei weer een pretecho :D ben dan bijna 27 weken zo uit mijn hoofd :D

onze kleine spruit is lekker druk op het moment, volgens mij is hij/zij het niet helemaal eens met de laptop op mijn schoot hihi...

19. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) 18 april

Stephanie met partner
    Kim met partner
    Sammie met partner
    Linda met partner
    Agneta
    Nenna met partner
    Debby
    Ryanne zonder partner
    Suus1987 zonder partner
    Gaby zonder partner
    Dreamer met partner
    desiree met partner

totaal: 12
    mannen: 7

Zaterdag 18 april
    niet:
    wel: Linda85, Agneta, Nenna, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Ryanne, ,Dreamer, Desiree

plek waar het gaat gebeuren :D

Scheveningen strandtent zeezicht om 14.00

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Desiree en Nenna vielen af toch??

Deel Deze Pagina