Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik weet precies dat een hondje veel aandacht vraagt en geld kost...
    maar ik heb alle tijd op vakantie gaan doenw e niet meer en me moeder wil hem dan zelfs in huis nemen dus zal geen probleem zijn. Het geld heb ik ervoor en we gaan op puppiecursus en al...
    heb een golden gehad vna pups af aan dus weet wat het kost enz enz.. ik roep al een half jaar van ik doe het niet.. maar heb de voor en nadelen op papier gezet en zijn veel meer voordelen dan nadelen. Ik heb gzegd wacht tot alysia loop en doet ze nu ik heb een grote tuin waar het beestje in kan. Dus ik weet wel hoe en wat... ben ermee opgegroeid enz...

ga me nu even verzorgen en aankleden en even infromatie overal zoeken extra info nooit overbodig

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    En ook nooit een hond kopen bij een fokker.
    Zo zielig die diertjes :(

Ik heb mn hondje uitgezocht toen die 1 weekje oud was.
    Ik wilde hem perse al vanaf zo klein mogelijk leren kennen. Zo wist ik ook heel zeker dat hij goed verzorgt werd zn eerste weekjes.

Heb het helaas 2x moeten doen, want mn eerste hondje is overleden met 7,5e week :( Net voor we hem konden meenemen dus.
    Moest ik weer opnieuw een jackie zoeken en weer 8 weken wachten.
    Maar ben heel blij dat ik het zo gedaan heb.
    Absoluut geen impulsieve aankoop en echt 10% zeker weten dat hij goed verzorgt is de eerste weekjes.

Je zei gisteren dat je al een tijd een hond wil, maar er nog niet overna had gedacht.
    En ik denk dat een hond bij je ouders heel anders is dan een hond bij je eigen thuis met een kindje erbij.

Je zit er wel zo 10-15 jaar aan vast als alles goed gaat.

Je moet doen wat je zelf wil natuurlijk, maar denk er goed overna. Dat je er geen spijt van krijgt.

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    dreamer je bedoeld een broodfokker?
    een gewone fokker is alleen maar goed

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja zo 1 die ze in de schuur doet en zegt: ja ze zijn pas 9 weekjes hoor en dat ze gewoon al 16 weken zijn.
    Van de vreselijke mensen die diertjes helemaal doodfokken.
    Bah.

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik krijg er heus geen spijt van hoorr!
    ben niet zo als iedereen die een hondje klein leuk vind en daarna dumpt! honden zijn voor mij net kindsje en alles voor me hoor!

6. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ooh ok ik schrok al ;)
    De ouders van mijn hond zijn uitvoerig getest, beiden met stamboom, komen gewoon van een goede fokker af. Hebben we wel een hele hoop voor moeten neertellen maar we hebben nu een geweldige lab. Bood ons toch meer zekerheid om langs goede fokkers te gaan. Voor dat we haar kochten zijn we bij een fokker in baarn wezen kijken voor een reutje, ook in de schuur maar geen broodfokker. Maar ze hebben maandelijks 3 nestjes, hoe ze dat doen? Blij dat we daar niet geweest zijn, die honden kunnen nooit alle aandacht in hun eerste weken hebben gehad

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    We bedoelen het alleen maar goed Natas ;)

Ja diegene waar ik was wezen kijken nadat ons eerste hondje was overleden .. brrr.
    Hij zei dat ze allemaal 9 weekjes waren.
    Nou er liepen erbij van net 4 weekjes en ook van 16 weken.
    Toen hij even weg was was ik echt in staat om ze allemaal in de auto te stoppen en mee te nemen.
    In een schuur zaten ze met zn 9-en in een soort kuip van nog geen meter doorsnee.
    Bah bah bah!

Fokkers met stamboom is een heel ander verhaal natuurlijk! Dan letten ze echt op ziektes en dat ze niet doodfokken enzo.

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

Hier net een vreselijke ervaring achter de rug, bijna kotsend en al
    Kwam ik vanmorgen beneden, lag er een dode merel in de woonkamer
    Overal veren en bloed, zo ranzig!
    Zijn kop was nergens meer te bekennen, maar pootjes en snavel lagen netjes gesorteerd aan de kant
    Vreselijk!

Neem dan maar een hond ja, dan hoef je dat allemaal niet op te ruimen!

Die poes van ons gaat nu echt niet meer naar buiten hoor!
    Ten eerste ga ik er van over me nek, al die vieze zooi, al dat bloed overal, aaah
    En ten tweede vind ik het nog zielig voor die beestjes ook!

Vaak vangt ze ook muizen, dat is ook al zo smerig, maar een merel, dat is helemaal erg!

Ik heb maar even gewacht met eten, moest het helaas zelf opruimen, van vriendlief is werken
    Heb hem wel gebeld hoor, of tie het ff op kon komen ruimen, maar tja zo gek was tie ook weer niet
    Flauw he ;)

Verder alles goed hier, vanmorgen iets lagere temp, maar denk niet dat dat nu al wat zegt!
    Heb de afgelopen dagen heel erg last gehad van ongi gevoel steeds, vanaf vandaag eindelijk helemaal over volgens mij
    Kan een innesteling zo voelen?
    Oh ja en bij een innesteling krijg je dna altijd een dip in je temp of hoeft dit niet zo te zijn?

9. Niet meer actief

Hey sterretje,

idd erg viez zo'n dood vogeltje..
    Deed onze kat ook altijd.

En een innesteling kan een dip geven in de temp.
    Het komt niet vaak voor, toch kan 1, 2, 3 of meer dagen je temp laag zijn tijdens de innesteling.

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou de vorige maand had ik namelijk echt een dip in mijn temp van 0,5
    Maar nu heb ik dat eigenlijk niet, gewoon netjes opgelopen met elke keer 0,1 of 0,2 tot gister, vandaag dan alleen 0,2 lager

Maar als je dus geen dip in je temp vind, wil dit niet betekenen dat er dus geen eventuele innesteling is geweest dan?

11. Niet meer actief

Nee, er kan ook een innesteling plaats vinden zonder dat je temp beinvloed wordt.
    Geef de moed dus niet op he.

Ik vind het hier erg raar dat mijn ongi al voor mijn nod weer voorbij is :(

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Een dip wil niks zeggen, geen dip ook niet.
    Je kan pas achteraf zeggen of het al dan niet een innestelingsdip was helaas.

En getverderrie!
    Zit net te eten hahaha.
    Heb mn broodje maar even weggelegd :p
    Heb je een kattenluik dan Sterretje?
    Mijn kat is ook een buitenkat, maar zij heeft geen luikje.
    Zo neemt ze dus ook niks mee naar binnen.

Mijn ovu test had een hele duidelijke 2e streep vandaag :D
    Maar nou weet ik niet of die positief is of niet.
    Als het net als ronde 1 gaat wel.
    Maar als het net als ronde 2 gaat niet.
    Gok dat ie nog niet positief is, voel verder nog helemaal niks.
    Maar daarentegen is mn cervix hoog en soft en volgens mij zelfs een beetje open :(
    Snap er deze ronde dus nog even niks van.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goodmorning!

@Natas: Als jullie heel graag een hond willen en zeker weten dat jullie ervoor kunnen zorgen, gewoon doen :) Huisdieren hebben is geweldig en ik kan ook niet wachten op de tijd dat wij een hond erbij hebben.

Nu hebben we 3 katten en vind ik het aan de ene kant wel druk genoeg, maar aan de andere kant mis ik het toch hoor om een hond te hebben. Ik heb vanaf mijn 11e een teckel gehad thuis, voor mezelf (moest hem dus ook zelf uitlaten altijd ed), maar, heel krom, ik mocht hem niet meenemen toen ik de deur uit ging :( En ik mis het toch heel erg hoor!

Maargoed, wij wachten er nog mee, ik wil het steeds meer de laatste tijd, maar ik wil echt 100% zeker weten dat het gaat lukken. Niet qua geld oid, dat lukt prima, maar of het hondje alle aandacht kunnen geven :)

@Sterretje: Ohh wat erg, ik kan daar ook echt niet tegen als onze katten iets van een vogel ofzo mee naar binnen nemen! Laatst hadden ze ook een mereltje te pakken gekregen, en die leefde nog! Die heb ik toen gauw mee naar binnen genomen, zn wondje verzorgd enzo (met handschoenen aan ja ;) ) en toen rustig ergens in een hokje gelegd... Maar jammergenoeg is die toen een paar uur later toch dood gegaan.... Ik kan daar zo slecht tegen! Ik ben wat dat betreft echt heel emotioneel ^^

Bij een innesteling kán je idd een dip in je temp krijgen, maar het hoeft niet.... Ook als je wél een dip in je temp hebt, wil dat niet zeggen dat je een innesteling hebt... Dus eigenlijk kan je er weinig over zeggen :(
    Maar ik duim dat het wél zo is :-D

@De rest: Hoe gaat het met jullie?

@All: Vandaag nog steeds positieve ovutest en ik verwacht dus dat ik vandaag mn eisprong heb! Over het algemeen heb ik m altijd op de 2e dag dat de testen positief zijn. Vanavond zowiezo weer klussen dus ;)

Moet wel zeggen dat het klussen gisteravond superpijn deed, heb ik echt nog nooit gehad! Alsof mn baarmoeder heel laag stond en helemaal bont en blauw was... Heel pijnlijk was het alvast :(
    Maarja, zolang vriendlief 'lol' heeft is het goed :) meer is er niet nodig :p
    Erg ben ik he :( Alles voor een beebje....
    Hebben jullie nooit zulke gedachtes? :oops:

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Is je ongi nu al weer voorbij?
    Na één dag?
    Dat is zeker wel heel erg vaag!
    Wat doet je temp, of ben je echt helemaal gestopt met tempen nu?

Voor mij blijft het ff afwachten dan nog dus, dacht echt dat ik dit gevoel namelijk ook de vorige keer had, dat ongi gevoel...
    Maar het zou dus nog kunnen!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hoezo voor nod panda?
    Je zou vrijdag ongi moeten worden zei je telkens.
    Dan is je nod toch al geweest?

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey kris,

Tja dat heb ik ook hoor!
    Sosm maakt het me niet uit en vidn ik het best, zolang vriendief het maar leuk vind, dan doe ik het wel , zodat er maar zwemmertjes komen...

Vorige week hadden we allebei eigenlijk geen zin, maar ik had een posi ovu test, en toen heb ik maar zo goed mijn best gedaan, dat hij toch ff wilde :confused:

Soms is het denk ik ff gewoon te veel bij elkaar, als je zo vaak probeert te klussen, omdat je ei nog moet komen!
    Maar ja, dat heb ik er wel voor over.
    Ff na ei wat rustiger aan, dan komt daarna de natuurlijke zin wel weer hoor!

Ga je vanavodn weer testen dan met een ovu test of tie nu posi is?
    Als je je ei verwaacht moet je wel eerste een posi test krijgen toch?

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamer, ja we hebben een kattenluikje ja.
    Vind het altijd zo zielig als wij werken zijn, dat ze heel de dag of buiten of binnen moet zijn
    Maar ja al die verasssingen zijn ook niets steeds

Misschien maar even het luikje niet meer gebruiken nu!

Fijn dat je een goede tweede streep hebt, kijken wat tei morgen doet!
    Als die dan nog duidelijker is, dan word tei echt positief, als die midner duidelijk is, dan kan die vandaag toch positeif zijn geweest misschien!
    Nou aj gewoon klussen vandaag,d an zit je altijd goed toch!

18. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    hey kristel wat een verslag :D

Hier blijven de katten binnen. Maar mijn hond laat ook wel eens wat achter hoor, dan schrokt ze te snel, kan ik de kots ruimen, bah!

Hier nog steeds een rommelende buik met krampen.

Ik ga zometeen aardappelpartjs in de oven doen, gezonde frietjes! heb ik echt trek in!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Komt omdat je bm nu zachter is ;)
    Dus dan voel je het ineens!
    Ik heb het ook in mn vruchtbare dagen hoor.

Als je niet in je vruchtbare dagen zit issie hard en zittie laag, dan gaat hij er gewoon langs.
    Maar hoog en zacht kan ie er dus wel eens tegenaan komen en dat doet zeerrrrr.

20. Niet meer actief

Hey dames,

Ja ik wist het zelf ook even niet haha, vrijdag was als ik er vanuit ging dat die ene ovutest positief was en ik binnen 48 uur mijn ei zou krijgen.

Ipv dat ik even verder zou denken, dan had ik geweten dat ik die zo/ma vruchtbaar slijm had en de gebruikelijke krampjes die ik altijd heb met de ovulatie.

Uitgaande van de eerste dag met vruchtbaar slijm, zou mijn nod morgen zijn, anders maandag.

Maar inderdaad 2 dagen 'bloeding' gehad..
    1 dag veel bruin met klein beetje bloed, 1 dag roze bloed met slijm.. Nu niks, niet in inlegkruisje, niet met afvegen.

Tempen doe ik niet meer.
    Mijn vriend en ik hebben besloten dat ik niet meer ga tempen of ovuteste ga gebruiken, we gaan klussen gewoon lekker wanneer we zin hebben en laat dan de natuur maar hun werk doen.

Morgen kan ik echter wel even mijn temp opmeten, om te kijken wat hij nu doet.
    ik vind het in ieder geval raar...
    Was er helemaal op ingesteld dat ik mijn ongi, had.. dacht nieuwe cyclus,
    Nu weet ik het even niet meer hoor.

Deel Deze Pagina