Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

kan me voorstellen dat je er nu al zin in hebt... ik heb ook enorm veel zin in de 30 weken echo! :) Even gluren naar de kleine... en vlak na de echo gaan we alweer op vakantie! Heerlijk idee! Nu over 5 weken is dat alweer... :)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Wordt dan dan een pretecho met 28 weken? :D
    Wij gaan er met 31/32 weken nog een laten doen en vanaf dan is het afwachten tot de bevalling :)

@Debby: Ohh ik wil ook nog zo graag op vakantie naar een warm land.. Alleen dat gaat hier niet lukken. Wij gaan een paar dagen naar Texel ofzo, als ik me goed voel. We boeken het ook pas een week voordat we willen gaan (eind mei, begin juni)

@All: Pfft, ben aan t 'werk' maar heb helemaal geen inspiratie :( Moet kapsels maken voor een goed doel weer (net als vorig jaar, weet niet of jullie je dat nog herinneren?) alleen wil ik dan natuurlijk het beste van t beste maken zodat er veel geld binnengehaald kan worden, maar dan lukt het juist niet...
    Iemand nog ideeën? (mag best apart zijn)

3. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @debby oh heerlijk vakantie :D

@kristel ja wij doen er nog een met 28 weken en dan niet meer ik heb misschien morgen nog even een kleine echo bij de gyn maar verder niet meer, dan moetenw e geduld gaan hebben wat heeel moeilijk is :D
    ik heb geen inspiratie misschien is zo'n site opzoeken van awards kappers.. daar ehb je altijd de modernste kapsels tussen en de mafste.. misschien helpt dat wat

ik ben ervandoor ga zo is richting het kdv moet weer op dezelfde als vrijdag op een babaygroep :D komen die moedergevoelens :p

doeii

4. niet zoveel kletsen want dan moet ik dat allemaal weer bijlezen ;)
    Was het maar weer vrijdag (en t is pas maandag :s)

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Ja, moeilijk he, wachten tot de kleine er eindelijk is :D
    Ik droomde vannacht dat ze geboren was... En ik kon al meteen met haar praten :) En ze rende door de kamer heen... heel vaag dus!
    Maar ik kan ook niet wachten hoor, het wordt echt aftellen met zn allen straks :)
    Werkse!

Zal zo trouwens wel eens zoeken naar zulke sites!
    Heb wel al een kapsel waar ik mee bezig ben, maar moet er nog wel een paar.. (zal wel plaatje laten zien als ik klaar ben)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kris: Ben uiteindelijk wel blij dat we gewoon gaan! Er nog eventjes tussenuit! Heerlijk...
    Aan de ene kant ook wel spannend natuurlijk want dan ben ik inmiddels al 30 weken. :) Maar de kleine moet het nog maar even volhouden hoor daarbinnen. ;)

Wat leuk dat je kapsels voor het goede doel maakt... Heel veel succes meis!

@ Kim: Werkze!

@ Ryanne: Ik heb straks overleg dus dan mogen ze ook niet te snel gaan anders moet ik zo weer heel wat pagina's terug lezen. :) Red je het een beetje op je werk?
    Ik ga trouwens al m'n spullen pakken, zie nu pas dat t al zo laat is.

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Zo beneden is klaar :D

@Kristel, mooie fotos! Buikje gaat snel he :D O lekker zelfgemaakte salade :D Ik ga zo ook maar even wat lekkers halen.. Texel is ook heerlijk hoor. Lekker bij de zee, wij gaan ook wel es een dagje naar de eilanden.

@Debby, paardrijden is inderdaad duur.. Ik reed altijd bij een buurman met mn zus. Dus dat was gratis. Toen wij stopten heeft hij ze ook verkocht. Gezellig dagje met je moeder dus.. alleen jammer dat je zus zo aanwezig was. Ene oor in , andere oor uit ;) Ben benieuwd naar je buikje! Heerlijk dat jullie nog even op vakantie gaan.. ben jaloers haha :)

Bos, Dat wist ik niet.. wij hebben laatst nog knallende ruzie gehad.. en het ging niet eens ergens over. Hou het maar op hormonsters :evil: haha. Ik ga er nu ook echt op letten dat ik me even afzonder ofzo als ik me zo voel. Even afkoelen . Zo maatje 41, hoe lang ben je dan? Ik heb 36 haha en ben 1.63, mn vriend 2.00, ben benieuwd hoe lang de kleine gaat worden dus :rolleyes:

@Kim. zo jij kan goed eten haha. Hier hetzelfde hoor. Ging me vanmorgen even wegen. ben vanaf 19 weken 4 kilo aangekomen hahah maar ik snoep vooral veel.. :oops:
    Balen van die tv, en die lui zjn ook altijd zo slecht te bereiken, moet je eerst een half uur aan de telefoon hangen voor je de juiste persoon hebt. Werkse vandaag!

@Desiree, niet schuldig voelen hoor, ziek is ziek. Gelukkig gaat het vanzelf weer over ;) Ik had het tot een week of 11.

@Meeting, ik vind dierentuin wel een leuk idee op zich. En idd we kunnen beter een beetje in het midden van het land gaan, vanuit het noorden is het ook een eindje rijden.. ;)

Ik ben gister een stukje wezen autorijden met mn vriend om te oefenen haha. Reed ik ergens waar je 30 mocht, komt er een vrachtwagen achter me(in een dorpje :rolleyes: ) Begint me toch te toeteren en te bumperkleven en gebaren te maken :confused: , nou dan ga ik echt niet sneller rijden hoor, wat een aso. Ik meteen helemaal zenuwachtig haha. Morgen weer lessen , heb er zin in :D

Ik ga even wat eten en dan boven even schoonmaken, is het maar weer klaar..

8. Over Gelderland ik bedoelde wat zuidelijker in Gelderland dan Arnhem :) haha vergeet gewoon de helft van me zin..
    Maar ben de enige die een hekel aan dierentuinen heeft, best wel jammer voor mij :p

@ Kristel blij dat je de 26 weken in ieder geval gehaald hebt! Maarre jouw kleine meid blijft nog wel even zitten.
    @ Debby plaats die foto nou eens, ik ben nieuwsgierig :)

Jemig jullie allemaal met die pretecho's.. ik wil met 16 weken een pretecho+geslachtsbepaling laten doen maar dat duurt nog wel een hele tijd. Nog zo'n 9 weken! Met hoeveel weken had iedereen hier de geslachtsbepaling ook alweer? Met 16 weken kunnen ze het toch al goed zien?
    Ik ben er over uit wanneer ik het aan iedereen ga vertellen waarschijnlijk zo met 11 weken zwangerschap. Ben echt aan het aftellen daarvoor. Nog 4 weken.. en dan zeggen ze dat het snel gaat!!
    Met hoeveel weken gingen jullie voor het eerst naar de verloskundige trouwens? (voor degenen die niet bij de gyn liepen, ik moet van de gyn nu gewoon naar de vk toe).
    Me eten is nu trouwens gelukkig weer gezakt..

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kristel: Mooie buik! Hij lijkt ook al groot hé.
    Ik zou net zoals Kim zegt, eens een kijkje nemen op sites van kappers. Staan vaak heel aparte dingen ook tussen.
    Wel een veel leukere droom die je nu hebt over Yentle :D Droom je soms nog dat ze dood gaat?

@Debby: Die 5 weken zullen wel zo voorbij zijn :) Moet je daarna nog lang werken voor je mag stoppen met werken?
    Ik ben ook wel benieuwd naar je buikje :)

Is het zo dat je de laatste echo van de verloskundige of gyn krijgt met 30 weken? Ik had dat eens ergens gehoord.

@Emma: Hehe, goed van je dat je gewoon 30 bent blijven rijden. Als ik merk dat er iemand aan mijn bumper plakt, dan rij ik ook wat trager. Eigenlijk alleen maar om vervelend te doen. Ik heb een hekel aan bumperkleven :D Ja, moeten ze maar wat afstand houden.

Ik ben nog steeds lui, ik heb echt geen zin om op te staan. :oops: Vanmorgen moest ik al naar een vergadering vant werk , straks moet ik weer gaan werken. Ik heb geen zin! :D Gisteren heb ik gelukkig alles nog weggestreken, 2 uur ben ik bezig geweest. :confused: Maar ik zou nu even puree moeten maken en stofzuigen. Het vervelendste aan werken op een buitenschoolse opvang is dat ik nooit echt weet hoe laat ik gedaan heb 's avonds. De ene keer zijn er meer kinderen dan andere keren, soms zijn ze vroeg weg, en andere keren zit je er tot 19 uur. Gelukkig moet ik niet elke dag de naschoolse opvang doen :)

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hier even snel een plaatje dan van wat ik net gemaakt heb... heb t nu ook wel weer gehad voor vandaag meteen :)
    (weet niet of t duidelijk genoeg is zo... ik heb een groot scherm dus bij mij is t plaatje vrij klein... Het heeft iig een toepasselijke naam.. toch? ;))

@Emma: kan me voorstellen dat je zenuwachtig werd van die vrachtwagendude! Volgende keer gewoon terug toeteren en zwaaien ;) Hij leert maar dat er nu eenmaal verkeersregels zijn.

@Dees: Wij hebben geslachtsbepaling ook met 16 weken al laten doen, ik kon echt niet langer wachten ;)
    En het begin gaat idd heel langzaam, maar als je eenmaal voorbij de 12 weken bent gaat t echt snel hoor!
    Ik ging trouwens ook eerst naar de gyn.. Eerst met 4 weken, toen met 7 weken en daarna mocht ik naar de VK en toen ging ik voor t eerst met 11 weken.

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Pretecho's: Lijkt me echt wel leuk, maar toch weet ik niet of ik een pretecho zou laten doen. Dat zien we tegen dan wel :D

@Kristel: Idd een heel toepasselijke titel :D Maar wel mooi gemaakt. Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen. Ik vind het plaatje duidelijk hoor.

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: balen dat je zo ziek bent meis!
    En laat je werk maar lekker hoor, jij en de beeb zijn belangrijker.

@Bos: hoop dat de capsules gaan helpen!

@Kristel: kan je geen bruidskapsels maken?
    Wie weet is daar ook wel vraag naar.

@Emma: gewoon je rem licht intrappen zodat je remlichten aanspringen.
    Laat m maar zweten!
    Mn man doet dat altijd met klevers en spontaan nemen ze afstand ;)

@Nen: en heb je nog gepraat meis?
    Heeft hij nog iets ingebracht?
    Hoop dat je er voor jezelf uit kan komen.

Net gebeld door de internist.
    Ja je waardes zijn goed.
    Dus ik geef aan dat ik me de laatste 1-2 weken slecht voel.
    Hij vraagt wat ik heb en ik zit midden in mn zin, zegtie gewoon: ja ik weet niet of dat daardoor komt hoor, nou ehh, doe dan maar over 6 weken weer prikken.
    Dan krijg je de uitslag van een ander, want ik zit in mn laatste werkweek hier.
    Kon me nog net inhouden om niet te reageren met MOOI!
    Hoop dat mn nieuwe internist wat meer interesse heeft in de mens achter de cijfertjes.

Hij zei ook dat ik in oktober moet stoppen met mn medicijnen.
    Terwijl die eerst zat te zeggen een jaar nadat je goed bent ingesteld :(
    Ik begin als alles mee zit met november met KID.
    Ik ga dan toch echt niet stoppen met mn meds vlak ervoor.
    Zal je zien dat mn hele lichaam weer van slag raakt en mn waardes weer zo stijgen dat ze geen KID willen doen.
    Maar dat bespreek ik tegen die tijd wel met mn nieuwe internist.
    Pff ben blij dat dit de laatste keer was bij die zak zeg.
    Wilde al een ander vragen, maar dat hoeft nu dus niet :p

13. @ Kristel gaaf kapsel al zou ik zo nooit me haar doen :) haha.. maar voor SL leuk. Misschien kan je ook nog inspiratie halen uit kapsels voor de sims 2. Daar staat ook het hele web vol mee. En bruidskapsels zijn ook leuk, misschien inclusief bijzondere bloemen/sluiers etc?

@ Dreamer wat gek dat je waardes wel goed zijn.. wel fijn dat ze goed zijn, maar hoe kan je je dan zo voelen en zo afvallen.. Rare internist. Ik voel me wel een bofkont met mijn internist in het amc. Hopelijk is die andere internist veeeel beter.

@ Emma inderdaad een aso, en niet aan toegeven. Het is niet voor niets een dertig-zone. Maar goed sommige vrachtwagenbestuurders zijn nu eenmaal klootzakken.

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Dreamer, wat waren de waardes precies?
    Ik werd eerst ook altijd afgescheept maar die waardes waren helemaal niet goed. Sommige dokters/internisten zijn niet goed bijgeschoold en hanteren nog oude regels.
    Vind het een beetje kort door de bocht dat hij zomaar zegt, nee daar komt komt het niet van :confused: :S jij weet toch zelf hoe je je voelt? Ik zou terug bellen om de waardes te vragen. Tsh moet eigenlijk onder de 2 zitten, maar het verschilt bij iedereen, is even uitzoeken waar je je goed bij voelt. Op deze site staat veel info http://www.hypomaarniethappy.nl

Kristel, leuk gedaan :D Hoeveel moet je er nog dan?

desiree, gelukkig ist weer gezakt.. nu lekker rustig blijven zitten haha

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Emma: ik ken de site idd.
    TSH was 3,4
    FT4 was 18.4
    Mn T4 is dus wel goed en ook goed gelijk gebleven (was 2 maanden geleden 18,9)
    Mn TSH is een beetje een twijfelgevalletje (was 2 maanden geleden 4,4 dus wordt al beter)
    Maar kan dus niet zeggen dat mn TSH stabiel is.
    Het lijkt weinig, maar jij weet ook dat 1 punt verschil heel wat is.
    Ik hoop dat de nieuwe een beetje toegankelijker is en wat minder spaarzaam met info.

@Dees: mn afvallen enzo begon na het bloedprikken, dus dat klopt dat het dan niet te zien was.
    Maar ja, deze internist heeft me al vanaf dag 1 tegen gestaan door hoe hij doet.
    Ben echt blij dat die weggaat.

Zie dat jullie het chromosomen onderzoek nog terug moeten krijgen.
    Verwacht je dat er iets uitkomt?
    Zou je iets ondernemen mocht er iets uitkomen?

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Hilli: Pretecho's zijn echt hartstikke leuk joh! En ze zorgen ervoor dat de tijd van de zwangerschap wat sneller gaat ;)

@Dreamer: Bruidskapsels zijn niet echt mijn ding en er zijn toch al best wel wat mensen die dat ook al doen.. Plus dat je echt wel origineel moet zijn wil je nog een beetje opvallen tussen alle anderen. (en daar hou ik wel van.. niet alleen maar natuurlijk, maar gewoon)

Wat een lompe internist zeg, kan me voorstellen dat je graag had gezegd dat je blij bent dat ie weg gaat ;)

17. Ik merk echt dat ik me 's middags een stuk beter voel.. donderdag moet ik dan naar de bedrijfsarts, misschien kan ik straks wel gewoon een paar uurtjes 's middags werken. De misselijkheid is nog niet helemaal weg, maar wel hanteerbaar.
    Net gestofzuigd :D dus dingen lukken toch wel een beetje..

@ dreamer pff wat een bijdehante vent dan zeg. Zeker zo eentje die denk dat hij het toch wel het beste weet. Maar snel weer bloedprikken dus? Lijkt me belangrijk. Zeur maar gewoon tegen hem, doe maar lekker vervelend, moet ie maar luisteren ;)
    En ja die afspraak voor vrijdag stond al een hele tijd en willen gewoon weten wat eruit komt.. ik denk dat er geen afwijkingen zijn. En ik wil zijn gezicht zien als ik zeg dat ik zwanger ben :) en stiekem hoop ik op een echo om te kijken of ons kleintje iets groter is geworden.

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dreamer: Ben wel blij voor je dat je een nieuwe internist krijgt. Hopen dat deze een beetje menselijker is dan. Ben je nog afgevallen? Of is het hetzelfde gebleven?
    Mag je met je medicijnen zwanger worden? Wss wel, anders zouden jullie niet in november beginnen zeker :D

@Kristel: Ja idd, tis leuk :D En vooral als je zo'n filmpje mee naar huis krijgt denk ik :)

@Desiree: Fijn dat je, je 's middags wat beter voelt. Dan heb je toch nog iets aan je dag hé.

Ik ben in gang geschoten, eindelijk :D De afwas is al gedaan, heb de was in de kassen gelegd. School ben ik eigenlijk ook aan het verwaarlozen :oops: Ik heb al een hele maand niets meer voor school gedaan. Sinds het einde van mijn stage ben ik echt stilgevallen. Ik heb vanmorgen ontdekt dat ik tegen zaterdag twee grote taken af moet hebben. :confused: Ik ga vanavond na het werk maar eens beginnen. Hoop ik. Ik ben echt een ongelooflijke uitsteller. Elk excuus is goed genoeg, heeeeeeel slechte eigenschap van mij, spijtig genoeg :(

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Kijk zoiets moet je eigenlijk hebben, een bekende met paarden. :)
    Mijn tante heeft ook een paard maar dat is een Tinker, best leuk... maar niet
    om op te rijden vind ik dan.
    Je hoeft niet jaloers te zijn hoor... we moeten er veel voor laten. hihihi :)

Ohh daar kon ik ook zo zenuwachtig van worden, maar je leert t snel genoeg...
    Ik vond t altijd zo lastig wanneer ik moest meerijden met het verkeer maar ik eigenlijk maar 50 km per uur mocht, dan was ik echt in tweestrijd.

@ Desiree: Ik plaats vanavond m'n foto! Maar op m'n site staan er ook al
    een paar hoor. En volgens mij is er niet heel veel veranderd met vorige week. :)

Ik heb trouwens geen pretecho gehad en die ga ik ook niet doen,
    aan de ene kant misschien wel jammer maar aan de andere kant vind ik t niet zo erg.
    Als het maar goed gaat met de kleine. :)
    Ik ging met 9 w en 5d voor het eerst naar de vk, vanwege bloedverlies.
    Eigenlijk moest ik pas met 11w en 6 dagen geloof ik.

@ hilli: Ik moet daarna nog 4 weken werken! :)
    Had je niet even mijn strijk op kunnen halen.. Pfff...
    t huishouden blijft een beetje liggen. :( Baal ontzettend van mezelf.
    Misschien vanavond wat actie in mijn lijf!
    Succes met je taken! :(

@ Kris: Wat een gaaf kapsel! Ze kan zo de catwalk op. :p

@ Dreamer: Mooi dat je een andere internist krijgt. Wat aso om je zo af te kappen in een zin. :(

20. Ze gaan de site weer veranderen he.. er komt weer een nieuw forum. Dat nieuwe forum is wel veel fijner.

@ Hilli jij bent ook erg :confused: kom op aan de slag met school ;) . Als je vanavond hier bent schoppen we je van het forum af hoor :)

Deel Deze Pagina