sammie: chips meid...hopenlijk volgende maand nog zo'n super ei...word je dan weer gecontroleerd op alle waardes?
wat is het hier rustig vanavond waar zijn Debby en Kristel?? die heb ik het hele weekend nog niet gezien...
weet niet waar iedereen zit maar het is zeker erg rustig...ik ga het vanavond ook niet laat maken want ben op gestaan met hoofdpijn..vanmiddag was het wat minder maar het begint weer heftiger te worden... @stephanie: jij bijna pretecho he...leuk leuk leuk...2d, 3d of 4d ??
@ Bos: duurt nog wel ff hoor 29 mei hihi... waarschijnlijk wordt het 3D hoop dat hij/zij dan niet net als de vorige keer met het hoofdje tegen de placenta aanligt.... 4D is toch een combi van 2 en 3D??? balen van je hoofdpijn... idd lekker op tijd naar bed en hopen dat het morgen over is op je vrije dag ... hele korte week voor jou.. of moet je vrijdag gewoon werken?
nou vier weken zijn zo voorbij joh.. volgens mij is 4d gewoon nog luxer dan 3d...legt ook de bewegingen vast ofzo volgens mij ik ben vrij deze week...ga morgen naar portugal
De 2Decho is voor medische doeleinde een uitermate geschikte manier om je kindje goed in de gaten te houden, en alles mooi op te meten en uit te rekenen, maar dankzij de hedendaagse techniek zijn we in staat om in heel korte tijd een hele reeks van deze foto's tegelijk te maken. Als we dan een heleboel van deze foto's maken, en steeds van net een beetje andere hoogte, kan onze computer uitrekenen hoe de contouren van je babytje in de diepte lopen. Dit noemen we een 3D echo. Maar het kan nog mooier. als we namelijk een heleboel van deze 3D echo foto's achteelkaar plakken, kan je ook de bewegingen van je babytje volgen! Je krijgt dus een film van wat jouw babytje aan het doen is in je buik! Dit noemen we en 4D echo.
Ow ja das waar hahaha die zwangerschapsdementie ook... zal eens kijken op de site van babyview of ze dat uberhaupt hebben daar want volgens mij heb ik in hun folder gelezen dat 4d een combi is van 2 en 3d... Alle koffers al gepakt?? ben echt jaloers hoor... bij mij gaat de wekker morgen weer om 7 uur en ben ik rond dezelfde tijd sávonds pas weer thuis van mijn werk... blegh...
Ohw sam meissie toch wat balen zeg!! Is het ongi-bloedverlies of een klein beetje? Ik snap best dat je je nu k*t voelt! *dikke knuffel!*
Ik ga de laptop maar afsluiten. Ff gooise meiden in de bijstand afkijken, hondje uitlaten en naar bed. Moet morgen werken van 8 tot 14:30 en ik zag vandaag op internet dat de uitslagen van mijn afgelopen moduul bekend zijn, maar die hangen in school dus daar ga ik ff langs na mijn werk.. *duimt dat het in ieder geval positief is..* Slaap lekker alvast dames! Tot morgen
Hey meiden, sorry, ik heb niet terug gelezen, voel me echt brak De vk is vandaag nog langs geweest omdat ik allerlei klachten had waarover ik had gebeld en ze dacht aan zwangerschapsvergiftiging... Ik heb namelijk al 3 dagen een strak gevoel in mn buik, hoofdpijn, duizelig, benauwd en heel erg duf en ik maakte me toch wel zorgen.. Gelukkig is het geen zwangerschapsvergiftiging, maar wat het dan wel is, who knows. Hopelijk is het iig snel over! We zijn er nu ook uit over t geboortekaartje, ik heb er zelf een ontworpen We vinden namelijk allebei de kaartjes die tegenwoordig via de drukker of internet te krijgen zijn echt 10x niks. Ideaal dus dat ik een beetje verstand van Photoshop heb Ik ben iig heel erg trots op ons kaartje! Dat was even heel erg ego, sorry daarvoor! Ik hoop dat ik me morgen weer beter voel en dan weer kan reageren op iedereen Hopelijk gaat t goed met jullie allemaal!
@ kristel: Balen zeg dat je je zo brak voelt, hoop dat het niks ernstigs is en je je over een paar dagen weer helemaal top voelt... leuk dat je zo crea bea bent geweest voor het geboortekaartje ik zou het niet kunnen ik ben er ook vandoor, heb last van mijn keel en ben moe dus ga lekker naar bed... slaap lekker allemaal @ Bos: Fijne vakantie meid, geniet ervan... Doei doei
@Veel plezier in Portugal! Geniet er maar lekker van! Moet je easyfix alleen kopen als er geen isofix in je auto zit? Ja toch hé? Of ben ik verkeerd. Zit isofix niet standaard in nieuwe wagens? @Nen: *Duim* voor positieve uitslag! @Sammie: Wat spijtig Verlies je veel bloed? @Kristel: Wat leuk dat jullie het kaartje zelf maken! Is toch altijd net iets specialer. Hier is het de gewoonte om suikerbonen mee te geven als bedankje bij de geboorte, in plaats van beschuit met muisjes. Die zou ik wel zelf willen maken. Wel vervelend dat je nog steeds niet weet wat er nu aan de hand is. Blijf maar onderzoeken vragen hé, tot je je beter voelt of tot ze weten wat er is Feestje vandaag was leuk. We hebben gebbqed. Hadden wel regen, maar er stonden grote tenten met van die verwarmingdingen op gas Daarna zijn we nog even naar mijn schoonouders geweest, cours gaan kijken.
Whihihihi!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben de 1e zie ik.... wow wat super zeg!!!!!!! Ben hartstikke blij voor jullie!!!!! Echt geweldig!!!!! Geniet ervan!!!!! Vind je 't ook eng deze keer? Of ben je nog helemaal overdonderd? @Kristel, das ff schrikken zeg! Gelukkig is 't geen zwangerschapsvergiftiging en hopelijk voel je je snel weer beter! @Nen, duim voor je! @Bos, heel veel plezier in Portugal! Geniet ervan!!! Zou hier gisteravond nog komen maar zijn spontaan naar de bios geweest, haha. Moesten er echt tegenaan rijden om de film van 8 uur te halen. Naja was gezellig daarna lekker ons bed in gedoken. Zal zo maar weer naar m'n gezin. Fijne dag allemaal!
@ suus Gefeliciteerd meid!!! Wat cool voor jullie!!! Geniet ervan en geniet van dit hele speciale moment!!! Hoeveel dagen was je overtijd?