@Sterretje: vruchtbaar slijm is doorzichtig en zeer rekbaar. Gewoon als eiwit, van die slierten zeg maar (kan je dervan trekken) Of juist heel waterig. Kan je in elke fase van je cyclus krijgen helaas, maar meestal toch wel rond je vruchtbare periode. Lang wachten nog Puzzcat! Heb je geen internetbankieren dan? (las ergens dat je het via een afschrift moest doen?) Ik heb een soort zuurbranden in mn buik. Niet bij mn maag, maar rond mn navel zeg maar. Voelt echt heel koud aan, heel naar. En had net een tijdje steken echt in mn liezen, maar dat kan ook tussen mn oren zitten Ik kan vanaf morgen (10 dagen na mn ei) tot volgende week zaterdag (18 dagen na mn ei) ongesteld worden met een normale lutale fase. Spannend dus vanaf morgen! Hoop stiekum dat mn temp morgen ineens boven de 37 graden zit. Of in ieder geval boven de 36,8 want dat is mn hoogste temp tot nu toe. Onzekerheid is echt killing!
hahaha nou hier inderdaad ook zo pittige tante als ze iets wilt is het die die... en als iets niet mag dan zzeg ik nee mag niet.. en boos dat ze dan word... haha dan gaat ze rondjes rollen over de grond heel boos en huilen en laat ik haar even gaan dan komt ze later naar me toe en doet ze haar armpjes omhoog om te knufelen haha vind wel erg leuk een dame met pit moet tegenwoordig in deze wereld zeg haha maar wie heeft er hier verder msn of hyves of iets? en wil gezelig dat delen met mij stuur het anders in een pb anders kan iedereen het zo zien en wat gaan jullie allemaal doen meiden het weekend? nog iets leuks?
@puzzcat ik ga heel hard voor je duimen! na zo lange tijd bezig zijn word het toch eens tijd? maar hoe komt het dat je al zolang bezig bent ben je er wel voor onder behandeling of wil je dat niet of iets? weet niet of je het al keer gezegd heb maar toch...
goedemorgen allemaal. @senna: hi @natassie: ga niets leuks doen dit weekend. Moet studeren en flink ook helaas m'n msn e.d. staat in m'n profiel
Goeiemorgen Vriend wilde dat ik vandaag weer een test deed... Gister was ie dus lichter dan de dag ervoor, maar vandaag lijkt ie duidelijker We snappen er geen ruk van! Blijkbaar is er dus toch iets gaande daar beneden in mn buik, maar of het er nog echt zit of niet, dat weten we dus niet Ik voel me wel nog steeds zwanger, alleen toch anders dan de vorige 2x... Maargoed, we weten het zelf ook; meer dan afwachten kunnen we niet doen! Ik moet maandag zowiezo naar de huisarts en als we dan nog steeds geen duidelijkheid hebben hoe het nu precies zit, dan vraag ik gewoon om een bloedtest Hoe gaat het met de rest hier?
heey kristel misschien wel een goed teken dat je je eigen anders voelt dan de vorige keer.. vorige keer is het natuurliijk fout gegeaan nu zit het dan misschien wel goed.. ik ga duimen voor je! vind wel knap dat jullie voelen of je zwnager bent of niet haha heb ikd us nog nooit gehad.. komt misschiend at ik perfecte zwangerschap heb gehad en die andere die fout is gegeaan ook in ieder geval ik ga nu eventjes spulletjes kopen nog die mee moeten op vakantie de 17e heb er onwijs veel zin in heerlijk.. er lekker tussenuiit verwend worden wat wil ik nog meer.. en hopen op een turske babay dan die word of daar gemaakt of is dan al hoop ik in mijn buik haha ligt er maar net aan wat me cyclus gaat doen XxXxXx allemaal en alexia heb je toegevoegd @ senna welkom en je bent gek als je het allemaal door gaat lezen meis hihi
Ik zie het ook zo voor me he Beetje van die reclame in die supermarkt dat die moeder dat doet En die armpjes omhoog herken ik, dat doet mn nichtje sinds kort ook, echt superschattig Ze zat laatst op schoot naar mn man te kijken. Die had een stukje pizza in zn handen. Ineens wijst ze naar de pizza en daarna naar zichzelf en zegt UH! Echt zo van ikke wil! Haha ik kwam niet meer bij Zo fout, maar zo grappig Prachtig op zo'n leeftijd
@Kristel: kan je niet gewoon een digitest doen dan? Of zou je daar nog te weinig hcg voor hebben? @Senna: Welkom @Sterretje: wat deed je temp vanmorgen? Mijn temp is vandaag het hoogst van mn hele cyclus Weliswaar maar 0,1 graad hoger, maar het is toch hoger Hij was 36,9. Hoop dat het iets goeds betekend
@Dreamer: Ik heb gisteren een digitest gedaan, maar die gaf negatief aan... Zowiezo heeft ie 2x zoveel hcg nodig als de meeste andere testen, dus wat dat betreft doe ik zondag ofzo pas weer een digitest als ik nog steeds onduidelijkheid heb. En als t nog steeds onduidelijk is dan, dan vraag ik aan de huisarts maandag om een bloedtest... Ik denk dat hij het ook wel belangrijk zal vinden om te weten of ik nog zwanger ben of niet.. Dat is gewoon hetgene waar mijn vriend en ik ons 'zorgen' om maken.. Ik ben zwanger, of ik ben heel even zwanger geweest.. We willen gewoon weten hoe het nu zit!
@Alexia: ik zat me al de hele tijd af te vragen waar ik jouw naam icm je avatar en trouwdatum van herkende .. maar jij zit op eenzelfde trouwforum als mij @Kristel: ja de digitale hebben idd meer hcg nodig dan de andere. Of het 2x zoveel is weet ik niet, want hij test soms nog eerder positief dan gewone testen, maar iig meer dan de sensitesten. Kan je niet vandaag al een bloedtest laten doen dan? Lastig hoor die onzekerheid!
@dreamer83 Ik heb geen internet bankieren,ik vind het leuker om het opteschrijven en op die kleine busje te doen hihi Voelt zo volwassen! @natasssie Nou meid,we zijn al zon lange tijd bezig omdat ik zon klojo heb van een gyn,ik moest vanaf het begin bij een gyn lopen want ik heb de ziekte van crohn... Maar werd maar niet zwanger,na een jaar zegt die vent we doen een bloedonderzoekje voor progesteron (Of je dan een eisprong hebt) Nou ik voel mijn eisprong al sinds het ontpillen maar blijkt dat ik geen hormoon aanmaak! Dus we zijn nu (ppfftt) met de 2de ronde bezig met clomid... @sterretje08 Dat met je slijm,als het doorzichtig is en je kan er draden van trekken betekend het dat je vruchtbare periode aan breekt Maar als die slijm soort melk/yoghurt achtig word dan heb je je eisprong al gehad En als die slijm bij je nod,wit en doorzichtig natiig word (meer dan die eerste) dan (zeggen ze,weet er niks van want heb het nog nooit gehad) dat je kans hebt dat je zwanger bent En wat lief dat je zo meeleeft! En de rest ook! Wie mijn msn wil,pak het maar hihi!
hoi dames, ff sne een berichtje van mij tussen door op mijn werk... Hoe is het met iedereen? Fijn dat je test weer duidelijker is Kristel, is een goed teken toch! Spannend dreamer, je ongi kna komen of uitblijven de aankomende dagen, heel spannend, ik duim voor geen ongi maar een roze test! Hier ook weer goed nieuws, temp was 36,8! Dus weer een stuk hoger, denk dat het de goede kant op gaat! Ben er einde van de middag nog ff voor we vertrekken, tot straks!
@Puzz: Ik heb eigenlijk nog nooit slijm ofzo bekeken, maar ik heb wel, nu voor de 3e keer, dat t voelt alsof er een kraan openstaat beneden + het is wit... Dus misschien zegt t wel wat erover! Ik heb er zelf eigenlijk nooit zo opgelet, maar ik weet wel van de vorige 2x dat ik zwanger was dat ik heel veel slijm had! (Nu weer overigens) @Dreamer: Ik hoop dat je temperatuur hoog blijft, of hoger wordt nog en dat t idd een goed teken is! Heb net toch maar weer een digitale gedaan Maar zegt nog steeds niet zwanger... MAAR, het streepje daarop is ook donkerder dan gister! Ze zeggen wel dat je niet naar de streepjes mag kijken van die, maar de vorige keren had ik (toen ik te vroeg testte) ook streepjes die steeds duidelijker werden, totdat ie op een dag 'zwanger' aan gaf... Wat denken jullie?
Goeiemogen lady's! Wat duurt wachten toch lang! Ik ben wel kontinu misselijk en mn buik is opgezet. Maar daarin tegen zijn mn boobs weer niet zo gevoelig... @ Kristel, leuk je hier weer te spreken haha Vind het moeilijk te bepalen vanaf hier. Ik zou met alle plezier willen zeggen, dan ben je zwanger! Maar weetje, ik bezn zo bang dat je als het niet zo is weer vreselijk teleurgesteld bent.. Ik hoop écht dat je dokter je maandag meer zekerheid kan geven! Wanneer was je NOD?
Ik heb iets vreemds...Heb steeds een kriebel in mijn blaas... Ik moet heel snel plassen enzo... Omg vaag niet?