@ Gaby: nou lekker op tijd naar bed dan... dat ga ik ook doen... volgens mij is hier toch niemand meer, en onze kleine is weer lekker wakker... ga dus ook lekker op bed liggen en van onze hummel genieten Slaap lekker meiden... tot morgen doei doei
Ben er nog eventjes voordat ik ga slapen... Ben de hele middag druk geweest met boodschappen doen enzo en heb sindsdien hartstikke pijn in mn rug. Denk dat ik net iets te veel gedaan heb ofzo.. @Kim: Goed dat je AB gekregen hebt! Wel braaf de kuur afmaken he Hopelijk ben je gauw van de klachten af @Sam: He bah, wat een gezeik zeg daar Ik hoop dat ze toch eerder de uitslag hebben voor je! @Stephanie: Mooie buik! Groeit echt goed he @Red: Wat ben je actief zeg, 10 km fietsen... Ik doe het je niet na @Kamertjes: Wat zijn jullie allemaal snel ermee zeg! Wij zijn nog niet eens klaar met schilderen Het was de bedoeling dat het schilderwerk afgelopen weekend klaar zou zijn, maar de parelmoerverf 'doet moeilijk'. We moeten dus andere verf kopen en opnieuw schilderen en daarna weer opnieuw roze parelmoerverf eroverheen doen.. gaat dus nog wel even duren voordat t af is Ook moeten we een nieuwe vloer gaan leggen want de vloer die er nu in ligt is hartstikke scheef (de vorige bewoners waren echt GEEN klussers, of iig, ze dachten van wel, maar ze waren het dus echt niet). Een hoop gedoe dus.. ik hoop iig dat het gauw af komt want ik word wel jaloers als ik zo zie dat de meesten al klaar zijn of bijna klaar... @All: Ik ga op bed liggen weer en even kijken of ik Yentle rustig kan krijgen.. mn hele buik klotst heen en weer p.s. ik voel het nu trouwens ook al heel duidelijk als ze de hik heeft, echt grappig. Kimo voelde het vandaag ook
hoi heb net bijgelezen maar de helft al weer vergeten geloof ik... @blaasontsteking: ik voelde het ook niet hoor dat ik het had...voorheen voelde ik ook altijd pijn bij het plassen maar nu niet.. @weet iemand hoelang het duurt voordat zo'n capsule gaat werken voor de schimmelinfectie? pff ben de rest al kwijt sorry.... ik ga ff macaroni koken voor mogen vast want vriendlief moet al om vijf uur weg dus moet op tijd eten en ik ben pas om half zeven thuis morgen...kunnen we makkelijk opwarmen....en daarna ga ik gelijk naar bed want ben van half negen vanochtend tot half negen van huis geweest voor werk/vergadering.... tot morgen dames....fijne avond en weltrusten vast...
@Kristel: je banner doet het niet. En rustig aan doen he! Balen dat de verf niet doet wat het hoort te doen, ben wel heel benieuwd naar die verf! @Bos: kookse! Ik eet morgen ook alleen, saai is dat he. @Steph: ook niet netjes dat ze dan niks laten horen! Hopelijk heb je m morgen binnen. @Oma Ryanne: en en en Hoe was het om jullie kleine meid weer te zien? @Sterretje: spannend! Ik duim dat alles goed is meis.
Nog even dan @Bos: Ik weet niet wat voor een capsule je gehad hebt? Eentje maar die je gewoon moet innemen? Want met zo eentje ben je meestal binnen 2 dagen er vanaf.. als je vaginale capsules gekregen hebt waar je 3 dagen lang elke dag eentje van moet inbrengen dan duurt het wat langer, gemiddeld 3-4 dagen. Ik ben ervaringsdeskundige, helaas Ik krijg bijna standaard van een AB-kuur een schimmelinfectie.. De ene keer vaginaal, de andere keer in mn keel en slokdarm, echt vreselijk! (En ik heb al héél veel AB-kuren gehad) Nu ben ik echt weg, slaap lekker allemaal!
@ Ryanne: Bij mij is het werk prima vol te houden, t gaat meer om de omgeving Mooi dat jij het iedergeval nog prima red. Hoe was de echo? @ Kim: Ging dat over die bijstandsmoeder? Ik vind dat niet normaal hoor. Ze laten zich nu ook voor 18 jaar volgen hea... en dan komt er elk jaar een up-date op de tv over hun. Die moeder dacht ook kassa! Heel zielig voor die kinderen van die hebben tot hun 18e een camera op hun gezicht. @ Hilli: Je hebt goed je best gedaan zeg! Hoe vonden ze het op school? @ Red: Gister bij yoga, hadden heel toevallig (NOT) een ander meisje en ik last van onze onderrug, toevallig doen we beide zittend werk. Dus aan de ene kant is het minder zwaar dan ander werk, maar alleen maar zitten is natuurlijk ook niet goed. Dus nu moeten we bekken en bekkenbodem oefeningen doen. En ik ga gewoon wat meer lopen. Nu het mooi weer is tussen de middag even buiten wandelen enz. Jij bent lekker actief geweest zeg! Ik heb ook het gevoel dat ik wat meer moet fietsen enz... Ik zie de cellulites spontaan opkomen. Veel plezier vandaag in Groningen! @ Steph: Balen dat t bij jou op je werk ook niet echt lekker loopt. Veel succes nog even... ik tel met je mee af! @ Kris: Jullie kamertje komt ook af... de meeste moeten nog een aantal maanden naar een kamertje kijken die al af is en waar nog geen beebje in ligt. Jullie hebben tenminste wat te doen in de tussentijd. Bekijk het van de positive kant. Wat leuk dat jij en Kimo zo Yentle zo goed voelen en zelfs dat ze de hik heeft. @ All: We hebben met yoga echt geoefend hoe we de rugweeen een beetje kunnen opvangen. Best apart.. t wordt nu ineens heel echt. Ik bedoel nu kan ik de gedachten aan de bevalling niet meer uit de weg gaan. xxxxxxxxies
hi meiden, @ steph mooie buikfoto. Balen van je werk zeg.. @ kristel jullie kamertje komt ook gauw af. @ kim hoe issie? @ rug ik doe ook zitend werk de hele dag maar vanaf een uur of drie weet ik niet meer zo goed waar ik het zoeken moet. Hele rug doet dan zeer. @ me gister echo gehad maar onze meid wilde nit meewerken. Ze heeft drie kwartier alleen maar met haar armpje voor haar gezicht gelegen en knietjes en elleboogstoten gegeven. Hebben haar wel gemeten en ben volgens haar 29w en 2 dg. We mogen dinsdag terugkomen om een nieuwe poging te wagen. @ hilli schoolwerk ingeleverd?
@ Steph: Mooi buikie hoor! @ Ryanne: Tis nu al een eigenwijsje! Wel aardig dat jullie voor een 2e poging terug mogen komen. Ik was met de 20 weken echo ook een aantal dagen verder volgens de metingen. Ik was toen 19 w en 3d zwanger geloof ik en de buikomtrek van de kleine was al 20w en 1d. Lekker dikkertje dus.... Maar de termijnecho wordt toch aangehouden. Rug... Ik wist van tevoren dat ik wel last van m'n rug zou krijgen. Wanneer ik menstrueerde had ik ook altid pijn in mijn onderrug en wanneer ik gespannen was/ben ook. Maar ach.. Het is het allemaal waard.
even inbreken ik lees hier nog wel eens mee, en ben niet meer zo anoniem als ik altijd was ben natasja voor degene die het nog niet wisten... maar ik vroeg me af wie is de eerst volgende die moet bevallen?? vind zo leuk om beetje bij te houden
ey natasja hoe is het met jou? Laatste loodjes zie ik. Suhe moet binnenkort (lees had al) bevallen en Mac komt ook al aardig in de richting. Heb de echofoto in mn album algemeen staan
hey ryanne hier gaat het goed hoor vanmiddag groeiecho ben benieuwd. maar suhe nog niet bevallen spannend zeg en mac is rond de 32 weken nu ook nog even inderdaad ga even je echo foto bekijken... jij ook alweer 28 weken bijna 29 weken gaat allemaal snel zeg opeens
Goeiemorgen allemaal @Ryanne: Balen dat jullie meisje zo eigenwijs was bij de echo Gelukkig mogen jullie dinsdag weer terug komen! Ze is iig al lekker eigenwijs en dat is aan de ene kant ook best wel weer heel erg leuk! @Debby: Daar heb je ook wel weer gelijk wat betreft het kamertje Jeuj, ik kan er positief bij zijn nu Nee, dat kon ik al wel hoor, maar het is zo jammer dat ik nog steeds niks kan doen ermee. Ik wil zo graag de kleertjes gaan wassen en de commode gaan inruimen enzo en dan lekker wegdromen op de kamer maarja, dat komt vanzelf wel binnenkort! Hoe leer jij om rugweeën op te vangen eigenlijk? Ik denk dat ik t morgen bij haptonomie ook ga leren, alleen ik zal t met hulp van Kimo doen of hij misschien wel alleen.. ben benieuwd! @Natas: helleuh! Hoe gaat t met jou? Voor jou is t ook al bijna zover Alles al klaar? En hoe is Alysia eronder? @All: Pff, hier was t weer zover vanmorgen.. Een mega bloedneus t Heeft echt weer een half uur geduurd (en een keukenrol) voordat t een keertje over was... Ach ja, de laatste keer hiervoor was 2 maanden terug, hopelijk blijft t weer zo lang weg
Goede morgen, Iemand nog leuke plannen vandaag? Ik moet werken tot half 7 ga vanmiddag met de kinders lekker naar een speeltuin hier in de buurt bootje varen enzo. lekker van het mooie weer genieten.
kirstel ik vind je buik zo super mooi, elke foto die ik zie vind ik super. vooral die ene met die proud mama ketting helemaal geweldig. Hier nog niet alles af beetje laat met sommige dingen, moet beneden bevallen maar dat ga ik niet doen kost me 150 euro voor een bed. Maar wacht even vanmiddag af wat de gyn zegt na de echo, kan zijn dat die me al gaat strippen alz ze werkelijk zo groot is of inleiden volgende week dus even afwachten en Alysia vind het geweldig gisteren het wiegje neergezet en ze roept de hele dag baby mooi..... Maar jij weer bloedneuzen bah, had je in het begin ook heel erg toch? hopelijk is het gauw weg. en gaat het met jou goed verder? schiet ook al aardig op zeg
@Dunchan: lekker hoor, varen, wil ik ook wel! veel plezier iig! @Natas: Dankje voor t compliment (ben zelf eigenlijk ook best wel trots op mn buik.. alleen niet op de rest mn bovenbenen en kont zitten onder de striae ) Hoezo moet je beneden bevallen dan? Is het boven niet ruim genoeg of is t wat anders? Lijkt mij niks om in de woonkamer te moeten bevallen.. Ik zou me echt niet op mn gemak voelen dan. Kan je niet met een baarkruk ofzo? Of wil je per se in bed? Kan me voorstellen dat Alysia nu helemaal niet meer kan wachten, lijkt me zo geweldig, zo'n kleintje in huis en dan een tweede kindje krijgen. Maarja, laten wij eerst maar eens met eentje beginnen Hier gaat t goed! Alleen regelmatig last van blaasontsteking en mag er geen AB voor hebben, dus dat is best wel klote (en pijnlijk) maar verder gaat t wel (op kleine klachten na dan).
Goedemorgen! Kristel, Balen je bloedneus! Natas! Hoe gaat het met jou meis, bijna bevallen, zie je er tegen op? Duncan, We lopen gelijk met de cyclus. Hier mijn kaartje:
@Red: Jij bent ook goed bezig ség Die laatste kilo's zullen zo wel verdwijnen. @Stephanie: Lijkt me heel leuk, alles kunnen aankleden Mooie buik Je kan er ook al even niet meer naastkijken hé @Ryanne: Wel goed dat jullie nog een keertje mogen terugkomen. Wat ik wel zo leuk vind aan een pretecho, is dat je echt de contouren van het gezichtje al kan zien. Ik heb nog niet zo lang geleden nog een foto gezien van mijn nichtje toen ze pas geboren was en een pretecho van 32 weken. Die waren echt krak hetzelfde Zo gek wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. @Sammie: Spannend! *duim* Ik had gisteren een andere les dan de taak die ik gemaakt heb. Maar de lector die dat geeft is echt heel verwarrend. Er was geen duidelijke pauze tijdens de les. Ze verliet gewoon het lokaal voor een half uur, terwijl wij zelfstandig moesten verderwerken. Mijn taak moest ik op het secretariaat afgeven en een lijst tekenen, maar omdat ik niet echt doorhad dat er toch een pauze was, ben ik dat vergeten. Oeps! Ik heb de taak maar aan die lector afgegeven , in de hoop dat die op zijn bestemming geraakt
Wat is het rustig hier?! @Sam: kaartje ziet er mooi uit! ben benieuwd Ik heb weer eens zo'n dag dat ik nergens zin in heb... Gaat lekker hier he? Yentle is ook echt alweer onwijs druk, het voelt echt alsof ik allemaal dikke slangen in mn buik heb die lekker aan t rondkrioelen zijn.. niet echt prettig dus maar ach, het is aan de andere kant wel weer een onwijs mooi gevoel!
Haha, Kristel, geweldig hoe jij het gevoel omschrijft Moet toch echt raar zijn Kan me dat echt niet voorstellen. Ik heb de laatste dagen erg vaak last van hoofdpijn, kan het door het stoppen met de pil zijn? Door de hormonen ofzo?
kristel moet boven bevallen omdat ik boven de 100 kg weeg. En omdat mijnt rap heel stijl is met smalle treden en een draai in zit waar als het nodig meot zijn de brancard niet naar beneden kan. Maar moet eerlijk zeggen ze kunnen het bekijken ik ga niet meer beneden bevallen gewoon boven, en dan op eigen risico. Of hun willen het echt niet dan moeten ze er maar een medische indiciatie van maken. Maar ikw acht vanmiddag even af misschien wil de gyn wel dat ik al in eht ziekenhuis beval en daar onder controle blijf of iets. Maar straie op je boven benen en buik, dat is minder. Maar op je buik nog niks zo te zien, super mooi gewoon. En daar mag je inderdaad trots op zijn op zo mooie buik. En sammie hoe is het met jou meid? nog steeds niet zwanger zie ik ook al een tijdje bezig zeg pfffff.. hopelijk is het snel een keer raak meid!! en bevalling nee zie ik niet tegenop kom maar op zelfs .. kristel wat leuk trouwens dat jij je kleine al zoveel voel bewegen zeg. en de hik al gevoeld super gaaf