Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Zo, mn mannetje is weer thuis. We gaan ff soep eten! :)

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Eet smakelijk Nen!

Jep indd voor secretaressedag... vind t een beetje cliche hoor. Had nou niet echt t idee dat ik ze kreeg uit waardering. :( Maar de bloemen waren mooi. :)

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    hey allemaal,

Hopelijk hebben jullie een leuke middag in scheveningen! In elk geval lekker weertje.

@Zieken, beterschap! maar misschien komt er wel weer een meeting.. zou het dan ook wel leuk vinden om mee te gaan :)

@debby, balen dat je je je zo rot voelde, lekker rustig aan doen hoor! Die bloemen waren dan niet zo vers meer denk ik.

@Nen, en smaakte de soep? dat je nog niet getest hebt , ik hield het nooit zo lang vol haha
    spannende dagen!

@Kristel, je hoeft je niet te verdedigen toch ;) Het is geen verplichting lijkt me. Gelukkig gaat het beter met je. Wat je zei over dat porren, ik had dat gister ook, kreeg steeds trappen bij mn blaas :rolleyes: . Heel irritant op het laatst hahah.

@sterretje, leuk dat je hem/haar gevoeld hebt :D

Echt een lekker weertje vandaag zeg! Ben alleen wel brak want ik heb amper geslapen...
    Vanmorgenvroeg al met mn moeder naar een markt geweest. Heb een paar leuke grote potten voor de tuin gekocht. Daarna met Mark bij mn ouders even wat gedronken buiten. Zometeen gaan we lekker bbqen :D

Fijne avond nog! doeg

Krijg ineens een bloedneus :(

4. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    wil me er niet mee bemoeien hoor maar er stond ze het lullig vonden dat er veel mensen hadden afgezegd, maar er is ook gezegd: ziek is ziek en dat ze dat wel snapte dat de mensen die ziek zijn niet komen.......

verf voor de babykamer is binnen. als wij op vakantie zijn gaat schoonpapa de muur verven...hebben we wat om naar uit te kijken en is het niet zo erg om terug te komen...ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien...

ga nog ff de laatste twee pagina's bijlezen.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ik ben weer terug van boodschappen doen, maar t was echt geen succes... Ik heb de hele tijd krom gelopen van de pijn in mn buik :(
    Werd ook heel scheef aangekeken door mensen steeds, alsof ik half aan t bevallen was ofzo :( :(
    Yentle is ook echt ontzettend druk op t moment en dat helpt ook niet echt mee wat pijn betreft..
    Ik ga nu iig even wat innemen en dan op bed liggen; Gilmore Girls kijken (heb alle dvd's ;))
    Tot gauw!

@Nen: je hebt me op een idee gebracht, wij gaan ook lekker soep eten straks! ;)

6. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    misschien eerst ff goed uitzieken voor je weer op pad gaat. laat je maar ff verwennen door je mannetje...

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    voor degene die ook de mura willen hij is deze maand in de aanbieding bij de prenatal...

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Kris: Gilmore girls zijn echt te leuk!!!!! :D
    Rust maar lekker uit meis en geniet van t soepje straks! :)

xxxxxxxxx

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    hey girls,

Vriendlief en ik zijn film aan het kijken, maar ff snel een berichtje. OMdat ik vanmiddag die pijn in mijn bm had, dacht ik laat ik eens een ovutestje doen anders.. En die is warempel ong positief! Vet vaag dus.. OF ik ben echt zwanger OF ik heb nu pas mijn ei..... MOrgenochtend maar eens een zwangerschapstestje proberen..

LIefs!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

oehhh Nen wat spannend zeg!!! Ben benieuwd!

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    nen je bent gewoon zwanger hoor... :D

(ben nu wel erg benieuwd zeg...moet je niet nu al testen ;) )

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Jaaa ik vind het superspannend! Maar we zullen het moeten afwachten wat de test morgen zegt. Ik ga wel uitslapen dus ik ben hier niet om 9u al om het resultaat te vertellen ;)

Nu ga ik weer even verder film kijken :)

Misschien tot straks nog!!

Liefs

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    tot morgen wachten gaat nog net lukken maar je kan niet uitslapen hoor [-X (dat mag je ons toch niet aandoen al die spanning....)

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ bos, ik begrijp dat ik je in spanning hou, maar ik test liever morgenochtend. Dan heb ik in ieder geval de meest geconcentreerde urine. Goh zeg wat is dit spannend! Hoop niet dat het uitloopt op een teleurstelling... STraks blijkt dat het gewoon mijn ei is...:(

15. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    op hoeveel dagen heb je je banner ingesteld?

en heb je al een keer eerder een positieve ovulatietest gehad in deze cyclus?

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    30 dagen, want ik heb in mijn agenda nagerekend en de eerste donkere ovutest was op dag 15... Maar door pco kunnen die tests natuurlijk vals positief zijn.. Ik was ook al zo verbaasd dat ik toen al een heel donkere ovutest had (ze worden nagenoeg nooit helemaal positief bij mij, die van babyboom)

Maargoed, nu is het even afwachten dus. Ik zal proberen morgen optijd hier te komen ;)

Ik ga er nu weer vandoor! We waren film aan het kijken en vriendlief loopt te drammen...

Tot straks!!

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    misschien knalde hij er wel af omdat je gewoon een superei hebt gehad. zou wel laat zijn hoor als je pas op dag 30 je ei hebt...hoop gewoon op goed nieuws morgenochtend....

18. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    dames van de meeting nog niet terug? ben benieuwd hoe het was...

19. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Nog ff een vraagje, dan lees ik straks even de reacties: kun je een posi ovutest en je ei tegelijk hebben? Nee toch? Want ik dacht dat je LH daalt en dan springt je ei.. DUs ik kan toch niet mijn ei gevoeld hebben en dan nu ook een posi ovutest hebben door mijn ei?

*gaat nu echt even verder film kijken*

Tot straks! xx

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    poeh volgens mij niet nee...maar weet het niet zeker sorry...

Share This Page