Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

tnx allemaal!

Ik blijf lekker tot 2 uur in bed liggen met mn laptopje.. voorlopig zijn jullie nog niet van me af.
    Ik belde net mn moeder, die maakte zich wel zorgen.. Ze zei wel, ja jij was ook een tweeling in de buik, wie weet heb jij nu wel er 2 in je buik en dat je daarom zo ziek bent ;)
    Vanmiddag komt mn vader terug van vakantie en vanavond willen we het hem vertellen..

Mn schoonouders hadden het trouwens helemaal niet verwacht, maar vinden het natuurlijk hartstikke leuk voor ons:D Nummer 13 trouwens voor hun.. ohjeee

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @debby, das echt minder als je steeds wakker word he :( idd lief van je vriend dat ie zo om jullie toekomst denkt. Jij moet er ook vroeg uit elke dag, moet je lang reizen? Ik heb dat draakje trouwens ook! doe hem ook vaak savonds op mn buik. leuk is dat he :D

@Ryanne, balen dat je ook zo vroeg wakker ligt :( Kunnen we idd een beetje wennen vast hihi

@Juffie, jeetje , das wel schrikken :( Hoop dat je snel beetje aansterkt! Vind je het ook spannend, de eerste echo? doe rustig aan he!
    Wat leuk dat je familie het zo leuk vind :D en wie weet wel een tweeling idd.. ben benieuwd

@Sammie, onee, wat jammer :(

@Kristel, nee volgens mij niet..
    Balen dat je ook brak bent. .

Ik heb huisje weer schoon, ben nu alleen heel erg dizzy..
    Ik ga even bij H&M online shoppen :p

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik ga weer een tijdje op de achtergrond, voel me erg down...
    Het zwanger worden wat niet wilt lukken, geen werk, alle dagen alleen maar thuis zitten en niks leuks doen... voel me gewoon kl*te nu...
    Kom nog wel af en toe kijken hoe het hier gaat, maar het word me gewoon even te veel..

4. juffie2008

@ Sammie

Het is ook balen voor je meis! Kan me voorstellen dat je je down voelt.. Ik zal aan je denken
    *knuf*

5. @ juffie wat schrikken zeg. Goed dat ze je serieus nemen en dat ze je goed gaan onderzoeken.
    Probeer je niet teveen zorgen te maken!

Hier vandaag een mindere dag. Heb de klaagmodus aan. Begint nu allemaal wat zwaarder te worden en ben moet. Leef nu echt naar vrije avonden en vrije dagen.
    Maar een lichtpuntje, vanmiddag mogen we weer ff naar ons meisje kijken :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Natuurlijk houden we je op de hoogte... :)

Net flinke bonje zitten maken met die klote collega... ze doet net of er niets aan de hand is. Echt ik kan het echt niet uitstaan. :( :( :( Ik zit helemaal te trillen. Ik weet dat ik me niet druk mag maken maar toen ik vanmorgen weer merkte dat ze dingen voor mijn baas had gedaan liep de emmer weer eens over.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: :( ik weet hoe je je voelt wat betreft t zwanger worden.. ik wilde het na een tijdje ook niet meer geloven, maar er komt écht binnenkort een dag dat jij hier een positieve test komt showen!
    Doe rustig aan en ik hoop dat je snel weer mee komt kletsen. *knuffel*

@Emma: Niet te veel kopen he ;)

@Ryanne: Hopelijk ligt de kleine er vandaag wel goed voor :)

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Sammie, meid vind het ook echt sh*it voor je :( Maar jouw tijd kom echt hoor! al lijkt het nu niet zo. Dat thuis zitten en niks leuks doen herken ik wel, heb ook geen werk meer en begin me behoorlijk doelloos te voelen. Heb je hobbys? Ik probeer daar gewoon zoveel mogelijk tijd in te steken en verder veel afspreken met mn zussen of een vriendin..
    Is vrijwilligerswerk een idee als er echt geen werk te vinden is? dan heb je toch wat leuks om handen.
    Wij vinden het veel gezelliger als je hier gewoon blijft hoor ;) Ook een knuffel van mij!

@Ryanne, kan me voorstellen dat het wat minder word. Je werkt nog volledig toch? is ook best zwaar lijkt me! Wat leuk dat jullie weer even naar jullie meisje mogen kijken :D Hopelijk doet ze nu niet weer zo eigenwijs haha

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kristel, nee er zit ook niet echt wat leuks tussen, veel is uitverkocht.. en ik ga geen bestelling plaatsen voor 1 shirtje ofzo haha.
    Moet je nog met die kapsels bezig of heb je het al af?

10. juffie2008

Over webshoppen: bon a parte is ook een erg leuke winkel.. daar heb je ook een catalogus van.. Je moet er van houden, maar zeker voor kinderkleding, het is net ff anders.. Een beetje DIDI style maar dan goedkoper.

11. juffie2008

Trouwens ff domme vraag
    Vandaag dus een echo, dat zal dan wel een inwendige worden of niet? 7 weken zwanger?

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, ik denk het wel ja, ik kreeg met 9 weken ook een inwendige echo bij de gyn. Maar dan is het wel een stuk duidelijker te zien. Doet geen pijn hoor!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Ik moet zeggen dat ik de meeste dingen bij de H&M niet zo geweldig vind.. Ik ga daar meestal heen voor basics eigenlijk..
    Ik moet nog steeds aan die kapsels werken ja, maar de afgelopen week ben ik er te brak voor geweest :( Zodra ik me weer beter voel ga ik weer lekker verder ermee, voel ik me meteen niet meer zo nutteloos als nu ;)

@Juffie: Met een normale echo kunnen ze nu nog niks zien omdat je baarmoeder nog achter t schaambot zit.. Het wordt dus een inwendige, maar het is helemaal niet zo vervelend hoor! In eerste instantie voel je je opgelaten omdat je daar met je benen wijd ligt maar als je eenmaal beeld krijgt op t scherm en je kindje ziet ben je helemaal vergeten dat je daar in je blote kont ligt hoor ;)

@All: Ik ben er vandoor, moet weer een B12 injectie gaan halen en daarna ga ik maar weer even op bed liggen denk ik.. *zwaai*

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, hoop dat je je snel wat beter voelt! Ik ben helemaal H&M verslaafd haha
    *zwaai* truste straks

@All ik ga ook even weg, even wat boodschapjes halen, ik ga straks denk ik even taartje en koekjes bakken :p

15. juffie2008

hhaha Kristel wat verwoord je dat toch mooi ;) Succes met je injectie..

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Misschien ga ik sraks naar huis... k kan niet meer stoppen met huilen. T verhaal wordt nu zo gedraaid dat t aan mij ligt en aan m'n hormonen en dat ik misschien maar op een ander secretariaat moet gaan werken. M'n teamleider gaat vanmiddag met 2 andere collega's praten (ook degene waar iedereen zoveel problemen mee heeft) maar ik verwacht niet dat daar iets uit zal komen. Bordi Debby spoort toch niet... Nou ik denk dat ik het er maar van neem. Heb ik tenminste een uber lang weekend.

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi all,

lief is er vandoor en het is ons zo waar gelukt om te klussen op de meeste vruchtbare dag..
    *ole* !! hopen dat 1x genoeg is en dat ik niet alles er uit heb geplast.. probeer altijd te blijven liggen., maar ik moet op een of andere manier gewoon naar de wc.

verder heb ik gister flink lopen winkelen.. 2 broeken gekocht bij de didi.. die overigens heeeerlijk zitten..:) soort van harem broeken alleen hangt het kruis neit zo overdreven tussen je knieeen!! seizoen 6 van sex and the city, nieuwe cd van pink. t shirt voor mijn broertje die was gister jarig.. alleen kan hem terug gaan brengen want het is dezeflde als lief en dat vind ik niet zo leuk aangeizen we met zijn allen op vakantie gaan... ga hem ruilen voor en andere.. schoenen die ik overigens ook ga ruilen, want voor nieuwe schoenen hoort de zool hniet los te zitten.. heb ik helemaal niet op gelet.. lekker geshopt dus. hihi..
    vanavond lekker zwemmen..:)..hopen dat de kruidenbaden het dan wel doen..

Hoe gaat het verder met iedereen??

dit is wat ik heb mee gekregen.. (niet veel, heb een geheugen als een goudvis op dit moment)
    @sammie
    sterkte meid.. ook jullie tijd komt..!!! tot gauw..

@juffie
    hopen dat er niets aan de hand is en dat jullie een mooi gezond kindje of kindjes :) hebben!!

@kristel
    ril ril ril, een B12 injectie in je bil..haha succes.

@mik
    hoe gaat het met je broertje??

@ryanne
    even vol houden nog meid.. !!!

@deb
    die *^%&^*(*&^&$% collega ook altijd.. ik vind het belahelijk dat jij overgeplaats moet worden terwijl iemand anders het probleem is.. dat is toch dikke vette bullshit!

sorry dames *blub* vergeten

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @debby
    jij en daan hebben toch ook een babysite?? waar is de link..dacht dat iedereen die eerder onder zijn naam had staan!?

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Sinds de verandering van de site is dat het blauwe balletje geworden aan de rechterkant van m'n berichten. :)

20. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi hoi

@red mooi dat je vriend werk heeft :D

@emma ik doe gewoon vrij zwemmen, ze hadden eerst ook zw zwemmen maar dat gaat niet door omdat er te weinig mensen voor zijn..
    het badje en de wipper is binnen :D ziet er nog super uit en heb er 25 eurotjes voor betaald
    jeetje wat was jij vroeg wakker..

@debby ja ik had gebeld en die spuit was waarschijnlijk om spiermassa mee op te bouwen.. dus dat werkt neit voor onze goldy maar ga deze week ff met haar langs en dan gaan we praten over andere medicatie en de voor en tegens
    ben echt jaloers hoor lekker op vakantie, maar geloof dat jullie wel ff wat tijd samen kunnen gebruiken he, jullie zien elkaar niet zo veel
    wat vervelend van je werk zou me ook helemaal opvreten.

@ryanne jeetje ook al zo vroeg wakker bah bah
    snap wel wat je bedoeld voel me ook soms net een oma als ik iets moet doen alles is zo zwaar

@juffie heel veel beterschap en ik hoop idd gewoon een buikgriep en niks met de kleine
    ik had met 8 weken een inwendige echo maar doet echt geen pijn hoor en als je je kleine ziet dan vergeet je dat je met je benen wijd ligt en het kan wat raar voelen of koud..

@sammie maar neit de duidelijkehid waar je zo op gehoopt had :( dikke knuffel
    ik snap wat je bedoeld zo allen thuis zitten en sociaal geisoleerd zitten om het zo maar even te neomen is ook niks ik eb het ook heel vaak en daar word je wel een beetje eenzaam van en dan ook nog niet zwanger worden :( ik vind eht echt niet leuk voor je

@kristel ook al beroerd beterschap

@matta ik duim dat jullie raak geschoten hebben ;)
    mijn broertje.. gaat allemaal goed hoor hij belde gister nog en had mijn pakketje weer ontvangen met dvd'd en autoboekje en snoep enzow
    maar denk dat hij zich goed verveeld daar want heeft het nu wel gezien zegt tie

ik kan me ook bijvoegen aan de zieken.. heb weer hetzelfde als vorige week zware buikkrampen al 4 uur lang en kan echt bijna niet lopen weer bloed plassen dus moet vanmiddag om half 3 naar de gyn in het azm. mijn oma brengt me want kan nu echt neit rijden. waarschijnlijk zijn het nierstenen en was het dus geen blaasontsteking. vandaag was de laatste dag antibiotica.. maar het begint dus weer helemaal opnieuw
    ik zou vandaag naar heerlen gaan om met mijn oma een box te gaan uitzoeken maar dat stellen we maar ff uit.

Deel Deze Pagina