Kom ff snel langs.. manlief en ik hadden vandaag een relax welness dagje gehad.. Ben vandaag ook niet zo misselijk geweest en was lekker daar maar ik ga nu naar bed toe! Zag dat suus zwanger is, gefeliciteerd meis!!! super super Trusten allemaal en kom morgen nog wel verder bijlezen.. jullie kletsen te veel
@ Desiree: FIjn dat je hebt kunnen genieten meid... ik ben er weg van... ga lekker op bed liggen... tot morgen meiden... doei doei slaap lekker allemaal
Ik ga ook maar afsluiten. Lekker vroeg op bed Moet morgen weer om 8 beginnen. Gelukkig maar tot 13. Dat valt nog wel mee. Dan heb ik de meeste uurtjes voor deze week achter de rug.. Slaap lekker meiden! Tot morgen Liefs
'k Doe al 2 pogingen om alles te lezen... pfff.. ff denken wat ik heb onthouden. @Nen, gefeliciteerd! @Knarboor, balen zeg!! @Sammie, grrr.... rot zeg! @Juffie, hup een huisarts regelen jij! 'k Heb weer een lange dag gehad, 9 uur gewerkt. Maarre goed nieuws!!!!! M'n mannetje gaat morgen aan't werk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weten niet voor hoelang is nog onzeker, maar bij zijn vorige werkgever weer in de productie, 2 ploegen. morgen om 7uur beginnen. Zijn zo blij!!! Nou we kruipen er hier lekker in, volgens mij heb ik vandaag mn ei gehad, maarre gooien er nog wel even een klusje achteraan, wie weet helpt 't Anders moet 't eitje 't maar met de zaadjes van zaterdag doen. Hihi... 'k Zal snel naar boven, kijken of ik 'm kan overhalen. Fijne avond allemaal!!!!
Red, wat fijn dat je man werk heeft!! Hopelijk mag hij blijven, dan valt er ook weer een last van jullie schouders Veel klusplezier haha
goedemorgen red: fijn dat die weer een baan heeft dreamer: geen idee welk merk.. moet je even met suus regelen. all: vandaag werken van 8.15 tot 13.15 dus lekker half dagje.. maar gister is een collega van mij haar nicht kwijt geraakt in een auto ongeluk.. dus ben benieuwd of ze komt werken.. ander is er de kans dat ik langer blijf werken vandaag.. maar ja.. ook weer uurtjes erbij.. fijne dag allemaal
@Nen, is goedkomen, dus weer goede kansen voor deze maand Zijn er echt super blij mee!!! Nu nog zwanger worden... @Gaby, werkse! Heftig voor je collega! 'k Ga zo ook maar weer aan de slag. Zal even de hond uitlaten, die is tot 4 uur nu alleen. Das t nadeel als we beiden weer werken maar goed moet ie maar aan wennen. Hij heeft vanmorgen al even bij me op bed mogen liggen
Goeiemorgen! He ben de eerste haha @Sammie, echt balen meid @Juffie, wat leuk dat je moeder ook zo meeleeft! Hoop dat de ha iets voor je heeft voor de misselijkheid. @Opa's en oma;s. Bij mijn ouders wordt het de tweede. Mn zus heeft vorig jaar augustus een dochter gekregen, ze gaan dus precies een jaar schelen haha. Mn ouders vinden het nu wel net zo spannend als bij de eerste gelukkig. Voor mn schoonouders word het de eerste. Die vinden het ook super. @Hilli, wat goed dat je gesprek goed ging! klinkt positief. Over je ei, bij mij duurde de pijn nog eventjes na de eisprong en daarna had ik ook zere borsten. Ik denk dat je je ei hebt gehad! @debby, ambitieuze vriend heb je zeg! Wel goed dat ie zich zo inzet toch? En het is goed voor jullie toekomst. @kim, doe je wel rustig aan? Pijn in je rug en buik is niet zo goed, niet te veel tillen hoor. Is het gelukt met het badje enz? Wat leuk dat de kleine zo reageerd tijdens het zwemmen. Doe je gewoon vrij zwemmen of zwangerschapszwemmen? leuk dat jullie een box krijgen, wij krijgen die van mn schoonouders. @Kristel, wat leuk, nog een echo. Bij mn zus herkende je haar dochter echt bij de geboorte van de echo. @Nen, gefeliciteerd met je moduul!!! Vind het trouwens niet erg hoor dat je dat zegt Werkse vandaag @dreamer, jeetje dat is echt wel veel, 50%.. @Stephanie, zo dat was wel schrikken zeker! Gelukkig voel je je alweer beter. Dank je voor je ww. Leuk spulletjes heb je gehaald, kamertje word mooi! doe rustig aan he meid?! mooie buikfoto, buikje groeit goed he @desiree, relaxed dagje zeg Gelukkig was je niet zo misselijk. @Red, super dat je mannetje weer werk hefft! En je zit weer op het wachtbankje, ben benieuwd @gaby, ook werkse vandaag, lekker hoor half dagje. Ik ben al vanaf 6 uur vanochtend wakker en vanacht ook steeds misselijk wakker geworden, word een brak dagje dus denk ik. Gister gezellig met mn zus even wezen shoppen na het bloedprikken enzo. Heb een boek voor Mark gekocht, vaderschap voor beginners vond ie leuk. En een waskussenhoes. Verder niks.. zag wel allemaal leuke kleertjes Ik ga zo maar es even douchen en wat doen hier. straks maar weer even proberen te slapen..
@ Gaby: Wat ben jij gister lekker aan de schoonmaak geweest! Wat erg voor je collega... @ Nen: Graag gedaan Nen. Ik schrok er een beetje van dat ik het kon zien. Goed zeg dat je je moduul hebt gehaald. Enehhh voldoende is een voldoende hoor. Gezellig hea om voor jezelf te koken. Ik moet dat ook bijna dagelijks doen. Gelukkig heb ik nu de motivatie van een kleine. Hele mooie ticker heb je indd! Ik zou die vlinder wel als tatoo willen. hihihi @ Steph: Jeetje zeg, dat was wel even schrikken of niet!?! Ik hoop dat je je weer helemaal goed voelt. Ik zou jou ook missen als ik je een heel weekend niet on-line heb gezien jah. hihihihi Mooi buikie Steph! @ Juffie: Wat balen zeg dat je steeds zo misselijk bent. Ik hoop dat t snel weg gaat en dat je echt kunt genieten van je zwangerschap. Vooral nu is het belangrijk een huisarts dicht in de buurt te hebben. En het is natuurlijk ook belangrijk om voedsel binnen te krijgen en te houden. @ Sammie: Balen van je nega test. Ik gun het jullie zo! @ Kim: Wat goed dat de kleine zo reageert op t warme water! Ik heb zo'n zin om op vakantie te gaan... lekker in t zwembad hangen. Heerlijk! Heb je inmiddels iets kunnen vinden over die spuit voor jullie goldy? Leuk hea dat opa en oma ook wat geven. Wij hebben ook de box van m'n opa gehad! @ Desiree: Dan zie je ook hoe goed ontspanning is voor je. @ Red: Wat goed dat je mannetje weer aan t werk kan. Hopelijk mag hij nu langer blijven. @ Emma: Hij is best ambitieuz indd. hihihi Buiten dat hij het zelf leuk vind om te werken doet hij het ook voor ons om ons een goed leven te geven. Dus dat is super lief! Balen van je gebroken nacht. Ik word ook meerdere keren op een nacht wakker maar dan omdat ik zo aan t dromen en zweten ben. Jakkie Voel me dan zo vies. xxxxxxx
@ sammie wat balen meid maar... geen bloed geeft moed! @ red wat super dat ie vandaag aan de slag kan. Nu maar duimen dat ie kan blijven. @ oma en opa's hier is het voor beide het eerste kleinkind @ all goedemorgen hier ook om 6 uur wakker maar ben het eigenlijk al gewend. Echt erg.
Ja, inderdaad ... Ik heb het indd wel eens in het weekend. Kunnen we vast een beetje wennen hea. Straks moeten we ook 's nachts eruit en vroeg opstaan. Ik heb gister in m'n eentje zitten zwijmelen. Ik heb zo'n draakje van de hema met een muziekje erin op m'n buik gelegd en de kleine reageerde er echt leuk op. Ik kan echt niet wachten om de kleine weer een keertje te zien. Gelukkig over 3 weken en 1 dag! Gewoon in 2d hoor. Maar dat geeft niet. Hoe gaat t met jou Ryanne?
Snik snik even een ego verhaal: Net de verloskundige gebeld, ik moet vandaag nog komen..ze maakt zich ook zorgen.. Ze gaan een urine onderzoekje doen of ik niet een bepaalde stof heb aangemaakt door de zwangerschap.. En ze kijken of ik niet uitgedroogd ben, zowel dan moet ik naar het ziekenhuis toe voor een paar dagen..en naar de gynecoloog Vandaag krijg ik dan ook de eerste echo van mn kindje, om te kijken of alles wel goed zit.. Vannacht heb ik ook lopen overgeven en ben nu 5 kilo afgevallen.. Vanmorgen heb ik weer gal overgegeven en had ik weer diarree.. Het kan ook zijn dat ik een buikgriepje heb, laten we dat maar hopen.. Mn man schrok net wel, hij komt zo weer thuis.. Hij dacht dat ik me aanstelde..
@ Juffie: Jeetje meis! Dat is schrikken... Hopelijk is het iets onschuldigs. Het is wel erg fijn dat de vk je serieus neemt. Heel veel sterkte lieverd! *Debby geeft juffie een hele dikke knuffel*
Goedemorgen, Hier wat meer duidelijkheid, temp is aan het zakken, bruinverlies wel bijna weg maar denk dat ik morgen ongi ga worden... Juffie, Meis, sterkte!
Goeiemorgen, Hier nog steeds brak en ik zie dat ik niet de enige ben.. @Sam: He bah, temp moet hoog blijven.. Ik duim nog steeds voor je hoor! @Juffie: Heel veel succes zometeen, ik hoop dat het niks ernstigs is! Enne, veel plezier met naar je kindje kijken, dat is dan weer wel hartstikke leuk, toch? @All: Sorry, ben echt te brak om alles bij te lezen.. Maar ik neem aan als er iets heel belangrijks was gebeurt ik t wel terug zou zien in de laatste reacties... of is er wel iets heel belangrijks gebeurt?