goedemorgen! ik ga ff boodschappen doen.... have fun allemaal! @Juffie, balen zeg dat je je zo beroerd voelt!
Had ik ook hoor! Heel begrijpelijk... Het is ook wel heel erg leuk! Ik was al geboortekaartjes aan het kijken, marktplaats aan het afstruinen, kinderkamer ideeen aan het opdoen van alles... hihihi Het is ook gewoon leuk om er mee bezig te zijn.
hoi hoi ik ben ziek werd vanochtend wakker met super erge buikpijndus dacht mijn darmen.. maar toen ik eindelijk naar de wc kon was het nog neit weg en leek het opeens net alsof iemand een breinaald in mijn doos stak dus ik wist het meteen.. blaasontsteking en heb meteen 2 paracetamols ingenomen moest de pijn echt weg puffen.. en nu plas ik bloed. niet zo fijn dus. ik moet nu urine langs brengen bij de dokter maar ja krijg bijna geen urine eruit nu alleen maar bloed en krijg geen kuur als ze neit kunnen testen :S heb de gyn ook afgebeld want kon gewoon niet meer normaal lopen, vind het wel jammer want had me wel verheugd om misschien de kleine te mogen zien. @hilli op welke zender is dat dan de bevalling?
@ Kim: Jeetje wat erg meis! Ik zou gewoon het geen wat je uitplast ook al is dat voornamelijk bloed inleveren.... Want daar kunnen ze ook uit opmaken dat er iets goed mis is. Heel veel sterkte lieverd! *Hele dikke knuffel* Misschien mag je binnenkort wel weer je kleine zien. @ Nhene: Heej meid! Ik ben op m'n werk dus een up-date zit er niet in... sorry!
@Kim: Klinkt heel pijnlijk Lijkt me dan toch wel een veelvoorkomende kwaal tijdens de zwangerschap. Maar zoals Debby al zei, gewoon wat je opvangt binnenbrengen, ook al is het vooral bloed. Ze geven dit op een commerciële Vlaamse zender (vijftv) dus weet niet of je de zender buiten Vlaanderen kan bekijken.
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Heb vandaag niet echt het fut om overal op te reageren, heb namelijk onwijze hoofdpijn. Gister naar HA geweest voor spoed afspraak oren. Vrijdag was het zo erg dat ik voor 90% niks meer hoorde en heb last van me evenwicht (loopoor,druk). Dus vanmiddag terug bellen of ik eerder bij KNO terecht kan. En vanmiddag uitslag Progesteron... hoop dat ie mooi hoog is :smile: Iedereen een dikke knuffel en spreek jullie vanmiddag weer als me hoofdpijn wat minder is.
@debby thnx ja denk dat ik dAT OOK maar doe en hopelijk zie ik de kleine idd snel weer. vergeet trouwens gisteravond helemaal die vrouw van dat echoburo te bellen zo maar is proberen @nhene sorry ben ook 2 dagen niet echt actief geweest en is geloof ik niet heel veel gebeurd.. we hebben een meeting gehad foto's staan bij mij en stephanie in het album nen heeft gister nog negatief getest hilli heeft deze week voor het eerst onveilig gevreeen voor een kleine en verder weet ik het echt niet meer sorry
Kim, Rustig aan en gewoon alles opvangen (ook al is het bloed). Hoop dat je snel geholpen word en je je beter voelt!
Hey Sammie, vervelend seg, dat van je loopoor Nog maar een paar dagen tot je NOD. Wat denk je zelf? Hoe is je temperatuur?
Hoop het wel voor je, je temperatuur is nog mooi hoog. Maarja, je moet nog wel een paar dagen. Maar ... ik duim voor je!
Hey meiden! Goh, ik heb van Yentle uit mogen slapen vandaag Normaal word ik rond half 8 ofzo mn bed uit geschopt, maar vandaag eens een keertje niet. Ik heb tot half 10 op bed kunnen liggen! Echt lekker @Kim: Oh jee wat pijnlijk Ik weet hoe het is... Probeer maar gewoon wat op te vangen (ook al is het bloed, er zit altijd wel wat van urine tussen) en het weg te brengen. Hopelijk ben je er dan met de goeie kuur snel vanaf! @Juffie: Balen dat je je nog steeds zo slecht voelt.. Hopelijk ben je snel beter! @Sammie: Ook al niet lekker Heel veel beterschap en ik duim dat je temp lekker hoog blijft (door een zwangerschap natuurlijk ) @De rest: Helleuh!
@ hilli dan denk ik dat we dat hier niet hebben Had me wel leuk geleken @ sammie jij ook beterschap Zit nu bij de dokter ze kijken het ff na was echt helemaal rood wat ik inleverde Wel raar zo opeens normaal voel ik het wel aankomen
Ik heb echt geen idee hoe een blaasontsteking voelt. Hebben jullie dit ook eens gehad voor de zwangerschap? Of enkel nu?