Nouja zeg.. Ben ik met de beebiesite bezig, krijg ik ineens een foutmelding op het scherm over dat een of andere herinnering niet verzonden kan worden over de betaling van de site.. Ehm, de betaling is nog geldig tot november dit jaar! En ik kan ook niks meer met de site doen, kan niet eens meer op iemand anders haar site kijken Ik mag niet eens uitloggen.. gezeur ook altijd met die babysites! Edit: Ik krijg dan een wit scherm met deze tekst erop: Fatal error: Cannot redeclare MailModule::sendBetaalHerinnering() in /mnt/babysite.nl/www/classes/utils/MailModule.php on line 496 Iemand anders ook dit probleem??
@Kristel: Wat raar ség. Staat er nergens een e-mail adres of mss een telefoonnummer om iemand te contacteren in verband met de betaling? Kan jij alles zien wat je vandaag op je site hebt gezet? Het dagboekdeel is toch van vandaag hé.
Hmm, never mind,.. Het is alweer goed Ik zal wel niet de enige geweest zijn met t probleem denk ik. @hilli: De tijd gaat nu nog snel maar als je eenmaal zeker weet dat je eisprong geweest is en je moet wachten op de dag dat je mag testen gaat het niet meer zo snel hoor maargoed, als je eenmaal zwanger bent dan lijkt de periode weer voorbij gevlogen te zijn dat je bezig bent geweest Het dagboekgedeelte is idd van vandaag En heb (voor de geïnteresseerden) wat foto's in t album gezet van wat spullen voor de kamer enzo
Vanwaar komt jullie bedje? Van Prenatal? Hoeveel hebben jullie dat betaald als ik vragen mag? Is de commode niet van Ikea? Ik wil graag die andere van Hemnes met 8 lades. Het kamertje ligt hier onder het dak, dus heeft nogal een grote schuine wand waardoor ik geen heel grote kleerkast kan zetten, maar die commode wel. Ja, en de Mura, die wil ik ook Maar mss wel de 3, kvind de wielen vooraan mooier. Kristel, je hebt een goede smaak! haha Mooie spullen.
ons bedje komt idd van de Prenatal het is van het kamertje Sophie.. Bedje kostte 269, maar we hebben korting gekregen he Ik wilde ook wel graag die andere ladekast hebben met meerdere lades, maar die zou een beetje te groot worden voor haar kamertje. En ach, zoveel la-ruimte heeft ze ook niet nodig aangezien ze een inloopkast heeft op de kamer. Ik ga in de commode alleen de nodige dingen leggen zoals luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, hydrofiele luiers ed en rompertjes. Ik zou wat de kinderwagen betreft niet voor 3 wielen gaan omdat je het mooier vindt hoor het is echt een verschil met rijden namelijk. Ik vind 4 veel fijner rijden, je kan dan ook met 1 hand de wagen besturen als je bijv, de hond gaat uitlaten ofzo. En je kan m bijv. ook meenemen naar t bos, met een 3-wieler gaat dat veel moeilijker.
Mmm, ja daar zit idd wel wat in kZal wel zien als ik hem kan uittesten En voor het prijsverschil moet je ook niet de 3 nemen hé. Zoveel verschillen ze niet.
@kristel die boxspiraal hebben wij gister ook gekocht ik ben nu ook op de site bezig maar heb geen problemen ben aan het kloje met een muziekje erop zetten maar weet neit meer hoe i kaan die links kom @sammy leuke rompers hoor @hilli nee we meoten nog een hoop hoor box boxkleed babyphone wipsoeltje luiertas matras klamboe boxmobiel gordijnen nog wat verzorgingsspullen badje en standaard uhmm... en nog wat dingen maar de lijst word steeds korter heb net een overzicht gemaakt met wat we hebben en wat nog moet komen dus dat valt reuze mee de stokke is ook een 4wieler en rijd fantastisch en lekker ligt zag hem gister bij de babyplanet staan en dacht echt wauw die hebben wij gewoon binnekort kan het bijna niet geloven ben zo gek op dat ding de kleine is zo druk neit normaal hij heeft een nieuw plekje gevonden om tegen te schoppen de zijkant van mijn buik voelt echt raar
Goedemiddag meiden... @ Kristel: jullie hebben gelukkig nog wel even de tijd om jullie kleintje te erkennen... T stelt me gerust dat Daan jullie ventje nog niet gevoeld heeft, weet ik in ieder geval dat het niet aan ons ligt hoop dat het voor ons allebei snel komt @ Kristel: wat leuk dat de hond zo enthousiast reageerde hier gaat de box ook meteen de kamer in zodra ie klaar is (moet 'm nog verven ) hier ook een hond en een kat die ik moet temmen @ Kim: Jij ook lekker geshopt ik ga zometeen met een vriendin, vrienlief had niet zoveel zin, dus laat 'm lekker thuis, kan ik op mijn gemakkie kijken... @ debby: ik heb niet het lakentje maar juist het (wieg)dekentje hij is onwijs zacht en vind hem echt cute en meestal zit er een borduursel op de lakentjes maar dan is het op de omslagrand geborduurd (dus die ligt bovenop) die heb ik van girafje voor op het bedje... @ Ryanne: Geniet ervan meis veel plezier... Hier ook een 4 wieler, de wagen moet ook mee op concours en dan is het wel fijn dat hij ook op zand en gras een beetje fatsoenlijk rijdt, er zit vering op dus moet wel lukken Zo vanmorgen eindelijk naar de kapper geweest en er is een heel stuk af heerlijk het is in laagjes geknipt maar geen hele korte laagjes, het hangt nu net over mijn schouders ik ben er nu weer vandoor, ge me omkleden en dan eerst de paardjes doen en dan naar de prenatal... misschien tot straks maar heb vanavond ook nog een tupperwareparty druk druk druk dus doei doei
@Hilli: Idd gwoon uitproberen wat jullie allebei het fijnst vinden In ieder geval zou ik niet op uiterlijk afgaan als het gaat om het aantal wielen.. @Kim: Jullie moeten dus nog best wel wat spullen kopen. Maar dat komt wel goed beetje bij beetje verzamel je t allemaal bij elkaar @All: Ik ben er vandoor, ga eens proberen wat in huis te doen.. Heb zo'n pijn in mn rug, bijna elke dag ik doe iig rustig aan
@stephanie idd druk zeg maar wel leuk druk, maar goed dat je een vriendin mee neemt als ij al aangeeft geen zin te hebben de mijne vond er gister geen bal aan en dat verpest toch een beetje de sfeer .. @kristel ja het zijn nog wel wat dingen, de box krijgen we van mijn opa en oma en de rest hebben we nog 3 maandjes voor wil de laatste maand alles in huis hebben maar dat is logisch en vond de boxkleden maar saai in de babyzaken dus ga maar weer is in belgie kijken morgen gaan we als het goed is naar luik maar ryanne zegt net dat daar wielrennen is dus zal wel een gekkenhuis zijn, misschien beter naar hasselt ofzow is ook een leuke winkelstad zeggen ze ga nu ook is even stofzuigen en strijken en ff de badkamer doen.. anders hb ik weer niks gedaan vandaag
hallo Dames, ben al een week niet gweest, heel erg druk gehad met school moet mijn portofolio over 8 weken inleveren!! moet nog 1 boekje afronden. en het hele huis nog bijhouden.. tuinen lopen flink achter!!! te druk gewoon.. mijn zus woont weer in leeuwarden in een heel leuk apartementje! Haar relatie is uit, heb haar al 4 dagen huilend aan de telefoon gehad.. hij is vreemd gegaan met haar 'beste'vriendin!!!geneukt en al.. wat een klootzak en viez stinkhoer.. ben echt zooo kwaad op hun.. Verder gaat het hier goed, ben net weer en week alleen geweest en lief komt straks thuis.. vermaak me hier voor geen meter, in de vakantie ga ik logeren bij mijn ouderse en bij mijn zus.. verder wachten op de ongi..en hopen op een normalen cycles deze maand. zal even terug lezen waar ik gebleven ben. weet het echt niet meer!! verder nog spannend nieuws?? nieuwe zwangere enzo??
@ Matta: Wat vreselijk zeg voor je zus! Steun haar maar goed! gelukkig komt jou mannetje straks weer gezellig thuis. Veel plezier saampjes.
@matta jeetje het zal je maar gebeuren en dan ng met je beste vriendin bah bah wat een rotzakken lopen er rond he @debby oh echt, ik wil ook nog het kleine salontafeltje maar ben nog steeda aan het wachten totdat het binnen is.. mooie tafel he ben er helemaal blij mee die van ons is 2,20 en die van jullie?? vind het echt heerlijk zo'n grote tafel ook straks met de kleine en familie heb net de badkamer gedaan en de was op gehangen, gestofzuigd zo nog ff strijken en dan hou ik het voor gezien vandaag, frank wil iets leuks gaan doen vanavond maar heb geen ideetjes hmm
ehmmm... volgens mij 2 meter als dat kan... Want ik zag al dat jullie best ruime fauituiles eronder hebben staan en bij ons passen de 3 eetkamerstoelen maar net. We hebben het wel hoor! Ik ben ook helemaal weg van de tafel. jammer genoeg zitten we er niet heel veel aan... In het volgende huis wil ik een woonkamer die meer gericht is op het eetgedeelte en dus ook de grote eettafel. Vroeger hadden we een woonkeuken, zo gezellig!!! Ik heb ook de salontafel en het tv dressoir. hihihihi Misschien staan er nog wat foto's van in mijn hyves... moet je ff koekeloeren.
@sammie ik heb een leuke buikdrager voor je gevonden http://www.babyentiener.nl/categorie/overige-285.html
Ohh ik zou het wel weten hoor! Eerst lekker ontspannen samen uiteten en daarna ehm.... weet ik het ook niet Ik zou het al heerlijk vinden om even samen te zijn, zonder dat we slapen zeg maar.
@debby we gaan morgen in luik ook al uit eten dus wil niet vanaovnd weer gaan of ja wil wel maar kan niet he wij konden de 2,20 voor de zelfde rpijs krijgen als de 2 meter dus hebben we de 2,20 maar gepakt nu naderhand ben ik daar blij om want het is zo'n grote ruimte een kleinere tafel had echt niet gehoeven die heb ik ook al eens op internet zien staan die spullen erg mooi maar wij willen afwisselen met withoogglans
2 dagen achter elkaar uiteten wordt een beetje teveel van het goede inderdaad... Hmmmm ja, dan wordt t moeilijk. IS er niet een mooie waterplas bij jullie in de buurt waar jullie lekker kunnen wandelen met de hond. Neem je wat broodjes mee en salades. Geen wijn... maar misschien wat anders te drinken.