Jullie hebben wel super mooi weer hoor meiden! Ik denk trouwens dat ik de beeb van de week voor het eerst gevoeld heb, was echt eenm soort plopje steeds onder in mijn buik, heel apart, echt geweldig! Helaas hier niet zo'n goed nieuws verder, mijn zus ligt in het ziekenhuis, het kindje heeft een groei achterstand van 6 weken en is nog geen 1600 gram Ze krijgt elke dag 2 keer een hartfilmpje en word goed in de gaten gehouden Als het aankomende week niet goed gaat groeien word het al gehaald, zo zielig!
Wat zal ik eens gaan doen zonder peuter die alles sloopt en waar ik continu mee bezig ben....tis zo stil ineens Vind wel jammer voor jullie dat er zo weinig komen hoor, maarja misschien wel heel gezellig zo,n klein clubje
Ze is nu bijna 36 weken zwanger, dus eingenlijk nog maar een klein stukje te gaan.... Veel plezier meiden!
@ iedereen ik en manlief komen ook gewoon hoor.. voel me vandaag gelukkig ook wat beter dan gisteren.. zo eerst ff douchen maar.. @ ster jemig dat is ook slecht nieuws zeg hopelijk groeit het kindje nog een beetje.. is de placenta wel goed?
kom nog ff spieken of er nog iemand is voor ik naar de stad ga..... jee wat sneu zeg van je zus...kleine is nog wel erg licht inderdaad...dat er niet eerder is ontdekt dat de kleine zo'n groei achterstand heeft dan...
Waarom gaan er ineens zoveel mensen niet snap het wel als je ziek bent dan je dan niet gaat hoor. Maar het zijn er zoveel.. ik vind het jammer
Meiden, Vind het knap lullig dat vele op het laatste moment afzeggen. Ook nen heeft afgezegd via de sms. Ineens is iedereen ziek
Hey sammie, mag ik jouw mobiele nr (voor als we het niet kunnen vinden ofzo) maar Ryanne's buik zal ik wel herkennen denk ik
Hey hey, @Desiree: Woot! Helemaal fantastisch Nogmaals proficiat hé @Dreamer: Ik duim voor je dat je medicijnen goed aanslagen. Want die slok jodium, die wens ik je echt niet toe! Klinkt ook zo vies @Sterretje: Wat leuk dat je de kleine mss gevoeld hebt! Ooh, heel wat minder nieuws voor je zus.Bah, hopen dat het kindje toch nog gaat groeien want dit is echt niet leuk. @Dames die naar de meeting gaan, veel plezier! Ik hoop dat jullie net zo'n mooi weer hebben als hier. Rond 13 uur krijgen we nog even bezoek en daarna gaan we lekker met de fiets naar mijn ouders. Mijn broer is twee weken geleden naar Dublin geweest met zijn vriendin. We moeten de foto's nog zien
Hey meiden, Voor de meiden die naar de meeting gaan, ik begrijp dat jullie ervan balen dat er zoveel afmeldingen zijn. Ik ben helaas nog zieker wakker geworden dan ik ging slapen (voor zover ik kon slapen) dus ik zie het echt niet zitten om dan ruim 2 uur in de auto te zitten (en dat ook weer terug te moeten). Volgens mij heb ik een zeer acute bijholteonsteking ofzo :S Koppijn van hier tot Tokio... Ik baal er heel erg van, want ik had me er zeker op verheugd! Hopelijk bevalt het goed en gaan we snel nog eens afspreken. Dan wil ik niet weer ziek zijn!!! LIefs
@ bos, ik weet eigenlijk nog niet wanneer ik ga testen.. Het liefst morgen al, maar ben bang dat dat uitloopt op een teleurstelling en dat de test gewoon nega is..
Hey Nen, Ik ben er wel... maar nie echt in mijn hum... Heb een enorme emo-dag. Net aan t slepen met boodschappen op de fiets omdat de auto al ruim een week stil staat vanwege een lege accu. Ik had ook wel samen met m'n ventje naar Scheveningen willen komen, maar ja... werk gaat voor. Ik snap het wel en het is ook nodig alleen is het af en toe wel balen. Het is zo mooi weer en ik zit weer eens alleen thuis. Heb er gewoon ff de schijt in! Balen dat jij je zo ziekies voelt! Hoop dat je door wat rust te nemen je snel weer beter gaat voelen.
Hey Debby, Vervelend dat je zo'n rotdag hebt. (sorry ook voor de trage reactie, ik krijg geen pop-ups meer als er een nieuw bericht is geplaatst :S zal zo mijn msn instellingen eens nakijken..) Balen dat de accu van de auto leeg is en je nu alle boodschappen op de fiets moest doen! Ik heb gister trouwens op je beebiesite gekeken en het kamertje is echt mooi! Superstoer behang Heb je nu nog plannen voor vandaag?
Hey meiden, de meesten zijn al weg zie ik, maar wil jullie toch even heel veel plezier wensen vandaag! Jullie hebben echt t weer mee Ik zie wat opmerkingen staan over dat t lullig is en dat er 'ineens' meiden ziek zijn enzo.. Tja, ik ga me zelf niet verdedigen ofzo, vind niet dat ik dat moet doen. Ik heb zo mn redenen om niet te komen en die weten jullie. En of het begrepen wordt of niet ,dat zal me eigenlijk worst wezen Zolang ik t zelf begrijp vind ik t goed. Ik kan me heel goed voorstellen dat het kut is dat er zoveel op t laatst afmelden, maar als je ziek bent ben je ziek, zo simpel is het. Dat kan je lullig vinden voor jezelf/groep dat iemand dan niet komt, maar het is voor die persoon die ziek is nog véél lulliger dat ze op dit moment ziek is! (of zich slecht voelt waardoor ze niet graag komt) Dus hou alsjeblieft die opmerkingen voor je (de mensen waar ik t over heb weten wel wie ik bedoel) en maak er gewoon een leuke dag van met degenen die er wél zijn! Dit zal echt niet de laatste meeting zijn...