Ik ga dr ook gelijk weer vandoor.. Hoef eens geen huiswerk te maken dus ik ga heerlijk genieten van mijn avondje op de bank! xxx
Nen : vervelend dat je zo lang moest wachten en dat ze zo omslagtig deed....hopenlijk krijg je volgende keer meer duidelijkheid
Zo ben ik ff hoor.. moest vanmorgen dan naar de bedrijfsarts in A'dam (wat is het toch lelijk daar ) en was helemaal gesloopt daarna. Ben gelijk op de bank gaan slapen, tot 3 uur 's middags. Dat was echt heerlijk..! @ Sammie mooie progesteronwaarde hoor! Merk je dat zelf ook trouwens (pms verschijnselen). Ik had ook een hoge waarde na me eisprong, en dan last van zoveel dingen door de progesteron. Alleen maar goed teken. Jammer dat je test nega was, maar hoop dat het gewoon te vroeg was. @ Emma wat vervelend die harde buiken, maar dat schijnt toch wel 'normaal' te zijn na de 20e week? Neemt niet weg dat het vervelend is. @ Juffie we kunnen elkaar de hand schudden met de misselijkheid, helaas. @ Sterretje vertel vertel hoe het gaat met je neefje/nichtje! @ Nen wat vervelend dat het nu nog langer gaat duren.. Anders moet je nog even contact opnemen met je eigen gynaecoloog en navragen of dit wel de bedoeling is. Op de fertiliteitspoli duurt het ook wel ff altijd, is mijn ervaring dan. @ Bos leuk zeg veel plezier op kraamvisite @ Suus ik zou toch gaan naar de huisarts, wie weet vinden ze wat waardoor je sneller of makkelijker zwanger kan worden. Je boft wel met zo'n huisarts! En ze beginnen niet met opnieuw tellen hoor. Je mag die cyclus er juist bijtellen. @ de rest ben ik weer vergeten, maar ik ga nu 1 broek strijken voor manlief en dan naar bed. Me eten wilt helemaal niet zakken! Weltrusten alvast
@ Kim: Jouw buikkie ook hard aan het groeien dus Mijn vriend zei gister nog dat hij me echt ziet groeien haha zo leuk @ Hilli: Helaas zijn niet in heel nederland de woningen zo goedkoop... was het maar waar hihi @ kim en Debby: Je hoeft niet naar de rechtbank toe hé... (Kim jij nu helemaal niet meer) maar je kan de formulieren via internet downloaden en printen en dan gewoon opsturen naar de rechtbank scheelt weer een ritje @ Ryanne: "2x een reactie in 1 stukje"?? ik snap 'm niej... sorry ben blont he... en ja zwangerschapsdementie heb ik heel erg last van Fijn dat de box en de kinderwagen binnen zijn t wordt idd echt he... voor je het weet ben je zenuwachtig voor de bevalling... @ Emma: Nee ben volledig over mijn koemelkallergie heen gegroeid, heb alleen wel een afkeer tegen melk en yoghurt enzo ik heb nog niets vernomen over of ons kindje getest gaat worden op Koemelkallergie, zal dat eens navragen bij de vk... @ Red: Jij bent echt goed bezig voor je mannetje, hoop dat hij een leuke baan krijgt heel binnenkort... @ Bos: Spannend hoor, ben benieuwd of het idd vandaag nog komt *leest nu je volgende berichtje* Fijn dat ze vandaag nog bevallen is Jack stoere naam veel plezier vanavond @ Nen: Pffff belachelijk zeg... kan je geen contact opnemen met je eigen gyn, misschien dat die het een beetje kan versnellen.... Vandaag eindelijk mijn pakketje van de prenatal binnen de reden dat het zolang duurde is dat ze het spijkerbroekje wat ik besteld had kwijt waren krijg ik vandaag het pakketje binnen zitten er 2 dezelfde spijkerbroekjes in had er maar 1 besteld hihi... ook nog een wit broekje en een dekentje voor in de wieg (met die ster erop) ben er helemaal happy mee... wij gaan morgenmiddag ook even naar de prenatal superstore boxkleden met 25% korting en die moeten we nog hebben zal nog even een lijstje maken met wat ik nog meer nodig heb, scheelt toch weer 20% Uhm... had ik al gezegd dat het kamertje echt heel mooi geworden is?? nu al ga morgen ook op pad voor sjablonen voor het gedichtje op de muur...
Ow ja, vriendlief hier gaat er een beetje van balen dat hij de kleine nog niet gevoeld heeft, ons kleine wonder is flink eigenwijs, steeds als 1 van ons een hand op mijn buik legt stopt hij of zij met schoppen/bewegen... ik heb het zelf ook nog niet echt duidelijk gevoeld aan de buitenkant omdat het steeds stopt.... hihi we gaan zo in bed nog maar eens kijken of we wat kunnen voelen...
@Suus: ze tellen dus helaas wel opnieuw. Je kan zwanger worden en zit nu in ronde 3 na je mk. Zo tellen ze, je zit niet in ronde 12 volgens hun. Maar goed, je kan altijd bij de huisarts navragen of je doorgestuurd kan worden. Maar wat kunnen ze dan doen? Je hebt normale cyclussen toch? En je kunt zwanger worden. Gok toch dat je (opnieuw) het jaar vol moet maken. @Steph: komt snel genoeg dat je het goed kan voelen van buitenaf hoor @Nen: wel vreemd dat je naar een andere gyn doorgestuurd wordt. Gelukkig is het nog maar 4 weekjes (in mmmland is dat snel!) Hoop dat die gyn je wel meteen wil helpen.
@ Dreamer: ben benieuwd hoelang het nog gaat duren ik vond het ook een hele tijd duren voordat de plopjes duidelijker werden maar ineens kreeg ik me toch een schop hihi... nou ik ben er nu vandoor, mijn ogen vallen haast dicht hierzo... doei doei tot morgen...
@ Ryanne: Het gesprek stelde dan indd niet zoveel voor. Ach... misschien maar beter ook. @ Sammie: Goed bezig geweest meid! @ Kim: Nog naar de Prenatal geweest? @ Juffie: Jeetje ik hoop dat de misselijkheid snel weg trekt bij je! Veel succes met de kiddies! @ Lekker bezig geweest dus! En 13 sollicitaties verstuurd, daar moet wel iets uitkomen zou je zeggen. Het scheelt dat hij zijn hand niet omdraait voor verschillend soort werk. @ Emma: Was t gezellig gisteravond meis? @ Bos: en en en... Hoe was t bij je vriendin? En is alles goed verlopen? @ Sterretje: Hoe is het gister allemaal verlopen bij je zus? @ Nen: Jeetje zeg wat balen! Heb je daar de hele middag eigenlijk voor niets gezeten. En wat vervelend dat zij ineens een andere mening had dan jullie eigen gyn. In deze situaties is het toch wel belangrijk dat ze goed op elkaar af stemmen. Ik hoop dat fa jullie wel verder kan helpen. Echt enorm balen dat jullie nu weer moeten wachten. Succes meis! @ Steph: Ik weet dat je niet echt naar de rechtbank toe hoeft maar ik hoor wel even wat ze bij het gem. huis zeggen. Het is trouwens niet gelukt om te gaan. Daan moest een klusje opmeten. Best jammer maar wat doe je eraan. Daan voelt de kleine ook nog steeds niet hoor... @ All: Goedemorgen!!! Ik moet vandaag 3 sollicitanten ophalen... Heb ik zo'n hekel aan. Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien het onwennige, het niet weten wat je tegen elkaar moet zeggen terwijl je samen ongemakkelijk in de lift staat. hihihi Verder kwa werk niets bijzonders vandaag. Vanmiddag ga ik naar het huisje kijken van een vriendin. Ben benieuwd! Vanmorgen werd ik wakker door een vreselijke kramp in mijn kuit. Gelukkig voel ik het nu bijna niet meer. xxxxxxx
Ik zat me al af te vragen wanneer de eerste met kuitkramp zich zou melden Ik kende dat nog van mn zusje namelijk (was zowat haar enige zw kwaal) Pijnlijk is dat he! Ik ben wel blij dat wij niet moeilijk hoeven te doen met erkennen en rechtbank enzo. Vind dat zo onromantisch. Heeft iedereen nu het kindje laten erkennen dan?
Ikke dus nog niet Ik heb die kramp al een keer eerder gehad, toen kon ik een week niet op m'n benen staan. Na de kramp bleef de pijn hangen en die verplaatste zich naar m'n bovenbenen enz. Als ik het vaker krijg ga ik magnesium slikken denk ik, dat moet er goed tegen helpen.
goedemorgen ik heb de was al buiten hangen.. en alles is opgeruimt. lindsey komt zo naar mij toe en dan gaan we even winkelen.. madam is vandaag 2 geworden .. kei leuk.. morgen viert ze haar verjaardag
@ Desiree, Erg he? Word jij nu ook vroeger wakker van de misselijkheid? Ik sta nu vaak al om 5 uur smorgens naast de wcpot.. Wat houdt jij zoal binnen qua eten? Nog tips? @ ALL wie heeft er ook vakantie? Zo ja gaan jullie nog wat doen? Het lijkt erop dat de misselijkheid vandaag wat minder is, dus dan kan ik het huishouden eens gaan doen.. Ik werd ook pas 8 uur wakker, manlief lag naar me te kijken.. voelde dat hahah! Mn man wil het toch volgend weekend al aan de ouders gaan vertellen, de week voor de echo.. Ik vind het prima, als hij daar gelukkig van wordt!
@ Desiree, Heb je een inwendige echo gehad? Deed dat pijn? Wanneer heb je weer een echo? en nog een vraag waarom kozen ze ervoor om bij 6 weken al een echo te maken?Meestal wachten ze toch tot week 8?
Veel plezier Gaby en gefeliciteerd met Lindsey en feliciteer Rachel ook van mij! Juffie: Gelukkig voel je je iets beter. Wat lief dat je mannetje naar je lag te kijken... zwijmel... Ik kan mje voorstellen dat hij niet wilt wachten. Wij hebben het met 9 weken verteld.
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Hier alles goed :smile:! Temp blijft mooi hoog :smile:! Vanmiddag naar KNO voor mijn oor, hoop dat hij nu meer onderneemt. Dees, Ik heb alleen last sinds 2 dagen van gevoelige tepels verder geen PMS klachten. Gaby, Gefeliciteerd met Lindsey! Deby, Hoop dat de kramp snel minder word, weet er alles van. Dreamer, Hoe gaat het met jou?
@ Sammie: Ik hoop voor je dat het wat betekend! Nou kramp is indd erg vervelend... maar als dat m'n (bijna) enige kwaaltje is dan doe ik het er graag voor.
Goeiemorgen meiden! Het is er gister niet van gekomen om langs te komen.. We zijn druk geweest met de laatste dingen bij elkaar te halen voor Yentle's kamertje. Alles is nu dus in huis Ook hebben we de box maar vast in elkaar gezet omdat ik wilde zien hoe het zou staan in de woonkamer.. Maar wat een kutding om in elkaar te zetten zeg! We laten m nu dus ook maar lekker staan, ben niet van plan om m uit elkaar te halen en over een tijdje weer in elkaar te moeten zetten, want dat gaat dan niet goedkomen Maar ach, zo kan Elvis (de kat) er tenminste al aan wennen en zo kunnen we m leren dat ie er niet in mag liggen (En tot nu toe is ie heel braaf geweest al! ) Angel (hond) vindt t trouwens wel geweldig, de box. We hebben de mobiel er ook al boven hangen en even aangezet. Angel vindt het muziekje helemaal geweldig. Ze kwam als een gek naar de box toe rennen, ging er tegen aan staan en maar kwispelen. Zo leuk Ik ga even een kop thee maken en dan ga ik even rustig teruglezen