balen nen! ja tis altijd heel druk met eindoefeningen enzo voor de uitzending.. Hopelijk is ie tijdens de eisprong gewoon thuis
@ emma, tjsa dat is afwachten. Maar als ik naar verwachting mijn ei heb als hij op oefening is, dan ga ik geen clomid slikken die maand (als ik er erge bijwerkingen van krijg dan..). Het is even afwachten hoe het allemaal gaat lopen. Misschien moet ik wel eerst afvallen van de gyn.. Ik ben stevig, maar heb geen overgewicht. Maar de vorige keer zei hij ook "het afvallen is nog niet echt gelukt zie ik" *sshole....
Goede middag meiden, kom even snel hallo zeggen! Niet veel tijd gehad de laatste dagen Heb 2 dagen op me neefje gepast, gister tot laat in de avond vanaf 7 uur in de ochtend, dus dat was een lange dag, vandaag weer vroeg er heen, maar ben nu net thuis gelukkig! Zometeen alweer aan het eten beginnen, daarna ff de afwas doen en boodschappen, en dan morgen en vrijdag weer werken, druk weekje zo... Pff vanavond lekker niets doen na gtst meer hoor, ben heel erg moe! Ik word morgen trouwens tante, heel spannend allemaal! Hoe is het verder met jullie allemaal? (sorry ff geen tijd om alles bij te lezen meiden)
ja hoor wat belachelijk dat ie dat zei Hopelijk zegt ie dat niet weer.. Als je geen overgewicht hebt dan lijkt me dat niet nodig toch? Ja zo kan je het ook doen idd! bij ons kwam het precies uit elke keer haha, 1 keer niet en toen is ie midden in een oefening naar huis gekomen een avond hahaha Ik ga even eten maken hoor, gehaktprei koekjes en gebakken aardappels groente weet ik nog niet.. wat gaan jullie eten? Tot straks denk ik doeg
Ja erg spannend allemaal, hopelijk gaat het allemaal goed komen Ze is nu 36 weken, maar de beeb blijft nog steeds steken op een achterstand van 5 a 6 weken Het groeit niet meer dus morgen een ks. Dat word morgenavond op kraambezoek dus! Ik ga nu maar eens snel koken, mannetje komt zo alweer thuis, sorry dat ik even niet reageer meiden!
Hallo Dames! Ik ben 21 jaar en ben al 9 maanden bezig om zwanger te raken.. Nou vraag ik me dus af hea, hoe doen jullie het toch toen jullie voor het eerst bij de dokter kwamen en vertelde dat je een kinderwens had. Ik ben 1x bij de dokter er voor geweest en die vertelde even tegen mij dat hij me te jong vond! en gelijk allemaal vragen stellen waar ik werk en wat voor werk me vriend doet en of ik al samen woonde.. erg ongemakkelijk dus! Nou was dat een mannelijke dokter, en morgen ga ik dus weer naar de dokter vanwege kwaaltjes die ik heb, pijn in me rug en de hele dag door misselijk.. en had vorige week pijn bij het plassen maar het was geen blaas ontsteking.. morgen dus naar een vrouwelijke dokter die ik nog niet ken.. hopelijk voel ik me daar meer op me gemak.. Hebben jullie nog tips.. om me moed te geven haha Liefs
@ tasjaa mensen zijn idd snel bevooroordeeld als het om jonge moeders gaat, erg vervelend en hij zet je ook voor het blok terwijl hem dat niks aangaat. denk dat je gewoon sterk in je schoenen moet staan en eerlijk zeggen.. dokter dit gaat je niks aan ik kom hier niet voor u toesteming misschien makkelijker gezegd als gedaan maar je zult nog heel veel mensen krijgen die zo doen en als je altijd maar alles over je heen laat komen word je ook niet vrolijk van. ik had paar maanden iemand die ze gefeliciteerd en zei later hou je het of laat je eht weg halen :S ik schrok wel hoor maar vraag me soms af waar ze het lef vandaan halen. jij weet dat het goed zit toch dus niks van aan trekken en hopelijk is die dokter morgen meer begripvoller @nen jeetje wat rot dat je vriend zoveel weg is, zou ik ook niet vrolijk van worden
hilli: ik had geen hoofdpijn van de hooikoorts maar van de blaasontsteking... *ga nog ff verder lezen..*
oma: wat een nare droom sammie: beter van je paasei haha tasjaa: vervelend dat je dokter zo reageert en ook erg onproffesioneel zeg....gewoon niks van aantrekken en hopenlijk reageert de andere dokter morgen wel goed. sterretje: spannend morgen tante worden...weet je al of het een neefje of nichtje word? red: genoten van je vrije dag? ryanne: fijn dat de kleine nu al zo eigenwijs is...van wie zou ze het hebben haha...hopenlijk is de herkansing super.. me: mijn blaasontsteking is over gelukkig..urine was weer keurig.. marco heeft gewoon een taart gekregen van een klant. zo willen ze ons feliciteren met de zwangerschap...vind het zo ontzettend aardig gewoon...marco was alleen niet op kantoor vandaag (hij moest leren want zit nu midden in zijn examen) dus vanavond komt een collega de taart brengen..heb er nu al trek in haha..
@Kim: Fijn dat je geen bloed meer plast. Das toch het teken dat de bo aan het genezen is niet? Hoe bevalt jullie huisje? Zijn jullie het daar al helemaal gewoon? Voelt het al van jullie? Wow, wat een menu meid Zal wel lekker geweest zijn. @Kristel: Volgens mij kan het wel hoor, testen voor allergieën bij pasgeborenen. Lijkt me toch dat ze bv. koemelkallergie toch al meteen hebben. Het zoontje van een collega van mij hebben ze op 4 maanden getest op allergieën, maar dat was omdat hij echt helemaal onder de uitslag stond. Hij heeft een koemelkallergie, maar heeft hier pas last van gekregen toen hij flesvoeding kreeg. Bij de borstvoeding niet. @Sammie: Wat goed! En je temp is vandaag ook weer gestegen. Het moet gewoon! Aah bah Sammie, ik krijg gewoon de kriebels in mijn buik in jouw plaats @Nen: Goed dat jullie er eindelijk uit zijn. En het is net zoals je zegt, er is bijna altijd wel iets waardoor je het kan uitstellen. Als jullie beide zeker zijn, dan kunnen jullie er gewoon voor gaan! @Sterretje: Spannend. Ik hoop voor jullie dat alles goed is met de kleine en dat hij/zij heel goed gaat groeien. @Tasjaaa: Wat een vervelende dokter ség. Maar goed dat je naar iemand anders gaat. Hoop voor jullie dat zij kan helpen, want 9 maanden is toch ook al lang hé. @Bos: Aah ok Had ik verkeerd onthouden dan. Wel goed dat je BO over is, eindelijk terug keurige urine en geen hoofdpijn meer Mmmm, taart. Heb ik ook wel zin in
Hebben jullie allemaal over mn berichtje heen gelezen? ben ik weer even, heb nog steeds harde buiken.. alleen als ik heeel rustig zit heb ik het niet En mn kat is ook nog ziek.. dus morgen langs de dierenarts. zo zielig, hij wil niet eten of drinken, heeft koorts en ligt sip op de bank @Bos , beter dat je ontsteking weg is! @Stephanie, ok, nou spannend hoor! Hopelijk gaat alles goed verlopen. @tasjaa, belachelijke dokter.. Ik heb ook vaak rare opmerkingen gekregen, of ik het wou houden enz. Niks van aantrekken meid
ben er even snel, we hebben net mega-inkopen gedaan bij de prenatal meer dan 100 euro korting al, dus dat gaat goed! We moeten alleen even terug nog een keer voor het ledikantje en de box en we gaan even wat terugbrengen. We hadden namelijk ook een buikdrager gekocht en die heb ik net even geprobeerd, maar dat ding is zo gammel als wat, dus ik wil m niet van dit merk (chicco). Denk dat we m van baby björn dan maar gaan kopen als die beter is, even kijken dus! Ik ben weer weg nu dus, laat straks wel even weten wat we nu allemaal gekocht hebben
emma; wat vervelend van je harde buiken..hopenlijk is het snel over..doe maar lekker rustig aan...taart is binnen wie wil er een stukje het is slagroom...
@Emma: Als het niet betert dat moet je wel je urine laten testen hoor. En zeker als je zo snel harde buiken krijgt. Is toch niet normaal. Wat zielig van je kat Arm beestje. Mss stomme vraag Ik heb zelf geen huisdieren meer en vroeger ook nooit gehad, maar ... hoe weet je wanneer je kat koorts heeft? @Kristel: Ben benieuwd wat je gekocht hebt zal wel mega zijn Chicco is normaal toch een deftig merk hé? Als hij gammel is (dit woord heb ik nog nooit in mijn leven gebruikt ) lijkt het me idd een goed idee om hem te gaan ruilen. Beter nu dan wanneer Yentle er is. @Bos: Ik wil wel, maar tegen dat het stukje hier is, gaat het vanzelf lopen denk ik
eten was zeker geslaagd maar zat goed vol hoor @bos gelukkig is bo over en heerlijk taart vanavond echt lief van ze. @emma rustig aan doen he niet te voorseren die buik @hilli ja goed het is echt super ons eigen huisje en dan met dat weer van de afgelopen 3 weken helemaal natuurlijk vandaag is alweer 3 weken gelden gaat echt snel @kristel oh lekker shoppen voor de kleine heerlijk he ik ga nu lekker in bad ff ontspannen want mijn rug doet echt zeer, doe er geen badschuim in vanwege die bo is dnek ik beter. heb trouwens echt zin in het weekend we gaan zaterdag een dagje naar luik shoppen misschien een leuk jurkje voor op de dag van het geregristreerd partnerschap zou wel leuk zijn.
@Bos, o lekker doe mij ook maar een stukkie hier staat cake in de oven, is mark aan het maken @Kristel, dat scheelt wel! Wij hebben ook die van baby bjorn, is net wat steviger. we lenen hem van mn zus.. @Hilli, ja ik ga morgenvroeg even langs de dokter. Ik weet dat omdat ie gloeiend hete oortjes en pootjes heeft maar zn vacht staat wel overeind en hij rilt. Echt heel sneu ziet het eruit. Hij ligt nu onder een dekentje ingestopt haha Ik ga even kruikje op mn buik doen en tweede helft gtst kijken haha
*bos geeft een stukje taart aan emma* cake is ook lekker....vriendlief is niet van het bakken hoor hier dus geniet er maar van..ik moet altijd alles zelf bakken...
Hoi meiden, Heel erg bedankt voor jullie reactie's geeft me weer moet voor morgen Denk wel dat die vrouwelijke dokter wat begripvoller zal zijn.. zo niet dan laat ik haar wel even een poepje ruiken haha Ik hoop btw dat het zwangerschaps kwaaltjes zijn en dat het dit keer eindelijk gelukt is.. Heeft iemand het trouwens mee gemaakt ? Pijn in de rug.. van zij naar rug toe en kriebelend gevoel bij baarmoeder ongvr.. en misselijk enzo Liefs