Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik was 16 toen ik voor het eerst zwanger raakte. nu zoveel jaar verder helaas nog steeds geen baby'tje. Na een korte rust pauze gehad te hebben gaan we er weer helemaal voor.

Ik heb net voor de 2e keer veel te vroeg getest. Negatief natuurlijk, echt stom. maar ik kan gewoon niet wachten. Ik voel me echt heel anders, zwaar gevoel in mijn onderbuik en veel misselijk.
    wie weet deze maand raak!

Ik ga voor iedereen duimen. Dat we allemaal in 2008/2009 ons kindje in ons armen mogen houden. Amen!

Liefs mara

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh mara, dat is verschrikkelijk, al 10 jaar verder!
    Ik hoop het zo voor je dat je zwanger mag zijn deze maand, het is je zo gegund! Ik vind al vreselijk en ondraagelijk dat ik mijn kindje niet mocht houden, maar voor jullie moet het nog veel erger zijn!

Heb je testenw aar je eerder mee kan testen, dan weet je eerder of je zwanger bent en hoef je niet zo lang meer te wachten dan bij een gewone zwangerschapstest@

Heel veel succes meid, dat deze week heel snel mag gaan!

Ik duim voor je, en ga met je mee! In 2008/2009 mogen we hopelijk allemaal een heel lief klein, gezond beebje in onze armen houden!

Liefs Sterretje08

3. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    heey meiden ik kom er ook gezellig bij!

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoi dames, mag ik er ook bij?
    Ik ben 23 jaar, morgen neem ik mijn laatste pil ;) Daarna weg pil :)

@ Mara, tjee...... jij hebt het wel zwaar zeg... zoveel miskramen. Sterkte zeg!

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    iedereen is welkom.....en bent zo oud als je je voelt!

ik weet niet of dat ik mijn ei heb gehad ff zegt van wel maar dan heb ik wel ineens een hele korte cyclus....of mijn lf is lang.....nou ik moet maar af wachten het kan ook zijn dat 5 juni mijn ei komt en ff mijn streep verzet...

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Iemand hier? Tis zo stil...

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Diepvrieskip is in the house ;)

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    aah gelukkig toch nog iemand, het is overal zo stil waar ik altijd mee klets... Iedereen is nog aan t genieten van het lekkere weer zeker?

Hoe voel je je, heb je het idee dat je je anders voelt, of nog geen idee van?

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ben er ook nog hoor ;)

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja over het algemeen is het altijd rustiger in de weekenden :)

Maar ehm, ja ik heb echt het gevoel dat ik weer zwanger ben.. Gister steken in mn liezen en baarmoeder, vanochtend weer. En sinds vanmiddag heel erg het gevoel alsof ik ongi moet worden nu > Krampen in baarmoeder...

Had precies hetzelfde de afgelopen 2x, alleen toen was t wat later, 6/7 dagen na ei.. zit nu op 5 dagen na ei..

Maargoed, meer dan afwachten kan ik niet, jammergenoeg.. En ALS het weer zover is dan is het nog maar de vraag of het blijft zitten.. Dus zo heel blij zal ik er niet meteen mee zijn denk ik.. Bang voor de klap die dan misschien wel weer komen gaat ;)

Hoe gaat t met jou? Al een eisprong ontdekt of nog niet?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Kijk nog meer mensen gezellig!

Leuk weekend gehad meiden?

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    hier druk met studie geweest helaas. Morgen al super vroeg op omdat de kl*te bussen niet rijden.

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh das waar, dat is heel erg balen voor mensen die met het openbaar vervoer moeten. Misschien een troost, ik moet ook vroeg op..

Hier lekker vandaag niet veel gedaan, ff lekker een ijsje bij de haven wezen eten, heb zo'n trek in ijs de laatste dagen, als ik niet beter zou weten zou ik zeggen, dat ik zwanger ben, ben ook zo opvliegend sinds vrijdag :( Lekker vaag...

Zie trouwens dat mijn banner zegt ei dag! Miscshien ligt het toch daar aan dan :rolleyes:

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh meis, ik hoop het zo voor je, natuurlijk zal je niet gelijk een gat in de lucht springen, maar je zult wel blij zijn hoor@
    Ondanks je angst!

Maar je symptomen zeggen wel veel., denk dat het best kan hoor nu dag 5 ipv dag 6of 7!

Ik ga heel erg hard voor je duimen!

Wannee wil je gaan testen, op je nod, of toch stiekem eerder, of misschien zelfs wat alnger wachten/. Spannend joh!

Hier een beetje een vaag gevoel, het bloeden is sinds vanmorgen over, dus dat is heel fijn!
    Gister een ovu test gedaan, die was een lichte streep dsi eigenlijk negatief, maar dacht misschien toch nog zo van hcg, wat eventueel nog ion me lichaam zit/.

Vandaag was tie alleen wel helemaal positef, dus weet nu niet zo goed of het echt mijn ei is, of toch nog van de vorige zwangerschap...

Moeilijk, het zou wel geweldig zijn asl het wel mijn ei was , dan is het allemaal heel mooi op schema! :D

Wat denk jij?

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik vlak voor of op mn NOD ga testen. Als het weer fout gaat (al is dat op mn NOD of vlak ervoor) dan wil ik dat wel graag weten.. Dan kan ik namelijk naar de dokter en gaan ze t verder uitzoeken.. Vorige keren was t na mn NOD fout gegaan, dus in principe maakt t dan niet zoveel uit of je voor of na test ;) ALS dit nu allemaal van een innesteling is dan hoop ik echt heeeeel hard dat t een goed teken is dat t eerder is dan de vorige keren :-D

Wat betreft jouw ovulatietesten (waarom moet ik dat woord altijd 5x opnieuw typen voordat t goed geschreven is?!), als ie gister licht was en vandaag positief, dan komt dat hoogstwaarschijnlijk door je eisprong! Als het door hcg zou komen dan zou ie gister ook dik positief geweest moeten zijn :)
    Dus je mag wel aannemen dat je eisprong eraan komt! Echt goed :-D Wat dat betreft ben ik ook blij met mn lichaam hoor, steeds na de vmk's heeft mn lichaam de cyclus meteen weer goed opgepakt.

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja dat zou geweldig zijn, natuurlijk maakt het niet meer uit dan of je voor je nod test, je wilt het anders toch weten als het fout gaat,waar we natuurlijk niet van uit gaan!
    Ik duim voor je, zou echt super mocht je alweer zwanger zijn!

Nou ik ben nu wel overtuigd dnek ik, dat het toch echt me ei is die er aan komt, dat zou zo geweldig zijn, mijn lichaam doet zijn werk dus toch nog!

17. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoiii

Ik ben gister eindelijk ongesteld geworden! Op naar een nieuwe ronde, met nieuwe kansen.....

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    He suhe, wat goed meid, nu kun je tenminste door naar een nieuwe kans! Hopelijk Word deze eens lekker kort, daar gaan we voor! Ga je proberen je ei te vinden deze maand? Of wacht je eerst je afspraak af?

19. Niet meer actief

Hey Suhe,

Balen hoor. Ik zal voor je duimen voor volgende maand. Had je ook het gevoel dat het niet raak was? of juist van wel?

liefs mara

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen....

Suhe nu kan je door na de volgende ronde en nu maar hopen dat het eitje lekker vroeg komt...

hier alles verder goed!

Deel Deze Pagina