Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey Kris,

Hoe gaat het met je? Ik zie nu pas je buikfoto van 25 weken. MOoie buik al zeg!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Thanx Nen, t wordt indd een super stoer kamertje! :)
    Geen plannen dan eens flink aan de schoonmaak te gaan... maar ja dat is nou ook niet echt t leukste wat je kunt bedenken hea?!?
    maar ja... Think positive... Als alles dan weer lekker fris is ben ik er wel weer blij mee.

Thanx Kris! ik dacht laat ik m'n mond maar houden maar dacht t zelfde.

xxxxxxxxxxxies

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kris, ik ben het er ook wel mee eens. Ik begrijp dat het balen is, maar hier hebben de zieken niet voor gekozen.

@ debby, gewoon lekker muziekje aanzetten, ramen open :) Is het bij jou ook zulk heerlijk weer? Hier schijnt de zon ontzettend lekker. Terwijl ik dacht dat het veel slechter weer zou worden... Het heeft hier al een tijd niet meer geregend. Alleen nog maar zon gehad de afgelopen dagen!!

Sjonge, ik moet steeds nalezen wat ik typ. Ik schrijf soms gewoon woorden die ik helemaal niet bedoel. Hoezo warrig :(

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: Het gaat wel.. ik ben mega-chagrijnig vandaag (Kimo vindt t nu dus ook niet zo leuk om bij me te zijn...) en ik heb buikpijn nog steeds, maargoed, met paracetamol is het uit te houden :)
    Zometeen maar even een stukje gaan lopen buiten en als dat niet gaat in de tuin zitten, misschien word ik van t weer wat vrolijker ;)
    is je vriend thuis? zoja, laat hem eens lekker voor je zorgen vandaag. Soepje maken, thee maken, dat soort dingen :)

@Debby: Lekker rustig aan doen hoor! Het is ook niet niks, zo'n crematie. Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt om nu gezellig te moeten doen. (heb ik zelf ook nu)

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, logisch dat je chagerijnig bent! Ik zou zeggen, gooi het er gewoon maar uit hoor meid! Is Yentle nog steeds zo'n druktemakertje? Ik zit ff op je babysite te kijken :) Zo mooi die echofoto's.
    Er vervelend dat je zo'n buikpijn houdt. Lastig ook dat je nu geen AB kunt hebben vanwege de kleine. Hopelijk voel je je zo wat beter als je een stukje hebt gelopen. Zonneschijn kan daar vast een beetje aan bijdragen.
    Mijn vriend is wel thuis, maar druk met vanalles. Ff hier heen, ff daar heen. Hij heeft vanmorgen wel op verzoek gehakt & soepgroenten meegenomen, dus ik ga zo maar ff soepballen draaien en lekkere groentesoep koken :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ben weer een beetje bijgekomen van m'n huilbui :oops: ... Straks maar even boodschappen opruimen en een broodje maken en daarna wat doen.

De klus die Daan deze 4 dagen moest gaan doen, gaat niet door maar hij red t toch niet om op tijd thuis te zijn. Hij moet de vloer (die de man zelf had besteld bij hornbach) weer terug brengen omdat het allemaal ongelijke planken zijn. :( Gelukkig is Daan, tenminste als er niets tussen komt, morgen wel gewoon thuis. Dat geeft me al iets meer motivatie om aan de schoonmaak te gaan.

Kris... vanuit Amersfoort is het maar 30 a 45 min naar Arnhem hea?!? We moesten gister naar Limburg maar omdat alles afgesloten was moesten we anders rijden.

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: Klinkt goed meid! jammie!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, jammer dat ik niet meer in Doorn woon, dan had je een kopje mogen halen :) (en jij ook hoor kristel!!). Meid, je moet vandaag gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt hoor! Als je je zo rot voelt, is het extra balen als je dingen moet doen waar je geen zin in hebt. Doe lekker rustig aan. Daar zal Daan toch wel begrip voor hebben?

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: Oh lekker, zelfgemaakte groentesoep :D bewaar voor mij ook wat als je wilt ;)
    Wel jammer dat je vriend zo druk is nu.. Hopelijk heeft ie straks wel een beetje tijd voor je.
    Yentle is idd nog steeds een druktemakertje ;) Het wordt met de week erger, soms is ze zelfs zo druk dat ik echt even terug moet porren van 'hou op!' :)
    Ik drink nu trouwens heel veel thee met citroensap erin (niet echt lekker maargoed) en dat helpt heel goed tegen de blaasontsteking (door t zuur), dus hopelijk ben ik er gauw helemaal vanaf :)

@Debby: Niet te veel doen hoor, het is je vrije dag ;)
    Hopelijk komt er niks tussen en heb je morgen lekker een dagje samen met Daan!
    Waar was het eigenlijk in Limburg...?
    amersfoort is idd ong 45 minuten hier vandaan :) (mn oma woont in amersfoort dus we rijden er regelmatig heen)

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hij ziet het niet eens dat er wat in huis gedaan moet worden... hahahaha :D
    Tis meer voor m'n eigen gevoel. Al sik het nu niet doe dan ga ik steeds meer van mezelf balen snap je? Ik kan normaal al niet tegen rommel enz... en nu in combinatie met de nesteldrang. hihihi :)

Krsitel: Veel plezier met wandelen strakjes. *hele dikke knuffel meid*

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, hopelijk gaat Yentle zich een beetje inhouden straks als je verder bent. Anders heb je nog gekneusde ribben als je gaat bevallen ;)
    Wat mij altijd goed helpt bij blaasonsteking (wil niet elke keer AB moeten halen) is 's avonds na de laatste keer plassen een glas met vitamine c1000 bruis drinken. Niet een groot glas. Doordat je alle extra vitamine c uitplast, komt er veel in je blaas. Maar ik weet niet of het schadelijk is als je zwanger bent. Kan me voorstellen dat die thee met citroensap niet echt lekker is :S

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zo ik heb moed verzameld en ga nu toch echt ff mijn soepie koken.. :p

Tot straks! (als jullie er dan nog zijn ;))

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Dat is typisch mannelijk hoor! Kimo ziet t ook pas als t stof al een meter dik is bijv ;) maargoed, Kimo heeft gewoon zn vaste dingetjes die hij doet in huis en zo heb ik die ook, we delen het samen gewoon (vind ook eigenlijk dat t zo hoort).
    Hij stofzuigt elke dag (ivm dieren en huisstofmijt)en doet de kattenbak en t hok van de cavia's.
    En ik stof de boel af, doe de was, kook, en hou de keuken schoon.
    Dat zijn gewoon onze vaste taken en verder dingen zoals dweilen, wc's schoonmaken, etc dat doen we in t weekend en dan kijken we gewoon wie wat doet.

@Nen: Dat hoop ik ook! :) maar toch denk ik dat het heel lastig gaat worden straks ;)
    Vitamine C mag gewoon als je zwanger bent hoor, alles wat je te veel hebt plas je gewoon weer uit, kan dus geen kwaad. Ik heb gewoon kauwtabletten ervan, lijkt me dat dat net zo goed helpt :)
    Maar ach, de bacteri wordt met de week minder dus ik zal er gauw vanaf zijn als het goed is :D
    Eet smakelijk alvast voor zometeen!

Ik ben er vandoor nu.. Even een stukje wandelen met Kimo en nog even boodschappen doen..

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Leuk he om die kleine te voelen! Maar ik zeg ook al af en toe 'ja, ik voel je wel... je krijgt echt wel aandacht.' hihihi :)
    Ik wist niet da citroenzuur ook helpt tegen blaasontsteking...
    Als je een keer in de buurt bent moet je het even laten weten, lijkt me best leuk om te meeten. :) Als jou dat ook leuk lijkt. Ook met jou hoor Nen en de andere... ben alleen niet zo goed met grote groepen.
    Ik was gister in Geleen, bij het crematorium... Zij woonde zelf in Sittard vandaar.

@Nen: kookze! Ik heb nu een broodje, kaas met komkommer en tomaat... en kamillethee omdat m'n maag nog steeds niet helemaal in orde is. :)

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    Heeft iemand het nummer van sammie, gaby, suus of steph?? We hebben een uur in de file gestaan

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Kim je hebt pb!

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Auw, ik kreeg net hele felle steken in mijn bm tijdens het soep koken! :S

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, vervelend dat je maag nog niet helemaal okee is. Komt dat door maagzuur?

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik haal er niet echt maagzuur uit eigenlijk... nog nooit eerder gehad dus hrkende het niet.
    Tis meer dat m'n maag niets kan hebben... ik loop al de hele dag te boeren. M'n ontlasting ziet er ook niet echt goed uit dus t zal wel met elkaar samenhangen. Maandag bij de vk maar even aangeven. :)

Steken in je bm.... pijnlijk, maar klinkt wel positief! :)

Ik heb donderdag een grote bos bloemen gehad op m'n werk is ie nu al bijna verlept... maar ja moet ruim een uur reizen. Dus tis ook wel logisch.... erg zonde!

@ Kim: jeetje een uur in de file. Wat balen zeg.... :( Rond eindhoven is de weg afgesloten hea? Succes meid!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Had je die bloemen gekregen voor secretaressedag? Jammer dat ze nu al zijn verlept..

Deel Deze Pagina