Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bleghh, heb echt nergens zin in... Zit maar een beetje apatisch op t forum rond te klikken en verder doe ik gewoon helemaal niks :( Bah, heb echt een hekel aan zulk soort dagen. Niks lijkt me ook gewoon leuk om te doen nu.. :(

denk dat ik maar dvd ofzo ga kijken..

*zwaai*

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ja, kzag het ook net. Ben wel benieuwd. Zal alleen maar beter worden veronderstel ik.

@Desiree: Haha, doe maar :D Heb net al heel het electronisch platform van de school nagekeken, das al een stap in de goede richting. Ik vertrek zo dadelijk naar het werk, en ik neem wat schoolboeken mee. Ik sta vandaag op een locatie, helemaal alleen omdat er daar zo weinig kindjes zijn. Dus zij gaan spelen, en ik ga wat voor school werken :D
    Vanavond niet online komen ... dat is een beetje te moeilijk denk ik haha :D Maar als ik pauze neem ofzo hé :) (Ben alweer bezig sé, ik vind altijd wel iets om te stoppen :D)
    Het zal wel goed komen, het moet!

*zwaai* voor Kristel

3. @ Kristel herkenbaar heb de laatste dagen daar ook last van gehad.. toen heb ik friends gekeken.. Nog gelukt met je kapsels? *zwaait*

@ Hilli oke dat gaat al de goede kant op, doorgaan ermee he ;)

Ik ga maar weer even een Friends aflevering kijken, wil ff liggen.. het zonnetje schijnt lekker naar binnen op me harses :) tot vanavond denk ik :)

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Girls, ik ga afsluiten... lekker met t busje naar huis. Een paar boodschapjes halen en dan gelijk door naar de vk. :D Op naar een duidelijk hartje. :)

Hele fijne avond alvast girls! :) Geniet ervan...

Kris: Doe maar lekker waar je zin in hebt hoor... ook al is dat helemaal nix!

Kuzzzzzzzies

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: Dus je hebt ook alle dvd's van Friends? Ik ook! Echt superleuk is t :D (ik ben echt een dvd-serie-freak).
    Het is trouwens gelukt met de kapsels. Ik heb al 2 af, 1 in de maak nu en ik heb nog 6 of 7 plaatjes gevonden op internet voor inspiratie! :) gelukkig heb ik er nog 2 maanden voor om t allemaal af te krijgen ;)
    Kijkse trouwens!

@Debby: Veel plezier bij de VK! :)

@All: Ik ben nu écht weg (Was net blijven hangen omdat ik een kapsel wilde maken, maar vind dat ik nu genoeg gedaan heb voor vandaag. Ik ga morgen wel weer verder ermee).

*zwaai*

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo even kijken wat ik heb onthouden zonder kladblok.

winkels: bij ons zijn ze pas rond 2 uur open maar in gorinchem de hele dag op maandag (is er ook gelijk markt)

pretecho: heb ik ook niet laten doen...gewoon bij 20 weken geslachtsbepaling...

oma: jemig zeg wat een eikel..duidelijk klaar met zijn baan daar...hopen dat de nieuwe leuker is..

debby: veel plezier bij de vk.

emma (geloof ik) ik ben 1,84 dus maatje 41 staat niet heel lomp ofzo bij mijn lengte haha. en vriendlief is 1.95

sorry rest vergeten...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wat een drukte zeg hier... :^o

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: lekker 3 dagen vrij nu..jee ga je nog wat leuks doen of uitslapen en genieten van het weer?

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ik ben er ook weer... pfff... 't zit er weer op! Lekker vrij nu! 'k Ga morgen in huis bezig, in de zon zitten, boodschappen doen, wandelen... haha enz. Woensdag winkelen en donderdag nog geen plannen.
    Kan alleen weinig kopen, onze auto is bij de garage geweest en moet flink wat vervangen worden, lekker koppakking en gelijk de distributieriem, mulitriem, waterpomp en koppelingskabel... pfff... 400 euro lichter straks. Bah!

@Bos, hoop dat de capsule werkt! 'k Krijg altijd van die stomme vaginale tabletten, 3 geloof ik.

@Debby, succes bij de vk!

@Hilli, succes met school!

@Kristel, leuk die kapsels!

@All, ik ben 1,78, schoenmaat 41, manlief is ruim 1,80 ofzo en heeft maat 46. Beloofd wat met onze kids.

'k Ga weer even verder eten ;)

10. Haha bos gezellig met zijn allen hier :)
    ik zit hier ff misselijk te zijn.. pff ik kan echt niet zoveel meer op! Net een half stokbroodje met kaas, tomatensaus en ananas op en ja hoor gelijk weer vol.
    Dus maar weer ff laten zakken!

Bos hoe is het met jou?

Red wat een kosten zeg :confused: hier zal er ook een hoop doorheen gaan voor mijn man zijn verjaardag. Feestje en een duur cadeau. Ben straks denk ik 600 euro lichter..

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Desiree, ik ga er zelf niet heen, mn zus ging met 12 weken naar de vk
    Wij kregen elke 4 weken en nu elke 3 weken een echo. Bij 17 weken zei de gyn al dat het een jongetje was, anders hadden we ook een pretecho gedaan ;) Ik vond de eerste weken ook erg traag gaan ..Gelukkig voel je je smiddags beter! maar misselijk zijn is een goed teken :D Begint het al door te dringen dat er een mensje in je groeit? :D

@Dreamer, bij 3,4 voel ik me dus echt niet goed. Dan ben ik sloom/duf , is mn concentratie compleet weg, hartkloppingen en nog allemaal vage klachten. Een normaal persoon zal bij die waardes miss niet erg last hebben maar als je al aan de medicatie bent dan heb je er meer last van . gelukkig gaat die rare internist weg. :D

@Hilli, succes met je school!

@debby, je een tinker is een beetje lomp idd haha Das meer om mee te mennen ofzo. Ik werd er ook extra zenuwachtig van omdat ik mn rijbewijs nog niet heb en stiekem aan het oefenen was met mn vriend hhaa Zal zo even op je site kijken bij de fotos
    Succes bij de vk

@Kristel, *zwaai* je hebt nog best veel gedaan dan vandaag!

@Bos, daarom vroeg ik me ook af hoe lang je was. Bij mijn lengte zou het wel lomp zijn haha
    Is idd rustig hier zeg...Jij nog plannen voor vanavond?

Ik ga even in bad ofzo denk ik en we gaan even filmpjes lenen zo bij mn zus. En ik heb zin in een milkshake van de mac :oops: . ik word echt nog tonnetjerond hahahah

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: balen dat de auto zoveel gaat kosten. dit is ook een vaginale capsule maar wel maar 1...

@debby: lastig he misselijk zijn...je bent gelijk zo beperkt maar het is allemaal voor het goede doel en geloof me als het straks over is ben je het ook zo weer vergeten....

met mij gaat het verder wel goed alleen nog steeds zwaar hoofd gevoel maar dat is vast van de hooikoorts en omdat mijn nek nog beetje vast zit...homeopatische pillen staan op het aanrecht voor als de hooikoorts te gek word en moet vrijdag nog ff naar fysio voor dat ik op vakantie ga dus mag niet klagen....zolang het nog te houden is neem ik liever niks ook al is het homeopatisch wat de ergste hooikoorts moet nog komen volgens mij..

@emma: haha dat dacht ik al dat je het daarom vroeg...lekker milkshake...bij mij gaan de kilo's nu ook wel harder als in het begin hoor...maar zolang het allen mijn buik is vind ik het nog niet erg...hoef nog geen grotere maat broeken of shirts te kopen dus dan zit het wel goed....en anders jammer dan.

plannen voor vanavond...mmm nee eigenlijk niet...op tijd naar bed...beetje hier rondhangen...vriendlief moet leren want die heeft woensdag examen dus misschien nog ff lezen in bed en lekker vroeg onder de wol...

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos, gelukkig is het nog uit te houden met de hooikoorts. Ach ja we moeten ons maar geen zorgen gaan maken om de kilos, komt straks wel weer :D O lekker vroeg op bed, ik ook denk ik. We gaan nu even filmpjes halen..

@Kim, hoe was het bij de yoga?

Ik ga hoor , fijne avond nog allemaal! doeidoei

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    fijne avond emma en veel plezier met je filmpje...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Jeps t was idd laat zaterdag, maar heb zondag lekker rustig aan
    gedaan en een beetje uit kunnen slapen :D

@ Emma: Nee ik ben gelukkig niet bang om te vallen, is ook weer een hele tijd
    geleden gelukkig :p en op je buik vallen dat gebeurd echt maar heel zelden...
    ik zou het niet kunnen missen haha... als ik straks niet meer mag/kan
    rijden ga ik wel lekker naar de paardjes om te longeren en te knuffelen
    maar denk dat ik het dan toch niet kan laten om er even op te kruipen :D

@ Debby: lekker op zoek gaan naar een bijrijdpaardje na je zwangerschap.
    ik help er iemand mee en vind het zelf helemaal geweldig, bovendien
    zijn de eigenaresse en ik inmiddels ook goed bevriend en gaan we samen shoppen,
    pas ik op de kids en gaat ze ook op die van ons passen als het zover is :D
    ook kunnen we na mijn zwangerschap lekker samen gaan rijden :D (ze heeft 2 paarden)

@ Kristel: Wow, jouw buikkie groeit lekker hard :D mooi hoor...

Ik plaats mijn buikfoto van gisteren, morgen wij moeten zo weer naar het voetbal namelijk

@ Kim: Jullie een 28 weken echo,
    @ Debby: een 30 weken echo,
    Wij hebben 29 mei weer een pretecho ik ben dan ruim 27 weken...

vind dit eigenlijk best vroeg omdat je dan daarna zo lang moet wachten
    tot je je kleintje weer ziet (bij de geboorte) maar deze termijn werd ons
    aangeraden door de echoscopiste omdat het kindje dan nog enigsinds ruimte heeft....

@ Kristel: Lijkt me idd leuk, we zijn best kort op elkaar zwanger geraakt...
    dus hebben we straks elke week een kindje hahaha...

Heeft 1 van jullie wel eens iets online besteld bij prenatal? ik heb vorige week zondag (1e paasdag) wat besteld, en heb het helaas nog niet binnen :( duurt wel lang... :evil:

Vriendlief en ik hebben gisteravond nog even lekker op bed de film Marley and Me gekeken... (over die labrador met Jennifer Aniston en die gast van You, Me en Dupree en Weddingcrashers) aan het einde wordt die labrador dus ziek en gaat hij uiteindelijk dood...
    de hormonen vlogen om mijn oren en lag dus flink te janken... (ik het nog verbergen voor mijn ventje) hoor ik hem ineens snikken.... haha ik kwam niet meer bij :p
    ik zeg tegen hem, ik kan het nog op de hormonen gooien maar jij??? hihi...
    3 jaar geleden hebben we zijn hondje in laten slapen (beestje was 15 en dus al bijna zijn hele leven bij hun thuis) en dat kwam weer even boven... :cry:

mijn buik was vanmiddag ineens helemaal ongelijk :confused: hahaha, denk dat het kindje helemaal aan 1 kant zat, was echt heel vaag....

Net nog even plintjes en sierstrips gehaald voor op de baykamer, dus dat kunnen mijn vriend en mijn schoonvader woensdag mooi fixen :D

nou ik ben er weer vandoor meteen... t ventje moet nog voetballen om 21.00 uur...

Doei doei

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Goeieavond allemaal :)

@Red: 400 euro, jeetje. Auto's zijn toch echt verschrikkelijk duur. Wij hebben er in januari een nieuwe gekocht. Dus ik hoop dat we toch wel een jaar of 5-6 zonder grote kosten zitten, maarja dat weet je nooit hé.
    Geniet maar van je vrije dagen!

@Debby: Ik weet niet hoe laat je naar de verloskundige moest. Moet je nog: Veel plezier dan. Ben je al geweest: Hoe was het?

@Bos: Volgt je vriend nog een opleiding? Of is het een examen voor zijn werk?

@Stephanie: Moet er wel raar uit hebben gezien, zo'n ongekijke buik :D
    Ben benieuw hoe het kamertje eruit gaat zien!

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ben eigenlijk gewoon benieuwd naar iedereen zijn kamertje :D

18. Ben ook benieuwd naar alle kamers.. alvast wat inspiratie opdoen.. al weet ik toch al wat ik voor het kamertje wil :p leuke details enzo kan je altijd stiekem van een ander pikken :)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hilli: mijn vriend doet een opleiding naast zijn werk....hij gaat 1 middag en avond in de week naar school en dat voor een klein jaartje...daarnaast werkt hij gewoon fulltime. hij moet nu dit jaar een paar vaken doen en om de zoveel weken heeft hij examen (voor elk vak een apart examen) van de zomer hoeft hij dan niet naar school (heeft gewoon de vakantie's vrij en van de zomer zelfs nog wat langer dus komt goed uit)

hij vind het belangrijk om veel te leren en wil graag hogerop en zelfs leiding gaan geven in de toekomst...hij is dan ook in het begin van het jaar regelmatig aan het overwerken enzo omdat het ontzettend druk is...dat is ook 1 van de redenen waarom ik maar twee dagen wil werken...anders ziet de kleine ons allebei zo weinig.... en ik heb liever dat hij door de week veel werkt (lees vooral de avonden) want dan ligt de kleine toch op bed (als hij heel klein is minder maar goed) dan is hij in het weekend zoiezo gewoon lekker thuis om te voetballen enzo ;)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben er vandoor...geloof dat ik de enige nog ben hier....ben er morgen waarschijnlijk niet want moet werken van negen tot zes en vergadering vanaf half zeven tot weet nie hoe laat haha

Deel Deze Pagina