@ Kim / Ryanne: Weten jullie of er zondag iets leuks te doen is in Maastricht? Misschien gaan we weer naar Sittard om die zoon van Daan z'n overleden oud-tante te vergezellen. Maar dan lijkt het me wel leuk om iets te doen. En volgens mij ben ik nog nooit in Maastricht geweest. We zijn niet vies van een stukje rijden dus dat maakt niets uit.
goeiemorgen ik heb echt een slechte nacht gehad, heel lang wakker gelegen last van mijn buik en mijn rug is killing me @bos wat leuk dat je vriendin bevallen is @nen wat vervelend van die afspraak idd beetje tijd verspilling @stephanie leuk dat de spullen binnen zijn en nog meer lekker shoppen vandaag wij zijn gister geweest @debby au kramp dat is pijnlijk zondag is geloof ik niks speciaal shier in maastricht maar het weer zou niet geweldig worden dus trasjes weer is het denk ik niet. @gaby gezellig hoor zo met linsey winkelen @juffie spannend dat jullie het bijna gaan vertellen over inwendige echo's i heb er ook 2 gehad en deed geen pijn hoor is een beetje raar omdat ze iets naar binnen brengen en het is koud maar doet absoluut geen pijn misschien als je heel gespannen bent en het er niet in gaat maar dat betwijfel ik dat ding is echt heel dun @kristel leuk dat de box staat en grappig hoe angel reageerd wij hebben gister ook wat spullen gekocht bij de prenatal voedingskussen 3 rompers in maat 50 hydrofyle luiers hydrofyle washandjes 3 molton zeiltjes thermometer klerenhangers een babywrapper (of hoe je dat ook noemt) boxspiraal dat was het geloof ik. vond wel dat de boxen echt heel duur waren dus daar zijn we niet voor geslaagd heb de geboortekaarten boeken van ryanne gister even geleend en wat een keuze zeg.. pff echt moelijk maar ben er wel al weer achter dat ik een dure smaak heb hihi
Wat zijn jullie allemaal lekker op de kooptour! Gelden de aanbiedingen ook als ik het op t internet bestel?
@ Steph: Hoe is dat lakentje met die ster? Ik vidn hem ook erg leuk maar je ziet de ster toch niet wanneer je ook een dekentje hebt???
De ster zal op het omslaggedeelte zitten gok ik En ja, je krijgt ook via de webshop de korting. @Kim: ook al lekker geshopt dus! @Kristel: leuk dat alles nu binnen is Nou lekker de muren afmaken en gaan inrichten meis!
@Kim: jammie, asperges! ik heb daar ook best wel zin in, jammer alleen dat Kimo t niet lekker vindt en om nu voor mezelf asperges te maken.. Ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb @Tasja: Welkom hier Wat een rare dokter trouwens zeg, dat ie gaat zeuren over je leeftijd en werk enzo. Dat gaat hem geen reet aan! Echt goed op je strepen staan hoor, want anders blijven ze je wegsturen! Succes ermee iig en ik hoop dat je snel zwanger bent. Hoe is het bij de andere arts verlopen eigenlijk? @Emma: he bah, erg dat je zoveel harde buiken hebt Gelukkig is het niet van een blaasontsteking! Doe maar lekker rustig aan hoor en als t even kan, leg dan een warme kruik oid op je buik Dat wil nog wel eens helpen tegen de harde buiken. Hoe is het met je kat gegaan bij de dierenarts? @Hilli: Met een beetje passen, meten, duwen, en oncomfortabel zitten lukt het wel hoor om zoveel spullen in je auto mee te krijgen We hebben maar een kleine auto (peugeot 206) dus je kan je misschien voorstellen hoe krom we zaten op de terugweg Vind je t niet steeds spannender worden nu? Nu dat je eisprong binnenkort een keertje gaat komen? Voel je al wat of heb je andere tekenen die misschien duiden op een eisprong of niet? @Suus: Wat balen dat jullie het huis niet kunnen krijgen! Hopelijk zit er een nog mooier huis tussen je nieuwe selectie En er komt veel kijken bij deen bruiloft he?! maar het is wel héél leuk om het allemaal te organiseren @Cellulitus: 95% van de vrouwen heeft cellulitus.. Het is echt de normaalste zaak van de wereld! Er valt ook geen reet aan te doen... Ik moet wel zeggen dat ik 100x liever cellulitus heb dan mn hele kont en bovenbenen onder de striae Cellulitus zijn 'maar' deukjes zonder kleur.. @Ryanne: ohh, jullie hebben de box ook al opgezet Raar is het he, om dat ding ineens in je woonkamer te zien staan, of niet? Ik vind het echt een heel vreemd idee dat ons kindje er straks in ligt te spelen... Fijn dat je nu elke 2 weken naar de VK gaat Wel veel hoor! Volgens mij ga ik vanaf 1 mei om de 3 weken, en dan later aan pas om de 2, maar dat weet ik niet zeker.. Hebben ze van de kraamzorg trouwens ook niet gekeken naar jullie slaapkamer? Of het bed wel hoog genoeg is, of er genoeg ruimte is enzo.. Of ga je niet thuis bevallen..? @Drukke beebjes: Ik kan al niet eens meer normaal eten of in slaap komen, zo druk dat ze is.. Als wij aan t eten zijn 's avonds dan begint ze echt als een gek te schoppen, kopstoten te geven en met haar kont te duwen. Ik kan dan écht niet meer normaal rustig eten hoor.. Zelfs even rustig op de wc zitten kan al niet meer En 's avonds in bed moet ik Kimo vragen of hij haar rustig kan krijgen, anders kom ik niet meer in slaap. Ik ben écht benieuwd hoe het zal zijn over een paar weken als ze weer groter is... Op het forum lees ik trouwens heel vaak dat baby's die tijdens de zwangerschap héél druk zijn, het na de zwangerschap niet meer zijn. Ik ben benieuwd! @Bos: En hoe was het bij de kleine man van je vriendin? @Nen: Nouja zeg, wat een kutgyn! Die heeft er geen reet mee te maken hoe oud jullie zijn en hoe en wat en waarom. Ipv dat die mensen gewoon eens hun werk doen Ook jij moet je echt laten horen hoor, want ze lopen zo over je heen.. Hopelijk weet je gauw meer en kan je snel beginnen met clomid! @Stephanie: leuk, vanmiddag ook groot inkopen doen bij de Prenatal Heel veel plezier! En het kan heel snel gaan hoor dat jullie de kleine van buitenaf gaan voelen! @Kuitkramp: Ohh vreselijk! Ik had het 2 weken terug ineens supererg. Ik werd er midden in de nacht wakker van en wist gewoon niet meer welke houding ik moest aannemen. Het deed zo'n pijn dat ik tranen ervan kreeg.. Het trok ook helemaal door naar mn bovenbenen en voeten.. Ik heb Kimo wakker gemaakt en toen heeft ie me naar de badkamer geholpen en heb ik maar even de douchekop op mn benen gezet met lekker warm water. Dat hielp gelukkig wel! Nu heb ik t ook regelmatig wel, maar gelukkig niet meer zo erg als die nacht (even afkloppen). @Sam: Ik hoop echt zó erg dat je over een paar daagjes (of al eerder natuurlijk) komt vertellen dat je een positieve test hebt! Ik duim voor je! @Kim nog een keer: Ook al lekker inkopen gedaan dus! Prijzen van de boxen vallen toch wel mee trouwens? Helemaal met de korting... Wij hebben de box voor 179, en dan nog met 20% korting. Zo kom je uit op een bedrag van ongeveer 145. En dat is toch wel een gemiddelde boxprijs voor zover ik gezien heb. @Debby nog een keer: Wij hebben ook 2x dat lakentje met die ster erop! Leuk is die he Je ziet m trouwens gewoon hoor, als je een deken nog erover heen hebt. Je moet de bovenrand van het laken namelijk altijd omslaan over het dekentje heen Als je nu via internet dingen besteld van de Prenatal krijg je ook de korting idd! Lekker inslaan dus @All: Zo... Mocht ik nog iemand vergeten zijn, sorry bij deze!
https://www.prenatal.nl/shop/product.as ... ctid=37148 Maar kijk... Het lijkt iedergeval of de ster gewoon in het midden zit en op de omslag niets...
Kijk eens naar alle andere lakentjes die erbij staan op die pagina meis Dan zie je duidelijker dat de ster gewoon op de omslag staat.
Ik heb even een foto in mn album gezet van de box. Ik vind het zo leuk dat ie in de woonkamer staat al! Zo heb ik ook iets concreets om naar te kijken en bij weg te dromen (aangezien het kamertje nog lang niet af is )
Ik ben er ook nog even, wacht op zusje... Maar ik heb gister ook wat gekocht bij Prenatal bij ons in de stad Van links naar rechts: I Love Opa I Love Oma Papa is de aller aller allerliefste Mama is de aller aller allerliefste
@Sam: Leuk toch om zo af en toe al wat te kopen Deden wij ook hoor als we iets leuks zagen! @Debby: ja, klopt, had ik gezien op jullie beebiesite! Leuk is dat wipstoeltje he? Wij hebben m ook gekocht woensdag, in het donkergrijs. Alleen hebben wij gekleurde speeltjes erbij gekregen ipv die neutrale. Vind ik wel leuk Ik vind die beestjes sowieso hartstikke leuk! We hebben ook een knuffel van het schildpadje, een kruikenzak, een waskussenhoes en volgens mij nog iets, maar dat ben ik alweer vergeten
@Debby: Ja 3 en 7 is wel een verschil Zitten jullie op de daketage? Of zijn er nog appartementen boven jullie? Wij zitten op het hoogste haha. Lage appartementen Over het uitzicht mogen we ook niet klagen, in tegendeel. We hebben alleen maar velden achter ons met paardjes, koeien, schapen. Heel rustig. @Emma: Wel goed ség, dat je kat weer aan het spelen is met zijn broertje En ook goed dat je geen bo hebt, maar doe toch maar rustig aan hé. @Stephanie: Leuk dat er wat extra zat in het pakje van Prenatal @Dreamer: Jeuj, nog maar 3 weken tot het gesprek. Morgen staat het nog leuker, dan verandert de 3 in een 2 Gingen jullie de kinderwagen ook al niet bestellen? @Kristel: Wat leuk dat jullie de box al hebben staan en dat Angel er zo op reageert Jaja, het zal er snel zijn Mooie box wel. Zo één wil ik er ook, onze meubels zijn ook zo donker. @Kim: Leuk dat jullie gisteren ook lekker geshopt hebben. Moeten jullie nog veel hebben? Of alleen maar de box? @Sammie: Heb jij al meer dingen gekocht? Ik durf nog niets te kopen. Stel dat we om één of andere reden niet zwanger kunnen worden, dan zit ik daar met al die spulletjes, moet zo moeilijk zijn. Jij weet natuurlijk al wel hoe jullie er voor staan. Dat het wel gaat lukken. Mss dat dit wel een verschil maakt. Weet iemand al iets van het nichtje/neefje van sterretje?
Pfff ik zit al op dag 11 ség. Het lijkt net gisteren dat ik stopte met de pil Wat gaat de tijd toch snel!
@ all heb niet terug gelezen maar kwam jullie alleen ff een heel fijn weekend toewensen. Wij vertrekken zo naar de Eiffel en zijn zondagavond weer terug. Geniet van het weer en tot maandag!