Kristel, Ga vanmiddag bij kruidvat testen halen, maar kan het dat je gewoon bruinverlies hebt en toch zwanger bent? En weet jij toevallig hoe lang dat kan duren?
En dan morgen testen denk ik? Spannend Ben echt benieuwd! Bruin bloed is oud bloed, dus het kan terwijl je gewoon lekker zwanger bent Hoe lang het duurt dat ligt eraan, de een heeft t maar even een dag en een ander heeft t een paar dagen waardoor het op een ongi lijkt en weer een ander heeft t elke maand... Ik heb het zelf nooit gehad iig.. (ga je misschien vanmiddag al stiekem testen? )
*inbraak* suus en suusvriend: GEFELICITEERD!!!! geniet er lekker van en ik ben echt superblij voor jullie!! grtz suus *uitbraak*
ja hoofdpijn is over en spullen zijn gepakt...nou ja liggen nog naast de koffer haha..vriendlief zoekt even op wat hij mee wil nemen en dan gooi ik alles in de koffer en gaan we nog ff bij mijn schoonouders een broodje eten.. sammie: hopenlijk is je test morgen positief...oud bloed (bruin dus) kan heel goed als je zwanger bent.... juffie: hopenlijk blijft je misselijkheid weg emma: succes met je regeldagje en veel fun bij de prenatal... ga de computer uit zetten (want batterij is toch bijna leeg en heb geen zin om hem aan de stroom te hangen) tot volgende week dames....
@ sammie wat spannend zeg. Je moet gewoon vanmiddag testen en hier met een dikke posi test voorbij komen!
goeiemorgen @sammie het kan zijn dat het wat oud bloed is of innestelingsbloeding en dat dat er nu nog uit kotm zijn er meer geweest die dat hadden maar het meot geen helder rood bloed zijn, ik duim echt voor je dat je vandaag of morgen posi test @kristel beterschap en super leuk dat je het kaartje zelf ontworpen hebt @suus whohooeee wat een goed nieuws ben echt blij voor je mocht wel weer eens he iemand die zich bij de zwanere kwam voegen @debby zo lekker bezig geweest dus @ryanne ja zijn idd goed geslaagd maar geen last gehad van fietsers waren geloof i kwel wat hekken ergens op aan het zetten maar geen wielrenner gezien toch thuis bevallen zie ik wat heeft je over de streep getrokken ?? hoe was het in de eifel? beetje goed weer gehad @emma gelukkig zijn de harde buiken minder ik zit er aan te denken om vandaag lekker te gaan zwemmen en even wat oefeningen te doen voor mijn rug, denk dat die kleine dat wel heerlijk vidn want in bad is die ook helemaal aan eht draaien gister voelde ik opeens iets op mijn been druppelen dus ik dnek huh.. ben ik aan het kwijelen ofzow haha.. maar bleek dat het uit mijn tepel kwam :s was echt vreemd en vanochtend weer. zijn zich dus echt aan het voorbereiden gister zijn we trouwens nog lekker even wezen wandelen in kanne en ff een ijsje gegeten. ik heb gister ook nog gekeken om na het geregistreerd partnerschap iets leuks te gaan doen, nu gaan we na de "ceremonie"klinkt zo offiecieel he.. brunchen met beide ouders heb contact gehad met een eettent en die gaan van alles wat klaar maken dus harstikke leuk en daarna gaan we waarschijnlijk naar fantasialand met z'n tweetjes we hadden eht er nog over of we misshcien iets moesten doen.. ringen of iets dergelijks.. maar dan geen trouw ringen maar ja iets anders maar we weten eht nog niet
@ Kim: Klinkt goed allemaal hoor! Ze zijn zich indd al behoorlijk aan het voorbereiden zeg, ik zou voor de zekerheid wat zoogcompressen in je tas doen voordat t erger wordt. Kan me voorstellen als je op de opvang al die babytjes ziet dat je het helemaal krijgt.
@Bos: Heel veel plezier! @Sam: ben je al gauw naar de kruidvat toe? @Kim: Wat leuk om er toch nog op die manier zoiets byzonders van te maken Wat gaan ze klaarmaken voor jullie eigenlijk? Of weet je dat nog niet? En ringen zijn toch hartstikke leuk om te doen al? Dan kan je t misschien zien als een soort van verlovingsringen maar dan net wat officieler. Jullie zijn toch nog van plan om te gaan trouwen, toch? @All: Ik heb een voorbeeld van het kaartje in mn album gezet. (in t album Algemeen) De voorkant wordt trouwens wel anders hoor! Ik heb nu even een buikfoto gebruikt voor het idee, maar straks komt er een mooie foto van Yentle op Het is misschien ook niet duidelijk omdat t klein is, maar er zit een structuur in de achtergrond (in t roze).
Ik heb nog steeds geen kaartje... Ik vind t zo enorm moeilijk! Ook omdat ik graag Daan zijn mening wil horen maar die vind t allemaal niet zo interresant en heeft ook niet echt tijd om samen met mij t internet af te struinen of naar de drukker te gaan een aantal boeken op te halen. Maar misschien neem ik as vrijdag samen met mijn zus een aantal boeken mee. Misschien is het dan wat werkelijker voor Daan.
@debby ja haha, dat zou best kunnen als die kleintjes op me schoot ligen dat ze spontaan beginnen te lopen haha. frank zei al.. als straks die kleine huilt beginnen ze spontaan mel te spuiten hihi hoop het toch niet @kristel ja zo dachten wij ook en ja we willen idd ooit gaan trouwen maar over een paar jaar omdat we er gewoon voor moeten sparen en er iets geweldigs van maken en dan die kleine in hetzelfde pak als papa lijkt me helemaal super ze gingen allerlei pralinni's maken met zalm, seranoham, tonijn en stokbroodjes met allerlei lekkere dingen erop maar moet er rekening mee houden dat ik weer niet alles mag maar af en toe een hapje maakt niet zo veel uit natuurlijk, ik krijg vandaag een mailtje met alle dingen die hij zou smaen stellen heb tegenhem gezegd maak er maar wat leuks van en hij zou door de kaart gaan spitten dus ben benieuwd aankomend weekend gaan we trouwens weer naar arnhem mijn nicht is jarig dan, vorig jaar waren we met koninginedag in arnhem was heel gezellig en mooi vuurwerk zeg, dit jaar lekker in maastricht vuurwerk kijken wat zijn jullie plannen voor queenday??
@kristel leuk kaartje hoor @debby ken het hihi ik heb nu een hele hoop boeken van ryanne geleend en heb er van de week een paar keer wat tijd in gestoken en wat kaartjes eruit gepikt maar frank en ik hebben gelukkig dezelfde smaak en heb er nu 3 en hij vind ze ook alledrie heel mooi dus dat is wel handig, dnek dat het voor een man toch iets te veel keuze is dus ik kies er gewoon wat uit en dan kunnen we daar over praten de teksten heb ik ook al klaar voor op het kaartje maar dat blijft ook nog geheim had het kaartje op internet met alles erop en eraan gedaan zag er zo leuk uit om de naam van de kleine zo te zien kan niet wachten om het van de daken te schreeuwen hebben jullie dat trowuens ook dat je bang bent dat er iemand dezelfde naam heeft als jij zelf?? ik wel en dat zou ik wel jammer vinden, maar we houden hem toch daar niet van
@ kim leuk om er zo'n hele dag van te maken. Wij hebben ook (vriendschaps) ringen. Hij past me nu alleen niet meer maar zal na de zomer wel weer goedkomen. Hebben best lekker weer gehad. Wat tourtjes gemaakt en wat geluierd. Altijd lekker een weekendje weg. Waar gaan jullie brunchen? @ Queensday ik ga mn schoonzusje helpen bij de spelletjes op de voetbalclub. Verder eigenlijk geen plannen. @ debby ikzelf heb op internet de leuke kaartjes doorgemaild en daarna boeken gehaald bij de drukker zodat we ze in het echt konden bekijken. Ik heb op een lijstje alle nummers gezet van kaartjes die ik wel leuk vondt en dat heeft mijn vriend apart van mij ook gedaa. We hadden drie kaartjes hetzelfde en hiervan hebben we er een gekozen om een drukproef te laten maken.
@Debby: Het is ook hartstikke moeilijk om een kaartje uit te zoeken. Wij hebben dan wel de tijd gehad om samen te kijken, maar we vinden 99% van de kaartjes gewoon veel te druk of weer veel te simpel. We hebben 2 leuke kaartjes gezien, maar die waren dan weer hartstikke duur, dus toen ben ik zelf maar wat gaan maken... Ik denk idd dat het wel slim is om zo'n boek thuis te hebben met voorbeelden, dat pak je toch net even iets sneller om door te kijken dan dat je websites gaat afzoeken. Hopelijk vinden jullie ook snel wat @Kim: Oh ja, dat lijkt me ook echt geweldig, die kleine man van jullie erbij op de bruiloft in een mooi pak. Echt schattig is dat En wat een lekkere hapjes gaan jullie krijgen, ik krijg er spontaan honger van! Wij gaan trouwens met koninginnedag naar Velp denk ik, even braderie kijken ofzo.. We hebben niet echt wilde plannen alvast, we zien wel wat we gaan doen en waar we zin in hebben Ik ben weer even weg, ik ga zelf kruidenboter maken met kruiden uit mn eigen tuin (jammie!)
zo ben klaar hier, nu even koffie drinken en wat eten @sammie, oud bloed kan idd! Hoop het voor je ! Mn zus had zelfs rood bloed en die was ook zwanger.. @Kim, wat leuk wat jullie gaan doen met jullie ouders! Toch wel leuk om het een beetje te vieren. Ik zou idd ook zoogcompressen meenemen als ik jou was, voor de zekerheid. @Kristel, mooi kaartje! Koninginnedag, niet echt plannen, mark heeft vrijdag begrafenis, dus we gaan niet zo veel doen denk ik. geboortekaartje, ik heb er nog helemaal niet naar gekeken..Lijkt me erg lastig om te kiezen..en het gedichtje helemaal!
@ Kim: Nou een meisje bij mij op yoga die had t ook al vanaf week 20... Ze heeft er best veel last van gehad. Maar op een gegeven moment heeft ze soort zuignapjes (van plastic) gekocht. die zie je niet zo door je kleding heen en die zoogkompressen wel. En door die dingen stopte het dan ook. Ik weet t ook niet precies
@ Kim, Ryanne en Kris: Boeken halen is t beste denk ik... hihihi Ik heb over 15min een overleg... Helemaal geen zin in. Ik heb toch al geen zin vandaag.... Ik heb een heel erg uitlopende smaak, sommige drukke kaartjes vind ik hartstikke leuk, maar ook kaartjes met hele naturelle tinten en natuurlijke materialen (dat lijkt iedergeval). Ik heb al van een aantal proefdrukjes gevraagd, dan nog wel zonder naam enz... maar t gaat om t idee.