Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @tasjaa ik voelde me heel weeig en hat last van mijn tepels meteen na de eisprong maar dacht ook oh mijn lichaam houd zich voor de gek enzo maar dat was dus niet zo

ik ga afsluiten, ga lekker op de bank hangen met mijn moppie

tot morgen en fijne avond

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, we hebben nu echt bijna alles in huis wat we nog moesten hebben...
    We waren wel heel veel geld kwijt nu, maar gelukkig hebben we in totaal wel een dikke 250-300 euro korting gehad :D

We hebben trouwens de Baby Björn maar meegenomen, de Active. Kost wel even 109 euro, maar dan heb je ook wat! We hadden eerst die Chicco meegenomen, maar toen ik m thuis ging proberen kwam ik erachter dat je dat ding echt om je schouders draagt. Er zit dus geen band bij voor je middel. Bij elke beweging die je maakt slingert je kindje alle kanten op en je voelt t in je nek. Dat werkt dus niet voor mij!
    De Baby Björn heeft tenminste een stevige middelband erbij en die draag je echt om je rug. Heel fijn dus :)

Wat we allemaal gekocht hebben;
    - ledikantje + matras
    - box
    - speelkleed
    - mobiel voor boven de box
    - boxspiraal met speeltjes
    - wipstoeltje + 2 hoezen
    - boxkleed
    - Baby Björn draagzak
    - Aquasit voor in bad
    - speelding voor aan t autostoeltje
    - zonneschermpjes voor in de auto
    - regenhoes en klamboe voor kinderwagen
    - kruik + zak
    - ledikantdeken en ledikantlaken
    - nog wat speelgoedjes
    - klerenhangertjes
    - slingers, ballonnen en kleine dingetjes alvast voor de geboorte :p
    - jurkje voor Yentle
    - buikband

Een heleboel dus, ben er echt blij mee :D
    Nu moeten we alleen nog de commode kopen en de schommelstoel voor op het kamertje.
    En verder alleen nog wat kleine dingetjes voor op de kamer en dan zijn we klaar!

Nu ga ik nog even eten maken, zijn we nog helemaal niet aan toe gekomen namelijk..
    En daarna kom ik even terug lezen! :) (mocht ik niet meer terugkomen, dan komt t omdat ik te moe ben en dan lees ik morgen terug ;))

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,

ik heb eigenlijk alleen even bijgelezen en kom gelijk alweer zeggen dat ik er vandoor ga... MOrgen eerst werken van 8 tot 14:30 en dan om 15:30 naar de gyn. Daarna kom ik wel ff vertellen!! (waarschijnlijk eerst avondeten enzo..)

Liefs!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    tasjaa: ik voelde dat niet...had alleen maar krampjes (soort ongikrampjes) in mijn buik.

kristel : zo goed geshopt...waar ben je geweest ga ik naar een andere winkel zaterdag anders is alle uitverkocht haha..

ik ga er ook vandoor...ff voeten wassen (die zijn behoorlijk zwart want heb op blote voeten buitengelopen vanmiddag op mijn werk) en dan lekker mijn bed in...morgen werken van 8.00 tot 17.00

fijne avond meiden...

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    zo flink geshopt kristel! Wel veel bespaart dus.

Dank je voor de taart bos :D

kim, ook fijne avond

Ik ga ook afsluiten, zo lekker vroeg op bed
    Slaap lekker en werkse morgen voor degenen die moeten werken!

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Wow Kristel, dat is idd lekker geshopt :D Grote auto heb je nodig om dat er allemaal in te krijgen niet? Of viel het nog mee? Wel leuk dat je toch nog zoveel korting hebt gekregen, anders was het helemaal veel :D

Ik ben er ook mee weg. kGa rustig een boekje lezen en slapen.
    Tot morgen

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ja buikkie groeit echt goed ;) krijg er ook echt opmerkingen
    over van: zi die buik van jou groeit echt hard hahaha

@ Dreamer: Nope helaas nog geen pakje vandaag, wel een mail dat het
    verstuurd is met de track en tracecode, dus gaat niet lang meer duren :D

@ Debby: voor mij nog 10 weekjes en 1 dag :D kan mij niet snel genoeg gaan...

@ Ryanne: balen dat jullie kleine meid een beetje eigenwijs was...
    maar ja je moet maar zo zien, Dinsdag nog een keertje in je buik spieken :D

@ Last van rug: Ik heb gelukkig nog nergens last van (klopt heel hard af)
    voor de zwangerschap liep ik bij de fysio voor mijn rug maar sinds mijn zwangerschap
    heb ik nergens last van :D

@ Bloedneus: ook nog geen last van gelukkig, heb er vroeger wel heel erg last van gehad
    dus hou er rekening dat het wel gaat komen..

@ Hilli: Nope, ik probeer soms naar mijn onderbuik te kijken om te zien of
    ik de kleine zie schoppen (daar voel ik hem of haar) maar dan moet ik echt al
    mijn hoofd op 3 kussen leggen anders kan ik niet meer over mijn buikje kijken :p

@ Kim: ja het is echt supermooi aan het worden :D plintjes en sierstrips
    zitten erop :D ga vrijdag beginnen aan de afwerking:D

@ Koemelkallergie: mijn moeder heeft ACUUT Moeten stoppen met mij de borst te geven,
    omdat ik bijna dood lag te gaan aan Koemelkallergie....
    ik moest meteen aan de sojamelk... blegh...

@ Ryanne: mooie foto hoor van jullie eigenwijze MEID haha sorry nog :p
    hoop dat jullie dinsdag nog mooiere foto's krijgen :D

@ Nen: fijn dat jullie geholpen gaan worden met clomid, hoop dat het snel
    raak is meis...

@ Sterretje: Spannend hoor morgen tante worden :D laat je ons weten wat het is geworden??

@ Emma: Wat zielig voor je kat, hoop dat ie wat krijgt morgen bij de dierenarts,
    zodat ie snel opknapt... enne harde buiken is ook niet fijn (denk ik zo, heb ze nog niet gehad)
    even met de VK over hebben?

@ Kristel: flink geshopt dus :D ik heb ook een babybjorn draagzak :D
    heel fijn die korting :D ik moet ook maar eens een lijstje gaan maken met wat we allemaal nog moeten hebben...

@ Bos: kom maar op met die taart :D of issie al op :(

nou meiden ben er ook meteen weer vandoor, ben doodmoe dus ga lekker naar bed...

doei doei

tot morgen :D heb ik lekker weekend Yippiej :D :D

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

ben gister niet meer geweest was zo moe.. ik weet ook niet of ik er vanavond ben.. moet eerst tot 18.30 werken dan gauw eten en sporten.. dus zal ook wel weer erg moe zijn vanavond..

heb wel een beetje bijelezen, maar weet t niet meer precies.

allemaal een fijne dag..

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sammie: Hopen dat die hoge progesteronwaarde iets betekend voor jullie. :)

@ Dreamer: Wat een nare droom had jij gisternacht zeg. bah bah!
    Aan de andere wel grappig hoe je dingen kunt verdraaien en verzinnen in je droom he? Gel bij insemenatie.

@ Nen: Vandaag mag je naar de Gyn hea?!? Spannend!
    Wel fijn dat jullie samen hebben besloten toch nu al voor de kleine te gaan.
    Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind en ongezellig dat je vriend zoveel weg is.
    Jeetje ik vind t wel een beetje aso van die gyn, dat kan je toch niet zo zeggen.

@ Kim: Wat heb jij lekker luxe gegeten zeg!
    Ik heb ook zin in asperges... Misschien dat ik mijn schoonmoeder vraag om een lekkere maaltijd te bereiden as weekend.
    Zij heeft de opleiding tot chef-kok gedaan en kan me een partij koken. :p Jammie!
    Je gaat een lekker weekend tegemoet! :) Leuk leuk!

@ Emma: Ben benieuwd of je ook bo hebt. Zo ja, dan laat ik het ook even nakijken. Just to be sure. Ik had er voorheen zovaak last van en
    nu voor zover ik weet helemaal niet. Ga het bijna vreemd vinden.
    Het konijnenhok heb ik wel lekker kunnen verschonen en heb de troepjes even opgeveegd want de stofzuigerzak was vol en m'n voorraad op :oops:
    Ik heb nog een grote pan macaroni gemaakt en lekker uitgebreidt gedoucht enz. Toen vond ik het wel weer gezegend. Ohh jah... Ook ben ik weer bij met de vuile was,
    maar dat betekend dat m'n strijk/ vouw stapel inmiddels echt huge is. :oops:

Wat sneu dat je kat ziek is. Hopelijk kan de dierenarts iets vinden.

@ Sterretje: Heel veel succes vandaag, vooral voor je zus en haar man/vriend dan!

@ Tasja: Welkom meid! Heel erg veel succes vandaag bij de vrouwelijke dokter. Ik zou er nogmaals over beginnen... want na 9 maanden mag
    je best wel serieus genomen worden vind ik. En anders moet ze je eerlijk vertellen dat ze niets ondernemen tot een jaar proberen.
    Heel erg veel succes en sterkte!

@ Red: Hoe was t in Groningen?

@ Bos: Leuk hea als klanten zo met je meeleven. Daan krijgt ook regelmatig cadeautjes van klanten. :)

@ Kris: Lekker shoppuh!!!!!!! ;)
    Jullie hebben behoorlijk ingekocht. Leuk leuk leuk! Ik zie ook een aantal dingetjes staan waar ik nog niet aan gedacht had. Thanx dus.
    Bij ons is de Prenatal niet zo groot.. erg jammer. Ik moet trouwens nog een dekentje halen! Of ik bestel hem op t internet. Nu is het goedkoper toch?

@ Steph: Lekker gevoel hea... dat je nog maar zo lang hoeft te werken. :)
    Nu lekker weekend! Geniet ervan meis!

@ Gaby: Werkze vandaag! En spotze vanavond. Je bent goed bezig hoor. Petje af!

xxxxxxxxxies

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @sammie: jeuh..!! een super ei :D wat ben ik blij voor je.. hoop ook dat het ei bevrucht is!!! ga voor je duimen..

@dreamer: ik hoop ook voor je dat je meteen de eerste keer zwanger ben.. :) hoe lang ben je nu al bezig?

@nen: ik denk ook niet dat je er helemaal rekening mee kan houden.. hij mag in ieder geval naar huis :p alleen dan maar hopen dat de bevalling niet te snel gaat :p als je eerder bevalt.. en dat hij er wel bij kan zijn :)

@sterretje: wel leuk op je neefje passen.. gezellig!! :D maar wel een erg lange dag.. snap wel dat je moe bent :p ..
    Spannend morgen!! hoop dat alles goed gaat met de ks.. maar dat zal wel toch!! :D

@tasjaaa: ik ben al een jaar en bijna 3 maanden bezig om zwanger te worden.. ben ook al bij de dokter geweest.. die was heel lief.. en die zei als wij er echt aan toe waren hij ons al meteen door wilden sturen :) dat had hij dus gedaan.. maar toen was ik die maand zwanger.. Dat is mis gegaan en nu ben ik nog niet zwanger.. ga weer afspraak maken bij mijn huisarts.. maar ben niet bang dat hij bot reageerd.. denk dat het eraan ligt hoe je ha is..
    Je moet gewoon duidelijk maken dat je nu de wens hebt om zwanger te worden.. ook al ben je jong..!! en ik zou je vriend meenemen.. met zijn 2en sta je toch sterker..!!

@kim: moet je ook lekker doen.. gaan shoppen.. is toch een speciale dag he.. de dag van geregistreerd partnerschap..

@kristel: leuk dat je al die dingetjes gekocht hebt.. ben je in ieder geval klaar zover :p

@debby: hoe is het met je??

@all: ik ben ook druk de laatste tijd.. dus zal even vertellen..
    Als eerste wil ik zeggen dat het huis niet door gaat.. :( die mensen willen niet verder zakken dan 192.500.. Hun makelaar gaat het contract met die mensen ontbinden omdat hij het onredelijk vind die prijs en hij zegt dat ze het huis om die manier niet zullen verkopen..
    Dus ik heb een heleboel afspraken gemaakt voor nieuwe bezichtigingen.. :p

Als 2de heb ik gister urine weggebracht omdat ik heel veel last van mijn blaas had.. maar zit niks in.. nog steeds wel beetje last maar zal me wel aanstellen ofzo :(

als 3de gister heb ik met de ceremoniemeesters een boel besproken.. was toch wel weer verhelderend.. dat we nog veel moeten doen..

En als laatste ik moet vandaag werken van half 11 tot half 6.. moet van half 11 tot half 12 poetsen op mijn groep.. daarna tso.. daarna groepsoverleg.. en daarna gewoon op de bso.. raar dagje dus.. daarna ga ik weer sporten met gaby :p

Tot vanavond allemaal!!

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks lieverd ik ga ff naar de fotos kijken ;)

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Balen dat ze niet verder wilden zakken in prijs. :( Hopelijk vinden jullie snel een ander huisje... :)
    Jij ook al zo goed bezig met sporten! :) toppie hoor!

Met mij gaat alles goed! Ben vrolijk, heb best veel energie en met de kleine gaat t ook goed! wat natuurlijk het allerbelangrijkste is. :)
    Ik krijg steeds meer cellulitis, waar ik ontzettend van baal. :( Weet niet zo goed wat ik er aan kan doen. Ben dus al hevig aan t masseren enz...

Hele fijne dag Suus! Een druk maar afwisselend dagje heb je zo te horen. :)

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal .. ben niet zoveel aanwezig geweest .. veel rommel weer in me koppie maar goed...
    hoe is het hier verder ik heb wel wat gelezen maar niet alles.. leuke fotos van de meeting maar wat een sobere gezichten .. was het niet gezwellie??

hier is alles redelijk.. niet zoals ik gehoopt had helaas.. hij zit met veel issues in zijn hoofd .. wat er allemaal is gebeurt tussen ons enzo hij is heel onzeker ,... eigelijk meestal in de ochtend is het hell dan is hij down en wilt hij niet praten enzo.... en dan in de middag is het weer bijgetrokken hebben we lol gehad veel in de zon gelegen .. dus ik wacht nog ff af hoe het verder tussen ons zal lopen . Wel ben ik blij weer liefde en warmte te ontvangen jeetje wat heeft een mens dat nodig zeg pfff

nja verder kan ik niet zwanger zijn geraakt namelijk me ei net gehad toen hij terug kwam :( jammer ... heb nu een temp van 37.2 normaal rond de 36.3 ... maar ja voor je nod stijgt je temp ook he?!

ik ben zo in de war weet het ff allemaal niet meer hoor

nja verder ben ik eergister naar een huis gaan kijken .. 4 verschillende eigelijk maar ik heb er 1tje gevonden die ik toch wel heel erg graag wil hebben hij staat voor 153000 te koop dus ik hoop dat ik hem voor 145.000 mag hebben hihi
    want hij is echt super een super grote 5 kamer woning helemaal opnieuw gesaust en nieuwe keuken enzo van een oudere dame echt super!!!
    mja duim voor me ;)

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi deb.. tja ik weet het niet misschien dat veel lopen helpt tegen cellulites?? ik heb eigelijk geen idee :S

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nhene: Je maakt weer een heftige periode door hea meis... Er gebeurt veel in dat leventje van jou. Ik ken het maar al te goed... Hoop dat je je eigen rust kunt terug vinden en/of blijft behouden.

Ga je dat huisje zelf kopen? of toch samen met je vriend? Want dat lijkt me ook een grote stap voor jullie. Misschien dat hij daarom 's ochtend niet zo aanspreekbaar is omdat hij het stiekem een beetje eng vindt.

Wow die prijs voor een 5-kamer woning. :D In welke plaats is dat? :D

Cellulites is ook erfelijk vaak kan je er niets tegen doen. Ik denk dat het bij mij nu komt omdat ik voorheen bijna geen suiker en zoetstoffen en nu wel... ook omdat m'n lichaam om die energie vraagt en voor de kleine natuurlijk.

Hoe gaat t verder met je? op t werk enzo?

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Sinds gisterochtend onwijs pijnlijke tepels (normaal direct na mijn ei), dus dacht laat ik een test proberen zit vandaag op 10/11 dpo maar die was hartstikke negatief.
    Het was mijn laatste test, dus als ik niet ongi word test ik weer na het weekend...

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sammie: Balen van je nega test... :(
    Hopen dat je na het weekend nog een test mag halen en doen. :) En de uitslag dan positief is.

18. Hai hai.. ben ff wat minder aanwezig nu.. ben gewoon te moe voor alles :( . Lig de hele dag op bed of op de bank.. en krijg ook amper eten weg. Alleen fruit, brood en chocolade :( . Maar 't goede nieuws is dat ik pas in mei weer hoef te werken en dan voor 2 uur per dag weer beginnen en kijken hoe het gaat.. tegen die tijd ben ik 9 weken zwanger en dan ga ik het gelijk vertellen op de afdeling dan weet iedereen waarom ik zo weinig werk en ziek was.
    Heb wel een beetje gelezen hier maar echt geen puf om te reageren, sorry! Kom snel weer meekletsen hoor.

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Geeft niets hoor meis... :) Heel veel sterkte! Doe maar lekker rustig aan en probeer toch een beetje te genieten van de kleine die in jou buikie aan t groeien is. :)

20. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    goeiemorgen

@kristel zo dat is idd een hoop leuk hoor
    krijg je op alles 20 procent wat je daar heb staan of hoe zit het met die kortingen?

@debby oh handig een schoonmoeder die lekker kan koken :D

@suus drukke dag hoor

@sammie spannend meid ik duim voor je

@desiree ziek maar lekker uit hoor is het beste voor jouw en de kleine

ik ga zo naar het gemeente huis om die papieren in te leveren voor het geregristreerd partnerschap en daarna werken tot 6 op een bso, heb mijn jurkje weer eens aan met mijn zwangerschaplegging en heb ineens echt een buik in dat ding laatste keer was die nog neit de helft :D

Deel Deze Pagina