Haha ja die hondenkots is ook niet wat nee Maar daar kunnen katten ook wat van! Die van mij kotst elke dag wel een keer, raar beest dat ze is Ja ik wil vanaaf idd weer klussen, maar of ik manlief zo ver kan krijgen... Hij vind de prestatiedruk niet leuk. *zucht* mannen...
Misschien toch een kleine kans dat het dan toch gewoon innestelingsbloed geweest is, en je misschien toch zwanger bent? je moet er maar niet van uit gaan, maar soms hoor je zoiets wel eens natuurlijk Zou als ik jou was morgen ff voor de zekerheid tempen om te kijken wat je temp doet!
Dus geen echte pauze dus Panda Als je toch denkt dat het geen echte ongi was, dan doe je toch gewoon een testje om het zeker te weten
Doe je best, het lukt je vast wel! misschien anders niet vertellen dat er geklust moet! worden Houd het gewoon op dat je er gewoon zin in hebt, niet omdat je tijdens je vruchtbare dagen zit! Hier helpt wat extra druk juist wel Anders was hij denk ik gewoon gaan slapen met het excuus morgen weer een dag, maar ook hij wilt heel graag een kindje, dus kreeg ik hem wel zover dat hij wel wilde omdat het voor het kindje was! Succes ermee, het lukt je vast!
@Sterretje: haha, gelukkig, ik ben dus niet de enige :-D Ik zal nooit doen alsof, daar hou ik zelf niet van, maar ik geef het dan gewoon aan dat het genoeg geweest is voor mij En dat vind ie dan best... Het is alleen een beetje krom :-D Echt op zo'n manier van: Man, schiet eens op! Ik wil slapen! Of iets in die richting Bij ons is het ook zo dat mn vriend in de gaten houdt of mn testen positief zijn of niet. Ze liggen op de badkamer dus hij checkt ook elke dag even. Zodra hij weet dat ze positief zijn dan zegt ie het meteen : We gaan klussen vanavond! Dus daar ben ik wel blij om dat ie er ook zo mee bezig is :-D Ik had trouwens gister al een positieve ovutest @Dreamer: Hmmz, ik wist niet dat dat gevoel kwam doordat ie dan juist hoog staat... Ik zou echt denken laag Maarja, daar heb ik dus de ballen verstand van :-D Maar het deed echt heel erg pijn, ik voelde het door mn hele onderbuik... Normaal rond me ei heb ik dat niet zo erg... @Meisje: Nu al ovenfrieten maken? Oh nee, daar moet ik nu echt niet aan denken Moet wel zeggen dat ik net 1,5 uur wakker ben Ik ga zo maar eerst eens een hele grote beker thee wegwerken en dan broodjes gezond maken :-D
Ja ik wil nog even wachten met testen.. Eerst morgen even kijken wat de temp doet. Geen echte pauze nee, vriendlief heeft gisteren verteld wat de echte reden is dat hij een pauze wilt.. Ook hij kan de druk van verplicht klussen niet zo goed hebben. En dan daarna elke keer weer de teleurstelling dat ik weer niet zwanger ben. Het vergt veel energie van hem zegtie toch wel erg lief hoor. We hebben besloten het gewoon rustig aan te gaan doen.
Haha ik niet hoor.. Moet nog steeds op het eten letten.. Hoewel ik niks afval zolang ik last heb van extreme obstipatie.. Gaan we toch verder met gezond eten.
Obstipatie? Pfff... dat is echt zo erg he... Ik heb zelf darmklachten vanaf mn 14e al en soms ook echt heel erg obstipatie... Daar krijg je zo'n buikpijn van! Ik althans. Ik heb er dan ook medicijnen voor. Elke dag een kiwi eten kan helpen, zitten veel vezels in die goed zijn voor je darmen. Dus als je kiwi's lekker vindt zou ik dat eens proberen Geen bananen eten iig als je er last van hebt! Daar wordt het alleen maar erger van.. En voor extreme maatregelen (als het zoals bij mij langer dan een week niet lukt) koop van Zonnatura Kruidenthee voor een goede stoelgang; zo heet die thee of van A. Vogel korrels voor de stoelgang. Als je daar een dag mee 'gewerkt' hebt dan loop je de volgende dag leeg Het is extreem, maar soms moet het er nu eenmaal echt uit!
ik was boston public gaan kijken Maar nog geen ovenfrietjes gemaakt.. Denk dat ik maar wat bamisoep ga maken, heb geen trek meer in friet
haha, je lijkt op mij :-D Het ene moment doe ik een moord daarvoor, en dan even later heb ik er geen zin meer in en wil ik wat anders hebben Pff, ben ondertussen in Photoshop bezig, maar sommige dingen willen niet lukken... Heel frustrerend!
Yep obstipatie, ik heb het altijd voor ik ongi moet worden.. Op het moment dat ik ongi ben kan alles eruit haha .. Dit keer was het echter niet zo.. Is alleen nog maar erger geworden.. Al moet ik zeggen... vandaag gaat redelijk
ik heb de laatste tijd dat ik mn boodschappenmandje vul megt van alles en uiteindelijk niks daarvan eet omdat ik toch trek heb in iets anders, maar dan is de winkel dicht Ik heb de laatste tijd een ei-verslaving, uitsmijter, of gewoon, heerlijk. Maar ik mag nu niet meer een beetje rauw of wel? En stokbroodjes uit de oven met knoflook, heerlijk! Giet t bij jullie ook zo? Wilde even met de hond weg maar ik wacht maar even
wat ben je trouwens aan t maken in photoshop? Obstipatie en t omgekeerde wisselen elkaar af. Laatste paar dagen zit ik gewoon een half uur, eerst 20 minuten kramp en t wil niet en daarna floept t er zo uit want dan wordt t dunner (maar niet heel dun)
dag allemaal het is een golden retriever. we hebben er 1, het is allemaal dezelfde hond op de fotos. Hij heet: Mac. hihi. pfff ik hoor jullie allemaal al over babykamertjes die klaar zijn, namen bedacht enzv.... dat gaat mij allemaal te snel. dat zien we vanzelf wel als we zwanger zijn. als ik dat nu allemaal al ga doen, loop ik te hard van stapel en ben ik er veel te veel mee bezig. maar goed. ik moet naar mn werk toe, nog ff de laatste paar paginas lezen. en dan vanavond op mn werk als het rustig is ff. xxx
Dames ik ben er vandoor.. hoewel we vanmorgen al naar een verjaardag zouden gaan, gaan we nu maar. Groetjes en misschien tot vanaaf