Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Ben benieuwd.. Maarja, tijdens de zwangerschap verloopt t meestal heel anders he.. In eerste instantie kan je het niet eens merken dat je dus een blaasontsteking hebt en als je het een keer gaat merken is het vaak al heel vergevorderd, zoals bij jou nu dus :(
    Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Hilli: Ik had voor de zwangerschap ook regelmatig een blaasontsteking.. De klachten bij mij zijn dan altijd dat ik elke 5 minuten naar de wc moet (heel nodig ook maar dan komt er bijna niks uit) en t doet superpijn als je moet plassen, alsof je scheermesjes plast ofzo :( En idd vaak bloed erbij..
    Tijdens de zwangerschap voelt t heel anders.. met plassen heb ik eigenlijk geen pijn, ik heb alleen pijn aan mn blaas de hele tijd.

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb het voor m'n zwangerschap diverse malen gehad... ik ben nu dus ook erg alert op donkere urine, de hoeveelheid en hoevaak ik naar t toilet moet...

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey,

@sammie, dat klinkt niet best ..beterschap! Hopen dat je een mooie uitslag krijgt!!:D Maar kaartje ziet er goed uit.

@Kim, jeetje zo erg ineens? Idd gek dat je het niet aan voelde komen. Nou ja hopelijk snel ervanaf met een abkuurtje. heb je ook koortst ofzo?

@Debby, nee klinkt niet echt goed. De buurvrouw is nu vertrokken met hun 2 zoontjes en het meisje (baby). Die man is er nog ..Is ook nog best wel een jong stel, eind 20 ofzo.
    Hoe je het werken nog beetje vol, of heb je het rustig?

@Kris, o lekker kunnen uitslapen, aaridg van Yentle :D Hoe is het verder met je?

@Juffie, waar is je banner? Hopen dat je je snel beter voelt meid.

@Hilli, lukt het nog met je schoolwerk? Ik merk meestal dat ik een blaasontsteking heb door buikpijn, pijn bij plassen, constant nodig naar de wc moeten en koorts. Ja bij zwangerschap merk je het minder goed zeggen ze. Ik was er ook al erg mee bezig hoor, ik moest een jaar wachten voor ik met clomid mocht beginnen en toen zocht ik er ook alles over op haha maar dat maakt het ook leuk.

Sorry als ik iemand vergeten ben! ben een leeghoofd vandaag en slaperig haha

Autorijden ging wel goed voor mn gevoel, niet zenuwachtig meer en snelweg ging goed. Voor de rest gaat alles goed, moet het verkeerinzicht beter krijgen en wat zekerder enzo. Nou ja ik oefen gewoon door tot ik kan afrijden, geen haast :)
    Wij gaan even boodschapjes halen, Mark is 2 dagen vrij :D

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ik neem nu trouwens tabletten voor de blaas van sunwell, met cranberry en vit c om het te voorkomen

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Fijn dat t autorijden goed ging :) Las net trouwens wat over je buren? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo hoor (ahum), maar weet je wat er aan de hand is of niet?
    Fijn dat Mark lekker vrij is, lekker genieten met dit weer! :)

@Blaasontsteking: Ik drink elke dag iets met schijfjes citroen erin (die ik dan fijnstamp), thee en ijsthee voornamelijk. Omdat het zuur is werkt dat goed voor je blaas.
    Verder kan je idd uit voorzorg Cranberrypillen nemen. Ik doe het ook sinds kort.
    Wel vreemd, want normaal krijg ik van cranberrysaus en cranberrysap enzo echt SUPERmaagpijn, niet normaal. Maar met die pillen heb ik nergens last van :( (gelukkig, maar wel vreemd)

@All: We hebben gister het asiel even gebeld om te vragen hoe het met de katten is gegaan van t weekend. gelukkig doen ze het goed samen daar. Dat stelt me toch wel weer gerust :)
    Ze zijn ook erg geliefd bij de mensen die er werken, dus ik hoop echt dat ze snel met iemand mee naar huis mogen!

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel,
    wat fijn dat de katten het goed hebben ! Toch weer een geruststelling lijkt me.
    Ik heb geen idee wat er aan de hand is.. maar de politie was erbij en die waren binnen en kwamen naar buiten met kleren voor de kids enz. Ik heb een vermoeden dat die buurman niet zon lieverdje is. Zal wel iets heftigs zijn als de politie de kids komt weghalen en zn vrouw. Laatst was de politie er ook al en ging zij weg met alleen de baby, nu dus alle kinderen :(
    Beter dat de cranberry tabletten nu wel goed vallen, nu hopen dat de bacterie straks helemaal verdwenen is.

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik ga ervandoor hoor! Fijne dag vandaag, lekker weertje is het:D
    Tot straks denk ik , doei

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Wat goed dat je niet meer zenuwachtig was voor t autorijden! Hoe vaker je het doet des te vanzelfsprekender alles wordt. :)
    Tis wel uit te houden... m'n aller liefste (NOT) collega is weer begonnen. Maar ik heb al geen zin meer om me er druk over te maken. Mijn kleine is het meest belangrijk!
    Gisteren voelde ik me trouwens ook flink in de maling genomen. Er was mij toegezegd dat ik een halve dag thuis mocht werken, ivm het uitwerken van verslagen etc etc. Kreeg ik gisteren ineens te horen dat het geen beleid is van de organisatie en het mag dus nu ineens niet. :( Ze krijgen de ram bam maar... hahahaha :)

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kristel: Ooh wat een geruststelling voor je, dat alles goed gaat met je katten. Binnenkort zullen ze wel een leuke thuis vinden :) Dan kunnen ze weer buiten spelen en ravotten :D

@Debby: Goed dat je je niets aantrekt van die collega! Laat ze maar doen. Nog even doorbijten en je kan op vakantie. Dan nog eventjes werken en ... verlof!! Ha!
    Wel stom dat je nu ineens niet meer thuis je verslagen mag uitwerken. Nieuw beleid ofwat?

Ik heb net alles klaargemaakt om een lekkere verse pot brocollisoep te maken :D Nog een half uurtje doorkoken, mixen ... et voilà. Normaal eet ik niet graag brocolli, maar als ik er een soep van maak, mmm. Net zoals met alle groenten eigenlijk. Verse soep, smaakt altijd :D

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @hilli klinkt lekker

ik eet me nu ff snel zo'n broodje uit de oven met salami..
    want moet om 1 uur alweer in het ziekenhuis zijn

ze konden niks met mijn urine omdat er teveel bloed in zat enomdat ik last had van buikpijnen en harde buiken af en toe (heb ik wel vaker hoor) wou ze de gyn ff spreken maar ze kreeg ook maar niemand aan de lijn ben zelf al vanaf 9 uur aan het bellen vind het echt belachelijk maar toen kreeg ze dus iemand die langs de poli is gegaan en nu moet ik daar mijn urine afleveren :S snap ik niet want er zit weer bloed in en dan een afspraak bij de gyn die ik vanochtend ook zou hebben.. ben benieuwd, alleen autorijden doet vet pijn met schakelen en er is momenteel iemand die ff met me mee kan dus zie het neit echt zitten maar zal wel moeten als ik wil dat ik er wat voor krijg. word de baby daar trouwens niet loom van als je wat gaat slikken?? vind medicijnen echt helemaal niks nu met die kleine

12. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @hilli ik had het ook wel eens voor de zwangerschap en dan net wat kristel zegt net scheermesjes die je meot uitplassen maar voel nu idd minder pijn bij het plassen en meer pijn in mijn onderbuik de hele tijd

@emma dat is wel goed beter voorkomen dan genezen he :D misschien hierna ook maar eens aanschaffen

vorige keer heb ik het binnen 2 dagen met brandnetelthee en cranberrysap opgelost maar denk neit dat dat nu echt zin heeft want orige keer was het niet zo met bloed.

@kristel goed om te horen dat je katten het naar hun zin hebben geef tje toch een gerustgesteld gevoel

@debby tot 10 tellen en dan nog eens en nog eens... ;)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Kim, op dit moment is het belangrijker dat je van die ontsteking af komt en niet of je kindje er suf van wordt. Als hij er suf van wordt dan is dat maar zo.
    Liever dat dan dat je straks met weeën opgenomen mag worden in t ziekenhuis omdat je niks aan je ontsteking gedaan hebt...

Sorry, maar ik kan me hier een beetje boos om maken. Het is gewoon hartstikke gevaarlijk voor je kindje als je niks eraan doet..

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik zit buiten op het terras momenteel. Met de laptop. Ik heb alleen mijn parasol nog niet staan. Is het erg dat de zon vlak op de laptop schijnt? Het is nu nog niet echt mega warm, maar toch. Weet iemand dit?

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: kan je trouwens niet met de bus oid gaan? Is misschien net wat veiliger dan als je zelf moet rijden...

@Hilli: lekker, broccolisoep! :D Bewaar maar wat voor me ;)
    t kan voor zover ik weet geen kwaad hoor, laptop in de zon. Zolang het niet superheet wordt.

@All: Ik ben weer weg; boodschappen doen!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Klinkt lekker Hilli! Jammie... is het brocollie room???

Het is niet echt nieuw beleid, maar ik vind dat hij het uit had moeten zoeken voordat hij mij de toezegging deed.

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Ze houden je wel bezig zeg op deze manier terwijl het toch wel duidelijk moet zijn dat je hartstikke veel pijn hebt. Rij voorzichtig he!

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ja idd das waar Debby. Stom dat hij nu terugkrabbelt, want zo'n verschil is het voor hem toch niet? Of je de verslagen thuis uitwerkt of op je werk. Zolang ze maar tijdig klaar zijn.

Nee het is zonder room. De soep is zo al lekker :D Ik doe eigenlijk niet vaak room in mijn soepen. Dan kan ik ze ook minder lang bewaren.

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zit hier ook met de laptop in de zon.... ff genieten van 't weer.

@Kim, heftig zeg! Hopelijk lukt het om in 't ziekenhuis te komen en weet je straks meer.

@Sammie, vervelend zeg! Hopelijk kun je snel terecht!

@Kristel, fijn dat 't goed gaat met ze!

@Debby, succes met je collega! Beetje raar ja dat 't opeens weer niet kan.

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Das waar! En met dit weer is een roomsoepje misschien ook wat te zwaar.
    Ik ga strakjes denk ik een chamignonnensoepje eten (wel room) met een tostie ofzo want ik moet vanavond naar yoga en heb eigenlijk nog veel te doen. Moet wat boekhouding doen voor Daan en m'n was stapelt zich ook maar op... :( Wel vooral schone was hoor, maar het staat zo slordig zo'n mand in de woonkamer. hihihi :)

Deel Deze Pagina