Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Als vriendlief thuis is ga ik testen halen.

Suus,

Hoeveel bloedverlies heb jij gehad?
    En heb je foto van je test?

2. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ryanne uhm ff opzoeken hoe dat tentje heet het ligt aan de maas naast de ingang van het nieuwe gemeente huis bij mosae forum weet je welke ik bedoel? wou eerst daar beneden maar dat zal wel weer super duur zijn in dat mosae cucine ofzowiets tegenover de jumbo.
    ik vind ringen ook wel heel mooi een armbandje is ookwel leuk maar frank gaat daar niet mee lopen dus dan is het niet hetzelfde als ringen. maar dat je hem niet meer past, gek is dat he :D
    fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad, idd lekker af en toe er tussen uit.
    wij gaan denk ik overdag even naar de stad/stadspark is vrije markt ofzow en dan door naar het vrijthof en dan weer naar huis en sávonds om 10 uur ff vuurwerk kijken

ik ga denk ik ook maar eens een proefdruk bestellen dan kan ik een knoop doorhakken.

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mooi buikje Emma... Na week 24 begint t bij jou pas echt denk ik. :D
    En... wat een uitstraling heb jij meid!

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Sammie

Ik hoop natuurlijk voor je dat het toch stiekem wel raak is:D

@ all
    Ik ben de boekhouding maar eens aan het doen, pff het stapelt zich op herkennen jullie dit? Ik zat net ff in de voorwaarden van mijn verzekering te kijken maar ik krijg echt heel veel vergoed voor de baby enz. Ik mag zelfs 100 procent vergoed een babymassage cursus gaan volgen.. Dat ga ik dus echt wel doen:D.. Uitbuiten toch?

5. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @emma begrafenis he bah nooit leuk, kijk daar altijd zo tegenop
    de tekst had i keigenlijk heel snel heb ik een middagje op internet zitten kijken en wat genoteerd toen laten zien aan frank en zijn er 2 overgebleven en dat kunnen we allebei op de kaart zetten
    mooie buikfoto hoor en wat een mooi haar heb jij :D

@debby ja moet zowieso nog van die compressen halen en dan die je warm en koud kan maken ook straks als ik bv geef is dat goed tegen onstekingen, als het erger word schaf ik ze snel aan

lillypads.. kan je die dan warm of koud maken??

@juffie idd gewoon uitbuiten het is al duur geneog en je betaald er elke maand voor :D

ik ga even de was doen, dweilen en dan mezelf een schop verkopen richting de sportschool, heb echt zin om te zwemmen maar geen zin om te gaan heel stom, maar heb deze maand 53 euro betaald en ben nog geen een keer gegaan dus is neit echt best :D

6. juffie2008

Ja ik kan geboorteTENS thuis krijgen, een soort matje voor in de wieg en nog veel meer! Haha ik ben excellent verzekerd en nu ga ik mn betaalde premie eens opmaken.

@ Kim mag je wel sporten? Wat doe je precies?

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Mooi buikje! Het begint nu echt te komen he :D
    Kruidenboter maken is heel makkelijk hoor. Allerlei kruiden bij elkaar verzamelen zoals bijv peterselie, bieslook, koriander, etc, gewoon wat je lekker vindt. En dan lekker veel knoflook (als je ervan houdt dan).
    Alles fijnhakken met een keukenmachine oid als je die hebt en dan als alles klein is een pak roomboter (op kamertemperatuur) erdoorheen gooien en weer door elkaar hakken tot t helemaal door elkaar gemengd is. Dan even een dagje laten staan dat de smaken goed door elkaar heen trekken en dan is t klaar :D

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, goed idee om een proefdruk te bestellen, heb je toch wat beter beeld erbij..
    Ik ga ook maar es rondkijken. wat leuk dat jullie ook al gedichtjes hebben!
    dank je:) mn haar word steeds dikker sinds ik zwanger ben, straks na de bevalling valt het er allemaal weer uit haha
    Weet niet of je lilypadz warm of koud kan maken, maar die zijn van een soort kunstof ofzo en die stoppen het lekken, ze hoeven dus niks te absorberen, je kan er ook mee zwemmen. Ik zag ze bij de prenatal liggen.
    veel plezier met zwemmen!

@Debby, dank je :) . Savonds is ie wel een stuk dikker hoor haha
    Succes met je overleg.

@Sammie, voel je je ook anders? Ik hoop het ook echt voor je, spannend hoor. Welke test ga je halen? Die van kruidvat zijn wel heel gevoelig geloof ik.

@Kristel, ok klinkt niet al te moeilijk, ga het ook maken :D

@Juffie, ja groot gelijk, betaal je ook premie voor toch ? Ik krijg helemaal niet veel vergoed dus dan is het wel duur volgens mij.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: haha zei toch dat je moest testen! :D
    Gaaf man, gefeliciteerd :D

@Kristel: balen dat je je zo slecht voelt zeg.
    Hoop dat het snel over is meis.
    En leuk je kaartje zelf ontwerpen :D
    Heb ik met onze trouwkaart en het geboortekaartje van mn nichtje ook gedaan :D

@Bos: heel veel plezier op vakantie :D

@Hilli: isofix is het systeem wat in je auto zit.
    Easyfix is een ding wat je aan de isofix vast kan maken.
    Op de easyfix kan je de maxicosi vastzetten.

@Sam: balen meis, zeker omdat je het niet zo zag aankomen.
    Ik heb het ook 1x gehad dat ik met hoge temp ongi werd.
    Wat gaat er nu verder gebeuren?
    - zie nu dat de ongi niet doorzet.
    Zoals je aan suus wel kunt zien kan je prima 5 dagen (helder rood) bloed hebben en gewoon zwanger zijn hoor! :D
    Ik blijf duimen!

@Ryanne: ook lekker ingeslagen dus :D
    Welkom terug in het koude natte kikkerlandje ;)

@Kim: haha ook echt denken van ben ik aan het kwijlen :)
    Weet je iig dat ze werken toch!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

NOD lijst

April

21: Nen87, 6e ronde
    26: Sammie88, 9e ronde
    27: Matta1986, 4e ronde

Mei

05: Gaby1986, 11e ronde
    07: Dreamer83, 12e ronde
    10: Red88, 7e ronde
    11: Hilli, 1e ronde
    24: Nhene, 10e ronde

Zwangeren

17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje!
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje!
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje!
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje!
    08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje!
    12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje!
    18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje!
    21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 aug 2009 van een verrassing
    12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje!
    14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009
    25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009
    02 feb: Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009
    25 feb: Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009
    31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009
    02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009
    06 april: Joma87, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009
    22 april Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 28 december 2009

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Als mijn ongi toch doorzet, moet ik dag 10 weer terug voor echo Follikelmeeting.
    Omdat ik zo'n hoge progesteron had kom ik niet in aanmerking voor Clomid...

Emma,

Voel me buiten de misselijkheid goed, beetje moe... maar verder prima.
    Ga de testen van 2 v 5 euro halen van de Kruidvat.

Mooi buikje trouwens!

12. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @dreamer ja haha ik dahct echt huh waar komt dat vandaan en toen zag ik pas een druppel aan mijn tepel hangen echt apart maar idd ze werken haha

13. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @sammy daar heb ik ook positief mee getest de eerste keer en was echt super licht en dag erna was die al wat donkerder

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sammie, ben heeeel benieuwd! :D

Haha ik legde zonet mn telefoon met muziek aan op mn buik, ging ie er tegenaan schoppen :D echt schattig

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Emma: blijkbaar issie het niet eens met je muziekkeuze :)
    Ik weet wel van mn nichtje dat de muziek wat ze tijdens de zwangerschap veel hoorde en rustig van werd, dat ze daar na de geboorte ook rustig van werd.
    Of het toeval is weet ik niet, maar ik ga dat iig ook doen als ik zwanger ben!

@Sam: denk dat je met clomid megaveel eitjes gaat krijgen ja.
    Maar meer dan fm gebeurd er dus niet?
    Al denk ik dat die fm helemaal niet nodig is ;)
    De voortekenen zijn goed iig :D

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: hoorde net dat er aanklachten lopen tegen t scheperziekenhuis...
    Waarom verbaasd me dat nou niks ;)

Ik las van het weekend trouwens dat je met IVF 50% meer kans hebt op aangeboren afwijkingen!
    En dat terwijl tot dit weekend dus altijd werd beweerd dat er nul komma niks meer kans was bij IVF.
    Ik ben echt geschrokken!
    50% is echt heel veel.

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, o wat grappig :) Als het muziek is met een bas erin dan gaat ie trappen, dus dat vind ie dan vast niet zo haha. Ik heb zon knuffeltje waar een slaapliedje uitkomt, die doe ik savonds wel eens op mn buik, word ie ook rustig van heb ik het idee.
    ben je ook vrij vandaag?

Ik moet ervandoor, moet de bus halen. hoop dat het droog blijft.. lucht word aardig donker hier. doei!

18. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

SUUS van harte gefeleciteerd !!!

19. juffie2008

Mn moeder belde net op.. hi hi ze heeft een wipstoeltje van Nijntje voor me gekocht.. Ik zag hem laatst in een tweedehands zaak staan, en zij meteen die wil ik als we een babytje krijgen:d (wist toen nog niet dat ik zwanger was)

Echt schattig, ze is er al zoo mee bezig! Voor haar het eerste kleinkind.. Nog meer mensen die zwanger zijn en het eerste kleinkindje voor oma en opa op de wereld zetten?
    Ben erg benieuwd hoe andere oma's in spe reageren..

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Suus: Jeeeeeeejj!!!! Fantastisch meid! Hihi, zo speciaal. Zo zie je maar hé :) Wat goed!

@Debby: Jij hebt goed gewerkt dit weekend. Jouw badkamer zal wel blinken! *bling bling*
    Vind je het niet een beetje spijtig dat Daan zich niet zo hard interesseert als je hoopt? Bv. bij het kiezen van kaartjes?

@Kim: Ow, hihi, dat moet raar zijn geweest, zo'n druppel op je been :D
    Jullie gaan er wel iets heel leuks van maken hé, van de ceremonie en daarna :)

@Kristel: Mooi kaartje :) Lijkt echt al zo officieel hé :D Toch raar hé, maanden geleden was je nog aan het hopen om zwanger te worden en nu zit er een klein meisje in je buik :D

@Emma: Mooie foto. Jij bent ook een mooie meid hé :) Naast je buikje kan je nu niet meer kijken, begint duidelijker te worden hé.

@Juffie: Leuk seg, dat je het wipstoeltje van je moeder hebt gekregen. Onze kleine zal ook het eerste kleinkind worden, langs beide kanten :D Wel leuk. Mijn moeder is ook al aan het hamsteren. Ze heeft al ontzettend veel slabbetjes, rompertjes, een zak voor in de kinderwagen, flessen van Avent, dekentjes, ... wel allemaal gekregen van familie. D

Voor diegene die hun ei voelen/voelden: Als de pijn weg is, wil dat dan zeggen dat je eisprong is geweest? Ik heb sinds vanmorgen eigenlijk geen last meer, wel heb ik sinds gisteren erg pijnlijke tepels, maar echt pijnlijk :confused: En constant stijf :oops:

kHeb vandaag een functioneringsgesprek gehad met mijn coördinator. 2,5 uur heeft het geduurd, maar het was eigenlijk heel positief en leerrijk zelfs. Ik doe mijn werk goed zegt ze. Ik ben anders dan alle kinderbegeleidsters die ze al heeft gehad. Ja waarom weet ik niet echt, maar ze zei dat het positief was. Ook zei ze dat ze ervan genoot dat ik zo rustig ben en rust uitstraal. :)

Deel Deze Pagina