hoi hoi ik ben al mijn derde krentebol naar binnen aan het werken en nog steeds honger arnhem is niet zo heel centraal hoor is toch nog 2 uur rijden dus weet neit of dat hem gaat worden met een kleine (als we de meeting met kleintjes doen) lijkt me trouwens wel heel leuk als alle kleintjes erbij zijn ik moet om 1 uur werken tot 6 en dan om 7 uur naar de yoga dus drukke dag nog, maar meot eerst zo is ff kpn gaan bellen zijn gister nog 3 uur bezig geweest metdat interactieve tv instaleren maar het werkt niet
Goeiemorgen allemaal! Jullie hebben weer flink gekletst.. Ik voel me nog steeds niet geweldig en heb eerlijk gezegd even geen puf om alles terug te lezen Kan iemand me misschien even snel updaten...? Zoals jullie zien heb ik nieuwe buikfoto's gemaakt, heb weer een nieuwe als avatar namelijk Zal er zo ook wel weer een in mn album zetten.. @Zieken: Voelen jullie je al wel weer beter? @De rest: Hoe gaat het met jullie?
Daarom heb ik me ook ingehouden dit weekend... Anders had ik flink uit m'n pan kunnen gaan denk ik. Maar tis maar goed ook dat ik het niet gedaan heb want volgens mij was het meer m'n eigen rotgevoel dan dat een ander iets verkeerds deed. Jij ook al van die grote voeten... Ik ook!
@ Kris: Ik heb net eigenlijk op iedereen gereageerd dus zo kun je jezelf makkelijk bijlezen. hihihi @ Kim: Balen dat het niet lukt met dat interactieve tv... Hopen dat ze je bij KPN makkelijk kunnen helpen. Is dat vanaf Maastricht nog 2 uur? Met een kleine is dat best wel een reis... indd! Ik had t al eerder gezegd maar ik geloof dat we binnenkort toch echt een weekendje naar Sittard gaan en dan spreken we wel ff wat af om te drinken hea?!? Ook met Ryanne natuurlijk!
@kim: rot kpn. hopen dat het snel verholpen word. @kristel: jaja je buik gaat lekker he....hopenlijk knap je snel op...weet niet hoever je bij bent maar dat nen negatief getest had wist je dat al. verder volgens mij weinig nieuws als beetje ouwehoeren (of ben ik nu iets belangrijks vergeten?) @debby: haha maatje 41. en vriendlief maatje 45 dus vraag me af wat voor maat die kleine gaat krijgen...als de kleine maar niet op de opa van vriendlief lijkt want die had maat 49... goed dat je je hebt ingehouden van het weekend...hopenlijk heb je snel minder last van de hormonsters (zo noemt vriendlief ze )
@kristel goeiemorgen leuke foto mooi hoor dat buikje @debby lijkt me gezellig mijn nicht woont in duiven dus misschien kunnen we het dan wel combineren ofzow dat we bij hun blijven slapen dan rijden we niet op een dag op en neer dus het zou nog wel kunnen maar dichterbij is ook niet verkeerd maar dan word het weer zo'n end voor de mensen vanuit boven.. we zien wel het lijkt me trouwens wel heel leuk om in een dierenpark ofzow af te spreken en niet in een drukke stad met al die kinderwagens daar meot ik niet aan denken hoor
Morguh.. nou het was echt een geluk dat zaterdag die meet was want gisteren voelde ik me gelijk weer enorm belabberd en zo moe. Ik ben echt bang dat ik voorlopig nog niet kan werken. Voel me echt kut daarover. Het was al zo druk op het werk en de rest kan het allemaal niet . Maar ja de beeb gaat voor. O en ik moest zaterdagavond niet overgeven hoor het kwam er beneden gelijk uit ik had ook zo'n buikpijn in de auto.. denk dat die satesaus te pittig voor me was. En over een meet arnhem ligt helemaal niet centraal dat lijkt me niks.. Misschien iets in Gelderland kiezen ofzo.. en dan niet naar een dierentuin (vreselijk haha). @ kristel je buik groeit mooi! Hoe is het met je blaas?? @ gaby en suus ik heb alle drankjes bij die tent betaald en later is er dacht ik ook nog verrekend bij het avondeten dus hoe het precies zit weet ik niet.. want toen moest ik precies plassen en er was een rij daar bij de wc @ ryanne sorry een dag te laat, maar nog gefeliciteerd oma! de rest ben ik alweer vergeten, sorry maar me eten komt nu omhoog dus ik ga ff liggen weer.. tot straks maar weer
hahaha nou indd... Ik vind t toch wel lekker vertoeven in een dierentuin, er heerst altijd zo'n vriendelijke sfeer... Met spelende kinderen enz.
dees: wat vervelend dat je je zo beroerd voelt....wat voor werk doe je? (agneta vroeg nog hoe het met je was via de sms)
@Ryanne: Nog gefeliciteerd met je nieuwe oma-status Een dag te laat, maarja, beter laat dan helemaal niet toch? @Nen: he shit, had gehoopt dat je positief zou testen! Hopelijk is het met de Clomid gewoon snel raak! @Eventuele volgende meeting: Het lijkt me beter om het gewoon in t midden van t land te doen.. Tussen Utrecht en Arnhem ofzo in. Ookal is het voor de limburgers 2 uur reizen, dat is het voor de friezen ook Dus dan is t lullig om dichterbij limburg te gaan zitten... Of we moeten gewoon tegen die tijd kijken hoe het zit met de kleintjes. Want wat Kim zegt ben ik t wel mee eens, met een kleintje zo lang in de auto zitten doe je liever niet als het niet hoeft. Dus dan vind ik dat degenen zonder kindje wel iets verder mogen rijden dan degenen met kindje, is wat comfortabeler zonder kindje namelijk om langer te reizen.. Snappen jullie een beetje hoe ik t bedoel? Maargoed, ik vind Arnhem of Amersfoort wel leuk ivm dierentuin... @Dees: Arnhem ligt in Gelderland Balen dat je je zo beroerd voelt weer... Lekker rustig aan doen hoor! Hopelijk voel je je snel weer beter.
Doe maar lekker rustig aan Dees! Je hebt gelijk hoor jij en je beebje gaan voor, hoewel het loslaten van t werk erg moeilijk is. Daar weet ik helaas alles vanaf. Succes!
hey desiree oh dat is ook minder hopelijk ga je je snel beter voelen, bij mij was het met 10/11 weken op zijn top het beroerd voelen en daarna echt helemaal verdwenen heerlijk was dat arhnem ligt trouwens in gelderland ik heb net kpn gebeld word je binnen 5 a 6 dagen trg gebeld :S beetje vaag
@Kim: 5/6 dagen? Zo, dat duurt wel heel lang! Hebben ze t te druk met koffie drinken ofzo @All: Nieuwe buikfoto in album
@Bos: Veel plezier! Zijn de winkels al open dan eigenlijk? (of hoef je niet naar een winkel...?) Hier gaan de meesten namelijk pas om 13.00 uur op maandag.. Zo, ik zit aan de zelfgemaakte rundvlees/huzaren-salade van gisteren. jammie!
@ Kris: Wat een goed idee Amersfoort! @ Kim: Jeetje ze laten je wel lang wachten zeg, niet erg netjes... @ Bos: Om 17.20uur... dus ga naar m'n werk gewoon door denk ik. Dan ben ik er wel vroeg, maar dat geeft niet.
@ Kris: Mooi buikie hoor! Mijn 25 w foto heb ik al wel gemaakt maar nog niet geplaatst... ik word echt een beetje te laks... bah bah!
het is dat we gewoon tv hebben anders was ik daar dus echt niet mee akkoord gegaan. hij blijft nu elke keer een foutmelding geven en kan dus niet de activeringscode intoetsen maar ja dan nog maar een weekje wachten ik ga is ff een nieuwe afspraak maken voor de 28 weken echo heb er nu al zin in