@ Hilli: Soms is het wel jammer, maar hij heeft een eigen zaak en werkt zich kapot zodat we het later rustiger aan kunnen doen. Hoewel hij op dit moment zijn droom (en daarom ook mijn droom) kan laten uitkomen. Hij heeft een financieel aanbod gehad waarmee hij een huis kan opkopen, grondig verbouwen en weer kan verkopen. Hij wilde altijd al de projectontwikkeling in. Dat zal wel betekenen dat hij het nog drukker krijgt dan nu, want in het begin moet hij de vloeren erbij blijven doen. We hebben het er gister over gehad en we zijn wel enthousiast. Natuurlijk zal het wel moeilijk worden... maar wanneer de kleine 2 is ofzo is het nog veel belangrijker dat hij er is. Snap je? @ de rest... heb wel terug gelezen... maar weet t niet meer zo goed. Solly!
@juffie mijn ouders worden voor het eerst opa en oma mijn schoonouders voor de derde keer, maar ze zijn er allemaal super blij mee en kunnen ook echt niet wachten @hilli nou hopen dat je ei gewoon bevrucht is en dat je daardoor zulke gevoelige tepels hebt, ik weet dat ik de ronde dat ik zwanger was meteen een paar dagen na mijn eisprong gevoelige tepels heb gekregen en is ook niet meer weg gegaan klinkt dus goed dat functionerings gesprek ik heb net gedweild en meteen voel ik het in mijn rug en buik pff alles word zo zwaar de laatste tijd, voel me net een oma kom niet eens meer fatsoendelijk uit bed ik ben er nu vandoor ga even wat kleine dingetjes halen bij de supermarkt en dan bij iemand langs voor een wipstoeltje en badje met standaard over te kopen en dan ga ik lekker zwemmen fijne middag
Mijn moeder is al 4x stiefoma geworden, maar voor het eerst echt oma. Ze maakt het echt heel anders mee en vind t geweldig!
Lieve schatten, even een kleine melding over de jong-en-zwanger hyves.... dit is dus WEL zichtbaar. Ik was op m'n eigen home-page aan t kijken wie wat allemaal aan het doen was en waar iedereen op gereageerd had. En wat zag ik... (bij Nenna) dat ze een reactie heeft geplaatst bij een blog ofzo op jong-en-zwanger. Degene die dus niet willen dat hun omgeving het weet moeten oppassen. xxxxx Debby Of komt het omdat ik ook aangemeld ben
Net soep met stokbrood gegeten en de kruidenboter was lekker! *is weer een beetje trots op zichzelf* Net gebeld naar babyview en we hebben 29 mei de laatste pretecho. Dan ben ik 31 weken en 4 dagen. Ik zat zelf te denken om t een week later te doen, maar ze zei dat we beter safe konden spelen en dus eerder moesten komen, anders zouden we kans hebben dat Yentle al ingedaald zou zijn en dan kun je geen mooie beelden meer krijgen. Echt wel spannend hoor, dat is dan de laatste keer voor de bevalling dat we haar gaan zien Ik ga nu weer even weg, dvdtje afkijken.. Lees straks weer terug! *zwaai*
@Debby: als jij aan hebt staan dat mensen kunnen zien waarop je hebt gereageerd en wie je als vriendje hebt geaccepteerd enzo, ja dan is het zichtbaar. Ik heb dat bijvoorbeeld uitgezet, omdat ik het niet nodig vind dat mensen weten waarop ik reageer. Nen heeft dat dus niet gedaan en zodoende kan jij (en iedereen in haar lijst) dat zien. @Kristel: leuk Lekker toeleven weer naar een echo!
Debby, Dat komt omdat je lid bent, heb zojuist de instellingen gecontroleerd en alleen leden kunnen meekijken en lezen, antwoorden.
Sammie, ik kan ook zien of iemand heeft gereageerd Maar dat ligt aan die persoon haar eigen instellingen, niet aan die van de club.
Hai, Leuk joh dat meerdere voor het eerst oma worden. Voor mijn schoonouders wordt het nummer 12 alweer.. Ben net ff naar de kringloopwinkel geweest ff gezegd dat ze morgen ons oude bankstel mogen komen halen. We hebben de ruimte nodig om de nieuwe spullen te stallen... Het wordt een beetje raar hier de laatste twee maanden maar goed. @ Eten Ik had ineens mega veel zin in kroepoek.. Dus ik eet nu kroepoek-- cassave.. Heerlijk, maar wel een beetje raar ineens.. Soep klinkt beter en gezonder.. wie weet vanavond.. Goed idee van je Kristel! Ik ga zo ff een uurtje een slaapje doen..
Zowel voor mijn ouders als mijn schoonouders word het hun eerste kleinkind. En voor beide oma's hun eerste achterkleinkind.
Nee ik kan niet lezen wat diegene geschreven heeft nee. Ik kan alleen jouw hyve en die van Gaby zien. Maar ik kan wel zien hoe het topic heet waarop is gereageerd en in welke hyve dat is. Dus als je echt niet wilt dat mensen weten dat je bezig bent met zwanger worden, dan moet je je buzz instellingen aanpassen.
hey allemaal.. zo.. k ben met de was bezig.. zo nog even ophangen.. t bed is afgehaald en zo nog even wassen.. slaapkamer is gestofzuigt.. en de woonkamer ook.. alles is opgeruimd... en de afwasmachiene staat aan.. dat is wel weer genoeg voor vandaag.. (o ja tussendoor was ik afgeleid en heb ik een foto collage gemaakt haha..)
@ kristel, gelukkig heb je geen zwangerschapsvergiftiging! Wel balen dat je steeds niet lekker in je vel zit. Zo kun je moeilijker genieten. @ suus, GEFEEELIIICIIITEEERDD!!! Wauw meissie, het is jullie zoo gegund!! Super zeg! Ben echt heel blij voor jullie!! @ juffie, leuk dat je een banner hebt! Nu kunnen we zien hoe ver je bent @ bos, fijn dat de SI precies weg is voor je vakantie. Tis een beetje laat, want waarschijnlijk sta je nu ongeveer in te checken, maar toch nog een hele fijne vakantie toegewenst! @ debby, goed dat je het zegt van die hyves! Het is in mijn geval ABSOLUUT NIET de bedoeling dat ie zichtbaar is namelijk.. Als hij niet volledig onzichtbaar kan worden, ben ik bang dat ik me moet afmelden.. Ik dacht namelijk ook dat ik me had afgemeld voor die buzz (zo heet dat toch?) Want niet iedereen hoeft al mijn dingen op hyves te kunnen volgen... @ all, ik heb mijn moduul gehaald! 318 van de 420 punten en 269 was de norm. Ben al lang blij dat het voldoende is!!! Ik was vanmorgen echt misselijk Kreeg maar moeilijk wat eten weg. Heb nu een superrommelende buik, wordt er gewoon naar van. Bah! @ sam, ik hoop dat jij snel met hetzelfde nieuws komt als suus!! @ kim, leuk dat jullie er een speciale dag van gaan maken! Wij hebben vriendschapsringen (maar al voor ons samenlevingscontract), maar ik verwacht dat het niet zo lang meer gaat duren voordat err een verlovings/trouwring om mijn vinger geschoven wordt.... @ kristel, klinkt goed die zelfgemaakte kruidenboter! Krijg er trek van... @ emma, leuke buikfoto Echt nog een bescheiden buikje. (of vind je het vervelend als dat gezegd wordt?) @ juffie, ideaal zo'n uitgebreide verzekering!! @ dreamer, ik zie net dat mijn oude nod er nog op staat. Wil je em op 1 mei zetten? @ Hilli, de eerste paar ongi's na het stoppen met de pil had ik ook zulke vreselijk pijnlijke tepels. Soms moest ik mijn borsten gewoon warm maken met mijn handen omdat ze voor mijn gevoel helemaal verkrampten (het voelde als goeie kramp in je kuit). Ook waren de topjes van mijn tepels dan vaak helemaal wit.. De laatste cycli heb ik daar geen last meer van.
Hmm strange... ik had het '@ all' stukje onderaan gezet, maar waarschijnlijk per ongeluk met mijn touchpad toch naar boven verplaatst. Sorry als het stukje nu onduidelijk is! Ik heb mijn buzz instellingen nog maar eens aangepast... HAd dat al eerder gedaan, gek dat het niet onthouden was. Bedankt voor de tip in ieder geval debby!
NOD lijst April 26: Sammie88, 9e ronde 27: Matta1986, 4e ronde Mei 01: Nen87, 6e ronde 05: Gaby1986, 11e ronde 07: Dreamer83, 12e ronde 10: Red88, 7e ronde 11: Hilli, 1e ronde 24: Nhene, 10e ronde Zwangeren 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje! 12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 aug 2009 van een verrassing 12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje! 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb: Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb: Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009 02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009 06 april: Joma87, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009 22 april Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 28 december 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!