Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Hier een gebroken nacht gehad.. Yentle was echt superdruk en ik werd daar de hele tijd wakker van.. En ik moest er heel vaak uit om te plassen. Ik heb dus echt heel slecht geslapen.
    Heb ook een drukke dag vandaag weer; zometeen naar de Praxis, verf halen weer, daarna boodschappen doen en daarna naar een verjaardag.

Ik heb even niet terug gelezen nog, omdat we dus zo weg moeten, maar ik wil iedereen even een fijne dag wensen (geniet van t weer!) en ik lees vanavond ofzo wel weer terug, als jullie niet al te veel kletsen!

*zwaai*

3. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Zo al superlang niet gereageerd, maar jullie kletsen ook zo veel dat het haast niet bij te houden is.
    Eerst ff een berichtje over de stand van zaken hier. Vorige week de uitslag gehad van bloedonderzoek en ik heb de antistoffen niet, dus mag gewoon naar de vk. Voelt wel lekker want misschien is dit iets wat mijn lichaam wel op de normale manier kan. Dus ook maar meteen een afspraak gemaakt en 14 mei heb ik de eerste echo. Die dag ben ik 10 weken. Voor mijn gevoel duurt het nog heel lang maar goed het komt vanzelf.
    Verder inmiddels 2 positiebroeken gekocht, want mijn darmen komen 's avonds bijna door mijn buik heen echt niet normaal.
    De klachten vallen allemaal enigzins mee. Heb wel veel last van krampjes, steekjes, rugpijn en pijn in mijn lies, maar voel me best gezegend dat ik niet misselijk ben en zo.
    Zo dit was weer ff allemaal over mij, ff verder lezen voor de rest.

@ bos, vreemd zo'n arts, je geeft het toch niet voor niets door, veel plezier met shoppen vandaag!

@ de rest, weet niet alles meer, maar iedereen een heel fijn weekend en geniet lekker van het mooie weer!

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Wow dat is een goede aankoop :)

@Sammie: Ik blijf ook duimen voor jou hoor! *duim* Dat je ongi maar weg blijft.

@Bos: Veel plezier op de kinderdagverblijf/boerderij en in de Prenatal!

@Kristel: Vervelend dat je zo vaak wakker hebt gelegen deze nacht. Zal er wss niet op beteren :(
    Jij hebt idd een drukke dag voor de boeg; geniet er van!

@Joma: Wel goed dat je geen last hebt van misselijkheid :) En 14 mei, dat zal er zijn voor je het weet.

Ik denk niet dat ik vandaag veel ga doen. Ik ben ontzettend moe opgestaan, ook al heb ik genoeg geslapen. En kheb weer hoofdpijn. Dat is wat minder, maarja.
    Mss dat we vanavond even langs mijn vriend zijn ouders gaan. Is weer even geleden. We zien wel :) kGa lekker genieten van de rust denk ik :)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Pffff.... ik kom ff klagen... ik heb een jankdag...
    Vriendlief is een vriend van ons helpen in de tuin (is gelukkig weer onderweg naar huis nu)
    maar moest dus vanmorgen alleen in de drukte de boodschappen doen, wat ik al niet grappig vind ivm zware tassen enzo, gelukkig heeft me moeder ze even voor me binnen gezet :D
    kom ik thuis heeft die kl*tekat mijn bloemetjes op tafel omgegooid (alles nat) en heeft de hond een paar bloemen half opgevreten :evil: Grrr... ik kan ook nooit wat leuks op tafel zetten zonder dat die beesten het verpesten... Jankbui nr 1 als gevolg...
    dus ik dacht ga me maar op de was storten voordat ik me nog gekker maak... stoot ik keihard mijn een na kleinste teentje tegen de deurpost.... Jankbui nr 2... Blegh...

en ja hoor als klap op de vuurpijl bel ik net de prenatal en ik moet toch echt even 35 km rijden om 8 euro terug te krijgen.... (als ik het goed heb uitgerekend)
    misschien dat ik mijn ventje zo nog even zover krijg, dan kunnen we meteen nog even bij de babyplanet snuffelen (daar hebben ze ook 20% kassakorting omdat ie tegenover de prenatal zit) misschien wordt ik daar wat vrolijker van....

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal ik ben op me werk dus ik kanniet veel lezen maar ik wilde toch ff gedag zeggen.. helaas me nod is vandaag weer begonnen .. maar dat geeft wel aan dat ik weer met de volgende ronde kan beginnen ;)
    hoe is het met jullie????

*knuf*

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Stephanie: Maar meisje toch, huil maar goed. Beter zo dan het in te houden, dan voel je je nog slechter.
    Wel spijtig dat je heel dat eind maar rijden om 8 euro terug te krijgen, maarja als je ook nog langs de Babyplanet kan. Dat verzacht de pijn wel hé :)

@Nen: Veel succes deze ronde :) Hoe gaat het nu met jullie?

Ik heb echt al heel de dag pijn in mijn onderbuik. Zo'n stekende pijn, maar hij is zo aanwezig dat ik hem niet echt kan vergeten. Kan het niet zo goed uitleggen. Het is ook niet echt aan één kant ofzo.
    Zou dat ei - pijn zijn? Geen idee wat het anders kan zijn. Als dit voorafgaand aan mijn ei is, amaai dan :D Laat het maar een goed ei zijn dan :D

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden!

Heb bijgelezen zonder kladblok, dus weer ff een geheugentest..

@ kim, jij hebt goed je slag geslagen bij de vrouw! Behoorlijk wat kleren zeg! :)

@ bos, wat idioot dat je de verkeerde capsule mee kreeg! Wel superbalen dat het nog niet over is zeg.. Hopelijk ben je er na deze capsules maar vanaf..

@ steph, vervelend dat alles ff tegen zit vandaag. Gooi die frustratie er maar lekker uit hoor meid! Hopelijk zie je nog iets leuks bij de babyplanet! :)

@ sammie, wat was je temp nu vanmorgen? Ook weer hoog? En wanneer ga je testen?? Ik ben niet benieuwd hoor :rolleyes:

@ nhene, balen dat je ongi bent geworden. Maar nu kun je er weer tegenaan! ;)

@ hilli, ik weet niet of het eipijn is. Ik denk dat bijna iedereen dat weer anders ervaart en dat het toch een paar rondes zal duren voordat je zelf begrijpt wat je lichaam elke keer doet.. Maar zou wel mooi zijn als je binnenkort je ei al hebt, dan is je cyclus snel weer op gang na de pil :)

@ emma, lastig dat je zo rustig aan moet doen omdat je anders harde buiken krijgt. Maar kzou maar wel alle rust nemen hoor!

@ all, hier verder alles goed. Heb net de badkamer schoongemaakt en de plantjes geplant in de tuin. Die is nu helemaal klaar :) Ik heb ook op een klein stukje radijsjes gezaaid. Ben benieuwd of die wat gaan doen! Vind radijsjes zoooo lekker :)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden!

Heb bijgelezen zonder kladblok, dus weer ff een geheugentest..

@ kim, jij hebt goed je slag geslagen bij de vrouw! Behoorlijk wat kleren zeg! :)

@ bos, wat idioot dat je de verkeerde capsule mee kreeg! Wel superbalen dat het nog niet over is zeg.. Hopelijk ben je er na deze capsules maar vanaf..

@ steph, vervelend dat alles ff tegen zit vandaag. Gooi die frustratie er maar lekker uit hoor meid! Hopelijk zie je nog iets leuks bij de babyplanet! :)

@ sammie, wat was je temp nu vanmorgen? Ook weer hoog? En wanneer ga je testen?? Ik ben niet benieuwd hoor :rolleyes:

@ nhene, balen dat je ongi bent geworden. Maar nu kun je er weer tegenaan! ;)

@ hilli, ik weet niet of het eipijn is. Ik denk dat bijna iedereen dat weer anders ervaart en dat het toch een paar rondes zal duren voordat je zelf begrijpt wat je lichaam elke keer doet.. Maar zou wel mooi zijn als je binnenkort je ei al hebt, dan is je cyclus snel weer op gang na de pil :)

@ emma, lastig dat je zo rustig aan moet doen omdat je anders harde buiken krijgt. Maar kzou maar wel alle rust nemen hoor!

@ all, hier verder alles goed. Heb net de badkamer schoongemaakt en de plantjes geplant in de tuin. Die is nu helemaal klaar :) Ik heb ook op een klein stukje radijsjes gezaaid. Ben benieuwd of die wat gaan doen! Vind radijsjes zoooo lekker :)

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Solly, dubbel geplaatst... :( Gek hoor, ik had problemen met op de site komen en nu is ie opeens dubbel geplaatst....

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Jij hebt een goed geheugen hoor, Nen :D Mij lukt dat niet :)

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    haha het viel mij ook alles mee ;)

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    WAt is het rustig hier!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga zo maar eens de was inhalen en koken. Zit hier toch tegen mezelf te lullen haha.

LIefs!

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    heyhey,

@Bos, was het leuk bij die open dag?
    Stond op de site trouwens wel dat er een kinderboerderij bijkwam. Wel leuk denk ik :D

@kristel, balen dat je slecht geslapen hebt. Vandaag alles gelukt met de boodschappen?

@Joma, gelukkig is alles goed met je!

@Hilli, klinkt wel als ei pijn. Zijn het steken? dat had ik wel iig.

@Stephanie, je hebt niet echt je dag zo te horen! Nog bij de de babyplanet geweest?

@nen, ik heb toevallig ook radijsjes in de tuin gedaan haha. ben er ook verslaafd aan.

Ik ben alleen vandaag, vriend is 8 uur pas thuis. Heb dus lekker simpel soepje gegeten. Straks gaan we even naar de bios ofzo.
    Jullie plannen voor vanavond?

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo jullie hebben een rustige middag gehad hier..weinig geklets dus lekker weinig terug te lezen

@kristel: slaap jij zo licht dan of schopt die dochter van jou zo hard (of allebei haha)

@stephanie: vervelend zeg die huilbuien...hopenlijk heb je wel een leuke middag gehad en anders lekker vroeg naar bed vanavond dan is het snel morgen en voel je je vast beter

@joma: fijn dat je je wel goed voelt....misselijk zijn is erg vervelend hopenlijk blijft het lekker weg.....

@nenhe: knuffel meid...klote ongi...

@nen: gezellig he in je eentje kletsen haha...jij bent lekker actief vandaag. goed bezig...

@hilli: zou best je ei kunnen zijn...wil je het zeker weten moet je volgende ronde ovulatietesten gaan gebruiken....geeft wat meer duidelijkheid met wat je voelt in je lijf...

zo het dagverblijf was erg leuk en weet niet meer wie het vroeg maar ja ze hadden wel dieren...schaap en lammetjes, konijnen en kippen....ze kregen binnenkort ook nog een geit. verder was het erg mooi vond het allen boven erg klein en beetje onveilig gevoel kreeg ik daar (daar waren de bedjes en was nogal propperig en krap...)

prenatal hebben we ons goed uitgeleefd hoor. willen jullie lijstje zien?
    zitten we in de auto terug naar huis komen we erachter dat we de isofix dingen nog bij de kassa hebben laten staan...hadden ze wel betaald...gelukkig waren we nog niet zo lang onderweg en konden we nog terug rijden....zal ff de bon overtikken want kan het niet uit mijn hoofd hoor wat we allemaal hebben gekocht...

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo hier de waslijst:

- autostoel (maxicosi)
    - speelgoed voor aan de autostoel.
    - boxkleed
    - badsteun
    - box
    - speelgoedzak voor aan de box
    - wipstoel
    - boxmobiel
    - speelgoed (die je in de auto kan hangen)
    - een broek voor mezelf
    - 2 waskussenhoezen
    - hydrofiele luiers (heb er 18 is dat veel of weinig??)
    - badcape
    - matrasbeschermer
    - molton bedzeiltje
    - 2 molton hoeslakens
    - 2 gewone hoeslakens
    - 2 dekentjes
    - slabben
    - klamboe
    - steun voor klamboe
    - 2x isofix (zo heet het toch?)
    - wagen
    - wagenzak
    - het complete kamertje met twee wandrekken
    - een matrasje

en nog cadeaubonnen voor mijn vriendin en een speeltje die je ergens aan kan hangen (in de auto ofzo)

nog een jurkje voor de kleine van mijn andere vriendin want die is jarig volgende week.

dat was het wel geloof ik..

we waren incl korting nog 2850 kwijt :oops:

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    zo je hebt je flink uitgeleefd in de prenatal bos :D
    Kun je alles ook al in het kamertje zetten of moet dar nog wat gebeuren/

Ik wil ook shoppen! :D:D MOrgen zijn ze ook open toch?
    welke maxocois hebben jullie?

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: mijn schoonvader gaat volgende week een muur verven en de verwarmingsbuizen en als het kamertje komt (binnen nu en 8 weken ergens) dan kan alles erin....kan niet wachten om in te ruimen want nu ligt het hele logeerbed vol haha...

wij hebben de maxi cosi black reflaxtion ofzo heet tie geloof ik...

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

het is al lang geleden dat ik wat geschreven heb maar zijn weekend weg geweest en veel gewerkt en nu het langer licht is kan je buiten nog wat doen he!
    maar hier gaat dus alles super sinds 1,5 week niet meer overgegeven en nu van 2 pillen en 1 zetpil naar 1pil (voor de zekerheid)
    verder donderdag de bugaboo besteld en op koninginnedag gaan we kamertje bestellen. zo leuk al die voorpret.

heb het hier niet zo gevolgd maar
    * nog nieuwe zwanger na dees?
    *hoe was de meeting?

Deel Deze Pagina