@nen, wil je hoop niet naar beneden halen hoor. Maar ik heb ook pco en ik had ook vaak positieve ovu testen, in elk moment van mn cyclus. Die zijn niet betrouwbaar bij pco omdat je dan een verhoogd lh gehalte hebt, soms meer dan anders... Je kunt dus nu geen posi ovutest hebben door je ei maar wel door de pco Dat zei mn gyn ervan.. zelfs mn zwangerschapstestjes werden soms vaag posi. Echt heel naar Dus ik hoop echt voor je dat ie morgen gewoon vet positief is!! Ik duim voor je @Kristel, beterschap! maar lekker uitrusten en veeèel drinken. @Bos, wel fotos van het kamertje plaatsen he? waar gingen jullie naartoe op vakantie? Wij hebben net lekker gebbqd. Nu even uitbuiken en dan buiten caramelijs eten jummie Ben benieuwd hoe de meeting was..
@Nen: Spannend! Ik hoop het zo voor je. Zou al een heleboel kwaaltjes verduidelijken hé Jaja, jij moet gewoon zwanger zijn! @Mura: Wow, das echt een mooie kinderwagen. kBen helemaal verliefd geworden denk ik. Ik heb even op de site van Babydump gekeken, de Babydump in Roosendaal is hier niet zo ver vandaan, en de Mura kost daar minder dan hier Ik ga zeker shoppen in Nederland Haha, zo handig om zo dicht bij de grens te wonen.
@emma; wij gaan een weekje naar portugal..zodra de muur geverfd is en de meubeltjes staan zal ik een foto plaatsen hoor. lekker bbq? Wij hebben helaas geen zon meer in de achtertuin na een uur of zes dus zitten alleen met erg mooi weer nog buiten 's avonds...zit voor de tv nu maar is weinig leuks en verveel me een beetje... @Hilli: is hij bij de babydump nog goedkoper nu dan als bij de prenatal in de actie?
@ bos, tis idd rustig he?! Film is inmiddels afgelopen. Nu kijken we hollands got talent. Best een leuk programma. Maar meestal haak ik na de voorrondes af.. @ emma, ik zou nu alleen een posi ovutest kunnen hebben van mijn ei als die nog niet eerder is geweest. Ik weet dat ovulatietests vals kunnen zijn door pco. Daar hou ik ook zeker rekening mee. Maargoed, ik ga gewoon morgenochtend een zw testje proberen en dan zien we wel verder. MOcht het niets zijn, dan ga ik donderdag naar de gyn om met clomid te kunnen starten Dus je haalt mn hoop niet naar beneden hoor, want zoveel hoop heb ik niet Ik heb ook heel vaak licht posi zw tests, maar dat kan toch niet door pco komen?
Nee ik denk dat hij bij Prenatal met de actie goedkoper is, maar tegen dat wij een kinderwagen nodig hebben loopt die actie niet meer Ik ga er nu nog geen kopen, beetje te gek. Eerst kijken of we wel zwanger kunnen worden. Maar ik weet nu toch al dat hij in Nederland goedkoper is. Welke winkel is over het algemeen het goedkoopste? De Prenatal of de Babydump? Of hangt dat gewoon van de acties af?
nen; fijne avon nog hilli: weet niet welke goedkoper is. hangt volgens mij van de acties af...ben eerlijk gezegt niet zo prijsbewust
goedeavond allemaal scheveningen was erg gezellig.. t waaide alleen echt mega hard.. maar ja.. en lindsey die we bij hadden heeft bijna alleen maar geslapen.. en de dames die mee waren.. sorry sorry sorry... dat we vergeten waren te betalen laat ff weten wie dat heeft voorgeschoten dan maken suus en ik het even over voor de zieke allemaal.. jammer dat jullie er niet waren.. misschien een volgende keer nen: ben benieuwd morgen....!
Hey allemaal.. we hebben een supermeet gehad (vind ik zelf) was heel gezellig.. en ook nog lekker gegeten.. al ben ik zelf thuis gelijk naar de wc gegaan maar dat komt meer door de zwangerschap.. @ de zieken hopelijk zijn jullie snel beter @ nen ik duim voor je voor morgenochtend! Ik ga zo slapen, ben echt moe na vandaag. groetjes
nou ik ga er vandoor ben best moe nu.. suus was trouwens nog verkeerd gereden de terug weg hahahha (met tomtom) slaap lekker allemaal en tot morgen..
heej heej.. @gaby: dat hoef je niet te vertellen hoor die tom tom was gewoon niet duidelijk genoeg.. @meeting: Ik vond de meeting heel erg gezellig.. is wat mij betreft we voor herhaling vatbaar maar dan wel een beetje dicht bij huis.. want nu moest iedereen die mee was zeker meer dan een uur rijden :S had wel dichter bij gepland kunnen zijn Is het niet een idee om een volgens meeting nu alvast te gaan organiseren voor over een half jaartje ofzo misschien dan naar een dierentuin ofzo.. misschien burgers zoo in arnhem.. dat ligt een stuk centraler.. Wie vind mijn plan een goed idee
hee meiden fijn dat 't leuk was! balen dat er zoveel zieken waren. iedereen beterschap! @nen, hoop dat je flink positief test! ik ga snel naar m'n gezin... doei doei
Goedemorgen, Kristel, Bedoelde het niet verkeerd, vond het alleen erg jammer dat we niet met een grotere groep waren. Meeting, Was erg gezellig! Hoop dat er snel een volgende keer komt, met meer zwangere/baby's en een grotere groep. Wij gaan er zo weer vandoor automeeting straks
Goeiemorgen meiden, Fijn dat de meeting zo geslaagd was! Gelukkig is het voor herhaling vatbaar, want ik had er graag bij willen zijn Ik vind Suus haar idee trouwens wel goed hoor, over Burgers Zoo in Arnhem, lekker vlakbij voor mij Ik weet alleen niet wat slimmer is... Aan de ene kant is het leuk als we 's zomers wat kunnen afspreken, maar dan zijn veel meiden hoogzwanger en er zullen genoeg meiden op vakantie zijn denk ik, maar over 6 maanden klinkt zo ver weg.. Nouja, denk dat t wel een beter idee is om t over 5/6 maanden te doen, dan kunnen de meiden die nu zwanger zijn na de bevalling nog lekker uitrusten en dan de kleine meenemen Lijkt me super om met Yentle te kunnen komen! En helemaal om dan lekker naar de dierentuin te gaan met die kleintjes Nouja, we zien het wel @Bos: Ik had een vraag gezien van je over AB maar nog niet op gereageerd zie ik.. Ik heb maar 1 AB pil ingenomen en toen kreeg ik al heftige allergische reacties. Ik kan dus niks zeggen over of Yentle rustig werd van de AB kuur of niet... Sorry
goedemorgen, @ desiree wat waren jullie lekker vroeg thuis Wij pas tegen elven.. Ben meteen mn bed ingekropen was echt doodmoe. Maar Bere gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. @ nen kom op met die posi test!!! @ all halloooooooo